Skocz do zawartości
Corso

Doom 3

Rekomendowane odpowiedzi

Ku*** co sie z tym forum dzieje ?

Admin, prosze wyczyscic to forum ze starych wiadomosci, z bluzgow, z niekorzystanych kont, itd.

Przeciez to zakrawa na nerwice.

 

Wracamy do tematu. O ile mi sie uda wypowiedziec przed ponowna awaria.

 

Szkoda, ze iD zrezygnowalo z kilku rzeczy.

Ta slynna scenka z lazience to byla juz legenda alphy. Innymi fajnymi rzeczami z ktorych zrezygnowano to powstajace zombiaki.

Wyobrazcie sobie jaka bylaby rzeznia gdy te wszytkie zombie w ALPHA LABS powstaja ponownie (bylo ich tam chyba z 10 naraz). Spierd**** stamtad gdzie pieprz rosnie.

Zombie w full wersji sa tylko miechem, ktore mozna latarka skosic, w alphie byly nawet wyzwaniem (fajnie wstawaly wyma<span style="color:red;">[ciach!]</span>ac lapami).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam inne pytanie :D  

pogram sobie w Dooma 3 na P3 733,radeon 9200 64mb 128bit 256ram :P

Pograc :?: hmmm raczej zobaczyc pokaz slajdow :lol:

Dobrze jest przed chwila gralem sobie w gre ta co ma 96kb i jakos było moze ze 3klatki ale dało sie grac tylko jak chciales isc do przodu to musialem troszeczke poczekac :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkich którzy uważają dooma 3 za szczyt technologii zapraszam do siągnięcia tej gry, zajmującej zaledwie 96kb... Uwaga wymagane minimum 512mb ramu! Zerknijcie na tekstury (zwłaszcza z bliska) i na światła oraz cienie. Przypominam: tylko 96 kilo...

A możesz podać jakiegoś innego linka albo podesłać bezpośrednio na miala?: analyzer@polbox.com. Bo strona ta nie chce się otworzyć :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkich którzy uważają dooma 3 za szczyt technologii zapraszam do siągnięcia tej gry, zajmującej zaledwie 96kb... Uwaga wymagane minimum 512mb ramu! Zerknijcie na tekstury (zwłaszcza z bliska) i na światła oraz cienie. Przypominam: tylko 96 kilo...

A możesz podać jakiegoś innego linka albo podesłać bezpośrednio na miala?: analyzer@polbox.com. Bo strona ta nie chce się otworzyć :(

http://kk.kema.at/files/kkrieger-beta.zip i do getrighta albo innego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja robilem wlasnie testy timedemo

moj komp

AXP@ 2325MHz fsb 145 ramy synchro 768MB 2-2-2-6-1 FAST AGPaperature size 128MB grafa ti4200 leadtek 64mb - default 250/513 SWAP 1GB dysk zdefragmentowany - doom rozpakowany z pakow

timedemo powtarzane 3x - wynik oczywiscie z ostatniego testu - najbardziej wiarygodny

gram w

seta r_skipBump "0"

seta r_skipSpecular "0"

seta r_skipNewAmbient "0"

seta r_renderer "best"

seta r_brightness "1.142857"

seta r_gamma "1"

seta r_swapInterval "1"

seta r_useIndexBuffers "0"

seta r_customHeight "486"

seta r_customWidth "720"

seta r_fullscreen "1"

seta r_mode "4"

seta r_multiSamples "0"

seta image_downSizeLimit "2048"

seta image_ignoreHighQuality "0"

seta image_downSizeBumpLimit "2048"

seta image_downSizeSpecularLimit "512"

seta image_downSizeBump "1"

seta image_downSizeSpecular "1"

seta image_useCache "1"

seta image_cacheMegs "128"

seta image_cacheMinK "23072"

seta image_usePrecompressedTextures "1"

seta image_useNormalCompression "1"

seta image_useAllFormats "1"

seta image_useCompression "1"

seta image_roundDown "1"

seta image_forceDownSize "0"

seta image_downSize "1"

seta image_lodbias "-2"

seta image_anisotropy "0"

seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"

--------------

takich ustawieniach - w opcjach sterow opengl ustawione na jakosc ale wylaczone AA i aniso

 

NON OC: 24.1 fps

oc ( 328 core 601 ram) 28.8 fps

jak widac wzrost jest calkiem spory po dojechaniu na 350/700 pewnie bylo by ponad 30fps !

przydalo by sie wieksze fsb do tej gierki ale nie moge dac bo mi mobo nie wyrabia (msi kt333)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do kkrieger'a to jet napisana w asemblerze i troche w C (chyba :roll: ).

