Nosferatu Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Rozwiązałem ten problem wystarczyło zainstalowac najnowsze sterowniki chyba 61.77 i po sprawie :D :D w Doom III norma to 40 FPS a czasmi dochodzi nawet do 60 ale tylko czasami :D ustawienia 800x600 detale na Medium :D :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wan5000 Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Krec ten sprzet ! Od czego on w koncu jest ? Nie lubię robić czegoś, jeśli nie jestem pewien efektów, a żyłować sprzęt dla 2-3 fps to dla mnie strzelanie z armat do wróbli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Krec ten sprzet ! Od czego on w koncu jest ? Nie lubię robić czegoś, jeśli nie jestem pewien efektów, a żyłować sprzęt dla 2-3 fps to dla mnie strzelanie z armat do wróbli. No to wiecej nie pytaj jak zrobic zeby DIII szybciej chodzil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzurpator Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Pobawiłem się dzisiaj w testy timedemo próbując określić jak bardzo doom lobi procek - i odpowiedź jest prosta - baaardzo lubi ^^ Od rozdzielczości 320x240 do 800x600 mam w timedemo 30-29 fps - dopiero w 1024x768 zbija do 23 fps. Wynik nie jest zaskakujący biorąc pod uwagę, że mapki są kompilowane na żywca. Dalej: z cieniami w 800x600 mamy 29 fps, bez jest 38 - róznica 9 fps z cieniami w 1024x768 mamy 23 fps, bez jest 32 - różnica 9 fps wniosek - cienie są liczone przez procesor - lub w dużej mierze przez procesor. Wniosek - doom lubi procka i w dużej mierze się z nim skaluje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lgn77 Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Pobawiłem się dzisiaj w testy timedemo próbując określić jak bardzo doom lobi procek - i odpowiedź jest prosta - baaardzo lubi ^^ Od rozdzielczości 320x240 do 800x600 mam w timedemo 30-29 fps - dopiero w 1024x768 zbija do 23 fps. Wynik nie jest zaskakujący biorąc pod uwagę, że mapki są kompilowane na żywca.... Jakim cudem w dumie ustawiłeś rordzielczość 320x240 8O :?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Mam tylko jedno ale do swojej karty w przypadku grania w DIII. Nie widzialem tych podobno swietnych zalaman obrazu przez szybe oraz efektu goraca gdy np. ogien saczyl sie rury :/ Jest jakas mozliwosc aby to wlaczyc na mojej karcie ? W koncu to OpenGL ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Czytalem teraz test "Jaka karta do DIII" na benchmark i w tylko w tych najnizszych rozdz. procek ma cos do gadania. Na 1024x768 i wiecej ma doslownie zero do roboty. Nie ma roznicy nawet 1fps miedzy 2.8GHz, a 3.2GHz przy ustawieniach UH. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasrz !!! Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Czytalem teraz test "Jaka karta do DIII" na benchmark i w tylko w tych najnizszych rozdz. procek ma cos do gadania. Na 1024x768 i wiecej ma doslownie zero do roboty. Nie ma roznicy nawet 1fps miedzy 2.8GHz, a 3.2GHz przy ustawieniach UH. dokladnie, i przynajmniej udowodnili moja teorie ;) ze na gef4ti gra pomyka jak mowilem ;] ale nie na gef4ti nei da sie grac ;) pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d4 Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Czytalem teraz test "Jaka karta do DIII" na benchmark i w tylko w tych najnizszych rozdz. procek ma cos do gadania. Na 1024x768 i wiecej ma doslownie zero do roboty. Nie ma roznicy nawet 1fps miedzy 2.8GHz, a 3.2GHz przy ustawieniach UH. Empirycznie sprawdzone, potwierdzam. D3 głównie z karty graf korzysta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Potwierdzam, mam podobne wyniki jak na inni na FX5200 a proc "nieco" słabszy :P . Co do efektu gorącego powietrza to mam wszystko, może do tego potrzebne jest ps2.0 ale w Doomie mamy OGL :roll: . