Konkor Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 A u mnie tak: W biosie AGP aperture size 512MB, karta na 440/800+ostre timingi, stery Omega na 4.7 Rozdzielczość 1024x768: LOW 51,1 FPS MEDIUM 50,7 FPS HIGH 47,5 FPS ULTRA HIGH 45,3 FPS 8O 1600x1200 ULTRA HIGH 22,0 FPS :twisted: 800x600 High 57,5 Timedemo1 robiłem za każdym razem po 2 razy, bo za pierwszym tnie się cholernie nawet na 800x600 LOW. Nie wiem co ta gra doczytuje bo lampka dysku się nie świeci. Może dekompresuje tekstury w pamięci? Nie wiem... Za pierwszym przebiegiem Timedemo wyniki są odpowiednio około 5-10 klatek gorsze dla każdego ustawienia. Ale przyznam, że trochę te wyniki u mnie są dziwnie wysokie... Sprawdzałem 3 razy te 1024x768 ULTRA HIGH i tak samo wychodzi :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fetorman Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 No to ja se pogralem chwilke wczoraj (no do 1:30 :D ) i jak juz pisaliscie wczesniej strasznie ciemno jest :( co chwila cza wlaczac latarke i to w taki glupi sposob ze szok. Powinno byc pod jakas literka np: F zeby mozna bylo szybko wlaczyc. Bezsens. Co do wymagan to 1024+high i w miare komfortowo sie gra. Karte musialem wykrecic ze az piszczala z bolu ;) Jednak czeba przyznac ze HL2 bedzie rzadzil przedewszystkim fizyka i bronie, a tego w doomie jak na lekarstwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 To tylko textury sa slabsze nuizbysmy chcieli,ale grafa i klimat miazdzy wszystko,nie wspominajac juz o efektach ktore sa lepsze niz nie jeden film jaki widzieliscie,gra wymiata i kazdy to musi powiedziec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-mess- Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 hmm, tak czytam te benchmarki az sam postanowilem zrobic, wiec: 2500@3200+ Abit NF7-SL TwinMOS 512DDR@400 (dual) - timingi optimal Radeon 9500 @ PRO @ 375/650 64MB ustawienia w sterownikach "zrownowazone" tj: ustawienia tekstury: max jakosc ustawienia poziomu mimapy: max jakosc sterowniki: Omega 2558 i zaczynamy (demo1): wszystkie opcje wlaczone oprocz fsaa: 640x480 + HIGH = 50.1 FPS 800x600 + HIGH = 44.2 FPS 1024x768 + HIGH = 34.0 FPS 1024x768 + ULTRA HIGH = 28.3 FPS wszystkie opcje wlaczone oprocz cieni i fsaa: 640x480 + HIGH + NO SHADOWS = 55.1 FPS 800x600 + HIGH + NO SHADOWS = 53.2 FPS 1024x768 + HIGH + NO SHADOWS = 43.1 FPS uwazam ze jak na karte 64MB, to naprawde niezle wyniki :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxDamage Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Dopiero sie obudzilem :] Giera faktycznie jest CIEMNA, prawie nic nie widac, gram z brightem na maxa i dalej nie wiele widac w wiekszosci lokacji, ale jak juz sie wczulem przestalo mi to przeszkadzac, gra sie miodnie. Strasznie podobaja mi sie dzwieki broni, sa takie jakie powinny byc, czuc moc ;] SUper sa klimaty jak sciany pokrywaja penty i sie robi straaasznie ;d Te glosy znikad, help me, come to me sa boskie. Giera wkreca super klimat, mnie bardzo wciagnela. Chodzi tak jak wszystkim nie mam czasu na te tajmdema ale 1024 high gram i nie narzekam, plynnie caly czas, jak sieka na maaaxa to zwolni ale to bylo na razie z 3 razy ;] Niesamowicie podoba mi sie Hell level , poczatek centralnie jak DIABLO II w FPP - kuznia ;] Super lava i wogole zajebiscie schizowaty level, przekladajace sie kamyczzki , no po prosty super. Caly klimat typu poczatek - dzien jak codzien, recruit , potem ucieczka, potem ciufa przypomina mi troche klimatem halfa 1 i on the rail ;] Wogole gra przypomina mi hl i