dymy Opublikowano 26 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2004 ..sa jakies ograniczenia sprzetowe? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 26 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2004 a o so chosi? ;]] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xor Opublikowano 26 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2004 O ile wiem, to ze stajni nVidii tylko seria nv6800, natomiast ATI zaskoczylo wszystkich i okazalo sie, ze wszystkie karty od radka 9500 wzwyz wspieraja te technike ! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacHoO Opublikowano 26 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2004 może ktoś powiedzieć o o so chosi? :] :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xor Opublikowano 26 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2004 O so chosi ? A chosi o 'geometry instancing' - funkcje kart 3d, ktora dramatycznie przyspiesza renderowanie 'powtarzalnbych' obiektow jak drzewka w oddali, trawa, asteroidy jesli jest ich duzo, itd. Przykladowo scena z maaasa asteroidow renderowanan na x800 bez g. instancingu wyrabia ~4fps, przy korzystaniu z niego - az 48fps ! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavełek Opublikowano 26 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2004 Hmmm... a bedzie możliwe korzystanie z tego na kartach R300/R350 ? Tj. czy wystarczy jakiś wpis do rehestru lub inna <span style="color:red;">[ciach!]</span>ła jak to było z TAA czy mozemy tylko gdybać o korzystaniu ze stancingu na kartach z tej rodziny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xor Opublikowano 27 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2004 A przeczytaj topic od poczatku to sie dowiesz... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radosuaf Opublikowano 27 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2004 Stancing ma być wspierany przez ATi w Catach od 4.8, ale ponieważ jest on częścią SM3.0, programiści będą musieli uwzględniać wykorzystanie stancingu w grach dla KAŻDEGO jednego tytułu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xor Opublikowano 27 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2004 geometry INSTANCING a nie zadne stancing :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymy Opublikowano 28 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2004 ..hmm to ciekawe bo np. tu http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/...0/strona-3.html pisza ze tylko VS 3.0 ma wbudowany ten bajer a przeciez starsze Radki np. 9700 maja tylko 2.0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShuMAN Opublikowano 29 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2004 no bardzo ciekawe bo na przykład TU piszą coś innego ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...