OrAnZ Posted July 20, 2004 Report post Posted July 20, 2004 Witam... Jestem nowicjuszem jesli chodz o podkrecanie, niedawno zmienilem sprzet z celerona 400 na celka 1.7 + ECS L4VXA2 i mam pytanie... Na ile max moge go podkrecic na stadartowym wentylatorze (czy wogole oplaca sie to robic ?)i w jaki sposob tzn. czy musze podkrecac cos jescze niz tylko mhz i vcore ? W biosie mniej wiecej sie lapie co i jak, ale nie wiem jaka temperature ten procek wytrzyma max. Jakby ktos mi mogl doradzic jakies sensowne rozwiazanie to bylbym wdzieczny. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
LPC Posted July 20, 2004 Report post Posted July 20, 2004 jako nowicjusz powinienes zaczac odprzeczytania regulaminu forum i zajzyj tzez do działu podstawowe zag,,,, obakaj se FAQ Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
AMD Rulezz Posted July 20, 2004 Report post Posted July 20, 2004 P4 i ECS - zapomnij o kręceniu chyba, że znajdziesz bios cheepo. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
LPC Posted July 20, 2004 Report post Posted July 20, 2004 celek i ECS ;] :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Złodziej Posted July 20, 2004 Report post Posted July 20, 2004 U mnie na półce leży taki zestaw :P Tylko płyta inna ale tyż ESC :D Brak możliwości zmiany vcore, fsb=100 i ani krzty więcej, pci zależne od fsb, bez możliwości zablokowania, palce lizać :)) Tylko Cpucool da się to to ruszyć do całych 1950MHZ ROTFL.......... Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
gulek-pulek Posted July 21, 2004 Report post Posted July 21, 2004 Mam celka 1.7, puściłem go na 17x120, sprawdzony prime95, chodzi full stabilnie. Wszystko powyżej tego kończy się zwisami. Pozdrawiam Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...