Skocz do zawartości
rOg@s

FX5200 Ultimate taki slaby ?? :(

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich :)

mam takiego FX`a jak w tytule i podpisie :) i zauwazylem ze jak w nfsu w rozdzialce 1024x768 wszystko na high i wszystkie efekty na ON to jak daje NOS`a to zamaist zamazanego ekranu mam czarny ekran puszcze NOS`a i jest ladny :) aha jak jest czarny to widze tylko swiatla innych samochodow :/ , a teraz pokombinowalem troche i jak wylacze tylko opcje w grze LIGHT GLOW to jest normalnie grafika miod i jak daje NOS`a to ladnie sie obraz robi mglisty az milo :) stery mam 56.72 i mam pytanko czy ten fx juz wysiada jak daje tego LIGHT GLOW na ON ?? nawet jak dam nizsza rozdzialke to tez czarny obraz bedzie przy NOS`ie :( czemu tak jest ?? slaba ta karta az tak bardzo , czy moze stery nie teges ?? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zresztą dodam że w tym roku miałem 5 róznych kart po kolej -radek 9000,9200,gf4ti4200,9600xt,teraz 9800 pro 128 bit i wszystkie karty działały na underze bardzo podobnie w stosunku do 9000 i 9200 xt i 9800 w krytycznych momentach zamiast 21 fps jest 24-26 i to uważam za cięcie sie oczywiście średni fps i max jest wyższy ale nie powiem żeby nawet na tych 2 ostatnich kartach gra chodziła żle chodzi zajebiście tylko te 2 miejsca gdzie fps zwalnia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. gra robiona pod logo NVIDI ;-) na FX sie bardzo dobrze czuje ;)

2. zkopany silnik graficzny prawdą jest ze gra moze chodzic w sumie bardzo konkretnie ale nawet na 9800 są miejsca gdzie gra ZWALNIA(nie tnie )jest to o tyle widac kiedy fps zleci z 70-80 do 24-30 i to widac..... tak samo jak w CS :) mi przeszkadza spadek z 99fps do 50-60 ja to widze !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jaki mam patch scignac zeby pozbyc sie tego czrnego ekranu? bo gra mi smiga piknie, momenatmi zatnie ale chyba akzdemu tak sie dzialo :) mam prosbe powiedzcie jakie mam patcha sciagnac zeby tego nie bylo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jaki mam patch scignac zeby pozbyc sie tego czrnego ekranu? bo gra mi smiga piknie, momenatmi zatnie ale chyba akzdemu tak sie dzialo :) mam prosbe powiedzcie jakie mam patcha sciagnac zeby tego nie bylo :)

Sęk w tym aby żadnego nie instalować tylko "czysta" gra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patch #4

 

This patch will correct the black screen NOS effect with certain video settings.

 

 

http://www.gamershell.com/news_bNeedbbforb...peedUnder.shtml

 

A co do ilosci klatek: ludzkie oko widzi 25 klatek juz jako plynny obraz, ale widac roznice miedzy 25, a 50 na przyklad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha rozumiem :) njo ja mam gre w wersij 1.3 bo gralem na lanie z kumplami bo tego wymagala gra zeby dalo rade grac po sieci :) sami wiecie juz myslalem ze ten fx to kicha :) Crazy_Ivan dzieki za rady <piwo> ;):P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak w csie widac jak jet mniej klatek ale przy 60 niechodzi o plynnosc tylko, moim zdaniem o szybkosc rozszerzania celownika. gra jet po prostu na skopanym silniku. czy grajac kiedys w jakiegos ut 40fps ci przeszkadzalo? a przeciez w csie2 (czy source) na hl2 o 100 fps mozemy pomazyc, a nie powiesz mi ze wszyscy beda nagle narzekac na plynnosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty to jakis mutant jestes ...... ludzkie oko chwyta tylko 25 klatek ...

to telewizje ogladasz jako pokaz slajdow  :lol:

nieprawda, roznicy nie widac dopiero od 60 w zwyz, jak dla Ciebie nie ma roznicy pomiedzy 30 a 60 fps np. w Q3 to chyba czas do okulisty sie udac...a moze sam jestes mutant :) no offence

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok to ze film ma 25fps i jest plynny to sie zgodze, ale przeciez moze byc plynny i plynniejszy :) (a zreszta widzial ktos film z 60fps'ami? ja nie, a moze jest roznica?)

