Skocz do zawartości
Gość ShKieLet

0 800 102 102

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ShKieLet

Otóż zadzwoniłem na infolinie TPSa i....odebrał konsultant i nie było by nic dzinwego gdy nie to że był..PIJANY.żałuje ze nie nagrałem tej rozmowy bo byście padli ze śmiechu...język mu sie plątał a nad prostym pytaniem zastanawiał sie z 5-10 sekund..bravo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otóż zadzwoniłem na infolinie TPSa i....odebrał konsultant i nie było by nic dzinwego gdy nie to że był..PIJANY.żałuje ze nie nagrałem tej rozmowy bo byście padli ze śmiechu...język mu sie plątał a nad prostym pytaniem zastanawiał sie z 5-10 sekund..bravo :)

Tez tak mialem w grudniu (w sprawie neostrady dzwonilem). Mielem z kolesia niezly brech... w koncu mnie przelaczyl na inny dzial - po 5 minutach paplania bez sensu :P Mnie to rozesmialo, mialem czas to sobie moglem posluchac ;) Ale ludzie, ktorzy maja malo czasu moga sie niezle wkurzyc na taka obsluge klienta. Troche przeginaja w tepsie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tacy pracownicy się zdarzają :)

 

Ja jak dzwoniłem to odebrała jakaś facia. Z głosu fajna ale co się pod tym kryje? :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...