Gość Opublikowano 3 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2004 Yo Mam takie jedno pytanko ale najpierw przedstawie sytuacje. 11.06.04r. oddałem do reklamacji zepsutego ASRock'a K7VT2 z tego co mi wiadomo serwis ma 2 tygodnie na naprawienie/wymiane/oddanie kasy/nie uznaie gwarancji dziś jest 03.07.04r. dzwoniłem do nich i oni jeszcze nic nie więdzą na ten temat. I tutaj pojawia się pytanie czy mogę teraz do nich jechać i poprostu zarządać kasy za mobo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordRene_PL Opublikowano 3 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2004 a w karcie gwarancyjnej jak pisze? Nieraz firmy zabezpieczaja sie w ten sposob ze pisz ze w przypadku cos tam cos tam okres oczekiwania moze ulec wydluzeniu do.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...