maziboss Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 mam do was malutka prosbe :roll: Nie mam pojecia o co chodzi w tych konfigach ale czy moglby ktos napisac, wyslac itp konfig pod moj sprzet ? Bylbym bardzo wdzieczny Z gory dzieki !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobyszcze Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Jaka jest Wasza ulubiona broń ? ja lubię rzucać granatami - fajne efekty heat i podmuch ale ze względu na efekty i efekty-wność zdecydowanie BFG :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 nosferatu: nie napisałem, że w Doomie jest użyte cieniowanie jeden raz. Stwierdziłem tylko - ociekając sarkazmem - że tylko raz je widać. W moim przypadku wyszło tak, że akurat tylko raz te światło sobie obejrzałem - właśnie strzelając w lampę wiszącą z sufitu. Nie wiem z kogo chcesz zrobic debila. Z kazdego na tym forum czy z siebie ? To pogrubione zdanie jest totalnym zaprzeczeniem zaprzeczenia o zaprzeczeniu. Na dodatek to jest sarkazm sarkastycznego sarkazmu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 ej przestanie juz sie glupio klocic od paru stron tylko idiotyczne wypowiedzi widac, jak dzieci normalnie a Ty Kaeres myslalem ze masz wiecej oleju w glowie .... przestancie juz pisac czy sa cienie czy nie ma niech sobie kazdy oceni!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nexer Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Cieniowanie dziala na każdym chyba obiekcie, potwierdzają to te screeny :/ Więc kaj nie ma tego cieniowania : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 W odpowiedzi na zapytanie kobyszcze - shotgun (skuteczny w większości przypadków), na większym dystansie plasmagun no i soulcube :P . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 ej przestanie juz sie glupio klocic od paru stron tylko idiotyczne wypowiedzi widac, jak dzieci normalnie a Ty Kaeres myslalem ze masz wiecej oleju w glowie .... przestancie juz pisac czy sa cienie czy nie ma niech sobie kazdy oceni!!! Oleju to mi brakuje jak widze takie brednie. Normalnie odcina mi tlen, ktory ma dotrzec do mozgu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 no to sie nie wkurzaj na kogos - skoro nie widzi cieni to slepy i koniec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Aha, przejscie gry zajelo mi kolo 20h na poziomie Marine. Ktos tu pisal, ze w 6-7 godzin na Veteranie przeszedl. Niezla bajkaMi zajelo to okolo 8h na najnizszym poziomie trudnosci. Dodam ze nie medytowalem 15 minut w kazdym pomieszczeniu ;) W wiekszosci przypadkow szedlem sobie do przodu po grubej czerwonej "linii". Czasami zatrzymywalem sie na dluzej, jesli cos w danym pomieszczeniu mnie zainteresowalo (tekstury, napisi na scianach, cienie, lampki itp) ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_gps Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 troche moze przesadzilem z tymi 20h, dokladnie nie wiem, bo nie liczylem, a czas przy gierce szybko leci ale 8h to przesada trzeba sie nacieszyc gra, czutac wszystkie maile, logow sluchac dyski ogladac, wszystkie zakamarki posprawdzac... No powiedzmy, ze z 15h mi w sumie zajelo :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzurpator Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 kaeres: spróbujmy jeszcze raz. cienie w DIII są - ale ze względu na design gry (jest ciemno, oświetlenie jest skąpe i mało wyraziste) cień raz rzucony zlewa się z otoczeniem i staje się trudny do zauważenia. Dlatego cienie są, ale ich nie widać. Zrozumiano? A co do tego, że mogę sobie latarką zrobić cienie - to jest gra o strzelaniu, a nie o świeceniu latarką. Wracając do oryginalnego stwierdzenia, że DooM jest przełomem bo ma pełne cieniowanie... http://www.jucaushii.ro/img/Thief3/00_xbox01.jpg http://newpcmedia.gameworldnetwork.com/scr...een/2113/61.