Skocz do zawartości
Corso

Doom 3

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie co zmienia patch 1.3 ze strony lema??? mam polską wersje dooma i po zainstalowaniu tego patcha wynik w timedemo jest nizszy o 7 klatek, instalowalem na rozne sposoby patcha na czysta gre na wczesniejszego patcha ze strony lema i to samo spada wydajność. Więc co on zmienia pytam i czy u Was też spadła wydajnosc po tym patchu??? i czy warto w ogole go instalowac???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze dodaje jakies nowe efekty/bajery?

A też Ci zwalnia? tam na tej sronie lema nie ma za bardzo napisane co on zmienia i co dodaje i czy w ogole cos :(

kiedyś po prostu ich o to zapytalem ale myslicie ze odpisali, Stanisław Lem by mi szybciej odpisał :(

Edytowane przez >Sentinel<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

640x480, wszystko na low :| Dokladnie po 2 tesncie pokazal 47fps. Dlaczego tak malo :| zauwazylem podczas dema kozysta z dysku.

 

Ustawiłem teraz na 800x600, high bez AA i dalej mam 47Fps :|

Edytowane przez Electric

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki problem : po odpaleniu gierki pojawia się:

 

DOOM 1.0.1282 win-x86 Sep 16 2004 16:45:51

 

2104 MHz AMD CPU with MMX & 3DNow! & SSE

1536 MB System Memory

256 MB Video Memory

Winsock Initialized

Hostname: marcin-fe1b6687

IP: 62.21.105.115

doom using MMX & SSE for SIMD processing

enabled Flush-To-Zero mode

------ Initializing File System ------

Loaded pk4 D:\GRY\doom3\base\game00.pk4 with checksum 0x7dafc4d4

Loaded pk4 D:\GRY\doom3\base\pak000.pk4 with checksum 0x28d208f1

Loaded pk4 D:\GRY\doom3\base\pak001.pk4 with checksum 0x40244be0

Loaded pk4 D:\GRY\doom3\base\pak002.pk4 with checksum 0xc51ecdcd

Loaded pk4 D:\GRY\doom3\base\pak003.pk4 with checksum 0xcd79d028

Loaded pk4 D:\GRY\doom3\base\pak004.pk4 with checksum 0x765e4f8b

Loaded pk4 D:\GRY\doom3\base\pak005.pk4 with checksum 0x8ffc3621

Loaded pk4 D:\GRY\doom3\base\zpak001.pk4 with checksum 0x441b6af2

Current search path:

D:\GRY\doom3/base

D:\GRY\doom3\base\zpak001.pk4 (1448 files)

D:\GRY\doom3\base\pak005.pk4 (63 files)

D:\GRY\doom3\base\pak004.pk4 (5137 files)

D:\GRY\doom3\base\pak003.pk4 (4676 files)

D:\GRY\doom3\base\pak002.pk4 (6120 files)

D:\GRY\doom3\base\pak001.pk4 (8972 files)

D:\GRY\doom3\base\pak000.pk4 (2698 files)

D:\GRY\doom3\base\game00.pk4 (2 files)

game DLL: 0x0 in pak: 0x0

file system initialized.

--------------------------------------

----- Initializing Decls -----

------------------------------

------- Initializing renderSystem --------

using ARB renderSystem

renderSystem initialized.

--------------------------------------

5151 strings read from strings/english.lang

Couldn't open journal files

execing editor.cfg

execing default.cfg

execing DoomConfig.cfg

couldn't exec autoexec.cfg

5151 strings read from strings/polish.lang

----- Initializing Sound System ------

sound system initialized.

--------------------------------------

----- R_InitOpenGL -----

Initializing OpenGL subsystem

...registered window class

...registered fake window class

...initializing QGL

...calling LoadLibrary( 'opengl32' ): succeeded

Couldn't find proc address for: wglGetExtensionsStringARB

Couldn't find proc address for: wglSwapIntervalEXT

Couldn't find proc address for: wglGetPixelFormatAttribivARB

Couldn't find proc address for: wglGetPixelFormatAttribfvARB

Couldn't find proc address for: wglChoosePixelFormatARB

Couldn't find proc address for: wglCreatePbufferARB

Couldn't find proc address for: wglGetPbufferDCARB

Couldn't find proc address for: wglReleasePbufferDCARB

Couldn't find proc address for: wglDestroyPbufferARB

Couldn't find proc address for: wglQueryPbufferARB

Couldn't find proc address for: wglBindTexImageARB

Couldn't find proc address for: wglReleaseTexImageARB

Couldn't find proc address for: wglSetPbufferAttribARB

...calling CDS: ok

...created window @ 0,0 (1024x768)

