ath Opublikowano 10 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2005 http://www.gamershell.com/pc/classic_doom_3/downloads.html Doom 1 na silniku dooma3. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VICTORious Opublikowano 11 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2005 a mi nie chodzi :(( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 11 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2005 Dzisiaj zobaczylem w broszurce MM, ze D3 jest po 25pln. Smieszna cena jak za taka gre. Mysle, ze warto kupic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VICTORious Opublikowano 11 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2005 już chodzi.........wymaga versji 1.3 nawet nawet :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 14 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2005 Dzisiaj zobaczylem w broszurce MM, ze D3 jest po 25pln. Smieszna cena jak za taka gre. Mysle, ze warto kupic. Własnie jak tak kupiłem d3. Nie wiesz może za ile można dostać d3:RoE ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>Sentinel< Opublikowano 15 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2005 Panowie co zmienia patch 1.3 ze strony lema??? mam polską wersje dooma i po zainstalowaniu tego patcha wynik w timedemo jest nizszy o 7 klatek, instalowalem na rozne sposoby patcha na czysta gre na wczesniejszego patcha ze strony lema i to samo spada wydajność. Więc co on zmienia pytam i czy u Was też spadła wydajnosc po tym patchu??? i czy warto w ogole go instalowac??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 15 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2005 Moze dodaje jakies nowe efekty/bajery? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>Sentinel< Opublikowano 16 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2005 (edytowane) Moze dodaje jakies nowe efekty/bajery? A też Ci zwalnia? tam na tej sronie lema nie ma za bardzo napisane co on zmienia i co dodaje i czy w ogole cos :( kiedyś po prostu ich o to zapytalem ale myslicie ze odpisali, Stanisław Lem by mi szybciej odpisał :( Edytowane 16 Grudnia 2005 przez >Sentinel< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electric Opublikowano 16 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2005 Czy cos w moim kompie jest nie tak ?? Doom3 -> 1.3 Athlon2400+, 768RAM, 6600GT przy włączeniu Timedemo demo1 wyskakuje 2148Frames rendered in 61 second ==35,2FPS :| Nie za mało ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 16 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2005 A na jakich ustawieniach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electric Opublikowano 16 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2005 (edytowane) 640x480, wszystko na low :| Dokladnie po 2 tesncie pokazal 47fps. Dlaczego tak malo :| zauwazylem podczas dema kozysta z dysku. Ustawiłem teraz na 800x600, high bez AA i dalej mam 47Fps :| Edytowane 16 Grudnia 2005 przez Electric Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hicks Opublikowano 20 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2005 Ja mam taki problem : po odpaleniu gierki pojawia się: DOOM 1.0.1282 win-x86 Sep 16 2004 16:45:51 2104 MHz AMD CPU with MMX & 3DNow! & SSE 1536 MB System Memory 256 MB Video Memory Winsock Initialized Hostname: marcin-fe1b6687 IP: 62.21.105.115 doom using MMX & SSE for SIMD processing enabled Flush-To-Zero mode ------ Initializing File System ------ Loaded pk4 D:\GRY\doom3\base\game00.pk4 with checksum 0x7dafc4d4 Loaded pk4 D:\GRY\doom3\base\pak000.pk4 with checksum 0x28d208f1 Loaded pk4 D:\GRY\doom3\base\pak001.pk4 with checksum 0x40244be0 Loaded pk4 D:\GRY\doom3\base\pak002.pk4 with checksum 0xc51ecdcd Loaded pk4 D:\GRY\doom3\base\pak003.pk4 with checksum 0xcd79d028 Loaded pk4 D:\GRY\doom3\base\pak004.pk4 with checksum 0x765e4f8b Loaded pk4 D:\GRY\doom3\base\pak005.pk4 with checksum 0x8ffc3621 Loaded pk4 D:\GRY\doom3\base\zpak001.pk4 with checksum 0x441b6af2 