q2 z lepsza grafa co imo wychodzi jej na dobre. I jest calkiem dluga, moja niestety niedlugo sie skonczy, wczoraj juz nie wyrobilem, ide skonczyc zaraz ;] CIekaw jestem last levela ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ur8an Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Po przeczytaniu wypowiedzi innych graczy wlaczyłem DooMa ]I[ na 800x600 LOW [sHADOWS OFF] [Cat. 4.7] i gieka śmiga spoko zadnych przycięć... :) jak do tej pory... a jestem dopiero przy pierwszych przeciwnikach :P..... Obraz i tak jest ciemny wiec szkoda ze w wyzszej rozdzialce nie pogram :/ no cóz taka karta :P Klimacik fajny ale o tym w pelni przekonam sie dopiero jak zagram dłużej... ;) Brakuje mi tylko zestawu 5.1 przy kompie... :/ PoZdR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr-X Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 hm ok juz sobie troche pogralem ochlanalem przetestowalem kazda bron wiec cos napisze :) Config jak w podpisie: ustawienia hight quality 1024x768, advence options - wszystko wlaczone, antyaliasing x4 i 40-60fps. Pierwsze odpalenie: muzyka swietna juz w menu zapowiada ze bedzie ciekawie. No to startujemy i juz na poczatku odczuwa sie wrazenie 'juz to gdzies widzialem' (to bieganie idz do sierzanta, wez bron, ew. wizyta w barze niedajaca nic itd itp to tak jak bym widzial HL]. Oczywiscie wszedzie ciemno jak...to cholernie utrudnia gre - nie mozna tego nawet nazwac graniem tylko chodzeniem po omacku. Praktycznie caly czas biega sie od punktu A do B itd zabijajac przy tym pare stworow. Tu fakt te potworki gra swiatel cienie itp wygladaja niezle + muza dodajaca klimatu ratuja nieco ta gre. Ale tylko troche no bo co z tego skoro gra jest liniowa, ciemna, nie mozna jednoczesnie trzymac latarki i podstawowego pistoletu (nie ma nawet zadnego karabinku ktory mialby podpieta latarke ;/). Ogolnie wszyscy czekali na ta gre z mysla iz bedzie to hit roku a to poki co to dla wiekszosci ludzi czekajacych na ta gre jest porazka. Imho ciekawiej i lepiej bedzie wygladal rosyjski projekt STALKER. Co do porownywania DOOM3 z FC to tez glupota bo to ze DOOM nie wypada w opini ludzi najlepiej nie oznacza ze byli fanami FC. Ja osobiscie zarowno do jednej i drugiej gry mam mieszane uczucia. Doom wiadomo a FC zaraz po odpaleniu zaskoczyl mnie barwa. Menu to mi przypomnialo Tropico. Gdzie oni na swiecie widzieli tak jasne i zywe kolory. Gra przypomina bardziej strzelanke dla dzieci, prowadzac bohatera nie wczuwam sie w bohatera leze jak glupi i nawalam do ludzi zero grozy/strachu. W doomie przynajmniej moge sie poczuc jak Ripley z Obcego. W sumie klimat ten sam, motyw tez takze film ktory ma powstac na podstawie gry cos mi sie wydaje ze bedzie bardzo podobny do Obcego tyle ze z nowszymi animacjami komputerowymi i wieksza iloscia fajerwerkow. Co do wymagan minimalnych dooma to jak ktos ma nawet 128mb ramu a jakis lepszy procek i grafe to sie gra odpali. :) Aha ktos pisal ze id teraz zacznie robc gry na konsole - pytanie moje: i co z tego? tam tez traca. Gry z konsol tez sa puszczane do netu zanim jest ich premiera takze ograniczajac sie do samych konsol id sama odbierze sobie dochody. Bo to ze na pc wersja ukazala sie i pol swiata zassalo gre z netu nie oznacza ze nikt z tej polowy nie kupi oryginalnej wersji. Fani Dooma i ci ktorym gra sie spodoba i tak kupia oryginal. Przyklad: NFS Underground tez byl przed premiera tez miliony osob na ta pozycje czekalo i sciagnelo z netu a EA i tak odnotowala rekordowa ilosc sprzedanych kopii tego produktu