30 fps jest poprostu dolna granica plynnosci

ja umiem golym okiem odroznic 30 klatek od wiekszej ilosci, zreszta gdyby nie dalo sie tego zobaczyc po co ten wyscig szybkosci? przeciez 30 fps powinno starczyc kazdemu, skoro wicej i tak "nie widac"

 

edit.

zreszta te artykuly sobie przecza, pisza ze oczy sie mecza przy 60 Hz bedacych w istocie niczym innym jak 60 ramkami na sekunde, gdyby nie bylo roznicy to oczy nie powinny bolec powyzej 30 Hz, dobrze rozumuje? niech ktos poprawi jak dlupoty wypisuje :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie zrozumiałes. Masz wyraźnie napisane że oko ludzkie nie wychwytuje mrugnięć między obrazami gdy występują one częsciej niż 30 razy na sekundę. To twierdzisz że masz nieludzkie oczy?:) 60Hz to częstosliwość odświeżania. Ale masz synchronizację pionową i poziomą. Dlatego jest 60 razy na sekundę a nie 30 dla odświeżania. A wyścig szybkości jest nie po to aby stwierdzić czy 3dMark na przykład czy gra chodzi płynnie ale ile jest w stanie twój akcelerator graficzny wyświetlić obrazów na sekundę bo to jest wyznacznikiem tego czy poradzi sobie w wyższych rozdzielczościach czy nowszych grach pracujących w oparciu o nowsze silniki. Mam nadzieję że troche wyjaśniłem. Ale nie schodzmy już z topiku. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie zrozumiałes. Masz wyraźnie napisane że oko ludzkie nie wychwytuje mrugnięć między obrazami gdy występują one częsciej niż 30 razy na sekundę. To twierdzisz że masz nieludzkie oczy?:) 60Hz to częstosliwość odświeżania. Ale masz synchronizację pionową i poziomą. Dlatego jest 60 razy na sekundę a nie 30 dla odświeżania. A wyścig szybkości jest nie po to aby stwierdzić czy 3dMark na przykład czy gra chodzi płynnie ale ile jest w stanie twój akcelerator graficzny wyświetlić obrazów na sekundę bo to jest wyznacznikiem tego czy poradzi sobie w wyższych rozdzielczościach czy nowszych grach pracujących w oparciu o nowsze silniki. Mam nadzieję że troche wyjaśniłem. Ale nie schodzmy już z topiku. Pozdrawiam.

Geeezzz....

ten temat byl juz tu tyle razy powtarzany.... bazujesz na teorii... popatrz kiedys na gre z FPS 150, a potem na to samo z FPS 50. EOT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie zrozumiałes. Masz wyraźnie napisane że oko ludzkie nie wychwytuje mrugnięć między obrazami gdy występują one częsciej niż 30 razy na sekundę. To twierdzisz że masz nieludzkie oczy?:) 60Hz to częstosliwość odświeżania. Ale masz synchronizację pionową i poziomą. Dlatego jest 60 razy na sekundę a nie 30 dla odświeżania. A wyścig szybkości jest nie po to aby stwierdzić czy 3dMark na przykład czy gra chodzi płynnie ale ile jest w stanie twój akcelerator graficzny wyświetlić obrazów na sekundę bo to jest wyznacznikiem tego czy poradzi sobie w wyższych rozdzielczościach czy nowszych grach pracujących w oparciu o nowsze silniki. Mam nadzieję że troche wyjaśniłem. Ale nie schodzmy już z topiku. Pozdrawiam.