Initializing OpenGL driver

...getting DC: succeeded

...PIXELFORMAT 7 selected

...creating GL context: succeeded

...making context current: succeeded

Couldn't find proc address for: wglGetExtensionsStringARB

Couldn't find proc address for: wglSwapIntervalEXT

Couldn't find proc address for: wglGetPixelFormatAttribivARB

Couldn't find proc address for: wglGetPixelFormatAttribfvARB

Couldn't find proc address for: wglChoosePixelFormatARB

Couldn't find proc address for: wglCreatePbufferARB

Couldn't find proc address for: wglGetPbufferDCARB

Couldn't find proc address for: wglReleasePbufferDCARB

Couldn't find proc address for: wglDestroyPbufferARB

Couldn't find proc address for: wglQueryPbufferARB

Couldn't find proc address for: wglBindTexImageARB

Couldn't find proc address for: wglReleaseTexImageARB

Couldn't find proc address for: wglSetPbufferAttribARB

 

------- Input Initialization -------

Initializing DirectInput...

mouse: DirectInput initialized.

keyboard: DirectInput initialized.

------------------------------------

sound: MULTICHANNEL

X..GL_ARB_multitexture not found

X..GL_ARB_texture_env_combine not found

X..GL_ARB_texture_cube_map not found

X..GL_ARB_texture_env_dot3 not found

X..GL_ARB_texture_env_add not found

X..GL_ARB_texture_non_power_of_two not found

X..GL_ARB_texture_compression not found

X..GL_EXT_texture_filter_anisotropic not found

X..GL_EXT_texture_lod not found

X..GL_1.4_texture_lod_bias not found

X..GL_EXT_shared_texture_palette not found

X..GL_EXT_texture3D not found

X..GL_EXT_stencil_wrap not found

X..GL_NV_register_combiners not found

X..GL_EXT_stencil_two_side not found

X..GL_ATI_separate_stencil not found

X..GL_ATI_fragment_shader not found

X..GL_ARB_vertex_buffer_object not found

X..GL_ARB_vertex_program not found

X..GL_ARB_fragment_program not found

********************

ERROR: Aktualna kombinacja karty grafiki / sterownika nie obsługuje niezbędnych opcji.

********************

Error during initialization

Shutting down OpenGL subsystem

...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success

...deleting GL context: success

...releasing DC: success

...destroying window

...resetting display

...shutting down QGL

...unloading OpenGL DLL

 

To samo w Quake 4, czasami się odpali .

Sterowniki różniaste .

Karta to Asus v9999 modowany , zaznaczam że bez modowania jest to samo.

Przeglądając posty widzę , że ten problem się pojawia ale rozwiązania nie znalazłem

Dooo3 jest orginalny .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wina sterow pewnie masz karte nv? u mnei na 6800 bylo to samo z doom 3 i riddickiem.

 

ktos mowil wcesniej ze mu gra staje przy adowaniu i sie nie odpala sprawdz firewalla u mnei tak sie dzieje zwykle jak firewall sie pyta czy gre dopuscic ale nie uda sie ramki z pytaniem wyrzucic na gre. widze wiec gre a ramka niewidoczna jest pod spodem sproboj alt+f4 i obczaj co sie dzieje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem... kolega mi pożyczył angielską wersję dooma 3 - wszystko hulało na ultra itp.

Wczoraj dostałem Dooma 3 PL, dziś zainstalowałem, włączyłem grę - wszystko ok. Wyłączyłem.... po jakimś czasie znowu włączyłem, ale gra nie odpaliła.... wyskoczył komunikat:"Wystąpił problem z aplikacją DOOM 3 bla bla bla...". Nie wiem co jest grane... Gra jest oryginalna.

Mój sprzęt to: 1024 DDR, GIGABYTE GeForce 6600GT, Pentium IV 2.8 MHZ HT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tym zwolnieniem na 1.3 to muszę trochę przyznaćracji- chciałem zainstalować sobie mod GTX, który wprowadzał Bloom efekt, Paraxall mapping i inne bajery(wiadomo że działało to wolno, za wolno) i musiałem zainstalować 1.3 po pewnym czasei powróciłem do gry na takich samych detalach jak grałem w d3 (obecnie dodatek) i działa wolniej mimo, że w tym czasei zmieniłem stery na dużo nowsze, lekko procka podkręciłem (bardziej kosmetyka :D)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, gram w D3 od nowa i chcialem to uczynic w ulepszonej grafice jaka moze nam dac 3mood_1.3.7 (podobno).

