nadi Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 czym rozpakowaliscie pliki pk jezeli ktos to robil , pak explorerem ver 1.2 nie moge wyskakuje blad ile ile to wam dalo klatek wiecej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jericho666 Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 mam pewne wątpliwosci co do rozpakowywania tych paków niektórrz mowia ze przespiesza to gre bo textury i rozne tam pliką są rozpakowane i gra nie mosi ich na bierząco rozpakowywać moim zdaniem zorpakowywanie paków moze przyspieszyc co najwyzej ładowanie kolejnego levela bo przeciez podczas gry jedynym miejscem na dysku z ktorego kozysta gra jest swap oczywiście moge sie mylić 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bbc20000 Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Na forum planetdoom znalazlem tweak do doom3 ktory poprawia FSP w grze. W folderze Doom3/base otworz plik doomconfig.cfg. Zwieksz XX na przyklad z 32 na 96 etc. Ja mialem XX=20 i zwiekszylem XX=256 poniewaz mam 1GB pamieci. Na stronie Doom3 autor postu sugeruje 96 z systemem ktory ma 512MB RAM. Sprawdzilem ten tweak na moim systemie i moge powiedziec ze tweak jest z pewnoscia efektywny. Do tej pory moglem grac jedynie na 1280x1024 z ustawieniem na MEDIUM. Teraz jestem w stanie grac przy ustawieniu na HIGH bez ciaglego przerywania gry z powodu braku pamieci. Dajcie znac czy wam ten tweak pomogl. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burro Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 my o tym tweak'u jzu chyba na perwszej stronie mowilismy (a przynajmiejna ktorejs z pierwszych :lol: U mnie jakiegoskopa to nie dalo, ale ja sie nie licze ;]] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mąki Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Ja już mam mentlik w głowie od tych konfigów, dlatego proszę o podanie konfiga na jak najlepszą grafikę, bo jak narazie to mam w timedemie powyżej 40 klatek, a przy AAx2 36, a grafa jak na moje oko to jeszcze nie powala, dlatego dla jej poprawy mogę stracić parę klatek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robirem Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 od jakiegoś czasu giera mi czasami wyłazi do pulpitu . Przez piersze 2 godziny było oki, a teraz czasami ( co 15-20 minut ) bez powodyu giera się wywala do pulpitu. Sprzęt mam ok i stery również najnowsze. proszę o jakieś opinie czu komuś się cos takieg przytrafia config - bartek 2500@3200 nvidia 5900xt@450/900 windows xp prof 1gb ram pozdrawiam Robirem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 A ja Was zastrzele. DIII jesat przelomowy chocby pod wzgledem tak dynamicznych cieni. W zadnej grze nie bylo jeszcze takiej jakosci efektow cieniowania. Czyli jest przelom :wink: odpal chociasz fargraja z cieniami na ultra high :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Di Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Na forum planetdoom [...]W folderze Doom3/base otworz plik doomconfig.cfg U mnie tez jakiejs specjalnej roznicy to (i prawde mowiac inne tego rodzaju "zlote" rady konfiguracji) nie sprawilo. A rozpakowywanie pakow to chyba zupelny nonsens. Po pierwsze, jak to mialoby niby przyspieszyc fps? Po drugie, obawiam sie, ze algorytmy Dooma czytania spakowanych plikow sa szybsze (szczegolnie przy dobrym procesorze) od odczytu wiekszej ilosci danych przez dysk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 A ja Was zastrzele. DIII jesat przelomowy chocby pod wzgledem tak dynamicznych cieni. W zadnej grze nie bylo jeszcze takiej jakosci efektow cieniowania. Czyli jest przelom :wink: odpal chociasz fargraja z cieniami na ultra high :? Jezeli o cienie chodzi to w FC mozesz miec nawet hiperhigh, a w DIII low i bedzie lepiej w DIII. Nie chodzi o jakosc samego cienia tylko o sposob w jaki ten silnik to