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2004/...2_screen002.jpg thief III - też pełne dynamiczne cieniowanie - i to dokładnie tak samo jak w Doomie III. nexer: co do pierwszego screena (ten z czerwoną poświatą z kratki) takie efekty afair potrafi engine q3 jeżeli mapkę potraktuje się q3map2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sector Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 troche moze przesadzilem z tymi 20h, dokladnie nie wiem, bo nie liczylem, a czas przy gierce szybko leci ale 8h to przesada trzeba sie nacieszyc gra, czutac wszystkie maile, logow sluchac dyski ogladac, wszystkie zakamarki posprawdzac... No powiedzmy, ze z 15h mi w sumie zajelo :P zeby sluchac loga nie musisz miec odpalonego komputerka ;-) odpalasz loga wciskasz TAB i grasz dalej z logiem w tle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burro Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 troche moze przesadzilem z tymi 20h, dokladnie nie wiem, bo nie liczylem, a czas przy gierce szybko leci ale 8h to przesada trzeba sie nacieszyc gra, czutac wszystkie maile, logow sluchac dyski ogladac, wszystkie zakamarki posprawdzac... No powiedzmy, ze z 15h mi w sumie zajelo :P Logi sucham grajac, video ogladam jak ma fajny poczatek, a z meili wylapuje tylko to co potrzeba - cyferki :lol: Nie bede sobie sztucznie wydluzal czasu gry bo to imho bez sensu. Chodzi w sumie i tak sie zdaze nadelektowac gra - czesto powtarzam niektore walki (bo wiem ze np. stacialem z duzo enerki i wystrzelalem za duzo napobi - quickload i wale tak zeby nic nie stacic i zadego jak najmiejszym kosztem zabic. BTW - ile masz w timedemo bo widze ze masz w miare podobny cfg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2004 burro, czasami warto poczytac te maile. Mozna wczuc sie w klimat jak jeden koles pisze swojemu przyjacielowi na Ziemii, ze juz tutaj na Marsie dostaje juz shizy, ze poprosil o przeniesienie ale jakos to odwlekaja. Albo zona do meza pisze, ze juz za nim teskni, a on odpisuje, ze niedlugo wroci. Oczywiscie jego zwloki leza obok Ciebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zygio Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2004 burro te mail'e i inne logi tworza klimat, tak jak potworki wyskakujące zza rogu, gasnące światła itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2004 burro te mail'e i inne logi tworza klimat, tak jak potworki wyskakujące zza rogu, gasnące światła itp.a musisz po innych powtarzac? :?: :!: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_gps Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2004 burro-->W timedemo przy 1024x768 high detail (konfig jak na poprzedniej stronie) mam 23FPS sectOr--> jakbym nie wiedzial, ze tak mozna :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2004 burro te mail'e i inne logi tworza klimat, tak jak potworki wyskakujące zza rogu, gasnące światła itp.a musisz po innych powtarzac? :?: :!: Dobrze,niech powtarza,przynajmniej ludzie sobie uswiadomia ze Doom 3 ma w sobie cos i innym tytulom do niego daleko,oczywiscie nie mowie o Hlu,ktory jak wyjdzie zmiecie Dooma z powierzchni ziemi tak jak to zrobil Doom z Far Cry'em,Far Cry z poprzednim Fpsem itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2004 burro te mail'e i inne logi tworza klimat, tak jak potworki wyskakujące zza rogu, gasnące światła itp.a musisz po innych powtarzac? :?: :!: Dobrze,niech powtarza,przynajmniej ludzie sobie uswiadomia ze Doom 3 ma w sobie cos i innym tytulom do niego daleko,oczywiscie nie mowie o Hlu,ktory jak wyjdzie zmiecie Dooma z powierzchni ziemi tak jak to zrobil Doom z Far Cry'em,Far Cry z poprzednim Fpsem itd No nie wiem czy ten lancuszek bylby taki latwy po weryfikacji. Ja np. chetniej bym zagral po raz 4 w HL niz w FC po raz wtory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosferatu Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Mj spryt