19r20 Opublikowano 21 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2004 mam bardz proste pytanie ale ponieważ jestem laikiem i nie moge znaleść tego w internecie to pytam: wyciągnąłem dziś z komputera stary procesor Athlon 1700 zielony laminat i kwadratowe jądro czy to jest Palmonio? bo te Thunderbird to chyba mają prostokątne jądra dzięki za odpowiedź Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechl!n Opublikowano 21 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2004 Po lewej Palomino (były zielone i brązowe) po prawej Tbird. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19r20 Opublikowano 21 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2004 i wszystko jasne Dzięki! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPC Opublikowano 21 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2004 a były Tbirdy 1700 ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnivird Opublikowano 21 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2004 a były Tbirdy 1700 ?? nie bylo :) pewnie sie hlopak pomylil.. chcodzi pewnie o thorugbrda cyz jak to sie tam pisze ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPC Opublikowano 21 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2004 no tez mi sie tak wydaje , BTW 19r20 wystarczyło obadac aide32 itp i bez wyjmowania proca bys wiedział czy jest palo .. czy t... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 21 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2004 Ten po prawej to thunderbird. Widocznie miał tylko zdjęcie palomino razem z thunderbirdem, a nie thoroughbredem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...