Current search path: D:\GRY\doom3/base D:\GRY\doom3\base\zpak001.pk4 (1448 files) D:\GRY\doom3\base\pak005.pk4 (63 files) D:\GRY\doom3\base\pak004.pk4 (5137 files) D:\GRY\doom3\base\pak003.pk4 (4676 files) D:\GRY\doom3\base\pak002.pk4 (6120 files) D:\GRY\doom3\base\pak001.pk4 (8972 files) D:\GRY\doom3\base\pak000.pk4 (2698 files) D:\GRY\doom3\base\game00.pk4 (2 files) game DLL: 0x0 in pak: 0x0 file system initialized. -------------------------------------- ----- Initializing Decls ----- ------------------------------ ------- Initializing renderSystem -------- using ARB renderSystem renderSystem initialized. -------------------------------------- 5151 strings read from strings/english.lang Couldn't open journal files execing editor.cfg execing default.cfg execing DoomConfig.cfg couldn't exec autoexec.cfg 5151 strings read from strings/polish.lang ----- Initializing Sound System ------ sound system initialized. -------------------------------------- ----- R_InitOpenGL ----- Initializing OpenGL subsystem ...registered window class ...registered fake window class ...initializing QGL ...calling LoadLibrary( 'opengl32' ): succeeded Couldn't find proc address for: wglGetExtensionsStringARB Couldn't find proc address for: wglSwapIntervalEXT Couldn't find proc address for: wglGetPixelFormatAttribivARB Couldn't find proc address for: wglGetPixelFormatAttribfvARB Couldn't find proc address for: wglChoosePixelFormatARB Couldn't find proc address for: wglCreatePbufferARB Couldn't find proc address for: wglGetPbufferDCARB Couldn't find proc address for: wglReleasePbufferDCARB Couldn't find proc address for: wglDestroyPbufferARB Couldn't find proc address for: wglQueryPbufferARB Couldn't find proc address for: wglBindTexImageARB Couldn't find proc address for: wglReleaseTexImageARB Couldn't find proc address for: wglSetPbufferAttribARB ...calling CDS: ok ...created window @ 0,0 (1024x768) Initializing OpenGL driver ...getting DC: succeeded ...PIXELFORMAT 7 selected ...creating GL context: succeeded ...making context current: succeeded Couldn't find proc address for: wglGetExtensionsStringARB Couldn't find proc address for: wglSwapIntervalEXT Couldn't find proc address for: wglGetPixelFormatAttribivARB Couldn't find proc address for: wglGetPixelFormatAttribfvARB Couldn't find proc address for: wglChoosePixelFormatARB Couldn't find proc address for: wglCreatePbufferARB Couldn't find proc address for: wglGetPbufferDCARB Couldn't find proc address for: wglReleasePbufferDCARB Couldn't find proc address for: wglDestroyPbufferARB Couldn't find proc address for: wglQueryPbufferARB Couldn't find proc address for: wglBindTexImageARB Couldn't find proc address for: wglReleaseTexImageARB Couldn't find proc address for: wglSetPbufferAttribARB ------- Input Initialization ------- Initializing DirectInput... mouse: DirectInput initialized. keyboard: DirectInput initialized. ------------------------------------ sound: MULTICHANNEL X..GL_ARB_multitexture not found X..GL_ARB_texture_env_combine not found X..GL_ARB_texture_cube_map not found X..GL_ARB_texture_env_dot3 not found X..GL_ARB_texture_env_add not found X..GL_ARB_texture_non_power_of_two not found X..GL_ARB_texture_compression not found X..GL_EXT_texture_filter_anisotropic not found X..GL_EXT_texture_lod not found X..GL_1.4_texture_lod_bias not found X..GL_EXT_shared_texture_palette not found X..GL_EXT_texture3D not found X..GL_EXT_stencil_wrap not found X..GL_NV_register_combiners not found X..GL_EXT_stencil_two_side not found X..GL_ATI_separate_stencil not found X..GL_ATI_fragment_shader not found X..GL_ARB_vertex_buffer_object not found X..GL_ARB_vertex_program not found X..GL_ARB_fragment_program not found ******************** ERROR: Aktualna kombinacja karty grafiki / sterownika nie obsługuje niezbędnych opcji. ******************** Error during initialization Shutting down OpenGL subsystem ...