robi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loobek Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 pomozcie mam problem w planszy na powieszchni :( tam gdzie jest ta kolejka i gosciu wniej siedzi wysialdem porzwalalem potwory i teraz trzeba kod wpisac zeby otworzyly sie dzrzwi ? zeby kolejka dlaej pjechala chyba tak? pomozcie co mam robic :P ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fetorman Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 pomozcie mam problem w planszy na powieszchni :( tam gdzie jest ta kolejka i gosciu wniej siedzi wysialdem porzwalalem potwory i teraz trzeba kod wpisac zeby otworzyly sie dzrzwi ? zeby kolejka dlaej pjechala chyba tak? pomozcie co mam robic :P ? Bylo juz to pytanie i nawet sam na nie odpowiadalem :? 8(2,5)6 jak sie nie myle ale sprawdz sobie tak ze 10 stron do tylu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Ja nie rozumiem, jak wy gracie? :? przecież wszystko (kody, co i jak mamy robić, ect.) jest zawsze podane jak na tacy. Wystarczy czytać emaile i słuchać wiadomości. Czyżby to naprawdę było takie trudne? Nawet w grze fpp trzeba czasem choć trochę użyć mózgu :twisted: . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Cienie cienami, jednak przy swieceniu na jakis element latarka cien powinien sie "utworzyc", a tutaj tego nie zauwazylem. W FC nie bylo latarki, wiec trudno porownac ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Czy tylko mi się zdaje, czy na tym zielonym święcącym okręgu na podłodze na początku piekła (zaraz po przeniesieniu z Delta Labs 4) widać twarz marine z pierwszych dwóch części Dooma (niewielka, tuż przy brzegu)? Ciekawe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Cienie cienami, jednak przy swieceniu na jakis element latarka cien powinien sie "utworzyc", a tutaj tego nie zauwazylem. W FC nie bylo latarki, wiec trudno porownac ;)grając w fargraja wciśnij L. bo latarka jest;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzurpator Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 A ja Was zastrzele. DIII jesat przelomowy chocby pod wzgledem tak dynamicznych cieni. W zadnej grze nie bylo jeszcze takiej jakosci efektow cieniowania. Czyli jest przelom :wink: gdyby jeszcze Id pozwoliło obejrzeć te cienie więcej niż raz... poza tym już thiefie III też są dynamiczne cienie per-pixel :P zresztą w kkrieger też były :P Anyway spoiler ostatni filmik (tzn kiedy marynarz idzie między jajami cyberdemona) - gostek podziwia Cybcia i 'bezgłośnie' mówi... no co mówi? no co? :mrgreen: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_gps Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 odnosnie kodow, to zaluje ze przeoczylem do BFG ;[ teraz hell i nie wiem, czy bede mial okazje uzyc ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzurpator Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 w hellu BFG jest w dwóch miejscach - jedno przy wyjściu do bossa (za zieloną kolumną światła) a drugie gdzieś w środku (akurat nie wiem :P - poza tym, że jest). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tumeks Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Ja mam jakoś dziwną GF 4 Ti 4200 bo Doom 3 na rozdzielczosci 1024x768 i ustawiłem na ultra i wszytko oprocz shadows i pokazuje mi 30 FPS i grafika jest super :|:| więc nie wiem czy ja mam ajkiegos dooma(Orginał) czy co? a jak u was chodzi doom 3 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper3 Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Ja na moim sprzecie gram w Doom3 na 1024x768 High Detail z Shadows OFF i mam w TimeDemo 49FPS. Podczas gry od 35-70 FPS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Ja mam jakoś dziwną GF 4 Ti 4200 bo Doom 3 na rozdzielczosci 1024x768 i ustawiłem na ultra i wszytko oprocz shadows i pokazuje mi 30 FPS i grafika jest super :|:| więc nie wiem