Skocz do zawartości
Haweł

Unreal Tournamet 2003

Rekomendowane odpowiedzi

W UT2k3 na mapce DOM-Ruination mam jakiegoś głupiego buga w poblizu punktu B na jednym poligonie brak tekstury - tylko błekitny kolor. Czy może to spowodować łatka - mam 2186? Myślę że nie więc czy ktoś miał taki problem? :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc tak.

1. Jak połączyć się z jakimś serwerem? Wybieram w settings Cable i co dalej, bo wogóle nie pokazuje mi żednych serwerów.

 

2. Zainstalowałem sobie patcha 2186 i przy ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: włancza</span>niu pokazuje mi okienko że nie znalazł karty video 8O

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cholera sprzet taki jak w podpisie a gra na niektórych lewelach tak sie dławi jak nie wiem i to nie wina karty bo na starszym kompie az tak sie nie dławiło a był to Athlon 1000 512 SDR i karta jak w podpisie a i Płyta głowna Asus A7V133 a teraz cholera no nie wiem mam Catalyst 3.1 Dorectxa 8.1 najnowszego patcha i SP 1 Do XP no nie wiem co sie dzieje!!!POMOCY!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bylo glosno o oszustwach w 3dmarku z powodu zanizania jakosci obrazu przez R8500 i dlatego zaczal doganiac gf4ti4200 .NV sie strasznie o to burzyla. Ale nic nie wskurala bo wyszlo wczesniej na jaw, ze NV oszukuje w planszach miedzy testami (wersja SE i patch 330 to naprawil). Dlatego Wam tak cienko gry chodza na max detalach w niektorych grach (UT2k3, NFS HP2). Byc moze przerobka na R9100 pozbywa sie tego problemu. Ponoc w silniku UT2k3 sa jeszcze wyzsze detale. Ale one wymagaja karty z 256 ramu na pokladzie :P

Wiec pozostaje albo obnizac detale w grach na jeden stopien nizsze albo biosowac na R9100 (ale nie wiem czy to pomaga w 100%).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kaeres . może masz i racje niestety juz niedługo się nacieszymi highest :) pozatym mi chodzi spoko ale highest co jakis czas mam 1-2sec swap , a tak grac nie lubie pozatym roznica miedzy high a highest jest znikoma tlyko tesktury zajmuja 2x wiecej miejsca w ramie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no! to znikoma! hehehe

(a na 17" to napewno w oczy razi taka różnica w jakości)

To ja bym jeszcze włączył aniso na max i AA też na max - to będzie mega max super wyglądać :)

 

przepraszam ale rozbawił mnie ten wątek :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Milo , proponuje na początku zwiekszyc W biosie AGP aparature size czy jakos tak na 128mb jak mozesz wyzej daj 256 , chociaz to juz moze byc przesadą

 

BTW może mi ktoś powiedzieć za co głownie odpowiedzialne jest detalizowania , tzn mam na mysli co przy mocniejszym detalizowaniu obciąza , czy dzieli sie to "po równo" między Ram cpu gpu i nie da się tego stwierdzic , i poprostu musi panowac równowaga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...