ar2r Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zagralem i powrocilem z placu boju. Krotka mowiac : Najlepsze FPP. Porwnania z farcry'em sa bezcelowe i zalosne. Detale ustawiam tak : 1024X768 High - na poczatek. Nastepnie edycja cfg'a : wszystkie kompresje off. textury i bump textury : 512 reszta 256. anizo 8 X Chodzi bardzo dobshe. na oko oceniam na 35 fps ( timedemo zrobie na jutrzni :D ) Gra sie w pelni komfortowo, a i wyglada o wieeeeeeeeeeeeele ladniej niz difaltowa ULTRA. PZDR$ALL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Wpis z configa UltraHigh : image_downSizeBumpLimit "256" a tu wpis z configa High : image_downSizeBumpLimit "512" Znaczy sie w tym wypadku niższa wartość oznacza że nawet mniejsze tekstury poddawane będą technice "pseudo uwypuklenia" Czy ktoś może mnie upewnić w moim przypuszczeniu ? zauważyłem również że obniżenie wartości w wpisie : image_downSizeSpecularLimit "64" powoduje że drobne obiekty bardziej zauważalnie odbijają światło np. poręcze /cienkie rurki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechl!k Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Dla tych którzy siedzą na 98se i wkurzają się że nie moga pograć w DOOMA... Podobno opracowano już łatke na ten problem INFO Ale czy działa? Nie wiem... :idea: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wróbel Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 z tym dualem to nieźle co niektórzy się wygłupili......ale mniejsza o to,inna sprawa to kolejne upierdliwe pytanie:) Jak włączyć te fps'y -po wpisaniu komendy com_showFPS1 u mnie nic nie wychodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 z tym dualem to nieźle co niektórzy się wygłupili......ale mniejsza o to,inna sprawa to kolejne upierdliwe pytanie:) Jak włączyć te fps'y -po wpisaniu komendy com_showFPS1 u mnie nic nie wychodzicom_showfps 1 musisz dac spacje miedzy fps a 1 :!: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 nie no dual na 768 MB RAm ;) facet pomysłowy jesteś no pomyslowy ..... z tym ze jak najbardziej .... ja mam 2x256 kingstona ..... w dualu ..... na czas doom3 pozyczylem 256 od kumpla .... wlozylem w wolny slot i plyta nadal zglasza DUAL .... bo te 2 kingstony pracuja jako 2x64bit ... a ten jeden jako 1x64bit ( cytat z podrecznika uzytkownika ) .. i wsyztko dziala :) LPKorn - ja jakos mam 768 w dualu i mam 256 i 512 i jakos jest dual,boshe - skonczcie z tymi bzdurami,koles ma tak samo ustawione pamiatki jak Artur79 i jakos tez ma dual wiec nie wiem co w tym widzisz dziwnego :/A co do gry to teraz wlacze z takimi 2ma kolesiami,ktorzy zostali teleportowani z piekla,istna rzez :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=Maq=- Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 a ja mam 256RAM i jakos mi tylko sie rwie przy otwieraniu drzwi. Da sie grac, ale fakt przydaloby sie jeszcze 256RAM'u zeby chodzilo plynnie bez przyciec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 a ja mam 256RAM i jakos mi tylko sie rwie przy otwieraniu drzwi. Da sie grac, ale fakt przydaloby sie jeszcze 256RAM'u zeby chodzilo plynnie bez przyciec. Maq - przy otwieraniu drzwi to nawet na gigaramu bedziesz mial doczytki,bo one nie sa spowodowane mala liczba pamieci operacyjnej tylko pamieci na karcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burro Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Burro... 