AMD Athlon 1700XP+ GeForce FX 5200 128 MB 256 MB Ram (266MHy) HDD Segate Baracuda 60 GB i Samsung 80 GB cyz ktos wie co moe byc nie tak to samo co pryetem pisalem yamiat grafiki wzswitlaja mi sie jakies kwadratz podobnz problem mialem z GTA3 tylko tu jest gorzej :( prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Mj spryt AMD Athlon 1700XP+ GeForce FX 5200 128 MB 256 MB Ram (266MHy) HDD Segate Baracuda 60 GB i Samsung 80 GB cyz ktos wie co moe byc nie tak to samo co pryetem pisalem yamiat grafiki wzswitlaja mi sie jakies kwadratz podobnz problem mialem z GTA3 tylko tu jest gorzej :( prosze o pomoc Albo karte masz za bardzo podkrecona albo to wina sterownikow - zmien na nowsze i po sprawie albo nieco zmniejsz taktowanie karty. PS - zanim cos napiszesz to upewnij sie ze masz wlaczona klawiature POLSKI (Programisty) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2004 jest juz w jakiej gazecie recenzja D3?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Nie wiem czy bylo,ale jak pokonac bossa w Primary Excavation??Czy to juz ostatni boss,czy daleko mam do konca?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Jaki jest obecnie NAJLEPSZY config do gry pod AMD + ATI Radeon 9700-9800 + 512 MB Ram ? Czy coś w tym względzie się zmieniło, bo sam posiadam kilka configów, acz nie wiem, który oferuje najlepszą jakość/ wydajność? Doom-a 3 już mam, ale nie mam czasu za bardzo testować wszystkich configów :| Slayer_997@o2.pl PS- mam pytanie co do AutoExec.cfg. Czy po wpisaniu do niego configa, będzie on potem nadpisywać to, co jest zawarte w DoomConfig.cfg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Prosze panstwa,tak wiec skonczylem najbardziej oczekiwana gre w historii gier komputerowych i oto kilka slow.Zacznijmy od grafiki:otosh jest ona na wysokim jak na dzisiejsze czasy poziomie,ale po odpowiednich modyfikacjach w pliku cfg daje dopiero pokazuje pazurki a jesli chodzi o wymagania sprzetowe to u siebie gralem w 800x600 i wszstko powlaczane co sie tylko da z AAx2 i mialem praktycznie zawsze powyzej 30/40 fpsow.Efekty dzwiekowe sa porazajace i swietnie dopasowane do calosci.Gra ani przez chwile nie wydala mi sie monotonna tak jak to niektorzy pisali bo ciagle cos sie dzieje innego a od polowy gry tracisz orientacje co kiedy i gdzie ci wyskoczy takze nie mozemy tu mowic o monotonnosci typu co piate drzwi wyskakuje imp - bzdura totalna,tak jest tylko na poczatq gry.Kolejna rzecz to dlugosc i poziom trudnosci - to zostalo perfekcyjnie dopasowane do calosci gry,tzn poziom trudnosci marine jest idealny praktycznie dla kazdego,nie za latwy,nie za trudny,taki w sam raz do swietnej zabawy a dlugosc gry jest tak wymierzona zeby sie nie znudzic a takze zeby nie bylo za malo gry.Tak wiec dochodzimy do zakonczenia,mijamy logo ID (widzialem takie male przed koncowka ukryte pod murkiem a nie tak jak na waszych screenach jakies duze na scianie,czy mowimy o tym samym?) i sekret z nim zwiazane,wczesniej bierzemy arsenalik i dochodzimy do ostatniego bossa,ktory zostal tak fajnie zanimowany ze bol czachy.Jest tez o wiele prosciejszy niz np ten w piekle,bo tam trza bylo znalezc na niego sposob w sensie - strzel w latarki a potem cos w stylu serca,ktore pojawia sie co jakis czas a tu wystarczy odpowiednia taktyka i non stop z bazooki i po kolesiu.Pokonujemy go i widzimy eleganckie zakonczenie ,na ktorym sie nie zawiodlem czego sie obawialem,a ktore wyraznie wskazuje na powstanie Dooma 4.Podsumowujac - gre oceniam 9/10 tylko dlatego, ze trza bylo na nia dloogo czekac a ma kilka buraczkow ,ktore praktycznie nie przeszkadzaja ale w ciagu tylu lat producji powinni tworcy sie ich pozbyc a nie kazac graczom modyfikowac i naprawiac je w pliku cfg bo to nie kazdy potrafi.Teraz przyszla pora na Half-life'a 2,tytulu,ktory pod wzgledem calosci wykopie Dooma 3 na orbite i spowoduje,ze przy Half-Lifie uzyska on ocene 6,7/10 co mimo wszystko i tak oznacza,ze Doom jest przelomowy i sie przy nim swietnie bawilem - amen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2004 jest juz w jakiej gazecie recenzja D3??w clicku! dostał chyba 4+ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zubo Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Czy ktoś może mi powiedzieć dlaczego mam tylko 13 klatek (timedemo) w tej grze? przy ustawieniach 800x600 medium bez AA? na sprzęcie jak w podpisie? stery to 56.72 na nowszych typu 61.77 jest jeszcze gorzej??