Nikomu sie teraz nie chce pisac w asemblerze bo to jest zbyt czasochlonne i gra powstawalyby przez dlugie lata.

Chociaz spogladajac na duma3 to powinni przez te 4 lata napisac w asemblerze i miescilaby sie na dyskietce [...]

[...] szkoda ze czasy programowania na poziomie sie skonczyly [...]
Wiekszosci rzeczy w dzisiejszych czasach w asemblerze sie nie da napisac, bo potrzebne bylyby nadludzkie zdolnosci. Nie w tym rzecz. Problemem jest to, ze programisci za bardzo sie spiesza, a poziom skomplikowania jest tak wysoki, ze coraz trudniej zapanowac na programem. Kod gier jest niedopracowany, niezoptymalizowany -- to wszyscy wiedza. Ale juz nie wszyscy, ze w kodach gier jest cala masa smieci (czesto aktywnych), sa to nieusuniete pozostalosci po zmianach. Np. moduly odpowiedzialne w konkretnej grze za jedna rzecz, w rzeczywistosci przeliczaja jeszcze dziesiec innych, bo zostaly przeniesione z innego softu i nieodczyszczone. Albo tak: jakis modul moze wykonac jakies zadanie (np. w sposobie otwarcia drzwi) wg dwoch znanych w informatyce metod -- metody "A" (10% wykorzystania procesora -- ale to juz mają) i wg metody "B" (0,5% wykorzystania procesora -- ale trzeba kilku dni, zeby to napisac albo... nikt nie zwrocil na to uwagi). Itd. itp. Nam natomiast pozostaje zmieniac procesory czy karty grafiki zeby to wszystko przeliczyly. Ale dosc biadolenia -- ide kupic Dooma 3. Licze pomimo wszystko, ze mi ruszy na mojej konfiguracji. No chyba, ze wracajac z gra wstapie jeszcze po drugie 512 RAM-u... ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do kkrieger'a to jet napisana w asemblerze i troche w C (chyba :roll: ).

Nikomu sie teraz nie chce pisac w asemblerze bo to jest zbyt czasochlonne i gra powstawalyby przez dlugie lata.

Chociaz spogladajac na duma3 to powinni przez te 4 lata napisac w asemblerze i miescilaby sie na dyskietce [...]

[...] szkoda ze czasy programowania na poziomie sie skonczyly [...]
Wiekszosci rzeczy w dzisiejszych czasach w asemblerze sie nie da napisac, bo potrzebne bylyby nadludzkie zdolnosci. [...]

Nie chce sie tu madrzyc ale spojrz na ta gre 96kb.

Oni tez musieli miec nadludzkie zdolnosci wedlug ciebie, a to sa poprostu koderzy z zamilowania.

Przeciez to tylko zmienione demo z demoparty (czy jak sie to tam nazywa) i dodane jest fpp i bron.

I prawie wszystko jest w tej niby grze wiec co to za problem zrobic.

Oczywiscie kupa czasu i checi, a to kosztuje niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak grupa ludzi, ktora stworzyla gre z 96k robila wczesniej juz kilka innych produktow, glownie animacje w pascalu zajmujace 64k. Wg mnie ID poprostu pod naciskiem wydal niedokonczony produkt i dlatego akutalnie brakuje niektorych obiecanych rzeczy. Pewnie HL2 tez to dopadnie, chociaz ostatni filmik z e3 byl zachecajacy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed chwila skonczyłem Dooma,nie będę się powtarzał to co już kilkanaście stron wcześniej pisałem ale powiem jedno ja uważam dooma za najlepsza grę jak wyszła w tym roku i tyle!

Ale jest tez kilka rzeczy które mnie się nie podobała min. ostatni boss to jakaś kpina! Grałem na poziomie marine i trochę żałuje bo było po prostu za łatwo, wystarczyły cztery strzały z soul cube na tego bossa nawet nie straciłem prawie w ogóle zdrowia ani zbroi!

-Kolejna rzecz to długość gry, niby dość długa ale ID mogło się trochę bardziej postarać

-za mało było filmików, a te które były stanowczo za krótkie, pamiętam że w alphie był taki dość długi filmik z takim profesorkiem a także filmik prezentujący tego żołnierza stojącego przy barierce który zostaje opętany przez demony (wiem ze urywek leci na monitorku wtedy kiedy odnajdujemy prawie na samym początku gry tego profesora ktorego mieliśmy za zadanie odnalesc ale to nie to samo co pełno ekranowy filmik!), ci co grali w alphe będą wiedzieć o co mi chodzi!. Szkoda również z tego że ID software zrezygnowało tej słynnej sceny w toalecie!