256ram to stanowczo zaaaaaaaaa maaaaaaało.... przy 512 ddr gra by chodziła nie płynnie, tak mi się zdaje.. pamiętaj że miałem bete, no to nie wiem jaki wtedy był mój komp... ale chyba właśnie 256 ramu miałem i tak cięło że szok.. za to u brata na 512, albo nawet i więcej, chodziło już ładniej, ale nie doskonale... Jednak styka :]] A teraz wrazenia: Popierwszym uruchomieniu - odrazy timedemo (nic nie ruszalem w ustawieniach cfg etc) 16fps, ale prze to ze przez 50% trwania demka mielil dysk. Znowu timedemo i juz nic nie mielilo - 24fps. Pogrzebalem troche w cfg, podlubalem tu i tak (w miedzy czasie wylaczylem AFx8, ktor mialem wymuszone w sterach (dlatego tak malo w timedemo :wink:) i gierka zasówa 800x600 bez cieni, bumpmap na ogol 50-60fps - zadko co ponizej 30 fps spada, a gysk tylko mieli tylko przy otwieraniu drzwi i to lekko. Gram se wiec na tych usatwieniach, tak prze 1h - gra wyglada nice, chodzi sopx, wiec lajt, az do momentu gry pierwszy raz natknolem sie na grubasa (tego lysego) - ledwo co po pozalem i w tym momencie stwierdzialem ze za daleko zjechalem z detalami - teraz bede kombinowal jak ustawic gra zeby chodzila spoko i wygladala miodzio (czekawe czy sie uda). Ale stwierdzialm ze chodziz sobie timedemo jescze raz puszcze na tych usatwieniach, co gra chodzi 50-60fps w porywach. I szok - 30fps (za pierwszym 13:]) - spodziewalem sie duzo wiecej po tym jak widzialem gra w akcji. Ale ogolnie jest zDOOMiony gierka - jest lepsiajsza niz sie spodziewalem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigSpider Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 a ja mam 256RAM i jakos mi tylko sie rwie przy otwieraniu drzwi. Da sie grac, ale fakt przydaloby sie jeszcze 256RAM'u zeby chodzilo plynnie bez przyciec. Maq - przy otwieraniu drzwi to nawet na gigaramu bedziesz mial doczytki,bo one nie sa spowodowane mala liczba pamieci operacyjnej tylko pamieci na karcie Błąd :P to nie jest wina karty graficznej ani pamieci na niej umieszczonej tylko malej ilosci pamieci. U mnie na 384 mb tez tak bylo do czasu, kiedy winrarem rozpakowalem wszystkie pliki z rozszerzeniem pak4 w katalogu base, po czym je usunalem. Od tej pory gra zajmuje prawie 4 GB ale dziala bez zadnych przyciec, poniewaz tekstury, dzwieki i dalsza czaesc map nie musi byc dekompresowana z jednego wielkiego pliku, tylko w tym wypadku jest rozpakowana i czeka na wykorzystanie jej przez negine gry. Maq - sprobuj moze Ci ten sposob pomoze i bedzie mniej doczytywalo/ nie bedzie doczytywalo :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
||Falcon|| Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Moze ktos wrzucic screen bez cieni i bumpmap, bo ciekawy jestem, jak to wyglada i ile tracicie :P Taki maly patent, jak poprawic dzialanie dooma zaraz po odpaleniu. Zamiast ladowac sie do gry i przez kilka minut czekac, az wszystko sie doladuje (kazda zmiana broni, rozgladniecie sie itp. skutkuje doladowaniem i uniemozliwieniem gry), puszczam sobie timedemo. minutka czekania i pozniej gra chodzi miodzio. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshem Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Moze ktos wrzucic screen bez cieni i bumpmap, bo ciekawy jestem, jak to wyglada i ile tracicie :P a moglbys sobie dac detale na low i dupska nie zawracac ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
||Falcon|| Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Oj Pshem po co sie tak bulwersowac odrazu :/ Teraz nie moge sobie sprawdzic, wiec liczylem, ze moze ktos wrzuci. nie to nie, nie ma problemu, jutro sam sie przekonam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keiename Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 No to dorwalem to wychwalane cudo... Pierwsze zaskoczenie ze na moim konfigu gra chodzi przyzwoicie przy 800x600 High Detali i AAx2 :) Twardo trzyma kolo 40FPS czasami spadnie do jakis 30 ale zle nie jest :) Po drugie dzwieki i ten panujacy mrok.... Audigy+5.1 roxx :D klimat jest elegancki i ta latarka oswietlajaca tylko kawaleczek korytarza/pomieszczenia... Fajne chodz lekko schizujace sa stworki wychodzace ze scian identycznie jak w pierwowzorach, wyskoczyc za plecow i zadac jak najwiecej strat a potem zginac ;) Na lekki minus trzeba jednak zaliczyc ze ciezko po ciemaku trafic to zombiaka a jak sie zaswieci latarka moze byc juz za pozno zeby wyciagnac gnata i nie dac sie trafic z milej raczki ;] A no i jeszcze jeden zonk :( juz musialem przeistalowac gre bo mi sie wykrzaczala podczas ladowania gry, dziwne mam