Skocz do zawartości
Corso

Doom 3

Rekomendowane odpowiedzi

Kaeres-- zrobilem co mowialse giekra hmm nie wiem czy wyglada lepiej ale jak czailem do opcji to byl oal ltak samo ale wydawalo m ise jakby nie bylo fsaa  x2 , czy zmiany w congifu widac w menu gry tzn ze np mam na high czy moze byc gra na high a w menu pisze ze medium ? bo gierka jakby trk chodzial troszke lepiej ale za to raz mi sie zdarzyl oze gra sie zacilea na pare mili sekund czego wczesniej nie bylo

SeBul jaki masz wynik w timedemo i na jakich ustawieniach grasz ? Chciałbym się dowiedzieć jak to chodzi na takim procku i z taką grafą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PeCet99 - timedemo mam w dupei bo to nie o to chodzi jak mi to chodzi tylko gra , a w grze mowilem mam prawie cal cyzas od 20 do 25 fps tylk ow full extramal moments mam 5 fps i dlatego daje configa by go ulepszyc , nie iwme jakie to sa ustawienia ale jak gralem w 1024 , detalki na medium i fsaa x2 mialem prawie caly czas 35 fps czasem spadalo do 12 fps a niekeidy bylo 60 fps

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich (mój pierwszy post)

 

Mam wrażenie, że mam za mało fpsów jak na mój sprzęt.

 

Mój komp to:

ABIT NF7

2500XP Barton

2x256 RAM

Radeon 9800PRO (256bit) (drv Omega 2551 na Catalyst 4.6)

 

Rozdziałke ustawiłem na 1024x786 i zanim grzebałem w cfg to w menu dałem LOW DETAILS

 

Mój cfg to:

seta image_downSizeLimit "1024"

seta image_ignoreHighQuality "0"

seta image_downSizeBumpLimit "1024"

seta image_downSizeSpecularLimit "512"

seta image_downSizeBump "0"

seta image_downSizeSpecular "1"

seta image_useCache "0"

seta image_cacheMegs "20"

seta image_cacheMinK "200"

seta image_usePrecompressedTextures "1"

seta image_useNormalCompression "2"

seta image_useAllFormats "1"

seta image_useCompression "1"

seta image_roundDown "1"

seta image_forceDownSize "0"

seta image_downSize "0"

seta image_lodbias "-1"

seta image_anisotropy "0"

seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST"

 

timedemo wyświetla mi 33fps, a w grze mam od 5fps do 60fps z przewagą 30fps.

 

Nie sądzicie, że powinienem mieć więcej trochę?

Jeśli tak to gdzie mogłem popełnić błąd?

Co robić?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja gram na takich ustawieniach.

 

seta r_shadows "1"

seta r_skipBump "0"

seta r_skipSpecular "0"

seta r_skipNewAmbient "0"

seta r_renderer "best"

seta r_brightness "1"

seta r_gamma "1"

seta r_swapInterval "0"

seta r_useIndexBuffers "0"

seta r_customHeight "486"

seta r_customWidth "720"

seta r_fullscreen "1"

seta r_mode "5"

seta r_multiSamples "0"

seta image_downSizeLimit "2048"

seta image_ignoreHighQuality "0"

seta image_downSizeBumpLimit "2048"

seta image_downSizeSpecularLimit "1024"

seta image_downSizeBump "0"

seta image_downSizeSpecular "1"

seta image_useCache "0"

seta image_cacheMegs "256"

seta image_cacheMinK "200"

seta image_usePrecompressedTextures "1"

seta image_useNormalCompression "1"

seta image_useAllFormats "1"

seta image_useCompression "1"

seta image_roundDown "1"

seta image_forceDownSize "0"

seta image_downSize "1"

seta image_lodbias "-1"

seta image_anisotropy "0"

seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkich którzy uważają dooma 3 za szczyt technologii zapraszam do siągnięcia tej gry, zajmującej zaledwie 96kb... Uwaga wymagane minimum 512mb ramu! Zerknijcie na tekstury (zwłaszcza z bliska) i na światła oraz cienie. Przypominam: tylko 96 kilo...

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bazex

 

Zgadzam się , mnie bynajmniej DooM3 lekko rozczarował

liczyłem na bardziej dopracowaną technologicznie grę

jak dla mnie to trzeci DooM ma za mało złożoną geometrię

( np. kanciaste głowy ) oraz ciut słabe tekstury ,brak chyba tekstur matematycznych ( takich jak w Unreal ) nakładanych na mapybitowe , widać to jak diabli gdy zbliżymy sie do niektórych tekstur np. drzwi widać czasami pixele schody :/

 

Tak czy inaczej to ta gra zasługuje na podziw ,ale wielu ludzi czuje niedosyt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam wiecej ,pamiętacie czasy gdy weszły karty S3 Savage

wtedy wyszło demko ,a dokładnie level do unreal z teksturami S3TC chyba ,to było z 3-4 lata temu ,i wtedy w tym demku

po podejsciu do sciany z bliska nie było widać pixeli w teksturze !!