czy ja mam ajkiegos dooma(Orginał) czy co? a jak u was chodzi doom 3 ? U nas chodzi super hiper ale po modufikacji na znosne High. Jezeli ustawiles w grze High to masz super hiper mega plynnie :) Popracuj nad konfigiem. Troche FPS ubedzie ale grafika bedzie przepiekna. gdyby jeszcze Id pozwoliło obejrzeć te cienie więcej niż raz... poza tym już thiefie III też są dynamiczne cienie per-pixel :P zresztą w kkrieger też były :P Ło cym Ty godos ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzurpator Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Ło cym Ty godos ? O tym, że DooM III - jeżeli chodzi o cieniowanie - jest conajwyżej ewolucyjnym krokiem naprzód - tyle. A główne moje prywatne zastrzeżenie polega na tym, że gra jest tak ciemna, a robota przy levelach tak mało twórcza, że rzadko mamy okazje pooglądać dynamiczne cieniowanie - może czasem jak się strzeli w wiszącą lampę to się pokołysze i rzuci trochę cienia, ale ogólnie jest tu mnóstwo niezrealizowanego potencjału. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz012 Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Jak mam pokonać wielkiego potwora (chyba na samym koścu gry), po środku jest lawa i wciąż pojawiają się jego "pomocnicy"?? BFG nie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Ja na moim sprzecie gram w Doom3 na 1024x768 High Detail z Shadows OFF i mam w TimeDemo 49FPS. Podczas gry od 35-70 FPSPrzy takim sprzęcie wyłączać cienie :? przecież bez nich Doom nie jest już Doomem :| mateusz012 - soulcube, pice of cake 8) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sacrell Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 no wlasnie...chlopaki ja mam to samo i stoje w miejscu. Nie wiem jak mam upupić tego gościa (potwora) co se wypuszcza gostków z latarkami. Laze i laze i strzelam i nic...:-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechl!k Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Ja na moim sprzecie gram w Doom3 na 1024x768 High Detail z Shadows OFF i mam w TimeDemo 49FPS. Podczas gry od 35-70 FPS Dawno mnie nie było... ale zdaje mi się że DOOM ma blokade na 60FPS... Więc jak osiągnełeś te 70FPS? :?: :idea: :?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burro Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 com_maxfps ?? czy jakos tak... sam mam zdieta (bo czasami o dziwo jest powyzej 60 :]] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Ło cym Ty godos ? O tym, że DooM III - jeżeli chodzi o cieniowanie - jest conajwyżej ewolucyjnym krokiem naprzód - tyle. A główne moje prywatne zastrzeżenie polega na tym, że gra jest tak ciemna, a robota przy levelach tak mało twórcza, że rzadko mamy okazje pooglądać dynamiczne cieniowanie - może czasem jak się strzeli w wiszącą lampę to się pokołysze i rzuci trochę cienia, ale ogólnie jest tu mnóstwo niezrealizowanego potencjału. Krew mnie zalewa jak widze takie slowa, ktore nijak sie nie pokrywaja z prawda. Moge napisac, ze FC jest RPG bo nikt mi za to w morde nie da. Dynamiczne cieniowanie jest co sekunde w tej grze. Ba, nawet na wlasne zyczenie mozesz je miec nonstop uzywajac latarki. Wszystko w czasie rzeczywistym bedzie rzucalo cienie. Ale mnie zagrzales tymi slowami :evil: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Ba, nawet na wlasne zyczenie mozesz je miec nonstop uzywajac latarki. ROTFL specjalnie dla Ciebie przed chwilą bawiłem sie tą latarką i moge stwierdzić że nic na co rzuce nią promień swiatła nie rzuca cieni. więc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Ba, nawet na wlasne zyczenie mozesz je miec nonstop uzywajac latarki. ROTFL specjalnie dla Ciebie przed chwilą bawiłem sie tą latarką i moge stwierdzić że nic na co rzuce nią promień swiatła nie rzuca cieni. więc? AAAAAAAAAAAAAAAA. Na pewno gracie w 3 cz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...