Skocz do zawartości
Corso

Doom 3

Rekomendowane odpowiedzi

Czekałem na Dooma 3 z niecierpliwoscia-i wlasnie 3 dni  temu otrzymalem nowy pc-co za zbieg okolicznosci...A teraz do rzeczy P4 3.06 1GB ramu i GeForce 6800 GT...I nie jest zle.1024x728 filtrowanie anizotropowe,antyaliasing (+wszystko co mozliwe) i...troche ponad 65FPS.

Co o tym sądzicie?

Juz osiagnoles swoj niecny cel - wzbudziles we mnie zazdrosc :?

 

To teraz pokaz screena cwaniaczq :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekałem na Dooma 3 z niecierpliwoscia-i wlasnie 3 dni  temu otrzymalem nowy pc-co za zbieg okolicznosci...A teraz do rzeczy P4 3.06 1GB ramu i GeForce 6800 GT...I nie jest zle.1024x728 filtrowanie anizotropowe,antyaliasing (+wszystko co mozliwe) i...troche ponad 65FPS.

Co o tym sądzicie?

no wiesz... nie jest zle :->

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekałem na Dooma 3 z niecierpliwoscia-i wlasnie 3 dni  temu otrzymalem nowy pc-co za zbieg okolicznosci...A teraz do rzeczy P4 3.06 1GB ramu i GeForce 6800 GT...I nie jest zle.1024x728 filtrowanie anizotropowe,antyaliasing (+wszystko co mozliwe) i...troche ponad 65FPS.

Co o tym sądzicie?

słaby winki ja na swojej 4 mam około 120 hehehe zartuje wynik naprawe rewelacja :) sam niedłuho sobie sprawie 6800 to zaszaleje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekałem na Dooma 3 z niecierpliwoscia-i wlasnie 3 dni  temu otrzymalem nowy pc-co za zbieg okolicznosci...A teraz do rzeczy P4 3.06 1GB ramu i GeForce 6800 GT...I nie jest zle.1024x728 filtrowanie anizotropowe,antyaliasing (+wszystko co mozliwe) i...troche ponad 65FPS.

Co o tym sądzicie?

Ale Ty jestes fajny! Jaaaaa tez tak chce! :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzie idzie wyłaczyc AF 8X?????

pomaga cos te rozpakowanie tych plików bo teraz gra mi zajmuje 1.6gb a po rozpakowaniu niby cos 4gb...i chciałem się zapytać bo jesli chodzi o timedemo i ogolnie w czasie gry to przy timedemo gdy idzie za pierwszym razem to przycina (hdd) mam raida 0 ale mimo wszystko (narazie 512mb) jutro juz 1gb....czy rozpakowanie tych plików da jakąs poprawe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dodam ze ja w nim nic nie zmienialem !!! u mnie gra sama tak sie skonfigurowała !!! a u was jakos lipnie ;]

No i o to właśnie chodzi że gra się tak sama skonfigurowała :] . Ale że to Ultra można mówić tylko w teorii bo w praktyce to jest medium albo i gorzej.

 

If your texture quality seems low try this!

 

image_downSizeBumpLimit

image_downSizeLimit

 

If you have the bug that I and many others have, when you autodetect your card, sometimes it won't reocgnized it, and will say your card only has 64 mb, which mine doesn't because it's an x800pro :P. These values will be set to 256 which is low quality textures for 64 mb cards, 512 is for 128mb, and 1024 is for 256mb cards. Alot of my textures were blurry and looked like crap, I changed mine to 1024, instance pixel perfect image :)

A u Ciebie w configu wygląda to tak:

....

seta image_downSizeLimit "256"

seta image_downSizeBumpLimit "256"

 

I tu jest pies pogrzebany :] masz ustawiony najmniejszy rozmiar textur czyli 256x256. Spróbuj może pozamieniać na 512 i 1024 i zrób jeszcze raz testy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hm.. jak sadzicie mam jakies szanse wmiare sensownego pogrania w D3 

na czyms takim: Pentium3 733 512mb i super grafika gf2 mx;)

thx za szczera odpowiedz;)

Gdybys poczytal ten topic (kilka stron wstecz) to bys wiedzial. Tylko po co to robic. Lepiej zadawac idiotyczne pytania na ktore juz kilka razy padla odpowiedz :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tu jest pies pogrzebany :] masz ustawiony najmniejszy rozmiar textur czyli 256x256. Spróbuj może pozamieniać na 512 i 1024 i zrób jeszcze raz testy.

Na pewno to jest wielkośc textur? Gdzieś pisali ze na low textury sa zmniejszane do 512 więc coś nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekałem na Dooma 3 z niecierpliwoscia-i wlasnie 3 dni  temu otrzymalem nowy pc-co za zbieg okolicznosci...A teraz do rzeczy P4 3.06 1GB ramu i GeForce 6800 GT...I nie jest zle.1024x728 filtrowanie anizotropowe,antyaliasing (+wszystko co mozliwe) i...troche ponad 65FPS.