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success ...deleting GL context: success ...releasing DC: success ...destroying window ...resetting display ...shutting down QGL ...unloading OpenGL DLL To samo w Quake 4, czasami się odpali . Sterowniki różniaste . Karta to Asus v9999 modowany , zaznaczam że bez modowania jest to samo. Przeglądając posty widzę , że ten problem się pojawia ale rozwiązania nie znalazłem Dooo3 jest orginalny . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hicks Opublikowano 21 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2005 Prosze , jak ktoś wie to niech odpowie na ten problem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 21 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2005 zmień stery, a jak to nie pomoże wgraj gre od nowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonheart Opublikowano 21 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2005 wina sterow pewnie masz karte nv? u mnei na 6800 bylo to samo z doom 3 i riddickiem. ktos mowil wcesniej ze mu gra staje przy adowaniu i sie nie odpala sprawdz firewalla u mnei tak sie dzieje zwykle jak firewall sie pyta czy gre dopuscic ale nie uda sie ramki z pytaniem wyrzucic na gre. widze wiec gre a ramka niewidoczna jest pod spodem sproboj alt+f4 i obczaj co sie dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter777 Opublikowano 26 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2005 Witam. Mam problem... kolega mi pożyczył angielską wersję dooma 3 - wszystko hulało na ultra itp. Wczoraj dostałem Dooma 3 PL, dziś zainstalowałem, włączyłem grę - wszystko ok. Wyłączyłem.... po jakimś czasie znowu włączyłem, ale gra nie odpaliła.... wyskoczył komunikat:"Wystąpił problem z aplikacją DOOM 3 bla bla bla...". Nie wiem co jest grane... Gra jest oryginalna. Mój sprzęt to: 1024 DDR, GIGABYTE GeForce 6600GT, Pentium IV 2.8 MHZ HT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 26 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2005 z tym zwolnieniem na 1.3 to muszę trochę przyznaćracji- chciałem zainstalować sobie mod GTX, który wprowadzał Bloom efekt, Paraxall mapping i inne bajery(wiadomo że działało to wolno, za wolno) i musiałem zainstalować 1.3 po pewnym czasei powróciłem do gry na takich samych detalach jak grałem w d3 (obecnie dodatek) i działa wolniej mimo, że w tym czasei zmieniłem stery na dużo nowsze, lekko procka podkręciłem (bardziej kosmetyka :D) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 26 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2005 Hej, gram w D3 od nowa i chcialem to uczynic w ulepszonej grafice jaka moze nam dac 3mood_1.3.7 (podobno). Jest on tym samym programem, ktorym robimy wypas grafe w Q4. Tyle, ze w Q4 to naprawe dziala, a w D3 niestety jakbym nie uruchomil poprzez ten programik to grafika wyglada tak samo czyli standardowa grafa z D3. Od biedy mozna sie nia cieszyc ale wolalbym z paralaxami i bumpami na jakie stac NV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
testerossa1648 Opublikowano 29 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2005 (edytowane) Witam, moze mi ktos wyjasnic dlaczego pomimo podkrecenia grafy wydajnosc w doomie sie nie zmienia? mam GF 6600 podkrecilem ze standardowych 400/500 na 450/650. W 3dmarku03 wzroslo z 4900 na 5800, a aquamarku3 z 30 na 32.5. W Doomie 3 (timedemo) mam 36.7 jak mialem - zero efektu (800x600 - medium, wszystko on bez wygladzania). komp Athlon 2000, 512pamiec (najnowsze sterowniki do grafy mam zainstalowane - z grudnia 05) Edytowane 29 Grudnia 2005 przez testerossa1648 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 29 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2005 Ogolnie masz marny wynik w Doom3. Na takich ustawieniach spokojnie pod 60-70FPS powinno wyskoczyc. Co prawda nie krecisz procka (chyba) ale masz ustawienia medium i niska rozdz. Przeinstaluj stery, moze cos OpenGl sie poknocilo (nawet zainstaluj jakies starsze - 77.77 np. ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
