Skocz do zawartości
Aligathor

SB 0220 5.1 live digital problem

Rekomendowane odpowiedzi

kompletnie nie wiem jak zainstalować sterowniki dostarczone wraz z kartą.System nie rozpoznaje urządzenia Creative w kompie,na dostarczonych sterach,po ręcznej instalacji mam max 4 kanały z czego tylko frony chodzą poprawnie.Na KX-ach(na których nie znam się) mam fronty i srodkowy i sub,natomiast nie mam rear.Jak zainstalować poprawnie tę kartę,bo już nie mam siły.Karta sprawna,bowiem wymieniałem ją i problem podobny(także na innym kompie).Oczywiście sterowniki ze stronki Creative nie rozpoznają urządzenia(dostalem maila od pomocy tehc,który potwierdził ten fakt)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

esem @ ja aż z ciekawości przeczytałem bo mam właśnie SB0220. I zapodam taką ciekawostką, że stery co dostałem z kartą działają, inne jakiekolwiek też. Na KXach nie ma problemu. Nie rozumiem tego skoro też mam taki sam model.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

esem @ ja aż z ciekawości przeczytałem bo mam właśnie SB0220. I zapodam taką ciekawostką, że stery co dostałem z kartą działają, inne jakiekolwiek też. Na KXach nie ma problemu. Nie rozumiem tego skoro też mam taki sam model.

Jak miałem SB0220 (już nie mam) to też nie miałem żadnego problemu.

Ale pamiętając moje przygody z SBLive 1024 - niczego nie wykluczam jeżeli chodzi o produkty OEM "ala" Creative. :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż. Ale jest to przynajmniej dziwne. Ten sam model i takie różnice. Na przykład czytałem że na sterach KX nie działa w ogóle tylne wyjście, a u mnie wporzo.

Bywa: sam to przeżywałem: muza do zwrotu: tak to jest z produktami OEM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli znaczy to że bywają jakieś uszkodzone albo co, bo innego wytlumacze nie widze.