Co o tym sądzicie?

Sorry że się czepiam ale czy mnie pamięć nie myli żem myślę że w doomie jest max 60 FPS do wyciągnięcia :/ ? :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja radaosc byla przedwczesna...1 GB wystarcza w High ale w Ultra jest gorzej-chociaz ciagle plynnie.Znacie jakis czynny 24 na dobe sklep z częściami? Ide dokupić ramu...

I wtedy będą screeny!

Ps. dopiero na na kartach serii 6800(GT,Ultra) Doom 3 pokazuje jak moze wygladać-a moze naprawde dużo.Chociaż i tak wole Far Craya-nie bijcie!

Facetom z Cryteka naleza sie słowa uznania za grafe i naprawde zoptymalizowany engine-nie to co Doom3.Far Cry dziala na GF2-spróbujcie uruchomic na tym Dooma 3;)

Jak sądzicie,czy w najbliższym czasie pojawi się jakis przełom w kartach graficznych na miare sprzętowej akceleracji?

Poza tym 15 FPS na słabdzym sprzecie ma zalete-mozna graf na tanim LCD be smużeni.Swoją droga u mnie na 21' CRT rozdzielczosc 1024x768 to minimum-nie odważyłbym się grać w niższej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok zrobilem porownanie 256x256 i 512x512 nie ma zadnej roznicy chyba ze ja nie widze. :)Ok zrobilem porownanie 256x256 i 512x512 nie ma zadnej roznicy chyba ze ja nie widze. :)Ok zrobilem porownanie 256x256 i 512x512 nie ma zadnej roznicy chyba ze ja nie widze. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jcool > u mnie osobiście Doom lepiej działa na GF2 niż Farcry, w którym nie widzę połowy gry z racji braku pixel shadera. A w doomie na detalach low/medium mam odpowiednio ~30 fps i ~24fps, także płynnie, a wygląda nadal prześlicznie. (oczywiście 640)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekałem na Dooma 3 z niecierpliwoscia-i wlasnie 3 dni  temu otrzymalem nowy pc-co za zbieg okolicznosci...A teraz do rzeczy P4 3.06 1GB ramu i GeForce 6800 GT...I nie jest zle.1024x728 filtrowanie anizotropowe,antyaliasing (+wszystko co mozliwe) i...troche ponad 65FPS.

Co o tym sądzicie?

Sorry że się czepiam ale czy mnie pamięć nie myli żem myślę że w doomie jest max 60 FPS do wyciągnięcia :/ ? :lol:

Moze chodzilo i timedemo?... tam chyba nie ma limitu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekałem na Dooma 3 z niecierpliwoscia-i wlasnie 3 dni  temu otrzymalem nowy pc-co za zbieg okolicznosci...A teraz do rzeczy P4 3.06 1GB ramu i GeForce 6800 GT...I nie jest zle.1024x728 filtrowanie anizotropowe,antyaliasing (+wszystko co mozliwe) i...troche ponad 65FPS.

Co o tym sądzicie?

Sorry że się czepiam ale czy mnie pamięć nie myli żem myślę że w doomie jest max 60 FPS do wyciągnięcia :/ ? :lol:

Moze chodzilo i timedemo?... tam chyba nie ma limitu...

A moze chodzilo o scieme? Tam chyba tez nie ma limitu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pirackie kopie Dooma 3 już krążą w Internecie. Tysiące osób pobrały je z sieci P2P. Wstępnie ocenia się, że id Software może z tego powodu sprzedać znacznie mniej legalnych kopii, a straty firmy sięgną setek tysięcy funtów brytyjskich. Wyprodukowanie tej klasy gry kosztuje obecnie 15-20 milionów dolarów.

 

Pirackie kopie cieszą się niezwykłym zainteresowaniem. Tylko z jednej sieci i tylko w ubiegłą niedzielę pobrano ich aż 50 tysięcy. Jeśli wszyscy, którzy ją nielegalnie ściągnęli, kupiliby grę w sklepie, na konto id Software wpłynęłoby 2,7 miliona dolarów.

 

13 sierpnia Doom 3 zadebiutuje w Wielkiej Brytanii. Jeszcze w bieżącym roku ma się ukazać wersja dla Xboksa.

8O

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Software's John Carmack made a couple of posts to his favorite news site-message board Slashdot:

I am extremely proud of Doom 3. I think it is the best game we have ever made, and it exceeded all of my expectations. That is a rather trite phrase, but it is literally true -- I had a good set of expectations for how the game would turn out based on the technologies that it was built on, and it wound up being just plain better than that. We think a lot of people will like it.

 

Amidst all the various Doom ports and expansions, we are starting up on our next game. It will have a new rendering engine, which will be keeping me busy for a while, but the only other thing we are saying for now is that it won't be a sequel to any of our previous work. We have a really solid team that did a lot of maturing through Doom's development, so I have high hopes that it won't be another four year odyssey.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...