Skocz do zawartości
Haweł

Unreal Tournamet 2003

Rekomendowane odpowiedzi

oT: dostalem bana na serwerze ut2003, bo odszedlem od komputera na 2minuty. Nie gralem, zostawilem na ekranie "zajebali Cie, wcisnij Fire!"

 

Nie wiecie, czy to na zawsze daja bana, czy np na pare dni? <span style="color:red;">[ciach!]</span>owo, bo to byl nak;epszy z tych, ktore dotad znalazlem... MULTIGAMERS, czy cos takiego.

 

Znacie jakies fajne serwerki?szybkie znaczy sie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UT to spokojnie ale UT2k3 to sie rozklada na 20 fps :D

małe niedopisanie z mojej strony (miałem na myśli oczywiście UT2k3)

 

co niedomyśliliście się? :lol:

jeszcze taki gupi to nie jestem heh (nie wyglądam na inteligenta? hhehe)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na gamecopyworld można znaleźć pliczek unreal4all . Nie jestem pewien ale za jego pomocą można dodac do ut serwery, z góry uprzedzam, że z tymczasowego braku utka  nie testowalem.

dodac serwery mozna i bez tego pliku.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kto mi powie gdzie w kraju można kupic orginalną gre unreal tuarnament 2003 gdyż szukam jej od dłuższego czasu i niemoge nigdzie dostac inna wersja nie wchodzi w rachube za pomoc będe wdzięczny.pozd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka możliwość istnieje na 100%. W katalogu system ut2k3 jest biblioteka open gl. W helpie do unreala jest info o tym że Uneal może działać w trybie open gl. I że jest to tryb eksperymentalny. Niestety ani słowa na temat tego jak go uruchomic Na jakimś zagranicznym forum znalazłem nawet jakiś skrawek informacji. NIestety brak było konkretnego opisu 8O

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AAA przecie bylo to juz tyle razy, a wiec mamy w pliku ut2003.ini :

 

[Engine.Engine]

RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice

;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice

;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

AudioDevice=ALAudio.ALAudioSubsystem

NetworkDevice=IpDrv.TcpNetDriver

DemoRecordingDevice=Engine.DemoRecDriver

Console=XInterface.extendedconsole

GUIController=XInterface.GUIController

Language=int

Product=UT2003

GameEngine=Engine.GameEngine

EditorEngine=Editor.EditorEngine

DefaultGame=XGame.XDeathmatch

DefaultServerGame=XGame.XDeathmatch

ViewportManager=WinDrv.WindowsClient

;ViewportManager=SDLDrv.SDLClient

Render=Render.Render

Input=Engine.Input

Canvas=Engine.Canvas

CdPath=H:

 

i teraz trzeba zmienic ";" przy odpowiedniej linijce. Dodac do D3D ,a skasowac przy opengl ,czyli wygladac ma to tak:

 

[Engine.Engine]

;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice

;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice

RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

AudioDevice=ALAudio.ALAudioSubsystem

NetworkDevice=IpDrv.TcpNetDriver

DemoRecordingDevice=Engine.DemoRecDriver

Console=XInterface.extendedconsole

GUIController=XInterface.GUIController

Language=int

Product=UT2003

GameEngine=Engine.GameEngine

EditorEngine=Editor.EditorEngine

DefaultGame=XGame.XDeathmatch

DefaultServerGame=XGame.XDeathmatch

ViewportManager=WinDrv.WindowsClient

;ViewportManager=SDLDrv.SDLClient

Render=Render.Render

Input=Engine.Input

Canvas=Engine.Canvas

CdPath=H:

 

Cala rzecz tkwi w ";" .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...