Macho Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 A ja mam inne pytanie :D pogram sobie w Dooma 3 na P3 733,radeon 9200 64mb 128bit 256ram :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fetorman Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 A ja mam inne pytanie :D pogram sobie w Dooma 3 na P3 733,radeon 9200 64mb 128bit 256ram :P Pograc :?: hmmm raczej zobaczyc pokaz slajdow :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Ku*** co sie z tym forum dzieje ? Admin, prosze wyczyscic to forum ze starych wiadomosci, z bluzgow, z niekorzystanych kont, itd. Przeciez to zakrawa na nerwice. Wracamy do tematu. O ile mi sie uda wypowiedziec przed ponowna awaria. Szkoda, ze iD zrezygnowalo z kilku rzeczy. Ta slynna scenka z lazience to byla juz legenda alphy. Innymi fajnymi rzeczami z ktorych zrezygnowano to powstajace zombiaki. Wyobrazcie sobie jaka bylaby rzeznia gdy te wszytkie zombie w ALPHA LABS powstaja ponownie (bylo ich tam chyba z 10 naraz). Spierd**** stamtad gdzie pieprz rosnie. Zombie w full wersji sa tylko miechem, ktore mozna latarka skosic, w alphie byly nawet wyzwaniem (fajnie wstawaly wyma<span style="color:red;">[ciach!]</span>ac lapami). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macho Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 A ja mam inne pytanie :D pogram sobie w Dooma 3 na P3 733,radeon 9200 64mb 128bit 256ram :P Pograc :?: hmmm raczej zobaczyc pokaz slajdow :lol: Dobrze jest przed chwila gralem sobie w gre ta co ma 96kb i jakos było moze ze 3klatki ale dało sie grac tylko jak chciales isc do przodu to musialem troszeczke poczekac :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Wszystkich którzy uważają dooma 3 za szczyt technologii zapraszam do siągnięcia tej gry, zajmującej zaledwie 96kb... Uwaga wymagane minimum 512mb ramu! Zerknijcie na tekstury (zwłaszcza z bliska) i na światła oraz cienie. Przypominam: tylko 96 kilo... A możesz podać jakiegoś innego linka albo podesłać bezpośrednio na miala?: analyzer@polbox.com. Bo strona ta nie chce się otworzyć :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fetorman Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Wszystkich którzy uważają dooma 3 za szczyt technologii zapraszam do siągnięcia tej gry, zajmującej zaledwie 96kb... Uwaga wymagane minimum 512mb ramu! Zerknijcie na tekstury (zwłaszcza z bliska) i na światła oraz cienie. Przypominam: tylko 96 kilo... A możesz podać jakiegoś innego linka albo podesłać bezpośrednio na miala?: analyzer@polbox.com. Bo strona ta nie chce się otworzyć :( http://kk.kema.at/files/kkrieger-beta.zip i do getrighta albo innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 ja robilem wlasnie testy timedemo moj komp AXP@ 2325MHz fsb 145 ramy synchro 768MB 2-2-2-6-1 FAST AGPaperature size 128MB grafa ti4200 leadtek 64mb - default 250/513 SWAP 1GB dysk zdefragmentowany - doom rozpakowany z pakow timedemo powtarzane 3x - wynik oczywiscie z ostatniego testu - najbardziej wiarygodny gram w seta r_skipBump "0" seta r_skipSpecular "0" seta r_skipNewAmbient "0" seta r_renderer "best" seta r_brightness "1.142857" seta r_gamma "1" seta r_swapInterval "1" seta r_useIndexBuffers "0" seta r_customHeight "486" seta r_customWidth "720" seta r_fullscreen "1" seta r_mode "4" seta r_multiSamples "0" seta image_downSizeLimit "2048" seta image_ignoreHighQuality "0" seta image_downSizeBumpLimit "2048" seta image_downSizeSpecularLimit "512" seta image_downSizeBump "1" seta image_downSizeSpecular "1" seta image_useCache "1" seta image_cacheMegs "128" seta image_cacheMinK "23072" seta image_usePrecompressedTextures "1" seta image_useNormalCompression "1" seta image_useAllFormats "1" seta image_useCompression "1" seta image_roundDown "1" seta image_forceDownSize "0" seta image_downSize "1" seta image_lodbias "-2" seta image_anisotropy "0" seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" -------------- takich ustawieniach - w opcjach sterow opengl ustawione na jakosc ale wylaczone AA i aniso NON OC: 24.1 fps oc ( 328 core 601 ram) 28.8 fps jak widac wzrost jest calkiem spory po dojechaniu na 350/700 pewnie bylo by ponad 30fps ! przydalo by sie wieksze fsb do tej gierki ale nie moge dac bo mi mobo nie wyrabia (msi kt333) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Di Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Co do kkrieger'a to jet napisana w asemblerze i troche w C (chyba :roll: ). Nikomu sie teraz nie chce pisac w asemblerze bo to jest zbyt czasochlonne i gra powstawalyby przez dlugie lata. Chociaz spogladajac na duma3 to powinni przez te 4 lata napisac w asemblerze i miescilaby sie na dyskietce [...] [...] szkoda ze czasy programowania na poziomie sie skonczyly [...]Wiekszosci rzeczy w dzisiejszych czasach w asemblerze sie nie da napisac, bo potrzebne bylyby nadludzkie zdolnosci. Nie w tym rzecz. Problemem jest to, ze programisci za bardzo sie spiesza, a poziom skomplikowania jest tak wysoki, ze coraz trudniej zapanowac na programem. Kod gier jest niedopracowany, niezoptymalizowany -- to wszyscy wiedza. Ale juz nie wszyscy, ze w kodach gier jest cala masa smieci (czesto aktywnych), sa to nieusuniete pozostalosci po zmianach. Np. moduly odpowiedzialne w konkretnej grze za jedna rzecz, w rzeczywistosci przeliczaja jeszcze dziesiec innych, bo zostaly przeniesione z innego softu i nieodczyszczone. Albo tak: jakis modul moze wykonac jakies zadanie (np. w sposobie otwarcia drzwi) wg dwoch znanych w informatyce metod -- metody "A" (10% wykorzystania procesora -- ale to juz mają) i wg metody "B" (0,5% wykorzystania procesora -- ale trzeba kilku dni, zeby to napisac albo... nikt nie zwrocil na to uwagi). Itd. itp. Nam natomiast pozostaje zmieniac procesory czy karty grafiki zeby to wszystko przeliczyly. Ale dosc biadolenia -- ide kupic Dooma 3. Licze pomimo wszystko, ze mi ruszy na mojej konfiguracji. No chyba, ze wracajac z gra wstapie jeszcze po drugie 512 RAM-u... ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazex Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Ehh no cóż, programowanie na poziomie to sztuka, a to co prezentują obecnie "profesjonalne" ekipy to młynek na kase, nic więcej. (eg. Doom 3 :evil: ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fetorman Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Co do kkrieger'a to jet napisana w asemblerze i troche w C (chyba :roll: ). Nikomu sie teraz nie chce pisac w asemblerze bo to jest zbyt czasochlonne i gra powstawalyby przez dlugie lata. Chociaz spogladajac na duma3 to powinni przez te 4 lata napisac w asemblerze i miescilaby sie na dyskietce [...] [...] szkoda ze czasy programowania na poziomie sie skonczyly [...]Wiekszosci rzeczy w dzisiejszych czasach w asemblerze sie nie da napisac, bo potrzebne bylyby nadludzkie zdolnosci. [...] Nie chce sie tu madrzyc ale spojrz na ta gre 96kb. Oni tez musieli miec nadludzkie zdolnosci wedlug ciebie, a to sa poprostu koderzy z zamilowania. Przeciez to tylko zmienione demo z demoparty (czy jak sie to tam nazywa) i dodane jest fpp i bron. I prawie wszystko jest w tej niby grze wiec co to za problem zrobic. Oczywiscie kupa czasu i checi, a to kosztuje niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Nie dosc, ze nie kupiliscie tej gry to jeszcze macie czelnosc wypominac Carmackowi, ze zle pisze gry. Wezcie sie poskrobcie po pirackim sumieniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 A ciągle rosnące wymagania sprzętowe są na rękę producentom hardware'u .... Ktoś te coraz szybsze procesory, karty grafiki i inne podzespoły kupować musi ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Tak