feluś Opublikowano 20 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2004 Rozwaliłem jakiś czas temu karte graficzną uszkodzenie ewidentnie z mojej głupoty i mam takie pytanko sklep mi mówi że wezmą mi na gwarę warunkową czekać trzeba koło 3 tygodni czy jeżeli biora ja na warunkową to muszą naprawić czy wyślą do serwisu tam stwierdzą że winna użytkownika i ją odeślą nie naprawioną jak to jest? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechl!n Opublikowano 20 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2004 Gwarancja warunkowa- sklep bierze uszkodzony sprzęt, ale nie gwarantuje że uszkodzenie zostanie podciągnięte pod naprawę gwarancyjną- o tym zdecyduje serwis producenta uszkodzonego sprzętu do którego sprzęt ten zostaje wysłany. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMD Rulezz Opublikowano 20 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2004 dokładnie. czasami lole sklepowe nie umieją ocenić co spowodowało usterkę - czy ty czy samo się j.ebło. ale zwykle to już połowa sukcesu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
feluś Opublikowano 20 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2004 no co prawda kondensator i karta graficzna to 2 odzielne teraz części ale powiedzieli że wezmą na warunkową oddać czy naprawić samemu skoro widzą że rozwalone przeze mnie a chcą <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> na war Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPC Opublikowano 20 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2004 felusa co ci szkodzi oddac najwyzej ci nie uznaja gwary nie masz nic do stracenia skoro grafaa to trup Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
model1 Opublikowano 20 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2004 Mojm zdaniem oddaj głowy ci nie urwią a może fuksem przejdzie :wink: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fi5h Opublikowano 20 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2004 dokładnie. czasami lole sklepowe nie umieją ocenić co spowodowało usterkę - czy ty czy samo się j.ebło. ale zwykle to już połowa sukcesu. bierze sie na warunkowa wlasnie dlatego ze wiedza dlaczego jest tak uszkodzone. Czasem w serwisie pracuja tez ludzie i jak do nich wysla to mozna liczyc na to ze a noz wymienia klientowi i bedzie zadowolony. Ja czasem tez tak przyjmuje jesli klient jest w miare normalny i zachowuje sie wporzo. Takich ktorzy wylatuja z ryjem oidrazu kasuje "uszkodzenie fizyczne, zegnam" Dlatego gwarancja warunkowa jest tylko i wylacznie dobra wola sprzedawcy i warto czasem poprosic sprzedawce by warunkowo zostala przyjeta czy to grafa, czy to cos innego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMD Rulezz Opublikowano 20 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2004 heh, czasem sąnormalni sprzedawcy a takiego klienta co z ryjem od drzwi też bym kasował z miejsca. :) warunkowa polega na tym, że moze serwis pzreoczy :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
feluś Opublikowano 20 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2004 no jak ktoś z mordą wyskakuje to napewno dużo nie z działa. Ja przyniosłem chłopakom karte w 2 częściach tzn karta 1 kondensator nie waliłem w coś tam więc pewnie chłopaki się zlitowali tylko 3 tyg to troche jest w każdym razie dzięki że powiedzieliście co uważacie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...