No nic ale ja i tak oceniam dooma na +9/10!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te 3 gry (D3, HL2, Stalker) beda mialy sprzedaz gigantyczna. Jest to wiecej niz pewne. Pewne jest rowniez to, z znow sie znajda malkontenci i beda wypisywac swoje teorie :)

ze stalkerem to bez przesady - gra fajnie sie zapowiada ale jakos watpie zeby klimatem hl2 dorownala bo do dooma trudno to porownac :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja co prawda jestem dopiero w 10 planszy (na 25) :) jednak sporo nie grałem do tego zawładnęła mną syberia 2. Mimo tego grę oceniam na 9/10 i to przede wszystkim dlatego że oprócz znakomitej grafiki oraz dźwięku gra wciaga nie tak jak w przypadku FAR CRY w którym to nuda totalna zaczęła sięw 8 planszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze jak chce włączyć timedemo to mi w konsoli pisze że nie może znaleść jakiejś mapy... :|

 

 

BTW wybaczcie duzo straciłem a jest tu 70 stron ;/ gre mam od dziś.

 

wpisujesz timedemo demo1

 

i musi działać :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo musisz wpisac jakie chcesz demko odpalic zeby testowalo.

Np. demko moze sie nazywac "demo1" (akurat na niej testujemy grafy). Sa tez inne demka ale nie pamietam nazw, a nie mam przy sobie zaistalowanego D3 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwszy jezeli sie nie myle <span style="color:red;">ORT: <span style="color:red;">ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: włancza</span></span></span> cienie

drugi <span style="color:red;">ORT: <span style="color:red;">ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: włancza</span></span></span> bump mapping(??)

trzeci <span style="color:red;">ORT: <span style="color:red;">ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: włancza</span></span></span> specular

czwarty nie wiem:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co daja te wpisy z confingu:

seta r_shadows "1"  

seta r_skipBump "0"  

seta r_skipSpecular "0"  

seta r_skipNewAmbient "0"

Jesli dam w trzech ostatnich pozycjach syfre zero "0" zmniejsza sie detale w grze....?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem juz w piekle.

Tam widze jak ostatnie poty wyciagaja pixel shadery z mojej karty. Normalnie moja grafa piszczy, trzesie sie, kapie z niej :evil:

Po prostu cudo !

Ja jestem zachwycony ta gra.

Levele w DELTA LABS (te od teleportow) byly rowniez swietne.

Znow kilka razy z krzesla bym spadl :)

Słyszałem już kilka opinii, że graficznie piekło w Doomie jest rewelka - nie wiem czemu ale mnie nie zachwyca :twisted: Miejscami faktycznie obciąża grafę na maxa.

 

U mnie .cgf wygląda tak:

 

seta r_cgFragmentProfile "best"

seta r_cgVertexProfile "best"

seta r_forceLoadImages "0"

seta r_shadows "1"

seta r_skipBump "0"

seta r_skipSpecular "0"

seta r_skipNewAmbient "0"

seta r_renderer "best"

seta r_brightness "1.047619"

seta r_gamma "1"

seta r_swapInterval "0"

seta r_useIndexBuffers "0"

seta r_customHeight "486"

seta r_customWidth "720"

seta r_fullscreen "1"

seta r_mode "5"

seta r_multiSamples "0"

seta image_downSizeLimit "1024"

seta image_ignoreHighQuality "0"

seta image_downSizeBumpLimit "256"

seta image_downSizeSpecularLimit "64"

seta image_downSizeBump "0"

seta image_downSizeSpecular "0"

seta image_useCache "1"

seta image_cacheMegs "128"

seta image_cacheMinK "3072"

seta image_usePrecompressedTextures "1"

seta image_useNormalCompression "2"

seta image_useAllFormats "1"

seta image_useCompression "1"

seta image_roundDown "1"

seta image_forceDownSize "0"

seta image_downSize "0"

seta image_lodbias "0"

seta image_anisotropy "1"

seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"

 

1024x768 Medium + 2AA + 4AF (quality) - Timedemo 36,0 FPS

 

AA i AF nadpisane przez sterownik - ustawione w ATI Tray Tool stąd w cfg Dooma inne wartości ...

 

PS

 

CPU w Timedemo ma małe znaczenie (nie oblicza m.in fizyki). W grze u mnie widać różnicę między 2200MHz a 2300MHz (FSB identyczne - 220MHz).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...