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burro Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2004 burro-->W timedemo przy 1024x768 high detail (konfig jak na poprzedniej stronie) mam 23FPS I grasz na tych ustaieniach ?? 8O Ja przy 35fps w timedemie dalej nazekam na predkość (nie lubie jak ponizej 40fps schodzi, a przy wlakach z 3 - 4 ludkami schodzi :[[) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
De łan Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2004 burro-->W timedemo przy 1024x768 high detail (konfig jak na poprzedniej stronie) mam 23FPS I grasz na tych ustaieniach ?? 8O Ja przy 35fps w timedemie dalej nazekam na predkość (nie lubie jak ponizej 40fps schodzi, a przy wlakach z 3 - 4 ludkami schodzi :[[) hehe, to mnie satysfakcjonowala prędkość, ok. 20fps :P W timedemo mialem 20fps i jakoś gre przeszedłem :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Doom 3 nie jest żadnym przełomem, cienie są może i co do piksela, ale są w większości jednolicie czarne, CZARNE! i ostre (powinno być na odwrót tekstury ostre, wyraziste, a cienie rozmyte ), postacie kanciaste, chociaż dobrze animowane, AI banalna i całkowicie skryptowa,przewidywalna, FarCry ma dużo lepszą. Poza tym potwy miały "żyć własnym życiem", a w 90% się teleportują i to za plecami (kiepska sztuczka na podniesienie poziomu trudności...jak nie ma dobrej AI). A co do jednolitości obiektów dynamicznych i statycznych - porażka, ogarnia mnie pusty śmiech jak widzę szafki czy biurka "przyspawane" do statycznej sceny, niezniszczalne kable, Nie wykorzystano potencjału fizyki Doom'a, zmarnowano ją. Nie spełniono również obietnic, że nie będzie bezpiecznego miejsca na mapce, a zrealizowano to iście nowatorską technologią polegającą na wstawieniu w ściany setek schowków, z których wylatują potwory co IMO jest irytujące na dłuższą metę (w alphie Doom'a różowy demon efektownie wyskakiwał ze ściany łamiąc rurki, czego w pełnej wersji nie uświadczymy). Gra chodzi płynnie na High i 1024x768, ale potrzebuje za dużo ramu, co chwilę chrupanie przy każdym otwarciu drzwi. Przeszedłem DOOM'a 3 i to nie są puste słowa. Mimo wsztstko Doom ma świetny klimat i doskonałą muzyk...dźwięki, Wg mnie HL2 i tak będzie na razie najlepszy. Far Cry ma ładną grafę, ale fizyka i ragdoll troche kuleje, pozatym ma kosmiczne wymagania. (ja mam 9800PRO, 2000+, 512MB RAM i się niekiedy przycina, przeładowany efektami w niektórych miejscach) DOOM 3 to dobra gra, ale rozczarowała niespełnionymi obietnicami: "krew będzie się sączyć z ran potworów", "po wystrzeleniu rakiety zostanie ślad zawirowanie" . Nowatorskie technologie zastąpiono znanymi już metodami. Doom nie jest wolny od kuriozalnych błedów w AI (dowód: w miejscu, gdzie walczysz z 3 różowymi demonami wskoczysz na skrzynię i nic ci nie zrobią, "nie widzą cię"). Zdarzyło się, że imp przeniknął przez ścianę, jak i ręka(macka) żołnierza przez drzwi (przypadkiem to zauważyłem, może się czepiam,tylko 2x się to zdarzyło, ale zaraz zobaczycie dlaczego) - kolizja w Doom'ie miała być na trójkątach, a nie testach współ. verteksów. Gra się przyjemnie, ale jest trochę niedociągnięć Jak można było zrobić tak słabą grę(Doom powinien mieć 10/10, a nie 9) z takim enginem... Carmack jeden wie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...