Geeezzz....

ten temat byl juz tu tyle razy powtarzany.... bazujesz na teorii... popatrz kiedys na gre z FPS 150, a potem na to samo z FPS 50. EOT

Co mam rozumieć przez to że bazuje na teorii. Że teoria i medycyna sie myli? Że artykuły do których linki podałem mówią nieprawdę? Wytłumacz mi skoro twierdzisz że dostrzegasz przerwy między obrazami występującymi 30 razy na sekundę (bo tak wynika z Twojej wypowiedzi)to kiedy przestajesz je widzieć? Przy 60? Przy 100? Jaka jest różnica między tymi frame rate'ami skoro oba są płynne a określenie "większa płynność" jest pojęciem względnym stosowanym w reklamach kart graficznych. Aha jeżeli temat był wielokrotnie powtarzany to możesz podać mi przynajmniej jeden link? Albo artykuł który potwierdza to co mowisz. Będę bardzo wdzięczny. I nie odsyłaj mnie do searcha bo szukałem. I jeszcze jedno. Jeżeli częstotliwość klatek renderowanych przekracza częstotliwość odświerzania monitora to i tak te dodatkowo renderowane klatki nie są wyświetlane. Więc jeżeli ktoś ma ustawioną częstotliwość odświerzania monitora 60Hz to będzie wyświetlanych maksymalnie 60 klatek na sekundę niezależnie od tego czy układ generuje ich 60 w jednej sekundzie czy 500. Więc nie mów mi że mam popatrzeć na grę z 150fps skoro monitor ogranicza liczbę klatek przez ustawioną czestotliowość odświeżania. A programy typu fraps pokazują liczbę klatek renderowanych a nie wyświetlanych. Nie wiem czy nie przeginamy bo to trochę offtopic. Jak coś możemy przejść na priv. Pozdrawiam.

 

Ofkoz widać różnicę między 20 a 60klatek np. Ale mi nie przeszkadza na przykład gra przy 20fps

Zgadza się między 20FPS a 60FPS jest różnica bo dolna granica płynności obrazu to 25FPS. Dlatego Twoje oko wychwyci zbyt małą ilość klatek na sekundę aby uznać wyświetlany obraz za płynny. A co do tego grania to sam nie raz byłem zmuszony grać z 20FPS na starym sprzęcie :D . Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem do czynienia z symulatorem jazdy samochodu na PW (podobno najlepszy w polsce :D ). Po pewnym czasie wymieniono tam dość archaiczne pecety na horendalnie wtedy drogie P4 po to, żeby uzyskać wyświetlanie nie mniej niż 50 fps. Kiedy się zapytałem kierownika zakładu po co, wytłumasczył mi, że istnieje naukowo udowodniona teoria, że wyświetlanie obrazu szybciej niż 50-60 fps wpływa na podświadomość człowieka (jest to swego rodzaju granica, która powoduje, że człowiekowi oglądającemu obrazy wyświetlane z taką lub większą prędkością wydają się one bardziej realistyczne). Jak widać ma to duży wpływ (liczba fps) na postrzeganie obrazu przez człowieka. Z własnego doświadczenia wiem, że czasem trudno jest zauważyć różnicę między 30 a 50 fps w dwóch różnych grach. Za to bardzo łatwo przy przejsciu z fps 50 lub więcej na 30.