grupa ludzi, ktora stworzyla gre z 96k robila wczesniej juz kilka innych produktow, glownie animacje w pascalu zajmujace 64k. Wg mnie ID poprostu pod naciskiem wydal niedokonczony produkt i dlatego akutalnie brakuje niektorych obiecanych rzeczy. Pewnie HL2 tez to dopadnie, chociaz ostatni filmik z e3 byl zachecajacy :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Te 3 gry (D3, HL2, Stalker) beda mialy sprzedaz gigantyczna. Jest to wiecej niz pewne. Pewne jest rowniez to, z znow sie znajda malkontenci i beda wypisywac swoje teorie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 nie zapominajmy ze do kazdej gry sa szykowane update'y - mam nadzieje ze w przypadku dooma beda jakies duze laty eliminujace jakies niedociagniecia albo dodajace co nie co (np. pozostajace trupy) ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelek Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Przed chwila skonczyłem Dooma,nie będę się powtarzał to co już kilkanaście stron wcześniej pisałem ale powiem jedno ja uważam dooma za najlepsza grę jak wyszła w tym roku i tyle! Ale jest tez kilka rzeczy które mnie się nie podobała min. ostatni boss to jakaś kpina! Grałem na poziomie marine i trochę żałuje bo było po prostu za łatwo, wystarczyły cztery strzały z soul cube na tego bossa nawet nie straciłem prawie w ogóle zdrowia ani zbroi! -Kolejna rzecz to długość gry, niby dość długa ale ID mogło się trochę bardziej postarać -za mało było filmików, a te które były stanowczo za krótkie, pamiętam że w alphie był taki dość długi filmik z takim profesorkiem a także filmik prezentujący tego żołnierza stojącego przy barierce który zostaje opętany przez demony (wiem ze urywek leci na monitorku wtedy kiedy odnajdujemy prawie na samym początku gry tego profesora ktorego mieliśmy za zadanie odnalesc ale to nie to samo co pełno ekranowy filmik!), ci co grali w alphe będą wiedzieć o co mi chodzi!. Szkoda również z tego że ID software zrezygnowało tej słynnej sceny w toalecie! No nic ale ja i tak oceniam dooma na +9/10!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Te 3 gry (D3, HL2, Stalker) beda mialy sprzedaz gigantyczna. Jest to wiecej niz pewne. Pewne jest rowniez to, z znow sie znajda malkontenci i beda wypisywac swoje teorie :)ze stalkerem to bez przesady - gra fajnie sie zapowiada ale jakos watpie zeby klimatem hl2 dorownala bo do dooma trudno to porownac :roll: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 ja co prawda jestem dopiero w 10 planszy (na 25) :) jednak sporo nie grałem do tego zawładnęła mną syberia 2. Mimo tego grę oceniam na 9/10 i to przede wszystkim dlatego że oprócz znakomitej grafiki oraz dźwięku gra wciaga nie tak jak w przypadku FAR CRY w którym to nuda totalna zaczęła sięw 8 planszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@nders Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 tutaj podaje kody do dżwi i do skrzynek dla ludzi leniwych :D EDIT : podam za chwile coś mi sie ftp wali ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 KrzychuG No właśnie ID Software brakło czasu na dokończenie DooM3 :/ A jak by mieli naprawdę pisać silnik graficzny tej gry od nowa to pewnie zajeło by im to kolejne 4 lata :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 A po co pisal od nowa silnik ? Ten jest genialny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavełek Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Kurcze jak chce włączyć timedemo to mi w konsoli pisze że nie może znaleść jakiejś mapy... :| BTW wybaczcie duzo straciłem a jest tu 70 stron ;/ gre mam od dziś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Kurcze jak chce włączyć timedemo to mi w konsoli pisze że nie może znaleść jakiejś mapy... :| BTW wybaczcie duzo straciłem a jest tu 70 stron ;/ gre mam od dziś. wpisujesz timedemo demo1 i musi działać :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 bo musisz wpisac jakie chcesz demko odpalic zeby testowalo. Np. demko moze sie nazywac "demo1" (akurat na niej testujemy grafy). Sa tez inne demka ale nie pamietam nazw, a nie mam przy sobie zaistalowanego D3 :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavełek Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Dzieki Panowie, bo ja wpisywałem 1 ale po spacji i dlatego nie chciało iść :? 