Skocz do zawartości
szogo

Starcraft + BroodWar

Rekomendowane odpowiedzi

Moj qmpel chcial sobie odpalic Starcrafat pdo XP(u mnie na 98 se chodzi a to ta sama plyta) no i spoko instaluje sie i odpala a tu mu cd nie widzi:/ pod 98 byl ten problem i sie jeden plik w wndzie podmienialo a tu sie nie da tak ...moze trzba cos inengo zrobic .gdyby ktos wieidzal bylbym wzieczny

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

jakos mało na tym forum slychac o tej wspaniałej grze przeciez to najlepszy rts wrzech czasow :wink: gra kto w to z tego forum na netcraftcie euorope asia ??? ja w to gram od ~3 lat i zadna gra mnie tak nie wciagneła jak ta (chodzi mi glownie o bw) a co wy o tym sadzicie nie uwazacie tej gry z genialnym rtsem ? jak by ktos nie wiedzial w ta gre polski zawodnik blackman (ArturMichalak) zająl 3 miejsce w wcg korea wygrywajac przy tym 5k dolcow

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dla mnie Stracraft zawsze byl jest i bedzie jednym z najlepszych rts-ow. Gralem i czasem jeszcze gram na bn i troche na netcrafcie juz raczej nie... nie zgadzam sie vengeance ze starcraft umiera. Dla mnie zawsze bedzie istnial i mam nadzieje ze ludzie nie zapomna o nim bo jezeli ktos w niego gral to nie bedzie mogl go zapomniec....

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Fraag dla mnie absolunie sc nie umiera :D ale da sie zauwazyc ze wiele dobrych graczy z poslkiej sceny sc zostaly odciagniete np przez wc3 ): i rzesz stracraftowcow powoli sie zmniejsza ): nie wiem czy np bywales na www.netwars.pl jest to strona potwierdzona scenie sc (zdecydowanie najlepsza) tam to dobrze widac forum byla tam bardzo owiedzane teraz juz jest tam zdecydowanie mnie ludzi newsy cw lnw we wszystkich tych ligach zaczyna ubywac ludzi no moze nie w wgt bo tam jest w brud ludzi ale wiekszosc jest na bardzo niskim poziomie ):

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Staru ja w SC gralem przez jakies 2 lata nonstop :D