adnet Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 Dla wszystkich z lewymi renkoma co nie znają adresu www.codemasters.com i forum Colin 3 i gra im nie startuje: odpalić gre z parametrami -nosound -novideo ->szczegóły tam gdzie podałem i w większości problemów powinno pomóc. FF jest 100% sprawny w full, bo demo jest z przed ponad miesiąca :lol: i inne byki też połatali ->forum panowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 kavoo moze dla Ciebie po prostu nie ma gry dobrej. Moze za bardzo wymagasz ? Colin 2 juz bylo gra najlepsza w swoim gatunku i doceniona za jako taki realizm. Co z tego, ze gra bylaby super realna ale wymagalaby kierownicy za 350 pln, siedzonka za z wibratorami za 3000 pln i jeszcze generator spalonej gumy za nie wiem ile :P Tutaj nalezy oddac hold programistom, ze udaje im sie oddac w miare zachowanie samochodu sterujac go klawiatura i patrzac na 17` monitor. P.S. z tym obliczaniem zgniotu amortyzatorow przesadziles :P Pewnie cos takiego da sie zrobic ale nie dzis bo 5% ludzi by w to gralo ze wzgledu na wymagany sprzet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanaka Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 japonia 3:22:79 na 4 probie , zawiodlem sie na grze mogla byc lepsza i to duzo , jak przejdzie mi kac to bedzie lepiej bo mi leb peka :( update japonia 3:18:54 gdyby nie kuchy na koncy bylo by lepiej update japonia 3:14:18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 odpalić gre z parametrami -nosound -novideo ->szczegóły tam gdzie podałem i w większości problemów powinno pomóc.Po pierwsze +nosound novideo a po drugie nie dziala :( Na tym forum, ktorym sie tak wspierasz tez ludziom nie dziala mimo tych parametrow... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kavoo Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 kavoo moze dla Ciebie po prostu nie ma gry dobrej. Moze za bardzo wymagasz ?Masz racje, sporo wymagam :) Ty bys tak samo duzo od kazdego nowego tytulu wymagal - wystarczy pare dni pojezdzic chocby w GPL :P Pisze pare dni, bo nie wierze zeby komukolwiek, kto uwaza CMR za realistyczna symulacje, w krotszym czasie udalo sie przejechac chocby jedno okrazenie w przyzwoitym czasie bez wypadniecia z toru (o rekordach nawet nie mowie, to kwestia miesiecy/lat treningu) :P Tak jak juz wczesniej napisalem - nic nie mam do CMR, to bardzo sympatyczna zrecznosciowka, classic arcade :wink: Ale jesli ktos pisze, ze realizm z niej az kapie, to rozsmiesza mnie i osmiesza siebie :) Colin 2 juz bylo gra najlepsza w swoim gatunku i doceniona za jako taki realizm.Mozesz mi wierzyc, ze wsrod znawcow tematu symulacji komputerowych (a sa wsrod nich m.in. ludzie na codzien pracujacy w stajniach wyscigowych NASCAR, fizycy z wyksztalcenia i zawodu itepe.) Colin plasuje sie mniej wiecej w tym samym przedziale co Need4Speed :) Czyli zwykla, zrecznosciowa sciganka dla dzieci :) Co z tego, ze gra bylaby super realna ale wymagalaby kierownicy za 350 pln, siedzonka za z wibratorami za 3000 pln i jeszcze generator spalonej gumy za nie wiem ile :PWystarczy sama kierownica, byle porzadna. I wcale nie musi miec FF, choc oczywiscie dopiero na porzadnej kierze z FF czuje sie realistyczna prace zawieszenia i zaczyna sie "rozumiec" woz. P.S. z tym obliczaniem zgniotu amortyzatorow przesadziles :P Pewnie cos takiego da sie zrobic ale nie dzis bo 5% ludzi by w to gralo ze wzgledu na wymagany sprzet. Pudlo :P :P :P Juz w 1998 roku wyszla gra, ktorej engine fizyczny z czestotliwoscia 25Hz mierzy parametry wszystkich elementow zawieszenia wozu (i nie tylko, bo do tego nalezy dodac mase wozu zmieniajaca sie wraz z zuzyciem paliwa, rozklad tej masy na osie, przyczepnosc toru na danym odcinku and many more), i na podstawie wynikow "decyduje" jak w danym momencie powinien sie zachowywac woz :P I nie sa to (jak w przypadku konkurencji) liczby z kosmosu - zanim napisano pierwsza linijke kodu, przez prawie 4 lata dokonywano wszelkich mozliwych pomiarow kazdego elementu, ktory ma wplyw na zachowanie