Skocz do zawartości
Haweł

Unreal Tournamet 2003

Rekomendowane odpowiedzi

Po uruchomieniu UT 2k3 nie moge uruchomić gry bo wywala taki komunikat:

 

UT2003 Build [2002.05.31.18.31]

 

OS: Windows 98 4.10 (Build: 67766446)

CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 597 MHz with 255MB RAM

Video: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400

 

Can't find file for package 'ALAudio'

 

History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- UEngine::InitAudio <- UGameEngine::Init <- InitEngine

 

Natomiast po wpisaniu w uruchom ścierzki dostępu i "-nosound"

gra rusza ale bez dzwięku - jak sobie z tym poradzić (karta muzyczne aintegrowana - jakiś SigmaTel na MSI - 6337 LE5 )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Standardowo interesujaca nas linijka w pliki ut2003.ini wyglada tak:

 

[Engine.Engine]

RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice

;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice

;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

 

 

a jezeli chcesz wlaczyc opengl to powinna wygladac tak:

 

[Engine.Engine]

;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice

;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice

RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat UT2003 obsługuje wiecej efektów w Direct3D :)

 

Lisek..ale zgodzisz sie ze mną że D3D śmierdzi koniami ?????.

W którymś z plików textowych dołączonych do unreal jest wzmianka ze na opengl jest mniejsza wydajnośc........natomiast gdzieś na stronach był test d3d vs opengl i gl wypadło lepiej z tego co pamietam pod kazdym względem :):):)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kat podał z błędem, powinno być:

RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice

;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

 

A jeśli chodzi o wyniki to wyglądają następująco:

17.632813 / 35.351551 / 98.488068 fps -- Score = 35.385857 - DirectX, Vsync ON, AA=0, FSAA=0

 

5.942256 / 45.564442 / 243.739563 fps -- Score = 45.612385 - OGL, Vsync ON, AA=0, FSAA=0

 

Troche nie czaje dlaczego minimalna ilość fps w OGL jest taka mała. W benchmarku musi być błąd po faktycznie widać na każdym kroku większą płynność pod OGL.

 

Benchmark: Flyby Face3, rozdziałka: 1280x960x32 i wszystko na max.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio sie bawilem OpenGl w ut2003 i musze powiedziec super!!! Nie dosc ,ze gra przyspieszyla tak srednio o ponad 15fps to nie widac prawie zadnej roznicy!!! (z wyjatkiem nieba na mapie Antalus -siakies dziwne ziarniste jest) . Aha dla porownania podobna wydajnosc w OpenGL ( co w D3D) uzyskuje dopiero po wlaczeniu Aniso x4!!! A gram dodatkowo z AAx2. Teraz mam srednio ponad 60FPS i sie ciesze :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja za to z innej beczki.

 

Zauważyliście różnicę między betą i finalna na mapce CTF SLa .... cos tam (chodzi sie po rzeźni) ?

Ja dostałem orgazmu neimal podczas grania na tej mapie w beta wersji. W finalnej wypieprzyli wieksza czesc mapy, wypieprz*** muzykę która była najlepszym elementem w becie ut2k3. Dzięki tej mapie i kawałkowi muzycznemu na niej czekałem na fulla ... no tylko się zaszlachtać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ponawiam pytanie DooDah'a....mianowicie jka włączyć opengl w UT2003....

Wiadomo że opengl jest "ładniejszy". D3D to kał i tyle......i nic już chyba nie przebije GLIDE.

LUDZIE pomocy!!!!

 

Dzieki!!!!

 

albo ktos mnie nie lubi albo nie zrozumieli mojego pytania:))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyczek>> Gram w 1024/ i wszystko na highest jak sie da , aha jezeli jestes posiadaczem SBLive! proponuje wlaczyc w Sekcji AUDIO tryb Software. Nie dosc ,ze gra plynniej chodzi to mam jeszcze wiecej FPS :D Chyba musze zmienic tego Live! na jakiegos Herca Forte III??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czy ktoś poratuje mnie podsyłając spakowaną (zip, rar) zawartość katalogu Web z pierwszej płytki instalacyjnej, bądź z katalogu z zainstalowaną grą? Jest tego niewiele, około 60kB. Płytka mi się lekko uszkodziła i mam teraz problem z zainstalowaniem gry. Bardzo proszę o pomoc, mój adres email: lechoo@pf.pl

Dzięki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kat podał z błędem, powinno być:

RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice

;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

 

A jeśli chodzi o wyniki to wyglądają następująco:

17.632813 / 35.351551 / 98.488068 fps -- Score = 35.385857  -  DirectX, Vsync ON, AA=0, FSAA=0

 

5.942256 / 45.564442 / 243.739563 fps -- Score = 45.612385  -  OGL, Vsync ON, AA=0, FSAA=0

 

Troche nie czaje dlaczego minimalna ilość fps w OGL jest taka mała. W benchmarku musi być błąd po faktycznie widać na każdym kroku większą płynność pod OGL.

 

Benchmark: Flyby Face3, rozdziałka: 1280x960x32 i wszystko na max.

nie pier*** za przeproszeniem, w plikach konfiguracyjnych tego engine'u siedze od jego beta wersji ;)

 

Nie ma znaczenia kolejnosc tylko przed ktora linia stoi srednik!!!!

Srednik pomija dana linie, wiec jezeli chcemy miec OpenGl to kasujemy ; sprzed linii opengl i doadajemy ; przed linia D3D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kat podał z błędem, powinno być:

RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice

;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

 

A jeśli chodzi o wyniki to wyglądają następująco:

17.632813 / 35.351551 / 98.488068 fps -- Score = 35.385857  -  DirectX, Vsync ON, AA=0, FSAA=0

 

5.942256 / 45.564442 / 243.739563 fps -- Score = 45.612385  -  OGL, Vsync ON, AA=0, FSAA=0

 

Troche nie czaje dlaczego minimalna ilość fps w OGL jest taka mała. W benchmarku musi być błąd po faktycznie widać na każdym kroku większą płynność pod OGL.

 

Benchmark: Flyby Face3, rozdziałka: 1280x960x32 i wszystko na max.

nie pier*** za przeproszeniem, w plikach konfiguracyjnych tego engine'u siedze od jego beta wersji ;)

 

Nie ma znaczenia kolejnosc tylko przed ktora linia stoi srednik!!!!

Srednik pomija dana linie, wiec jezeli chcemy miec OpenGl to kasujemy ; sprzed linii opengl i doadajemy ; przed linia D3D.

Chm , wczoraj wypróbowałem i nic nie zauważyłem.....zobacze jeszcze wersje KATA.......no może dym z ROCKET LAUNCHER słabiej wyglądał..

Pozdraiwam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze jest ze skasowalem sobie bete, inaczej przegralbym ta mape i pogrywal na niej :(

Wyczek a mozna robić takie numery???....ja próbowałem przegrywać mapy i były jakoś zabezpieczone.........ale ja to jestem lama także moze tobie sie uda.......kombinowałem z rozszerzeniami itd.......było nowe mapy widac w unreal w menu ale napisane było ze niedostępne sa dla aktualnej wersji .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czy ktoś poratuje mnie podsyłając spakowaną (zip, rar) zawartość katalogu Web z pierwszej płytki instalacyjnej, bądź z katalogu z zainstalowaną grą? Jest tego niewiele, około 60kB. Płytka mi się lekko uszkodziła i mam teraz problem z zainstalowaniem gry. Bardzo proszę o pomoc, mój adres email: lechoo@pf.pl

Dzięki :)

Nie mam w domu netu........napylam z pracy.....ale jak nie zapomne to jutro you will be get.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...