wykożystano w tym demku tekstury 512 oraz 1024 pixele

do tego jakieś maskowanie czy cóś w rodzaju nakładanej teksury matematycznej ,efekt był super ,kto widział ten wie :)

DooMa 3 tworzyli prawie 4 lata ,a pixele widać z metra :)

naszczęscie tylko na kilku obiektach , nic dodać nic ujać

Technologicznie dałbym mu 5-6 na 10 pkt za resztę 7-8/10pkt

 

Update

 

Właśnie się skusiłem oblookać jakich rozmiarów tekstur uzyto w DooM3 , o dziwo większość to 128x128 oraz 256x256

czasami 512x512 i sporadycznie 1024x1024 te duże chyba tylko na niebie :) Jaja istne bo takich samych rozmiarów tekstur używali w Quake3 ! ! gdzie modernizacja ?? gdzie nowe technologie :) ??

pliki *.dds możecie oglądać darmowym progsem IrfanView

Jak dla mnie kolejny dowód na to ze to silnik Quake3 z dodaną obsługą paru FX'ów i oni pracowali :) cięzko 4 lata po 6 dni w tygodniu :) jaja istne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie dla tego nie moge się nadziwić, że ktokolwiek może uważać tą gre za jakiś przełom w grafice. No chyba że spędził ostatnie dwa lata w śpiączce, wtedy ok...

Doom 3 to typowy przykład produktu przereklamowanego, no cóż takie czasy, najpierw marketing potem praca nad grą...

Chcecie zobaczyć dobra gierkę? Przejdźcie System Shock 2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytam te wszystkie konfigi, porównuje osiągi i głupieje.Nie wszystkie modyfikacje rozumiem. Sam wzorowałem się na forum i artykule z pewnego serwisu nazwy zapomniałem. Poniżej mój konfig. Chodziło mi o uzyskanie najlepszego obrazu przy umiarkowanym fps. Udało mi się ? :?:

 

seta r_cgFragmentProfile "best"

seta r_cgVertexProfile "best"

seta r_forceLoadImages "0"

seta r_shadows "1"

seta r_skipBump "0"

seta r_skipSpecular "0"

seta r_skipNewAmbient "0"

seta r_renderer "best"

seta r_brightness "1.119048"

seta r_gamma "1.6"

seta r_swapInterval "0"

seta r_useIndexBuffers "0"

seta r_customHeight "486"

seta r_customWidth "720"

seta r_fullscreen "1"

seta r_mode "5"

seta r_multiSamples "2"

seta image_downSizeLimit "2048"

seta image_ignoreHighQuality "0"

seta image_downSizeBumpLimit "2048"

seta image_downSizeSpecularLimit "256"

seta image_downSizeBump "1"

seta image_downSizeSpecular "0"

seta image_useCache "1"

seta image_cacheMegs "256"

seta image_cacheMinK "25600"

seta image_usePrecompressedTextures "1"

seta image_useNormalCompression "2"

seta image_useAllFormats "1"

seta image_useCompression "1"

seta image_roundDown "1"

seta image_forceDownSize "0"

seta image_downSize "1"

seta image_lodbias "-1"

seta image_anisotropy "8"

seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"

 

W timedemo mam 34 fps A27+ na cat 4,5 z AAx2 i anizx8 na 1gb ram i r9800pro nie kręconym - za gorąco jest i odmawia posłuszeństwa :(

Będę wdzięczny za sugestie bo w paru miejscach sam nie wiem co zrobiłem. :roll:

 

Co do Normal Compresion to jest na 2 co zgodnie z czytanym artykulikiem powinno dawac lepszą jakość. "cytat"

 

image_useNormalCompression [1,2] - Specifies the compression method used for textures. 1 is 256 color compression (if available), which gives the best performance but provides the most compression artifacts, while 2 is rxgb compression, which is the normal compression method.

Dzięki za wszelkie sugestje. Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem juz w piekle.

Tam widze jak ostatnie poty wyciagaja pixel shadery z mojej karty. Normalnie moja grafa piszczy, trzesie sie, kapie z niej :evil:

Po prostu cudo !

Ja jestem zachwycony ta gra.

Levele w DELTA LABS (te od teleportow) byly rowniez swietne.

Znow kilka razy z krzesla bym spadl :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam mały problem chce ustawić chodzenie w bok na strzałkach i zamiast w lewo ustawia mi sie shiift w prawo normalnie o co tu chodzi ? inne klawisze na klawie ustawiaja sie normalnie co zrobić aby to działało ?

Nie zabardzo qmam o co biega bo chyba nie zajrzales nawet do menu gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam mały problem chce ustawić chodzenie w bok na strzałkach i zamiast w lewo ustawia mi sie shiift w prawo normalnie o co tu chodzi ? inne klawisze na klawie ustawiaja sie normalnie co zrobić aby to działało ?