nadzieje ze sie to juz nie powtorzy ;] A i moze na koniec mala dawka cyferek ;) Tak jak napisali drugie zapuszczenie timedema daje lepsze wyniki, trzecie zapuszczenie nie zmiania wyniku, jest identyczny jak za drugim obiegiem (u mnie tak jest). Jade na Omegach 4.5 (jak sa lepsze to powiedzcie, troche nie chce mi sie bawic w testowanie wszystkich mozliwych ;)) Ustawienia gry: 800x600 High Detail Przy ustawieniu grafy 304/608 AA off 34.4 / 41.3 (pierwsza petla/druga petla) AAx2 29.5 / 32.8 (j.w.) Przy ustawieniu grafy 351/608 AA off 36.4 / 42.8 (j.w.) AAx2 30.5 / 34.0 (j.w.) Pamiatek wyzej nic ze 608 nie da rady bo sypie artami :( cholerne Hynixy 3,3ns ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER BY AMD Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 dzisiaj lukasrz wysłał mi swojego cfg ale wcześniej grałem na UH i jakoś tak mi teraz dziwnie bo jedno wyglada lepiej a 2 gorrzej czy ktoś moze ma jkaiś taki optymalny cfg pod 4ti ?? coś takiego najlepiej przerabianego z UH aby chodziło na 512 ram Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazex Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 jest sposób na zwiększenie szybkości gry!! odsyłam na http://gry.wp.pl/core.html?filtr=0,0&x=now...owinki,10,14384 :wink: Muahahahah, myślisz, że ta banda sierot z wirtualnej polski z kąd bierze swoje niusy? :roll: :twisted: Nie moge :lol: Imperium Gier hyhyhyhyhyhyhy khyyyy :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrol Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Patrol moglbys wyjasnic o co chodzi z plikiem stronicowania i jak zwiekszyc pagefile :?:chodzi o rozmiar pamieci wirtualnej. Pod XP: wlasciwosci systemu>zaawansowane>wydajnosc-ustawienia>zaawansowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Podziwiam ludzi którzy mając w D3 40fps (czasami nawet mniej i do tego w Medium detali ) ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: włancza</span>ją jeszcze AntyAliasing żeby grać w takich ustawieniach przy 30 fps ,to chyba jakiś zaraźliwy debilizm . Tak gra posiada na tyle szybką akcje że w pierwszej kolejności potrzebny jest dobry Framerate w timedemo co najmniej 40fps wtedy to można spokojnie i celnie kosić przeciwników , do połowy gry najlepiej z shotguna , jak tu trafiać w łepetynę ruszajacych się przeciwników jak rwie grafę przy włączonym AA a przecież musi rwać skoro ludziska maja w timedemo tylko 30fps ,gdzie tu sens a gdzie logika ,no chyba że ktoś odrazu wpisze jakieś cheaty i będzie napierdalał do wszystkich z bfg takiemu napewno niski framerate nie będzie przeszkadzał. Tak się troche rozpisałem ale na zakończenie powiem że na mój gust to AntyAliasing zastrzeżony jest tylko dla kart szóstej generacji t.z ATI X800 i GF 6800GT wzwyż i załanczanie go przy 3040 fps to istny kretynizm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigSpider Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Podziwiam ludzi którzy mając w D3 40fps (czasami nawet mniej i do tego w Medium detali ) ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: włancza</span>ją jeszcze AntyAliasing żeby grać w takich ustawieniach przy 30 fps ,to chyba jakiś zaraźliwy debilizm . Tak gra posiada na tyle szybką akcje że w pierwszej kolejności potrzebny jest dobry Framerate w timedemo co najmniej 40fps wtedy to można spokojnie i celnie kosić przeciwników , do połowy gry najlepiej z shotguna , jak tu trafiać w łepetynę ruszajacych się przeciwników jak rwie grafę przy włączonym AA a przecież musi rwać skoro ludziska maja w timedemo tylko 30fps ,gdzie tu sens a gdzie logika ,no chyba że ktoś odrazu wpisze jakieś cheaty i będzie napierdalał do wszystkich z bfg takiemu napewno niski framerate nie będzie przeszkadzał. Tak się troche rozpisałem ale na zakończenie powiem że na mój gust to AntyAliasing zastrzeżony jest tylko dla kart szóstej generacji t.z ATI X800 i GF 6800GT wzwyż i załanczanie go przy 3040 fps to istny kretynizm. Moze troche za bardzo