Skocz do zawartości
Corso

Doom 3

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanko - czy da radę ustawić na sztywno strafe left na strzałce w lewo, a strafe right na strzałce w prawo ?

 

brakuje mi takich ustawień, a kurcze jak chcę zastrafować to muszę się zastanawiać czy pod altem, controlem czy gdzieś indziej to jest

Dołączona grafika

 

a probowales w menu znalesc MOVE LEFT i MOVE RIGHT ..

Options / Controls / Movement

 

prosze powiedz ze to żart :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MeHow, nie trzeba biegac i robic screenow z dokladnie tego samego miejsca (chodz i to nie zawadzi ;)...

 

Popatrz na szczegolowosc tekstury pokrywajaca reke naszego marine u Ciebie na gf4200 i na tym radku.

 

Roznica jest kolosalna- na gf to taka rozmyta galareta, na radku widac paznokcie, fakture skory etc.

 

Nie wiem w czym lezy "problem" tych starszych gf (choc i 9000 to, umowmy sie, zadna potega ;]) ale roznica w jakosci grafiki jest. I to in "duzy minus" na gf4. Pewnie jak sie dluzej pogra to zobaczy sie wiecej niz tylko jakosc renderingu broni + reka ale na razie widac tylko to (takie screeny, takie miejsce wybrales)

 

Tak na moje chlopskie oko i ostra 19'' ;]

 

PS. Nikt mi nie wmowi, ze mozliwosci tworzenia nowych efektow w OGL opanowano w stopniu calkowitym juz za czasow gf4 (geez, to bylo 2 lata temu...?). Z wlasnego doswiadczenia wiem jak niesamowicie zlozona jest to biblioteka (kudy do niej d3d- ciagle!).

 

Ergo- grafika na nowych/ nowszych kartach od staruszkow typu 3/4ti bedzie lepsza i na 99% pojawia sie tez inne efekty. Po Carmack wie jak wykorzystac potencjal tych kart.

 

I nie ma z czego tu "lolowac" K-R-S piszac ze OGL to nie dx 9.0... bo zauwaz jedno- MY to wiemy, tylko co do ma do rzeczy?

 

Pod OGL tez sa efekty (nie mowie, ze na bank w doomie3- nie gralem jeszcze i nie jestem az takim guru w tworzeniu grafki 3D by to autoratywnie (hi again, K-R-S) stwierdzic) nieosiagalne dla 3/4ti, a mozliwe do realizacji na r3--.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

matko boska... mala prosba... jak robicie screeny w ultra high to zapisujcie je w dobrej jakosci, bo ten jpg w niskiej jakosci robi z ultra to wymarzone very very qrcze low :evil:

 

pozdr

No właśnie zle zapisałem bo kurcze screeny za duzo na jakosci straciły bo tak własnie mi nie pasowało bo podzczas gry jakoś lepiej to wszysko wygoadało .... jutro porobie nowe lepsze screeny :D

 

a to co lukasrz napisał z 4ti to jest prawda tylko nie wiem co on namieszał w cfg bo ja tylko anizo wyłaczam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to co lukasrz napisał z 4ti to jest prawda tylko nie wiem co on namieszał w cfg bo ja tylko anizo wyłaczam

Pierwsze screeny dał z oryginalnych ustawień i wtedy tez chodziło tak jak pisał. Dopiero pózniej zaczął zmieniac zeby jeszcze trochę przyspieszyło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popatrzcie jaką jakość textur ustawia doom na UH, przynajmniej u mnie, daje rozmiar 256, czyli to samo co dla ustawienia "Medium" ...

 

Zróbcie sobie pliczek autoexec.cfg w katalogu base i wstawcie tam to :

 

seta image_downSizeLimit "2048"

seta image_ignoreHighQuality "0"

seta image_downSizeBumpLimit "2048"

seta image_downSizeSpecularLimit "2048"

seta image_downSizeBump "0"

seta image_downSizeSpecular "0"

seta image_usePrecompressedTextures "0"

seta image_useNormalCompression "0"

seta image_useCompression "0"

seta image_roundDown "0"

seta image_forceDownSize "0"

seta image_downSize "0"

seta image_lodbias "0"

seta image_anisotropy "0"

seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST"

 

Da wam to wyłączenie jakichkolwiek kompresji textur!!! oraz wyłączy aniso... Potestujcie ...

 

Tutaj "Poopularne" Miejsce by moj config ^^^^^^ and r9000

www.soul.enterpol.pl/d9000uh.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta .. Soul .. jzu to testowalem .. wyglada bosko .. :)

kompresje najbardziej widac na shotgunie .. w swietle ..widac ciabki kolrowoe .. bez kompresji jest jzu taki jednolity .. no i textrutki .. extra crispy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak u Ciebie, Chaos, z predkoscia dzialania? Wszystko OK, po tej zmianie? Oplaca sie to bardziej niz ustawienia np. high?

ja nie Chaos, ale moge cos zasugerowac... jak widzimy ;D nie ma zadnej kompresji, gdzies te texxtury myszą siedziec.. albo RAM, albo pamieć karty, wtedy jest wydajnjosc (dlatego ID poleca 512MB na karcie) a jak tam nie siedzi nigdzie, to na swapie, a wtedy to juz jedna wielka mielonka :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli sOuL, te screeny, ktore dawales powyzej sa juz z tymi zmianami w cfg? To jest po prostu ultra, ale bez anzio or what?

www.soul.enterpol.pl/d10.jpg

www.soul.enterpol.pl/d11.jpg

www.soul.enterpol.pl/d12.jpg

www.soul.enterpol.pl/d13.jpg

www.soul.enterpol.pl/d14.jpg

?????????????? jak o te CI chodzi to tak....