ze na zime 2k4 zapowiedziala NFS:U 2. A i jeszcze odnoscie Dooma i ze niby to jest demo i namierzac beda graczy po ip: imho kazdy normalny user takiej wersji nie bedzie probowal wejsc na oficjalne servery do MP majac 'pirata' tylko zainstaluje sobie private server patch i bedzie tam gral w MP. btw: testowal ktos mp juz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homer Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Gram na audigy 2.... dzwiek po prostu zabija... Tylko jet problemo. Nie wiem czy ktos sie z tym spotkał i czy to faktycznie zwiazane jest z kartą muzyczną. Co jakis czas, co kilka, kilkadziesiat minut giera lubi sie zawiesic totalnie, w głosnikach słychac tylko urwane dzwieki. Pomaga tylko twardy restet kompa. Sterwniki oczwiscie najnowzsze od creative'a :) To samo wystepuje przy ustawieniu dzwieku 3d jak i stereo.... miał ktos podobne zwisy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCMAN Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 http://doom3.kuzniki.net/ : " Po pierwsze można zapomnieć o uszkadzaniu, demolowaniu otoczenia. Pomijając drobne predefiniowane przez autorów zdarzenia takie jak wgniatanie drzwi, rozerwanie barierki, etc. Gracz może stanąć, zacząć strzelać wokoło i być pewnym... że nic nie zepsuje. Nawet śmieszne decals (ślady po wybuchach, strzałach) są jak wyjęte z Q3 - przyciemniają powierzchnię na której się znajdują i po chwili gładko znikają." ; "Najpierw jest dosyć strasznie, tu coś stuknie, tam puknie, Jakiś smutny i mruczący pan będzie chciał nam z za rogu przywalić kluczem po głowie - miło. Jednak po 4h jest... kiepsko. Wchodząc do pokoju wiemy że: a) jeśli jest tam potworek to: rozwal, zbierz co w pomieszczeniu, idź dalej. B) nie ma potworka - zbierz z podłogi PDA, podejdz do monitora, zejdz ze schodków, zrób coś co wydaje się ważne w tym pomieszczeniu a na pewno wyskoczy coś z otwieranej ściany (jeju co to za głupia baza ze schowkami na potwory) tak wygląda zasada grania w D3... Zawsze denerwowało mnie w grach jak wróg pojawia się tam gdzie już sprawdzaliśmy. W D3 dzieje się to non stop, nie jest to wprawdzie bezczelne wstawianie potowrów (bo te albo wychodzą ze... schowków, albo w towarzystwie piorunów z piekła, jak sądzę, wyłaża) ale i tak mnie irytuje. O dowolności sposobu grania i przechodzeniu gry we własnym stylu jak to było w FC możemy zapomnieć. D3 ciągnie dokładnie za rękę i po sznurku gracz tylko ma przeładować, zastrzelić, zebrać ammo i pancerz i apteczke. Bomba... Aha, no i zero zabawy z wrogiem, nawet jeśli nie jest on totalnie głupi to i tak nie można się "wychylać zza rogu", obiec przeciwnika, zaatakować z innej strony bo... droga jest jedna, brak alternatywnych i idziesz do przodu albo wstecz. Poza tym przeciwnicy na prawdę nie wyróżniają się pomysłowością - schowasz się za rogiem to możesz być pewny ze zaraz wylezie ci pod lufę..." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 NO przetestowalem to cudo zapuscilem benche na timedemo i moje wyniki jestem srednio z nich zadowolony, weidenteni widac brak ramu mam tylko 512 animacja jest plynna super ale przyciecia sa od dysku twardego=brak ramu (wiec ja naprawde nie wiem jak innym to tak super biega na 256 czy 384) Procek XP 2100MHz (200Mhz) 512MB PC400 Radek 9700 340/620 timedemo demo1 1024 low - 35.3 medium - 35.1 high - 30.5 ultra - 24.3 1280 low - 26,2 high - 23.1 jak dla mnie porazka nie gralem jeszcze narazie techdemo potestowalem, moze w grze jest lepiej aha robilem to na omegach na catalystach 4.5 