ostro to wszystko potraktowales :) rozni sa ludzie, sa takze ludzie dziwni, ale to ich sprawa. Ja tez nie jestem "fanem" AA i anzio. Wole wieksza ilosc fps. Myslac Twoim tokiem myslenia rownie dobrze mozna wyzwac ludzi, ktorzy maja gf 4 ti a graja na detalach high - po co? przeciez miedzy high a low nie ma prawie zadnej roznicy ? no chyba ze w fps :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keiename Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Tak się troche rozpisałem ale na zakończenie powiem że na mój gust to AntyAliasing zastrzeżony jest tylko dla kart szóstej generacji t.z ATI X800 i GF 6800GT wzwyż i załanczanie go przy 30-40 fps to istny kretynizm.kretynizm nie kretynizm ale nie kazdego stac na karty szostej generacji... a po co mam ogladac "krawedziowata" lape z jeszcze bardziej "krawedziowata" latarka ?? (ale mi okreslenie wyszlo :P ) AAx2 nie jest az takim burzujstwem ;) na ktore nie stac kart nizszej generacji (piatej :?: ) ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Co do ludzi GF4200/4400 to chyba najlepszą logiczną kombinacją było wy HighDetale bez Shadows i w rozdziałce 640x480 framerate będą mieli chyba powyżej 40fps a i teksturki w prawie pełnej krasie a z tego co czytam większosć na siłe wpycha sie w wyższe rozdziałki żeby sie popisać chyba ;) bo każdy dobry gracz ( szczególnie ci klanów CS /Quake3/Q2 ) wiedzą że do "profesionalnej" gry najważniejszy jest Framerate dopiero potem jakość ,z drugiej strony trudno ludziom odmówić oblookania D3 w pełnej jakości textur. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigSpider Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Co do ludzi GF4200/4400 to chyba najlepszą logiczną kombinacją było wy HighDetale bez Shadows i w rozdziałce 640x480 framerate będą mieli chyba powyżej 40fps a i teksturki w prawie pełnej krasie a z tego co czytam większosć na siłe wpycha sie w wyższe rozdziałki żeby sie popisać chyba ;) bo każdy dobry gracz ( szczególnie ci klanów CS /Quake3/Q2 ) wiedzą że do "profesionalnej" gry najważniejszy jest Framerate dopiero potem jakość ,z drugiej strony trudno ludziom odmówić oblookania D3 w pełnej jakości textur. Ja mam ustawione wszystko na Low i gram w 1024x768 z cieniami i jest ok. Do tej gry nie potrzebuje wysokiego poziomu fps. Z reszta w Americas Army gram bardzo czesto i tam na niektorych mapkach mam 15 fps i tez zyje i bardzo lubie grac w ta gierke :). Wybralem rodzielczosc 1024 bo moim zdaniem jest najlepsza dla mojego monitora. Wszystko wyglada dosc przyzwoicie no i obraz jest jasniejszy niz w nizszych rodzialkach, co jest wazne w doomie z tego wzgledu, ze jest to ciemna gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burro Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Juz skonczylem optymalizowac gierka pod kontem wygladu. Efekt: Timedemo: 32FPS na 800x600 http://pics.xs.to/pics/04081/d3low.jpg Gram na usatwieniach: seta image_downSizeLimit "512" seta image_ignoreHighQuality "0" seta image_downSizeBumpLimit "512" seta image_downSizeSpecularLimit "64" seta image_downSizeBump "0" seta image_downSizeSpecular "0" seta image_downSize "1" seta image_forceDownSize "0" seta image_lodbias "0" seta r_preload "1" seta r_skipBump "0" seta r_shadows "0" seta r_useOptimizedShadows "0" seta r_useTurboShadow "0" seta g_bloodEffects "1" seta g_decals "0" seta g_showBrass "1" seta g_muzzleFlash "1" seta g_showPlayerShadow "1" seta image_anisotropy "4" seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST" W porwónaniu z poprzednim, bez wszyskich efaktów - normalnie megalow: http://pics.xs.to/pics/04081/d3megalow.jpg FPS utrzymoja sie w obu przypadkach na tym samym poziomi, ale na megalow mniej tnie dysk. Zobacze jak sie gra potoczy - narazie za duzo potworów nie mialem na raz, wiec pewnie bedzie gorzej (ale najwyzej wylacze AF i zmniejsze teksturki od 256 i bedzie git) Ogolne jestem mega zaskoczony i zadowolony z wyników, a jedyne co ID spiepszylo w tej