Mialem podobna przypadlosc, jakby menu gry widzialo inny uklad klawiatury. Pomogl restart ;-) Po restarcie wszystko konfigurowalo sie jak trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko przy takiej konfiguracji athlon 3200xp/2x256 mb ram ddr400/radeon 9800 pro zmiana +512mb ram duzo daje ? bo teraz czesto mi doczytuje w doomie, zdarzaja sie zaciny na maxa  :(

Nie ma zacin 8). Z tą ilością ramu możesz robić z grą co chcesz. Pozdro

Ps: ale to droga przyjemność :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam mały problem chce ustawić chodzenie w bok na strzałkach i zamiast w lewo ustawia mi sie shiift w prawo normalnie o co tu chodzi ? inne klawisze na klawie ustawiaja sie normalnie co zrobić aby to działało ?

Mialem podobna przypadlosc, jakby menu gry widzialo inny uklad klawiatury. Pomogl restart ;-) Po restarcie wszystko konfigurowalo sie jak trzeba.

Zaden restart nic tu nie da :D Wylacz klawiature numeryczna to pomoze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do kkrieger'a to jet napisana w asemblerze i troche w C (chyba :roll: ).

Nikomu sie teraz nie chce pisac w asemblerze bo to jest zbyt czasochlonne i gra powstawalyby przez dlugie lata.

Chociaz spogladajac na duma3 to powinni przez te 4 lata napisac w asemblerze i miescilaby sie na dyskietce ;) ale im sie nie chcialo i wyszlo to co wyszlo.

Tylko ile wtedy pamieci by potrzebowalo gdy taka gra z 96kb zajmuje 512MB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie dziwi Was, ze nie ma jeszcze jakies porzadnej recenzji gry ?

Wyszla juz ponad tydzien temu. Dzisiejsze serwisy sa troche ociezale :wink:

co masz na mysli mówiac porzadna recenzja ?

Wieszkosc z najlepszejszych servisow juz sie wypowiedziala na temat gry:

Gamespy

 

8/6/2004

4.5 out of 5

90.0%

 

IGN

 

8/5/2004

8.9 out of 10

89.0%

 

GameSpot

 

8/4/2004

8.5 out of 10

85.0%

 

PC Gamer

 

9/1/2004

94 out of 100

94.0%

 

Computer Gaming World

 

8/3/2004

5 out of 5

100.0%

 

GamePro

 

8/5/2004

4 out of 5

80.0%

 

Gameguru Mania

 

8/8/2004

91 out of 100

91.0%

 

Gamers Depot

 

8/3/2004

5 out of 5

100.0%

 

Gamer's Hell

 

8/3/2004

9.4 out of 10

94.0%

 

UGO

 

8/3/2004

A

95.0%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do kkrieger'a to jet napisana w asemblerze i troche w C (chyba :roll: ).

Nikomu sie teraz nie chce pisac w asemblerze bo to jest zbyt czasochlonne i gra powstawalyby przez dlugie lata.

Chociaz spogladajac na duma3 to powinni przez te 4 lata napisac w asemblerze i miescilaby sie na dyskietce ;)  ale im sie nie chcialo i wyszlo to co wyszlo.  

Tylko ile wtedy pamieci by potrzebowalo gdy taka gra z 96kb zajmuje 512MB.

dla mnie to jest masakra- na maxa wykorzystuje sprzet grafe i proca ram

szkoda ze czasy programowania na poziomie sie skonczyly - chociac jesli chodzi o dooma to i tak jest dobrze, wystraczy wspomniec o produkcie konkurencji -farcry ktory ma w ogole niezoptymalizowany silnik! :idea:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie sprecyzowalem, moja wina.

Tak, troche recek juz przeczytalem. Nawet jeszcze przed posiadaniem egzemplarza. Chodzilo mi o polska recke.Nie sprecyzowalem, moja wina.

Tak, troche recek juz przeczytalem. Nawet jeszcze przed posiadaniem egzemplarza. Chodzilo mi o polska recke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do kkrieger'a to jet napisana w asemblerze i troche w C (chyba :roll: ).

Nikomu sie teraz nie chce pisac w asemblerze bo to jest zbyt czasochlonne i gra powstawalyby przez dlugie lata.

Chociaz spogladajac na duma3 to powinni przez te 4 lata napisac w asemblerze i miescilaby sie na dyskietce ;)  ale im sie nie chcialo i wyszlo to co wyszlo.  

Tylko ile wtedy pamieci by potrzebowalo gdy taka gra z 96kb zajmuje 512MB.

dla mnie to jest masakra- na maxa wykorzystuje sprzet grafe i proca ram

szkoda ze czasy programowania na poziomie sie skonczyly - chociac jesli chodzi o dooma to i tak jest dobrze, wystraczy wspomniec o produkcie konkurencji -farcry ktory ma w ogole niezoptymalizowany silnik! :idea:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktore sterowniki by byly najlepsze do mojej karty ?? Bo mam 2.9.8.0 i zamierzam zainstalowac cos nowszego...nie wiem czy warto bo nowe sterowniki sa opytmalizowane pod nowsze karty.

jak mialem jeszcze 2MX400 to uzywalem 30.30 ostatnie dla tej karty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...