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shabcio1 Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2004 tak czy siak doom 3 rulez ps:a niedługo gta:sa rulez :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzurpator Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Kaeras: Bzduuuura! http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showd...aspx?i=2149&p=7 oto jak ładnie doom3 się skaluje razem z prockiem zakładając tę samą kartę grafiki http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showd...doc.aspx?i=2149 cały artykuł. Gdyby Doom zależał tylko od karty grafiki to w rozdziałce 320x240 powinienem mieć ok 60 fps - było tyle samo co w 800x600. BTW r_mode 0 - 320x200 r_mode 1 - 320x240 r_mode 2 - 400x300 r_mode 3 - 640x480 r_mode 4 - 800x600 r_mode 5 - 1024x768 r_mode 6 - 1152x852 (czy jakoś tak) r_mode 7 - 1280x1024 r_mode 8 - 1600x1200 wszystko z konsoli po wyborze trybu vid_restart Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mysterio Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Mógłby ktoś mi podać configa pod moją grafę :?: Bo ciężko mi jest grać na medium 800/600 a za dużo jest stron do przewertowania :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper3 Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Jestem w Delta Labs 1. Czy dużo zostało mi jeszcze do końca gry?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Jestem w Delta Labs 1. Czy dużo zostało mi jeszcze do końca gry??duzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPC Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Jestem w Delta Labs 1. Czy dużo zostało mi jeszcze do końca gry??no jeszcze spory kawalek (BTW nie mogles sobie tego wygooglac ;) ??!! ) Delta Labs Level 2A Delta Labs Level 2B Delta Labs Level 3 Delta Labs Level 4 Hell Delta Complex CPU Complex Central Processing Site 3 Caverns Area 1 Caverns Area 2 Primary Excavation Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rcube Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Ha, a mi sie zaczyna powolutku nudzic ta gierka :( A przelazlem dopero 9 poziomow (od dwoch bodajze biegam z plazma ;) ) Gram nie wiecej niz 1 gora 2 poziomy na dzien (byly tez przerwy). Gralbym czesciej ale brak czasu. To co najbardziej mi sie w niej podoba to latarka :] No i ta ciemnosc :mrgreen: A to co najbardziej denerwuje to teleportujace sie stworki za plecami.... to troche tandetnie pachnie. No i te dzwieki wydawane przez bron :| Ale za to robocik-przyjaciel :lol: mnie rozbawia do lez :) Fajny imo ;) Ale w grze czegos brak zeby mnie przykuc do monitora na dluzej. Klimat ma (mozna sie przestraszyc bez wysilku) , dzwiek jest niezly (podniecaja sie wszyscy muza ale jej tam za wiele nie slysze :( ), grafa na wysokim poziomie (mozna sie przyczepic do tekstur) ale za malo miodu. Miod jest najwazniejszy. To dziwne bo gra ma fajny, "Obcy" klimat ale miodu jest mniej niz klimatu. Albo ten miod jest szybko trawiony przez monotonnosc rozgrywki :roll: Acha i ten multi. Dodany na sile. Nie trzeba bylo odrazu razem z gra. Ciekawe czy cos sie pozniej zmieni ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dabek Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Ja mam tyle czasu, że bym tego grać w tego Dooma nomstop, aż bym go przeszedł, ale niestety nie mam go i nie stać mnie, ledwno zbieram na ModeComa 350GTF. Nie wiecie kiedy demko wyjdzie?? Musze sobie w niego zagrać, bo ja nie to bedzie źle ze mną. 