erdbar Opublikowano 17 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2004 Witam Właśnie załozyłem sobie neo+ 640 i jak dotad nie dziala niby wszystko jest ok (wg tepsy): umowa podpisana, modem odebrany, linia jest crossowana, usluga uaktywniona, ale internetu nie ma. Po podlaczeniu wszystkiego wg instrukcji tpsa (na bank wszystko jest dobrze) na modemie swieci sie tylko dioda zasilania. sprawdzalismy Już kilka razy dzwoniłem do tpsa i oni twierdza ze wszystko jest ok (oni swoje zrobili). Modem próbowałem zainstalować na 2 PCtach w dom więc wszystko musi być dobrze połączone. Co mam w takiej sytuacji zrobić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 17 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2004 jaki modem /komp / system ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziobak Opublikowano 17 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2004 Zadzwoń do nich i powiedz, że chcesz zgłosić reklamację. U mnie też mówili, że wszystko gotowe, ale nie działało. Zadzwoniłem, trochę ich opie*****m i na następny dzień działało. Ile czekasz już? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erdbar Opublikowano 17 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2004 Modem mam Sagem F@st800 System indows XP SP1 Czekam 2 dni ale mi bardzo zależy na internecie, ponieważ jest to jeden z elementów mojej pracy. Gdyby mi powiedzieli, że mam jeszcze poczekać z 5 dni to K, ale oni twierdzą, że u nich wszystko jest OK, ale tak nie jest. Czy w taj sytuacji mogę wołać technika?? Jeszcze jutro kupie drugi kabel i jeszcze raz sprawdze. Jak dzwoniłem ostatnio na infolinie to babka mi powiedziałą, że "trzeba czekać 3 dni aż modem się zsynchronizuje", ale to jest w przypadku kiedy dioda ADSL mruga, a nie jak u mnie kiedy się nie pali. W regulaminie, który przeczytałem cały nic nie ma ile TP ma czasu na instalacje. Jedynie w instrukcji obsługi jest napisane: " Rejestracja wymaga zestawionego łącza internetowego. Uruchomienie usługi przez TP następuje do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. O gotowości lini świadczy zapalona na stałe dioda ADSL." Te 3 dni już mineły, ponieważ wniosek złożyłem we wtorek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr_Gizmo Opublikowano 17 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2004 Zadzwoń do nich i powiedz, że chcesz zgłosić reklamację. U mnie też mówili, że wszystko gotowe, ale nie działało. Zadzwoniłem, trochę ich opie*****m i na następny dzień działało. Ile czekasz już? sanim to zrobisz zastanów się ... jak przyjdą do Ciebie to wmówia Ci, że to wina błędów w Twoim systemie, sciemni technik, ze niby coś zrobi .. poklepie w klawiaturę ... tak naprawdęcały czas bedzie wiedzia, ze to u nich jest cośnie tak ... a jak wszystko tam zrobiąna okiej to skasują Cię 400 PLN za interwencję obsługi technicznej z Twojej winy .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr_Gizmo Opublikowano 17 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2004 Modem mam Sagem F@st800 System indows XP SP1 Czekam 2 dni ale mi bardzo zależy na internecie, ponieważ jest to jeden z elementów mojej pracy. Gdyby mi powiedzieli, że mam jeszcze poczekać z 5 dni to K, ale oni twierdzą, że u nich wszystko jest OK, ale tak nie jest. Czy w taj sytuacji mogę wołać technika?? Jeszcze jutro kupie drugi kabel i jeszcze raz sprawdze. Jak dzwoniłem ostatnio na infolinie to babka mi powiedziałą, że "trzeba czekać 3 dni aż modem się zsynchronizuje", ale to jest w przypadku kiedy dioda ADSL mruga, a nie jak u mnie kiedy się nie pali. W regulaminie, który przeczytałem cały nic nie ma ile TP ma czasu na instalacje. Jedynie w instrukcji obsługi jest napisane: " Rejestracja wymaga zestawionego łącza internetowego. Uruchomienie usługi przez TP następuje do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. O gotowości lini świadczy zapalona na stałe dioda ADSL." Te 3 dni już mineły, ponieważ wniosek złożyłem we wtorek. co do uruchomienia w 3 dni po złożeniu zamówienia .... ja czekałem 3 ale tygodnie :) na podpisanie umowy bo cośz systemem mieli nie tak ... jak podpisałem umowę to mieli włączyć sygnał natychmiast ... dokładnie zapewnienia pani z telepunktu brzmiały tak: "jak pan dojedzie do domu to wszystko będzie działało tip top" ... nie działało wcale, też twierdzili, że niby wszystko jest okiej a sygnał pojawił sie ni stąd ni zowąd dopiero po kolejnych 2 tygodniach .... a najgorsze jest ze chcieli, zebym im za to wszystko zapłacił jak za pełen miesieczny abonament (net działał 14 dni z 30 a oni chcieli zebym zapłacił 100% cany) ... wciskali mi kit, ze musiałem coś zrobic nie tak i ze potem niby przypadkiem to coś zrobione nie tak odkręcic i ze to nie przez nich nie mogłem mieć netu ... ale znalazłem na to sposób ... zaządałem, żeby