1024x768 MEDIUM ~32.6FPS R9500 4x1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbass Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Co daja te wpisy z confingu: seta r_shadows "1" seta r_skipBump "0" seta r_skipSpecular "0" seta r_skipNewAmbient "0" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 pierwszy jezeli sie nie myle <span style="color:red;">ORT: <span style="color:red;">ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: włancza</span></span></span> cienie drugi <span style="color:red;">ORT: <span style="color:red;">ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: włancza</span></span></span> bump mapping(??) trzeci <span style="color:red;">ORT: <span style="color:red;">ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: włancza</span></span></span> specular czwarty nie wiem:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavełek Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Aaa i widze jest zainteresowanie cnfigami :P mógłby kto wrzucić jakiś "najlepszy" dla wiekszości config, czyli taki gdzie obejrze najwiecej fajerwerków jednakże równie szybko ;D ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbass Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Co daja te wpisy z confingu: seta r_shadows "1" seta r_skipBump "0" seta r_skipSpecular "0" seta r_skipNewAmbient "0" Jesli dam w trzech ostatnich pozycjach syfre zero "0" zmniejsza sie detale w grze....? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Jestem juz w piekle. Tam widze jak ostatnie poty wyciagaja pixel shadery z mojej karty. Normalnie moja grafa piszczy, trzesie sie, kapie z niej :evil: Po prostu cudo ! Ja jestem zachwycony ta gra. Levele w DELTA LABS (te od teleportow) byly rowniez swietne. Znow kilka razy z krzesla bym spadl :) Słyszałem już kilka opinii, że graficznie piekło w Doomie jest rewelka - nie wiem czemu ale mnie nie zachwyca :twisted: Miejscami faktycznie obciąża grafę na maxa. U mnie .cgf wygląda tak: seta r_cgFragmentProfile "best" seta r_cgVertexProfile "best" seta r_forceLoadImages "0" seta r_shadows "1" seta r_skipBump "0" seta r_skipSpecular "0" seta r_skipNewAmbient "0" seta r_renderer "best" seta r_brightness "1.047619" seta r_gamma "1" seta r_swapInterval "0" seta r_useIndexBuffers "0" seta r_customHeight "486" seta r_customWidth "720" seta r_fullscreen "1" seta r_mode "5" seta r_multiSamples "0" seta image_downSizeLimit "1024" seta image_ignoreHighQuality "0" seta image_downSizeBumpLimit "256" seta image_downSizeSpecularLimit "64" seta image_downSizeBump "0" seta image_downSizeSpecular "0" seta image_useCache "1" seta image_cacheMegs "128" seta image_cacheMinK "3072" seta image_usePrecompressedTextures "1" seta image_useNormalCompression "2" seta image_useAllFormats "1" seta image_useCompression "1" seta image_roundDown "1" seta image_forceDownSize "0" seta image_downSize "0" seta image_lodbias "0" seta image_anisotropy "1" seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" 1024x768 Medium + 2AA + 4AF (quality) - Timedemo 36,0 FPS AA i AF nadpisane przez sterownik - ustawione w ATI Tray Tool stąd w cfg Dooma inne wartości ... PS CPU w Timedemo ma małe znaczenie (nie oblicza m.in fizyki). W grze u mnie widać różnicę między 2200MHz a 2300MHz (FSB identyczne - 220MHz). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...