testerossa1648 Opublikowano 29 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2005 to chyba nie chodzi o to. na wczesniejszych sterach (oryginalnych dostarczanych z karta wynik byl podobny lub lekko gorszy) krecenie karty nic nie daje (choc w innych aplikacjach daje) moze to procek nie wydala? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 29 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2005 Procek jest wazny w Doom3 Moze sprobuj go troche podkrecic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rhezuz Opublikowano 30 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2005 własnie zaczołem grac w d3 i mam kilka lolowych pytań : jako że moja grafa nie jes potworem wydajności zalezy mi na dodatkowych fps , czy jak wyłącze "obraz broni" można cos ustawic żeby ppokazywało ilości nabojów w broni??? i 2 gupie pytanie - jak śa takie składy amninicji co sie kod wpisuje da sie to jakos otwożyć ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 30 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2005 własnie zaczołem grac w d3 i mam kilka lolowych pytań : jako że moja grafa nie jes potworem wydajności zalezy mi na dodatkowych fps , czy jak wyłącze "obraz broni" można cos ustawic żeby ppokazywało ilości nabojów w broni??? i 2 gupie pytanie - jak śa takie składy amninicji co sie kod wpisuje da sie to jakos otwożyć ??? Na 2MX nic raczej nie poradzisz. Kody sa w PDA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rhezuz Opublikowano 30 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2005 a które kody z pda są dobre , muszą bys 3 cyfrowe a tam takich nie widze , to to na scianach może tylko ozdobal , no nic ide grac dalej :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter777 Opublikowano 8 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2006 Powtarzam: Witam. Mam problem... kolega mi pożyczył angielską wersję dooma 3 - wszystko hulało na ultra itp. Wczoraj dostałem Dooma 3 PL, dziś zainstalowałem, włączyłem grę - wszystko ok. Wyłączyłem.... po jakimś czasie znowu włączyłem, ale gra nie odpaliła.... wyskoczył komunikat:"Wystąpił problem z aplikacją DOOM 3 bla bla bla...". Nie wiem co jest grane... Gra jest oryginalna. Mój sprzęt to: 1024 DDR, GIGABYTE GeForce 6600GT, Pentium IV 2.8 MHZ HT. Ludzie, pomocy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jejek Opublikowano 12 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2006 (edytowane) witam mam takie pytanko odnosnie dodatku do dooma 3, resurection of evil. jak pokonac takiego stworka w piekłach ??? lata takie skrzydlate cosik i co chwile wypuszcza te takie ogniowe twarze :lol2: boss pokonany :D koniec dooma :) Edytowane 12 Stycznia 2006 przez jejek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aruś Opublikowano 13 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2006 Witam Mam taki problem że nie wczytuje mi się ostatni poziom "Primary Excavation". Zaczyna sie ładować i nagle pstryk znika obraz i pojawia się menue początkowe.... Nie wiem jak sobie z tym poradzić. Miał może ktoś taki problem? Może podesłałby mi ktoś sejwa z ostatniego levela?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 15 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2006 Hej, gram w D3 od nowa i chcialem to uczynic w ulepszonej grafice jaka moze nam dac 3mood_1.3.7 (podobno). Jest on tym samym programem, ktorym robimy wypas grafe w Q4. Tyle, ze w Q4 to naprawe dziala, a w D3 niestety jakbym nie uruchomil poprzez ten programik to grafika wyglada tak samo czyli standardowa grafa z D3. Od biedy mozna sie nia cieszyc ale wolalbym z paralaxami i bumpami na jakie stac NV. Z paralax bumpmaping przeszedlem i doom3 i roe , bez niego tragedia wszystko plaskawe takie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bako15 Opublikowano 18 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2006 lol znowu przecena dooma3 w mm(od 20 stycznia) tym razem z 29 na 9! prawie jak darmowy:p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...