Jest on tym samym programem, ktorym robimy wypas grafe w Q4.

Tyle, ze w Q4 to naprawe dziala, a w D3 niestety jakbym nie uruchomil poprzez ten programik to grafika wyglada tak samo czyli standardowa grafa z D3.

Od biedy mozna sie nia cieszyc ale wolalbym z paralaxami i bumpami na jakie stac NV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, moze mi ktos wyjasnic dlaczego pomimo podkrecenia grafy wydajnosc w doomie sie nie zmienia?

mam GF 6600 podkrecilem ze standardowych 400/500 na 450/650. W 3dmarku03 wzroslo z 4900 na 5800, a aquamarku3 z 30 na 32.5. W Doomie 3 (timedemo) mam 36.7 jak mialem - zero efektu (800x600 - medium, wszystko on bez wygladzania).

 

komp Athlon 2000, 512pamiec (najnowsze sterowniki do grafy mam zainstalowane - z grudnia 05)

Edytowane przez testerossa1648

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie masz marny wynik w Doom3.

Na takich ustawieniach spokojnie pod 60-70FPS powinno wyskoczyc.

Co prawda nie krecisz procka (chyba) ale masz ustawienia medium i niska rozdz.

Przeinstaluj stery, moze cos OpenGl sie poknocilo (nawet zainstaluj jakies starsze - 77.77 np. )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

własnie zaczołem grac w d3 i mam kilka lolowych pytań : jako że moja grafa nie jes potworem wydajności zalezy mi na dodatkowych fps , czy jak wyłącze "obraz broni" można cos ustawic żeby ppokazywało ilości nabojów w broni??? i 2 gupie pytanie - jak śa takie składy amninicji co sie kod wpisuje da sie to jakos otwożyć ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

własnie zaczołem grac w d3 i mam kilka lolowych pytań : jako że moja grafa nie jes potworem wydajności zalezy mi na dodatkowych fps , czy jak wyłącze "obraz broni" można cos ustawic żeby ppokazywało ilości nabojów w broni??? i 2 gupie pytanie - jak śa takie składy amninicji co sie kod wpisuje da sie to jakos otwożyć ???

Na 2MX nic raczej nie poradzisz.

Kody sa w PDA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powtarzam:

Witam. Mam problem... kolega mi pożyczył angielską wersję dooma 3 - wszystko hulało na ultra itp.

Wczoraj dostałem Dooma 3 PL, dziś zainstalowałem, włączyłem grę - wszystko ok. Wyłączyłem.... po jakimś czasie znowu włączyłem, ale gra nie odpaliła.... wyskoczył komunikat:"Wystąpił problem z aplikacją DOOM 3 bla bla bla...". Nie wiem co jest grane... Gra jest oryginalna.

Mój sprzęt to: 1024 DDR, GIGABYTE GeForce 6600GT, Pentium IV 2.8 MHZ HT.

Ludzie, pomocy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

mam takie pytanko odnosnie dodatku do dooma 3, resurection of evil.

jak pokonac takiego stworka w piekłach ??? lata takie skrzydlate cosik i co chwile wypuszcza te takie ogniowe twarze :lol2:

 

 

 

boss pokonany :D koniec dooma :)

Edytowane przez jejek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam taki problem że nie wczytuje mi się ostatni poziom "Primary Excavation". Zaczyna sie ładować i nagle pstryk znika obraz i pojawia się menue początkowe.... Nie wiem jak sobie z tym poradzić. Miał może ktoś taki problem?

Może podesłałby mi ktoś sejwa z ostatniego levela??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, gram w D3 od nowa i chcialem to uczynic w ulepszonej grafice jaka moze nam dac 3mood_1.3.7 (podobno).

Jest on tym samym programem, ktorym robimy wypas grafe w Q4.

Tyle, ze w Q4 to naprawe dziala, a w D3 niestety jakbym nie uruchomil poprzez ten programik to grafika wyglada tak samo czyli standardowa grafa z D3.

Od biedy mozna sie nia cieszyc ale wolalbym z paralaxami i bumpami na jakie stac NV.

Z paralax bumpmaping przeszedlem i doom3 i roe , bez niego tragedia wszystko plaskawe takie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...