wozu. Acha... nie ma obaw, ze 95% ludzi nie udzwigneloby wymagan sprzetowych - ten sim dziala plynnie na starym Celeronie 466 :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 Juz w 1998 roku wyszla gra, ktorej engine fizyczny z czestotliwoscia 25Hz mierzy parametry wszystkich elementow zawieszenia wozu (i nie tylko, bo do tego nalezy dodac mase wozu zmieniajaca sie wraz z zuzyciem paliwa, rozklad tej masy na osie, przyczepnosc toru na danym odcinku and many more), i na podstawie wynikow "decyduje" jak w danym momencie powinien sie zachowywac woz :P I nie sa to (jak w przypadku konkurencji) liczby z kosmosu - zanim napisano pierwsza linijke kodu, przez prawie 4 lata dokonywano wszelkich mozliwych pomiarow kazdego elementu, ktory ma wplyw na zachowanie wozu. Napisz co to za gra?? Grand PriX Legends?? jezeli tak to bardzo fajnie sie w nia jezdzilo i nie jest taka trudna jak mowisz. Fakt, ze ostatnio w nia gralem jak sie demo pojawilo, ale co tam ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrux Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 Ma ktos problem taki jak ja?? czyli dziwek skiszony, tak jakby brakowalo polowy dziwekow?? dziwkekowka vortex dzieki to do ogolu to gra sie fajnie ale gdzie ten obiecany realizm?????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 Obiecywany to on nigdy nie byl. Mistrzowie kodu chcieli wyposrodkowac realizm jazdy z latwoscia jezdzenia aby w gre moglo grac wiecej loodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrux Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 aha jeszcze jedno tak sie zastanawiam problem jest zrobic suwak w grze atkade - - - ful realizm??? jakos inni potrafia a "mistrzowie kodu" nie?? eee tam szkoda gdadac to colin dobrze ze wogole jest w na czy pojezdzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 Na moim PIII800 z GF2MX (niekrecony) i 384mb ramu w 640x480x32 chodzi plynnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kavoo Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 Napisz co to za gra?? Grand PriX Legends?? jezeli tak to bardzo fajnie sie w nia jezdzilo i nie jest taka trudna jak mowisz. Fakt, ze ostatnio w nia gralem jak sie demo pojawilo, ale co tam ;)Oczywiscie ze chodzi o Grand Prix Legends - to jest od 5 lat benchmark, jesli chodzi o realizm zachowania sie wozu, i konkurencja nawet sie do tego benchmarku nie zbliza :) Jedyne dwa simy, ktore maja lepszy engine fizyczny od GPL, to NASCAR Racing 2002 i 2003 Season... i to tylko dlatego, ze zostaly zrobione przez tych samych ludzi, na bazie enginu GPL, wzbogaconego o algorytmy zuzycia opon i wplyw warunkow atmosferycznych (w 1967 roku komplet opon wystarczal na 2-3 wyscigi, wiec zuzycie opon nie zostalo w GPL uwzglednione... bo i po co :wink:). GPL nie jest trudny? Fakt - na defaultowych, symetrycznych, kompletnie neutralnych setupach jezdzi sie calkiem latwo. Tyle, ze czasow nawet przyzwoitych sie na tych setupach nie zrobi :wink: Mozesz byc pewien, ze jakbys sprobowal sie "karnac" np. na Monzie (ktora jest nota bene jednym z latwiejszych torow w GPL) na niesymetrycznym setupie z agresywnymi ustawieniami dyferencjalu i balansem hamulcow mocno cofnietym, to bys oczy szeroko ze zdumienia otworzyl Zwykle :wink: hamowanie przed Parabolica cwiczylbys godzine i caly czas zachodzil w glowe - "kurde... jak to jest ze na prostej drodze woz podczas hamowania spinuje" Nie mowie juz o takim np. Nurburgringu, ktory ma prawie 180 zakretow i najlepsi alieni pokonuja go w prawie 8 minut. Gwarantuje ci, ze ktos, kto w GPL chociaz raz przejechal Nordschleife bez wypadniecia z toru w przyzwoitym czasie (nawet ok. 9 minut), nie spojrzy nawet na takiego Colina I - co ciekawe - mimo, ze GPL ma juz 5 lat, graficznie dzieki updatom tworzonym przez community graficznie nie odstaje od nowych gier, a dzwiek... eeech... wejdz sobie na ta stronke :arrow: http://bryanhancocks.crosswinds.net/maxim/...oad_ferrari.htm i kliknij na guzik 'play' A potem sobie pomysl, ze siedzisz w tym kokpicie: i jedziesz po Nurburgringu