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczala Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Witam. Mam problem z dźwikem w Doom3. Otóż gra ogólnie mi śmiga. Na moim Radku 9500@PRO (350/680MHz) wyciągnąłem w timedemo 39,2 fps :D. (800x600 high + shad) Ale problem mam z dźwiękiem. Mam sblive i w doomie przerywa mi dźwięk (0,2sekundowe przerwy tak co chwile). Dzieje się tak cały czas a częściej i szybciej jak strzelam itp. Może ktoś miał już podobny problem? Może jest jakaś magiczna komenda w konsoli? Z góry dzięki pozdrawiam. PS. Dzwięki i muzyka w menu ok (głośniki sprawne, wszystko inne działa) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2004 OK, mowiles ze pamietasz zapadajaca sie podloge, wiec przeskakujac po tych kafelkach sa drzwi, po ktorych wchodzi sie do powieszczenia o nazwie "LAB A LOWER FLOOR" jest to pomieszczenie w ktorym jest duzo tak jakby komputerow tylko troche wiekszych, w polowie korytarza jest winda, do ktorej sie wsiada i klika na " CPU BANKS K-T " po wyjsciu z windy jest sie w pomieszczeniu o nazwie " LAB A UPPER FLOOR'S " , po przejsciu prawie blizniaczego korytarza jak poprzednio dochodzi sie do nastepnej windy, gdzioe klika sie na " ROUTING ", nastepne pomieszczenie to tak jakby biuro tylko ze w jednym miejscu w podlodze wystaja takie rogi, idac przez to biuro dostajemy sie do ostaniej lokacji zwanej " LAB UPPER FLOOR " gdzie tez znajduja sie dwa sklady "669" "009" jeden jest otwarty i lezy w nim taki duzy dysk, ktory uploadujemy do PDA, slychac tez w tym pomieszczeniu dziwne stukanie, i dalej nie iwem co zrobic. Wracajac sie windami nic nie ma, a dalej wracajac przez ta podloge ktora wczesniej sie zapadla chcac wrocic do jakis poprzednich lokacji i tam poszukac , drzwi z ktorych sie przyszlo sa juz zamkniete, i tak stoje juz z 2 h w tej lokacji szukajac jakiegos wyjscia, lub probujadz znalesc tego "sarge". Jesli ktos zna rozwiazanie prosze o pomoc z gory thx musisz o ile pamietam cofnac sie do takiej duzej sali w ktorej beda drzwi a przy nich na wysokosci oczu bedzie taki kwadrat z czerwona strzalka do dolu ...powinenes moc teraz przejsc dalej ...ale moge sie mylic..poszukaj tej duzej sali te drzwi ze strzalka sa mniej wiecej na jej srodku w takim malaym korytarzyku po jego lewej stronie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Na pewno ten wielki cd dysk, ktory zabrales sluzy do otworzenia drzwi. Musi je niestety znalezc bo nie pokieruje Cie :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shabcio1 Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2004 OK, mowiles ze pamietasz zapadajaca sie podloge, wiec przeskakujac po tych kafelkach sa drzwi, po ktorych wchodzi sie do powieszczenia o nazwie "LAB A LOWER FLOOR" jest to pomieszczenie w ktorym jest duzo tak jakby komputerow tylko troche wiekszych, w polowie korytarza jest winda, do ktorej sie wsiada i klika na " CPU BANKS K-T " po wyjsciu z windy jest sie w pomieszczeniu o nazwie " LAB A UPPER FLOOR'S " , po przejsciu prawie blizniaczego korytarza jak poprzednio dochodzi sie do nastepnej windy, gdzioe klika sie na " ROUTING ", nastepne pomieszczenie to tak jakby biuro tylko ze w jednym miejscu w podlodze wystaja takie rogi, idac przez to biuro dostajemy sie do ostaniej lokacji zwanej " LAB UPPER FLOOR " gdzie tez znajduja sie dwa sklady "669" "009" jeden jest otwarty i lezy w nim taki duzy dysk, ktory uploadujemy do PDA, slychac tez w tym pomieszczeniu dziwne stukanie, i dalej nie iwem co zrobic. Wracajac sie windami nic nie ma, a dalej wracajac przez ta podloge ktora wczesniej sie zapadla chcac wrocic do jakis poprzednich lokacji i tam poszukac , drzwi z ktorych sie przyszlo sa juz zamkniete, i tak stoje juz z 2 h w tej lokacji szukajac jakiegos wyjscia, lub probujadz znalesc tego "sarge". Jesli ktos zna rozwiazanie prosze o pomoc z gory thx