wiec juz stare zaraz przetestuje te nowe 4.8beta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emes Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Przeszedlem jakies 50% gry i tyle powiem: gra jest przerazliwie ... nudna, w kolko to samo, wszechogarniajaca nuda, brigthness chyba tylko dlatego taki dali, zeby nie bylo widac przerazliwie rozmazanych tekstur, potwory kanciaste , prawie zerowa inteligencja Myslalem, ze to tylko tak u mnie wyglada, ale po oblookaniu screenshotow z 9800Pro i wyzej , zwatpilem ... i chyba nie chce mi sie tej gry przejsc do konca ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCMAN Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Gra wyglada tak jak by tworcy skoncentrowali sie wylacznie na grafice i klimacie, niestety ani jedno ani drugie nie zadziwia.Nic nie widac, po paru godzinach wylaczylem bo mnie doslownie znudzilo.Cos cie goni?Cofnij sie za rog, zaczekaj a on wpakuje ci sie prosto pod lufe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeCet99 Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Właśnie byłem u kumpla z Doomem i na jego sprzęcie tj. Barton 2500+, Gainward FX 5700 Ultra, 512DDR gra wygląda o niebo lepiej niż u mnie a przeciez w sterach wszystkie textury i minimapy mam na High Quality !!! Wogule to u niego jest o wiele jaśniej i wszystko ładnie widać !! u siebie na tych Catalystach 4.8beta nie moge wogule podjaśnic środowiska 3D w starownikach jedynie pulpit. WHY ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Ehh,wqrza mnie narzekanie niektorych na ta gre,zrobilibyscie lepsza ?nie,pozatym nikt z Was nie doszedl nawet do otwartych przestrzeni gdzie sie cchodzi po marsie,to jest gdzies dopiero polowa gry a nie tak jak ktos pisal wvczesniej,ze rzeszedl polowe,bzdura,bie przeszedles bo nie widziales otwartych przestrzeni.Gra z kazdym momentem zaskakuje,jest naprawde dobra i nie porownujcie jej do FC choc 1 i 2 jest dla mnie rewelacyjna.Im dluzej gram tym bardziej mnie wciaga,jak do tej pory najlepszy FPS jaki do tej pory widzialem,klimatem rozwala wszystkie strzelanki razem wziete.Wiadomo ze z HLem bedzie 2X lepiej niz z Doomem w co chyba nikt nie watpi,ale z gier ktore juz sa Doom 3 jest najlepszy i niech nikt nie mowi ze jest inaczej.Nie wierze tez kolesiom,ktorzy gadaja glupoty ze przestana grac,bzdura totalna i tak to skonczycie bo za dloogo na to czekaliscie :evil: Ehh,szkoda slow,no nic - wracam do gry bo jest naprawde warta czekania,pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Jeszcze 1 - jesli narzekacie na bright to sobie ustawcie na maxa i po krzyku,jesli przeszkadza Wam brak 3mania latarki w tym samym momencie co pistoletu to ustawcie latarke na srodkowy guzik myszki a jesli narzekacie na brak plynnosci to wylaczcie cienie (one i tak sa,tylko na potworach nie ma a na lokacjach sa) a bedzicie mieli o 15 fpsw wiecej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ur8an Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Gra jest dobra ale nie taka jaką sie spodziwalem....Grać bede bo dopiero zacząlem i moze gra sie rozkreci to zmienie moje zdanie do tejze gry.... jak narazie to kiepska inteligencja, wysokie wymagania, jedyne co to ze klimat [przynajmniej na poczatku] jest super... no i ten ciemny obraz ;/ ogolnie jak na poczatek to dla gry 7/10 P.S. Jeszcze jeden + dla gry - za to że w końcu wyszla :) P.S. 2 Co do pomysłu hydro 2 z tym ustawiniem jasności na maxa troszeczke kiepski bo gra wtedy wyglada gorzej jak zle.... :? jasnosc mam na max w opcjach + troche monitor... a co do tej latarki to mozna sie zgodzic ze niemozna jej trzymac rownoczenie z bronia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 zainstalowalem cat 4.8B i jest duzo lep[iej z wydajnoscia w grze jest caly czas miedzy 40-60, gram w 1024 high, jednak 512 ramu daje sie we znaki, doczytuje czasami, dzisiaj ide chyba kupic jeszcze 256 a moze 512 zobacze. Grafika jest wspaniala cienie robia swoje ale jedno mnie wkurza, te kanciaste glowy, kurde mam wszystko na high w panelu ati tez na max i glowy maja kanty nie chodzi tu u aliasing tylko takie hamskie linie proste, juz niektorzy tutaj tez na to narzekali ??? twarz ogolnie ma super teksture wyglada jak prawdziwa tylko ta kanciastosc :(. Nie wiem jak to poprawic - do tego przydal by sie truform ati ale jakos nie dziala :( Ogolnie narazie latam po bazie wiec jeszcze nie bede opisywal czy gra mi sie podoba czy nie narazie grafika przednia tyle moge powiedziec. Ale ja i tak czekam na HL2, czuje cos ze dooma przejde i koniec a w HL21 bede sie zagrywal na maxa. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Interloper Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Jeżeli jest ktoś kto doszedł do tego 10 piętrowego demona (level chyba caverns 2) i wie jak go przejść będę bardzo wdzięczny za instrukcje. btw to jest genialny moment przedtem na twarzy naszego marine nie było widać strachu a w tym momencie patrzy, grymas na twarzy i ruch ustami "ohhh fuck" :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corso Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Coś przyjemnego dla tych co posiadają już dooma :D http://doom3.planet-multiplayer.de/downloa...oad.php?view.68 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heat Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 A mi tam grafa nawet pasi :) Choc do FC to jej brakuje i to wedlug mnie baardzo duzo . Za to klimatem miazdzy wszystko co do tej pory widzialem... Na poczatku jest taki moment , w ktorym podchodzisz do barierki przy ktorej leza zwloki i nagle one spadaja (normalnie batki do wymiany) Aha tak w ogole jak pierwszy raz wrzucilem detale na High i AAx2 to wygladalo jak kupa , tzn nie bylo widac roznicy , dopiero po zresetowaniu gry widac roznice . No i obowiazkowo musze miec Vsync wlaczone bo inaczej kupa straszna EDIT: Omega 4.5 1024x768 (Detale High) AAx2 i jest plynnie , nic nie przycina , tyle , ze mam 1gb ramu :] Maly screen :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechl!k Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 @nigel0 - nie krzycz, słyszymy... :) @Axl2000 - chcesz dostać bana? Nie? To sobie odpuść.... lub pisz na pieprzonego priva bo ta kłótnia nie jest nawet związana z DOOMEM.... :evil: :? @Shake - z Twoich wypowiedzi wnioskuje że masz już swoje lata (np. praca) więc bądz madrzejszy i sobie daruj... lub przenieś to na priv.... :evil: :? @Corso - masz pojęcie czy ten modzik będzie miał wpływ na FPS? Po screenach widać bardzo DUŻĄ różnice... @Do wszystkich co krytykuja DOOMA III - jak możecie porównywac go do np. FC? Nie wiem... Przecież ta gra jest rewolucyjna przez sam swój klimat, nie wspominając już o grafice a zresztą to dwie RÓŹNE gry... Jak można pisać texty w stylu "spodziewałem się czegoś innego". Nie mogłeś się spodziewać - grałeś w Alphe to wiedziałeś jak to będzie wyglądać... Jeszcze długo (Kiedy jest premiera HL2? :lol: ) żadna gra nie dorówna DOOMOWI... Takie jest moje zdanie wiec nie pisać tu żadnych bluzg w moim kierunku... To wszystko mówi wierny fan