 

To są scrreny wg. tego mojego configa.. na r9000..., nie wiem czy ultra, poprostu moj config.

Chyba tak powinno wygladac Ultra, bez jakiejkolwiek kompresji .... tyle ze tutaj jest bez aniso ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapewne z 512MB (tak poleca ID dla trybu Ultra) na karcie i 1gb ramu, wszystko zmieściło by sie w pamięci, i bylo by bez chrupania...

Być moze doom sam wykrywa ilość pamięci, i nie zależnie od ustawien, sam ustawia ;) stopien kompresji textur...

Sami możecie Kontrolowac stopien Kompresji w Doomie, look at this :D

 

 

 

UWAGA, MAŁY PORADNIK USTAWIEN KOMPRESJI TEXTUR DLA DOOM3 :D

seta image_downSizeLimit "2048"

seta image_downSize "0"

// 0 lub 1, włącza,wyłącza kompresje textur, ..Limit ustawia rozmiar textur... (256 dla 64MB kart, 512 dla 128MB kart, i tak dalej do 1024 zapewne)

 

seta image_downSizeBumpLimit "2048"

seta image_downSizeBump "0"

// 0 lub 1, włącza,wyłącza kompresje textur Bumpmapping, ..Limit ustawia rozmiar textur... (256 dla 64MB kart, 512 dla 128MB kart, i tak dalej do 1024 zapewne)

 

seta image_downSizeSpecularLimit "2048"

seta image_downSizeSpecular "0"

// 0 lub 1, włącza,wyłącza kompresje textur Specular, ..Limit ustawia rozmiar textur... (256 dla 64MB kart, 512 dla 128MB kart, i tak dalej do 1024 zapewne)

 

seta image_usePrecompressedTextures "0"

//nie wiem :D

 

seta image_useNormalCompression "0"

//Okresla jak textury są kompresowane, 0-off, 1-dla kompresji metodą "256", 2- dla kompresji metodą "rxgb" (wolniejsza)(ładniejsza:) :D

 

seta image_useCompression "0"

//Włączy lub wyłącza ogolną kompresje textur...

 

seta image_anisotropy "0"

// wyłącza aniso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Soul Ty łajdaku to moje screen'y z radzia9000 !!! :twisted: 

Od siebie dodam, że gra się raczej słabo na 512MB ramu, cały czas dysk chrupie... może już na 1GB dałoby się pograć  :? choć wątpię  :evil:

 

Ja mam 768 i mi nic nie swapuje dysk,chyba ze wlacze tryb ultra to mam takie sekuindowe pauzy czasami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Soul Ty łajdaku to moje screen'y z radzia9000 !!! :twisted: 

Od siebie dodam, że gra się raczej słabo na 512MB ramu, cały czas dysk chrupie... może już na 1GB dałoby się pograć  :? choć wątpię  :evil:

 

Ja mam 768 i mi nic nie swapuje dysk,chyba ze wlacze tryb ultra to mam takie sekuindowe pauzy czasami

ale to zawsze więcej niż 512

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moim kompie da sie pograc sensownie niestety tylko w 800x600 w Medium (za to przyciecia prawie nieobecne - kurde, moglem jednak wyczaic jakas karte 128MB). Dzisiaj jade do kumpla z kompem AXP 2000+ @FSB 214MHz (wychodzi coś koło 3000+, jesli pamiętam), nF2 i GF3 Ti200 @245/520 oraz 512MB DDR3200 i postaram sie zrobic jakies benche, ktore wrzuce w poniedzialek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tymi ustawieniami grafiki na gf4ti.

Bez ingerowania w .cfg konfig sam ustawia skompresowane tekstury nawet jak sie wlaczy UH detale.

Nie wiem czym to jest spowodowane ale tak niestety jest. Konfig wykrywa 64MB na karcie i mysle, ze dlatego nie pozwala na granie w max detalach.

Trzeba recznie przestawiac w .cfg co pewnie zaowocuje poprawa jakosci ale niestety nie pozwoli na taki framerate jakim sie cieszymy z Lukasrzem oraz PBA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mehow porownaj teraz twoje Ultra High (wg gry) z moim Ultra High wg. mojego configa, nie mowie o oswietleniu ktore kapke sie chrzani, nie wiem czzemu, tylko o szczegolowosci tych duziych texturek na gorze ...

No stary... jakos nie zauwazam, zeby te textury u Ciebie na radku9100 byly lepsze niz na gf4ti ;] ;] ;] już nie przesadzaj :]

 

ale niestety nie pozwoli na taki framerate jakim sie cieszymy z Lukasrzem oraz PBA.

nie zapomniales o kims ?? ;] ;] ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:) dostałem wczoraj wieczorkiem dooma :P zaraz bede instalował...zapodam jakies screeny no i wyniki fps....

 

 

aha czy mógłby ktoś napisać w jednym poście te wszystkie tricki,komendy i inne pierdółki które umilają życie.. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...