musisz o ile pamietam cofnac sie do takiej duzej sali w ktorej beda drzwi a przy nich na wysokosci oczu bedzie taki kwadrat z czerwona strzalka do dolu ...powinenes moc teraz przejsc dalej ...ale moge sie mylic..poszukaj tej duzej sali te drzwi ze strzalka sa mniej wiecej na jej srodku w takim malaym korytarzyku po jego lewej stronie te drzwi sa zablokowane za taką wielkim żylakiem :P :P :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shabcio1 Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Jestem w Delta Labs 1. Czy dużo zostało mi jeszcze do końca gry??no jeszcze spory kawalek (BTW nie mogles sobie tego wygooglac ;) ??!! ) Delta Labs Level 2A Delta Labs Level 2B Delta Labs Level 3 Delta Labs Level 4 Hell Delta Complex CPU Complex Central Processing Site 3 Caverns Area 1 Caverns Area 2 Primary Excavation a w tym jeszcze cyber demon , sarge i 2 wagary :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wave Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2004 niewiem jak przejść alpha labs 1 przesłem do takiego goscia gdzie wiśi na ścianie i niewiem co dalej są tam drzwi tylko otwierają się do polowy i nic obchodze mape jeszczeras i nic czassssssssssssss POMOCY ja chce PRZESŁeM dalej iteraz są drzwi ORT: ORT: ORT: kturych nie moge otworzyc POMOCY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2004 wave nie powtarzaj postów bo to jest cholernie denerwujące!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :x musisz wejsc do dziury w podłodze a jak sobie nie mozesz poradzic wpisz kod i nie pier*** smutów :x :x sory ale sie wkurzyłem.... :evil: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slingray Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Dzieki chlopaki za pomoc, juz wczoraj to odkrylem postanawiajac przjesc od poczatku lokacje jeszcze raz, i poprostu gdy wzialem "to cos" z tego skladu obok pisalo ze to panel jest, ale za pierwszym razem jak gralem, od razu sie pare potworkow teleportnelo i nie zwrocilem na to uwagi co pisalo =) ale za drugim razem przeczytalem, i juz wiedzialem ze to ten panel do tych zepsutych drzwi, sry za zamieszanie moje niedopatrzenie, a chodzilem chyba 2h qwa z latarka szukajac jakiejsc drabiny,wneki etc. Nic ale dzieki ZATOICHI i Kaeres za pomoc, chodz juz to rozwiazalem:P Wave : zrob jakies screeny to ci moze cos podpowiem, nie wiem czy o to ci chodzi ale tam gdzie jest ten filmik i te nowe stwory wychodza z takich wnek wentylacyjnych to masz tam dziure w podlodze, ale nie wiem czy to o to ci chodzi. btw radzilbym czasem zajrzec do slownika, bo takie bledy jak "przeslem" to raza w oczy. -.-;; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wave Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2004 pisze że hyba 2 gosci tylko może wejsć wziołem wszystko z tamtad zabiłem wszystkich inic pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shabcio1 Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2004 wave czy to pokój z tym człowiekiem (lub nie) na suficie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wave Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2004 to je juz dalej za ta dziura ide i sa drzwi i tylko 2 gosci moze wejć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wave Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2004 jeszce raz ide do tej dziury wychodze z niej zabijam wszystkich biore wszystko i sa drzwi i pisze ze jakies 2 goście moga tylko wejsc WZIOLEM WSYSTKO Inic koduw nie uzywam bo mi niedziałaja tylda sie nie <span style="color:red;">ORT: <span style="color:red;">ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: włancza</span></span></span> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...