HL więc coś w tym musi być... :wink: 8) :) LUDZIE WRACAĆ DO TEMATU!!! ----> DOOM III Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corso Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 @Ur8an - nie krzycz, słyszymy... :) @Axl2000 - chcesz dostać bana? Nie? To sobie odpuść.... lub pisz na pieprzonego priva bo ta kłótnia nie jest nawet związana z DOOMEM.... :evil: :? @Shake - z Twoich wypowiedzi wnioskuje że masz już swoje lata (np. praca) więc bądz madrzejszy i sobie daruj... lub przenieś to na priv.... :evil: :? @Corso - masz pojęcie czy ten modzik będzie miał wpływ na FPS? Po screenach widać bardzo DUŻĄ różnice... LUDZIE WRACAĆ DO TEMATU!!! ----> DOOM III Na razie nie mam zielonego pojęcia :? ale wydaje mi się że ten mod jest alternatywą dla ustawień Ultra Quality. 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemol^N Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Doom3 bardzo mi sie podoba. Klimat jest niesamowity az sie mozna spocic :) Co do wymagan to nie sa one spacjalnie duze jak moj Athlom 200x10 256 ramu i 9550 400/230 daje sobie rade w 1280x1024 detale medium. Nie odczuwam zadnego mielenia dyskiem ale to moze byc zasluga systemu scsi. Gra podoba mi sie duzo bardziej niz Farcry i dziala od niego sporo plynniej na mojej skromnej maszynie. Warto w tej grze bawic sie przy wysokim poziomie dzwieku. Efekt spoconych plecow gwarantowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ati Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 sIEMKA!! Gierka jest wypasna. Wlaczylem ja na 20 min(czekam az bedzie ciemno) i dalej nie moge do siebie dojsc.Grafa full wypas, dzwiek miod( szkoda ze mam 3:1), grywalnosc hmmm narazie duzo nie moge powiedziec. Co do plynnosci. Gram na high 1024x768x32 i zero przyciec!!Pewnie dlatego ze mam 1Gb ramu!! PS. Tylko troche tekstury sa zwalone (szczegolnie widac to na scianach-ale da sie przezyc) Polecam :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Garśc moich małych przemysleń gram w dooma jakąś godzinkę dopiero ale musze przyznać ze to jest to co mnie kręci , fakt pomieszczenia są małe geometria obiektów mogłaby byc lepsza jak na te czasy (duzo więcej polygonów uswiadczysz wizualnie w takim chocby unrealu 2003) ale normal mapping (czyli polybump z FARCRY-a...nie mylic z Bumpmappingiem) + cienie (szkoda ze nie miękie ale na to za mało mocy) robią swoje . Klimat gry w połączeniu z swietną grafiką (grafa w grze jest super aczkolwiek gdyby dooma wyszedł rok temu byłby prawdziwym szokiem wizualnym a tak FARCRY go ubiegł ..zwłaszcza jesli chodzi o zaawansowane shaderki czy tez normal mapping na obiektach. imho troszkę spoznili sie z tym doomem tzn nie mam nic przeciwko dopracowywaniu gier i wydawaniu ich jak będą w pełni ukończone ale przez ten poslizg nie jest juz takim szokiem wizualnym.) Moje male zastrzerzenia co do grafiki w grze: - złożoność geometryczna obiektów jest zbyt mała jak na 2004 rok i normalmapping tego czesto nie ratuje..jak sie podejdzie do sciany troche blizej lub pokazą jakąs postac z bliska to widać niestety spore kanty tu i tam. - Tekstury ..hmm gram na medium ale to co widzę na medium to nie to czego oczekiwałem jesli chodzi o tekstury..niektóre tekstury po prostu są malutkie i jakies taki rozmazane (pomijąjąc ze ich desing jest OK) ..w sumie jest to 2 gra na pieca która ma prawdziwe liczone cienie (oczywiscie algorytmy uzyte tutaj nie są tak zaawansowane jak taki np raytracing czy radiosity juz nie wspominając o global ilumination i innych bajerach tego