wojs Opublikowano 7 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2004 Mam do Was (a raczej do tych, którzy się na tym znają najlepiej) bardzo wielką prośbę! Otóż wczoraj o godzinie 18:00 wyłączono mi prąd (nie miało proądu kilka domów obok mnie także). Po jakichś kilku godzinach i usunięciu awarii mam w gnaizdkach znów napięcie. Ale jaki jest problem? NAPIĘCIE MA PÓŁ DOMU. POŁOWA KONTAKTÓW I OŚWIETLENIA NIE DZIAŁA TERAZ. MUSIAŁEM LODÓWKĘ PODPIĄĆ NA 10M PRZEDŁUŻACZU PUSZCZONYM Z INNEGO POMIESZCZENIA! Aha! Wszystkie korki sprawdziłem (automatyczne mam). Wszystkie są właczone, więc teoretycznie powinno wsystko działać! O CO MOŻE CHODZIĆ? Czy to brak jakiejś fazy?! (nie znam się na tym, więc się nie smiejcie) Czy jakiś przewód się spalił?! Gdzie mogę zadzwonić (pgotowie energetyczne?!) Z góry dziękuję wszystkim chcącym pomóc za wyjaśnienie mi tego fenomenu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IGI Opublikowano 7 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2004 sprawdz na automatach (bezpiecznikach) czy sie stykaja - mi jeden czasami lubi nie laczyc :) - mozna posprawdzac tez gniazdka - tzn ostatnie na ktorym jest prad rozkrecic i sprawdzic czy nie zasniedzialy przewody odchodzace do nastepnego gniazdka - nic innego mi do glowy nie przychodzi Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luminat Opublikowano 7 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2004 Stawiam na brak fazy, tez tak mialem kiedys. Mialem prad tylko w 1/3 mieszkania, 2 fazy byly wylaczone, ale trwalo to dosc krotko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
typo666 Opublikowano 7 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2004 to na 100% brak fazy ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...