Kto chce sprawdzić - polecam 3dmark 2000 game 2 (adventure). Chodzi o moment, kiedy "kamera" obraca się w stronę portu. Wiem, że pewnie będzie trzeba odkręcić procka i przełączyć na "software t&l", ale wtedy zrozumiecie o co chodzi (pod warunkiem, że spadek będzie do 30 fps :) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogiel - sorry, ale czy Ty grales kiedys w jakas gre? ;)

powiedz po co kupiles tego radka 9550XT? mozesz mi to wytlumaczyc, sprzetowo te same funkcje obsluzy Ci FX5200, a przy tym procku w kazdej z obecych gierek powinien te 30fps pociagnac, no to po jaka cholere przeplacales jak 30 klateczek to gorna granica "widzialnosci"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogiel - sorry, ale czy Ty grales kiedys w jakas gre? ;)  

powiedz po co kupiles tego radka 9550XT? mozesz mi to wytlumaczyc, sprzetowo te same funkcje obsluzy Ci FX5200, a przy tym procku w kazdej z obecych gierek powinien te 30fps pociagnac, no to po jaka cholere przeplacales jak 30 klateczek to gorna granica "widzialnosci"

Witam. Grałem w bardzo wiele gier i powiem Ci że zauważalny jest spadek pniżej 30FPS. Dlaczego kupiłem Radka 9550 już Ci tłumacze mimo iż jakoś nie czepiam się twojego konfigu, ani twojego MXa. Otórz nie lubie kupować karty na pół roku czy na rok ani kupować karty z myślą tylko o obecnych grach bo jest to głupie. Wiem że sprzętowo FX może wyświetlić te same efekty ale za np. rok wyjdą gry w których mój radek bedzie miał te 30 klatek a FX 10. Sam chciałem kupić FXa od Prolinka bo to najlepszy z FXów, ale dysponowałem troche większą kwotą i postanowiłem kupić kartę która poradzi sobie także w przyszłych grach a nie tylko obecnych. Za to w obecnych dzęki tej karcie mogę cieszyć się grą w większych rozdzielczościach i przy włączonych dodatkowych parametrach poprawiających jakość obrazu. Pozdrawiam.

 

Nic więcej nie napiszę na ten temat dopuki ktoś nie poda konkretnych argumentów popartych jakimiś linkami, nie na zasadzie "istnieje taka teoria". Szanuję Was wszystkich, bo większość z Was jest tutaj dłużej niż ja, ale puste argumenty niczym nie poparte do mnie nie przemawiają i przeczą wszystkiemu czego nauczyłem się na fizyce na przykład.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"istnieje taka teoria".

istnieje naukowo udowodniona teoria

Ja bardzo proszę cytować mnie dokładnie!

Nie mam jak Ci tego udowodnić... Musiałbyś przyjść na wykład... :D Ja wierzę w to co mówi prof. dr hab. inż., chociażby dlatego, że muszę. :lol:

puste argumenty niczym nie poparte do mnie nie przemawiają i przeczą wszystkiemu czego nauczyłem się na fizyce na przykład.

To zagadnienie wiąże się bardziej z medycyną niż z fizyką. Człowiek to bardzo skomplikowany mechanizm... Nie zawsze poddaje się prawom fizyki... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"istnieje taka teoria".

istnieje naukowo udowodniona teoria

Ja bardzo proszę cytować mnie dokładnie!

Nie mam jak Ci tego udowodnić... Musiałbyś przyjść na wykład... :D Ja wierzę w to co mówi prof. dr hab. inż., chociażby dlatego, że muszę. :lol:

puste argumenty niczym nie poparte do mnie nie przemawiają i przeczą wszystkiemu czego nauczyłem się na fizyce na przykład.

To zagadnienie wiąże się bardziej z medycyną niż z fizyką. Człowiek to bardzo skomplikowany mechanizm... Nie zawsze poddaje się prawom fizyki... :D

Sorry ale cytowanie polega na tym, że piszę się

Złoty napisał: ....

a ja nic takiego nie napisałem więc nie mów że Ciebie cytuję.

O medycynie pisałem już wcześniej, ale medycyny się nie uczyłem. Miałem natomiast optykę w programie nauczania fizyki. Pozdrawiam

 

EDIT

Kiedy się zapytałem kierownika zakładu po co, wytłumasczył mi, że istnieje naukowo udowodniona teoria

:D Najpierw mówisz że o teorii powiedział Ci kierownik zakładu a potem że profesor. A może to ta sama osoba :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...