podali mi dokładnie na piśmie co u mnie było nie tak i zeby było to potwierdzone opinią biegłego rzeczoznawcy ... nagle okazało sieze nie muszępłacić za cały miesiac ... co lepsze - wcale nie muszę płacic za ten miesiac bylem tylko dał im spokój : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi_k Opublikowano 17 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2004 Broń boże nie wzywaj technika bo popłyniesz 4 paczki!!! na odległość ciężko coś radzić, gdybyś miał jakiś zapasowy dysk albo pożyczony to sprawdziłbyś sobie na nowej Windzie wtedy by było wiadomo coś więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erdbar Opublikowano 17 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2004 Dobra to dzisiaj instaluje od nowa Windowsa XP. Mam nadzieje że to pomoże, ale jak nie udało się zrobić tego na 3 komputerach to wątpie, zeby po zainstalowaniu jeszcze raz Windowsa będzie OK. U mnie najdziwniejsze jest to że ta dioda ADSL się nie świeci, a wszyscy na infolini gadają, że wszystko jest u nich dobrze !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booster Opublikowano 17 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2004 skoro nie udało się na innych kompach to nie widze sensu instalacji systemu od nowa.jest opcja,że modem zwalony?sprawdzałeś na innych modemach?jeśli masz taką możliwość to sprawdź,chociaż też wydaje Mi się,że to tepsa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpo Opublikowano 17 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2004 Zainstaluj ta ich śmieszną aplikację i napisz jakie masz błędy przy próbie połaczenia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erdbar Opublikowano 17 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2004 Pojawia się błąd 680, że niby modem nie jest podłączony do lini telefonicznej. Wszystko jest podłączone a modem jest podłączony bezpośrednio do gniazdka, a telefon został odłączony. Czy w tej sytuacji poprosić aby przyjechał ten ich "informatyk"?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4d4m0 Opublikowano 17 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2004 Witam! To moj pierwszy post na tym forum. Czekalem 3 tyg. az NEO zacznie dzialac, w miedzyczasie dzwonilem na blekitne party, tesh tak mowili ze u nich wszystko OK. Wkoncu zdecydowalem sie na montera, ktory przyszedl zobaczyl ze wszystko u mnie OK i pojechal zrestartowac port, poczym wrocil i NEO zaczelo dzialac. Podpisalem Zlecenie Asysty Montera, gdzie w polu przyczyny nieudanej instalacji napisal: "Restart portu. Nie obciazac abonenta." Wczoraj dostalem rachunek z kwota 400zl za usluge Asysty Montera.... Zlozylem reklamacje i czekam na jej rozpatrzenie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Julo Opublikowano 18 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2004 Ja czekałem, aż neo zacznie działać, też coś ok. 2-3 tygodni (po drodze spalona płyta główna). Ztymże u mnie lampka ADSL migała non-stop, mówili że wszystko pięknie działa. Po 2 tygodniach zgłosiłem reklamacje, 3 dni później przyjechał monter. Siedział prawie 2h z laptopem podpiętym do kabli i trzymał się za głowe, bo za cholere nie mógł wymyślić dlaczego nie działa. Po 2h powiedział: "No niestety, ale nie mam pojęcia dlaczego internet nie działa. Ktoś zadzwoni do państwa od nas i powie co dalej." Zamknąłem drzwi, podchodze do modemu i wszystko działa. Co do Twojego przypadku to poproś w telepunkcie o wymiane modemu - jest taka możliwość. Spróbuj też dać inny kabel. A to gniazdko działało wcześniej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erdbar Opublikowano 18 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2004 Na tym gniazdku działa teraz telefon, więc jest chyba dobre. U mnie jest bardzo dziwne to, że ta dioda ADSL nie chce nawet migać. Jak dzwoniłem na infolinie to babka powiedziała mi, ze TP ma 5 dni od skrosowanai na puszczenie sygnału. W poniedziałek mija 5 dzień, więc jak jutro nie będzie działac to spróbuje coś z tym zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIMONek Opublikowano 19 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2004 Hehehe.... mialem kiedys idealna sytuacje. Poprostu dali mi zle zrobiony kabel telefoniczny. Jedna z koncowek byla nie tak podlaczona. Poszedlem do sklepu zaplacilem zlotowke i zalozyli mi koncowke tak jak powinna byc (bo nie chcialo mi sie isc do telepunktu zebu kabel reklamowac). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gREG PG Opublikowano 19 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2004 Pojawia się błąd 680, że niby modem nie jest podłączony do lini telefonicznej. Wszystko jest podłączone a modem jest podłączony bezpośrednio do gniazdka, a telefon został odłączony. Czy w tej sytuacji poprosić aby przyjechał ten ich "informatyk"?? napisales, ze "usluga uaktywniona", ale czy (tak tylko pytam;) ) zarejestrowales sie? bo u mnie blad 680 wyskoczyl tylko raz-gdy probowalem bez rejestracji wchodzic do neta..przedobrzyc chcialem.. natomiast jesli jestes zarejestrowany to pozycz inny modem od jakiegos kolegi i podlacz do siebie...moze dioda ADSL zacznie swiecic :) acha...nie wolaj zadnego informatyka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erdbar Opublikowano 19 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2004 Niestety nie mam jak się zarejestrowac, ponieważ własnie net mi nie działa przez NEO+. Modemiku też nie mam od kogo porzyczyć, ponieważ wszyscy moi kumple mają kablówke tak jak ja teraz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gREG PG Opublikowano 19 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2004 Niestety nie mam jak się zarejestrowac, ponieważ własnie net mi nie działa przez NEO+. Modemiku też nie mam od kogo porzyczyć, ponieważ wszyscy moi kumple mają kablówke tak jak ja teraz.net ci nie dziala prawdopodobnie wlasnie dlatego, ze sie nie zarejestrowales :) poczytaj instrukcję-na te strone przechodzisz PO instalacji programu "neostrada" i driverow do Sagema natomiat, jesli nie mozesz sie zarejestrowac ( nie mozesz wejsc na strone rejestracyjna-(jest to JEDYNA strona, na ktora mozesz wejsc PRZED zarejestrowaniem) to IMHO albo to wina tepsy, albo walniety modem.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreeN_DG Opublikowano 19 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2004 To jest normalne -----> NeoZdrada :) Ja bym nie prosił się o pomoc techniczną bo napewno zabulisz... Mi sie naszczęście udało. Czytałem o przypadkach w którcyh ludzie placili miesiąc abonentowy za neo nie posiadając internetu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasimon Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 tak dla wyjasnienia na modemie Sagem F@st800 w przypadku braku synchronizacji nie pali sie dioda ADSL! gdy nie ma synchronizacji w modemie Thomson SpeedTouch dioda ADSL mruga - taka jest roznica w tych modemach ja mialem taki sam problem z Neostrada 128... niby wszystko powinno dzialac, linia skrosowana od 2 lipca, port sprawny i nadal nic... dioda od ADSL nadal sie nie palila... (modem Sagem'a) reklamowalem na 0800102102 i nic nie pomagalo! nawet 2 razy port restartowali ale nawet to nie pomoglo! trzeba bylo wezwac montera (4 razy zrobil mnie w lewo i nie przyjechal) wkoncu wczoraj dioda sie zapalila i teraz wszystko gra... a jaka byla przyczyna? byly jakies bledy na centrali i bez montera nie mialbym neta... z tym ze on nawet u mnie nie byl! z tym ze zanim zamowilem montera to sprawdzilem u kumpla modem i konfiguracje kompa... tak na wszelki wypadek! pzd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rcube Opublikowano 24 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2004 To ja moze jednak przy chello zostane :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreeN_DG Opublikowano 24 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2004 to ja mam pomysł dla ciebie ... ostry telefon do Warszawy.. ale naprawde ostry.. oni nic ci nie moga zrobić a ty zawsze możesz się wyżyć .. to pomaga naprawde.. kumpel zadzwonił zbeształ ich i za 2 dni wszystko bylo ok i go jeszcze przepraszali ... aha i nie myślałes o wersji walnęty modem ?? z tego co wiem wiele osob oddaje modemy bo są padnięte !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domik Opublikowano 24 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2004 a w gniazdku telefonicznym dokonałeś małych zmian :>?? bo u mnie pan montyr technikch troche je zmienił poprostu z 4 kabli mam 2 :) pozdr może to to :>?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bórdel Opublikowano 25 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2004 Ja miałem szczeście 2 dni od odebrania zestawu i działało... U kolegi tego samego dnia 8O Ogólnie neo SUXX i myśle że TPSA to niezli idioci... Wymyslają rejestracje niewiadomo poco? Niewiadomo poco są hasła i wybieranie numeru skoro i tak linia ADSL musi być w twoim domq uruchomiona żeby ciągnać net wiec nie podłaczysz sie na lewo... a racja centrala i te pootwierane centralki (to co było w uwadze) czyli wiedzą o problemie ale sciemniaja ze wszystko jest ok i na lewo sie nie podłączysz do lini zeby komuś nastukać impulsów... Zupełnie nie rozumiem WYBIERANIA przez modem skoro to jest stałe łącze to lepiej żeby było jak w dialogu i kablówkach - właczasz komp i masz net... Nie rozumiem nocnego rozłaczania sie ne0 (na szczeście mam program AutoConnect który automatycznie połaczy znowu jak i przy starcie systemu) Dla mnie TP to firma nr 1 do zniszczenia przez rynek czego konkurencji życzę :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...