dzisiejsze kompy w realtimie nie udzwigną ale to i tak robi wrazenie )..była kiedys gierka ..hmm :roll: bodajże Blade of Darkness tam tez były dynamiczne liczone cienie ale nie były uzyte az w takim stopniu jak tutaj (moc na to nie pozwalała) ..dlatego napisałem ze doom to 2 gra z liczonymi cieniami na pieca pewnie się powtarzam i było juz parę razy ale napiszę: u mnie to tak bryka 800x600 DETALE NA MEDIUM (vsync off, bez antyaliasingu, reszta w advanced włączona) TIME DEMO 1 = 29.8 FPS (wynik z drugiego przebiegu oczywiscie) 800x600 DETALE NA HIGH (reszta jak wyzej) TIME DEMO 1 = 14.3 (wynik z drugiego przebiegu oczywiscie) aha...detonatory 45.23/windows XP+SP1 ze wszystkimi łatkami ...reszta jak w podpisie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 NO to nie wiem czy jako pierwszy ale sie pochwale ze przeszedlem całego Dooma .. 26 leveli ... mnie sie podobal .. do tych wszystkich co narzekaja ze nic nie widzą .. ctrl + alt + ~ r_gamma 1.2 r_lightscale 4 i jest juz znosnie... ciemnosc .. hmm mnie sie podoba wam sie? Klimat i jeszcze raz klimat . jakby bylo jasno gra nie miala by sensu .. .. skad na rozwaleonej bazie na marse prad w iloscach dostatecznych by oswietlic caa baze .. pozatym latarka daje klimat grozy .. pomyslcie sobie jakie to realistyczne .. w takiej sytuacji nie mialibyscie swiatla .. wiec jest good .. co do komentarzy typu ze potworki wylatuja z miejsc któe jzu sprawdzalismy .. ktos tu sie przyzywaczail do MOHAA CoD itp .. to nie jest na ziemi .. potworki spawnuje sie z piekla. . i jest to dobrze budujacy groze czynnik .. ostani bos mega kozak :)) ale za łątwy .. :) tyle odemnie .. uwazam gre za wartą poswieconego jej czasu .. co prawda ze zeniecierpliwieniem czekam na HL2 .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Interloper Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Ja już praktycznie skończyłem grę i podsumowując 1. Z biegiem czasu traci klimat wrogów jest coraz więcej i rozpoczyna się totalna siekanina (chociaż są pewne klimatyczne momenty) 2. Z czasem rozgrywka staje się naprawdę irytująca ciągłe wracanie się szukanie kluczy staje się mocno denerwujące... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Link_mc Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 dobry wieczór;] ja pier....*** na moim konfigu to gram:p w rozdzielczości 1152x864 anty aliasing x2 filtrowanie anisotropowe x4 w doomie wszystko wlonczone i z detalami na high i w teście timedemo demo1 kolo 34 fps:) ale gra sie zaje... tylko na początku niekiedy doczytuje ale po minucie grania lalunia:P a wrażenia.. heh:) czysta przyjemność zabijanie zombiakow:P tak z shotguna w leb:) dobra ide grac:P ... ale sie podniecilem heh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Dlaczego tutaj wszyscy rozpatruja dx 8.0 vs dx9.0 w DooM'ie skoro scieraja sie tutaj Open GL 1.x vs 2.0 ??? Zaczyna mnie to powoli irytowac. Moze mi to ktos wyjasni ? PZDR$ALL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemol^N Opublikowano 3 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2004 dochodze do wprawy w celowaniu - strzelam ze zwyklego pistoletu i staram sie trafic prosto w glowe, fajna frajda:) BTW zauwazyliscie ze monstery to remake tych z pierwszej czesci dooma ? Gra na poczatku wydawala mi sie lekko trudna ale teraz jakos coraz latwiejsza. Ciekawe co sasiedzi teraz mysla sluchajac bardzo glosnych odglosow z zestawu 5.1 (po 30W na kanal i sub 70) Przyjedzie policja czy ksiadz?:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...