gierce to domysle confingi - gra chodzila duzo wolniej i wygladala duzo gorzej na domyslnym, niz na tym ca mam teraz. Gireka śmiga na lęciwym 8500 lekko krecenym 1700+ (1.9ghz) i jednej 256megowej kostki ramu. Dal porownania w farcraya to sie pograc nie dalo :P:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keiename Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 ... bo każdy dobry gracz ( szczególnie ci klanów CS /Quake3/Q2 ) wiedzą że do "profesionalnej" gry najważniejszy jest Framerate dopiero potem jakość, z drugiej strony trudno ludziom odmówić oblookania D3 w pełnej jakości textur. nie tylko Framerate do sieciowek ale i dobre lacze bo co ci po xxxFPS jak masz slabe lacze i lagi caly czas :?: a w sumie to jak narazie te lokacje doomowe dosc ciemne i ciasne sa wiec i mozna pobawic sie w lepsza jakosc grafiki nie tracac za duzo FPS to nie to co w FC gdzie byly potezne lokacje pod golym niebem, dopieszczone w kazdym calu :) tam odczywalem czasami brak paru FPS ale coz dla jedej czy dwoch gier grafy zmieniac nie bede ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sOuL Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 ..... a jedyne co ID spiepszylo w tej gierce to domysle confingi ... Zgadzam sie z tym w 100% :D, domyslne ustawienia są kapke "złe" :D, powinno byc ponadto wiecej opcji, typu rozmiar textur, oraz rodzaj kompresji, kadzy by mogl optymalnie dostosować gre bez grzebania w configach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2004 BigSpider Szanowny długoletni user Forum Tweak .pl A napisałeś jak byś peceta do grania miał od wczoraj jak można grać w gry wymagajace celnego celowania szybkich i precyzyjnych ruchów ,gdy sie ma tylko 15fps niech mi to ktoś wytłumaczy :) :) pogrywałem kiedyś w necie dobrze w Q2 potem Q3 ,znałem w cholere ludzi nawet kilku klasy mistrzowskiej jak by to oni widzieli co ty piszesz :) LoL to ty moze wchodzisz na server AmericansArmy żeby cos pooglądać ,bo grać tam nie pograsz chyba z framerate 15fps A skoro piszesz że pogrywasz w D3 w rozdziałce 1024x768 bo masz w tej rozdziałce jaśniej na monitorze :) LoL od czego masz komendy konsoli w D3 r_gamma i r_brightness ustaw obydwie na 1.8 1.9 i będzie cacy ,ale po co ja to pisze :) przecież to walka z wiatrakami , zanczy sie , ludzmi zorientowanymy inaczj ;) oczywiście w świecie gier ,tylko ;) Pozdrawiam bye bye Good Nignt ;) i miłej gry przy niskim framerate zawininym nieodpowiednim skonfigurowaniem gry ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicky Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2004 rozpakowałem pliki .pk4 i jak właczam gre pokazuje mi sie konsowa i w ostniej linijce couldn't load Config.cfg. O cho chodzi może mi ktoś pomóc?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur79 Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2004 moze ktos mi dac linka do moda dajacego nie znikanie postci.... ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazex Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2004 z tego co czytam większosć na siłe wpycha sie w wyższe rozdziałki żeby sie popisać chyba ;) bo każdy dobry gracz ( szczególnie ci klanów CS /Quake3/Q2 ) wiedzą że do "profesionalnej" gry najważniejszy jest Framerate dopiero potem jakość ,z drugiej strony trudno ludziom odmówić oblookania D3 w pełnej jakości textur. Nie moge sie nie zgodzić. Ja u siebie grałem 800x600 no AA i fpsy trzymały sie ostro 60/s a przy zadymie potrafiły opaść do 30. W 1024 takiego komfortu już nie było, a różnica w wyglądzie - nieistniejąca. Btw efekt AAx2 jest śmieszny, lepiej już zostawić wyłączony... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skunek Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Czy ktos rozwiazal problem z wychodzeniem dooma do windowsa i pojawianiem sie komunikatu: Doom 3 wygenerowal bledy i nastapi jego zamniecie...jak tak jestem otwarty na propozycje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...