non-stop realistycznymi slajdami, ktorych nawet w Colinie 10 nie doswiadczysz :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kavoo Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 aha jeszcze jedno tak sie zastanawiam problem jest zrobic suwak w grze atkade - - - ful realizm???Zeby miec jakikolwiek realizm, gra/sim musi byc oparta/y na enginie fizycznym, uwzgledniajacym prawdziwe parametry. Nie licz na to w przypadku Colina, to zwykla zrecznosciowka konsolowa :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobus Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 Na moim PIII800 z GF2MX (niekrecony) i 384mb ramu w 640x480x32 chodzi plynnie.na tym co ja mam w podpisie to 1280x1024 x32 chodzi plynnie wiec mozesz zmienic rozdzialke spokojnie kurde na overnecie jest pelno do sciaganiecia colin mcrae 3.iso jednak nei wiem ile pelna wersja bedzie miec mb a jest roznie otoz jeszcze jeden fakt mnie dziwi czy gra full juz wogole jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kavoo Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 Niemiec - a tutaj jest demo dzwieku Lotusa 49 :arrow: http://bryanhancocks.crosswinds.net/maxim/...nload_lotus.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 no za 5 razem 3:20 ,ale jeszcze jezdze zbyt ostroznie :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuxmen Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 ja ściaglem z gry.wp.pl i [gluteus maximus] jakiegoś pliku d3d9.dll brakuje czy ktoś wie o co loto?? moze direct 9 potrzebny?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hancock Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 czesc mam taki problem - odpalam sobie demo CMR3 chodzi idealnie daje wszystko co jest na full 1024/768 32bit (24), high detail, ale nie moge ustawic AA (pisze mi NONE)(probowalem w ustawieniach karty ale to nic nie daje) najgorsze jest to ze nie ma zabrudzen(i nie swieca swiatla kiedy hamuje) - troche to glupie a zatem dziwne - probowalem prawie wszystkie sterowniki jakie znalazlem, teraz mam najnowsze detonatory !! 44.03 - mam dx9 dalej to samo - nic sie nie zmienia (acha i jeszcze na odzinku w japonii jaet takie miejsce na zakrecie gdzie jest woda - ono jest u mnie niebieskie - !!!!!!) co robic pleese - a moze ta wersja dema co mam jest skopana albo cos przoszę o pomoc !! moj kontakt: gg:2232005 acha demo sciagnolem z codemasters.com Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kavoo Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 kavoo 10 lat minelo i nikt sie do tej gry nie zblizyl pod wzgledem realnosci bo mzoe nikt nie probowal?Probowalo (i probuje nadal) wielu - tyle, ze nikt nie potrafi :P Taka gra sprzedalaby sie slabo co nieznaczy ze cmr3 jest arcade classic bo jest duzo bardziej realny chocby od takiego nfshp2.Dokladnie tak sie sprzedalo GPL - slabo. A to dlatego, ze jest to realizm najwyzszej polki, prawdziwy hardcore - engine fizyczny GPL pod wzgledem zaawansowania niewiele ustepuje obecnie stosowanym symulatorom przemyslowym :P Jest to poprostu sim stworzony przez pasjonatow dla pasjonatow, kompletnie pod prad komercji. A ze na rynku przewazaja "coliniarze" i "enefesiarze" :wink: - nie dziwne, ze GPL sukcesu komercyjnego nie odnioslo... w koncu kto chcialby dorabiajac sie odciskow od kierownicy miesiacami trenowac i dopieszczac setup, zeby urwac np. na Monzie pol sekundy ze swojego rekordu, skoro moze w piatkowy wieczor poklikac w klawiature i pozachwycac sie slicznym, kolorowym pudelkiem na kolkach w CMR, ktore przyjemnie dla oka wchodzi w poslizgi w zakretach :P Prosta sprawa - tak jak Media Markt jest "nie dla idiotow", tak GPL jest "nie dla gowniarzy" :wink: Swiatowa srednia wieku simracerow jezdzacych w GPL oscyluje w okolicach 36 lat (a zdarzaja sie ponad 50-letni klimaciarze) :P Chociaz i tak znalezienie GPL w sklepie w chwili obecnej to taki sam cud, jak ten w Kanie Galilejskiej prawie 2000 lat temu - co sie mialo sprzedac, sprzedalo sie... i bardzo dobrze sluzy wlascicielom :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hancock Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 Z ta woda to jestem pewien, ze chodzi o brak pixel shadera w Twojej karcie. Natomiast co do pozostalych problemow to jeszcze nie moge odpowiedziec bo nie mam demka. Mialem juz 70% kiedy moj bracik zrestartowal mi net (udostepnienie w jego kompie) i musze ssac od nowa. mam PROLING GeForce 4 MX 440 Ultra(nie zadne se) myslalem ze takie pierdloy jak pixelshader tam jest !! to co mam robic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kavoo Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 Jeden lubi szachy a drugi koszykowke. To i to sport.Alez ja sie z tym zgadzam w 100% - napisalem przeciez, ze CMR to bardzo fajna gierka zrecznosciowa i nic do niej nie mam :) Ale jesli ktos mnie probuje przekonac, ze w CMR jest jakikolwiek realizm, to przekonuje mnie tylko co do jednego - ze jest kompletnym dyletantem :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 yyy...w mx pixel shader ? Conajwyzej w wersji 0.5 (tak to ktos kiedys dziwnie nazwal) - co jest uwazane jako brak PS. Vertex i owszem ale nie pixel shader. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 Co do kierownicy to sam mialem zamiar kupic jakas. Ale jak wszedlem do sklepu i zobaczylem porzadne sztuki w cenach pod 300 pln a w niektorych przypadkach blisko 400 pln to dalem se spokuj. A nie chce kierownicy za 150 pln ktora bedzie dzialala cyfrowo :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 A ja w demie nie mam: odblaskow, zabrudzen, wody prawdziwej... GF2MX :) I zyje ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neo_x Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 po formacie ta gierka mi chodzi nawet, nawet :) chodz jednak bez kierownicy ciezko bedzie :) max detale i antylizing quinixo :)po formacie ta gierka mi chodzi nawet, nawet :) chodz jednak bez kierownicy ciezko bedzie :) max detale i antylizing quinixo :)po formacie ta gierka mi chodzi nawet, nawet :) chodz jednak bez kierownicy ciezko bedzie :) max detale i antylizing quinixo :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v1ru5 Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 na geforcach 2,4 MX nie ma i nie bedzie widać zabrudzeń, refleksow itp. Emulacja pixel shadera nic nie da bo to pozwala tylko uruchamiać aplikacje wymagające shadera a efektów i tak nie widać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 Z kierownica chyba tak samo. Ja pogralem pol godziny i adios!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 moje czasy, przejazdy ot tak sobie: 3:20.23 UK 3:43.55 Japonia 3:03.36 Sweden Jak na klawiature dla mnie to moga byc, bo na klawiaturze nie umiem jezdzic a moj PAD zrobil pad :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_gps Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 Nierozumiem, dlaczego inni sie tak wymadrzaja, ze realizm w innych grach lepszy i wogule. Sram na to! Jakbym chcial extra realizmu to bym sie na zywo fura przejechal. Jezeli jest choc troche lepszy niz z cmr2 + lepsza grafa to musze miec ta giere. Uwazam, ze cmr2 jest najlepsza gra wyscigowa na pieca. Ci, ktorzy uwazaja, ze slaby realizm niech sobie zaloza nowy topic pt "Gry z super realizmem", a nie czepiaja sie Colina. To tylko gra! PS Mam to szczescie, ze mieszkam na terenie Kotliny Klodzkiej. Gdzie odbywa sie 60 rajd polski. Bylem na kilku os'ach. Ogolnie kicha, ale kilka pierwszych zalog wymiatalo. Miguel Campos,Bruno Thiry, jakis rusek i Czopik. Kolesie zapieprzaja 180 km/h przed nosem, a wy chcecie zeby giera byla tak realna. Nigdy nawet w polowie gry samochodowe nie beda tak realne jak rzeczywistosc. Gra zawszse bedzie gra! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kavoo Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 Ej kavoo a grales moze w gre LiveForSpeed(nie mylic z NeedForSpeed)? Co sądzisz o tej grze pod wzgledem realizmu? Podobno jest ona jednym z najlepszych symulatorow. Tu jest link do glownej strony: http://lfs.racesimcentral.com/ LFS znam od momentu, gdy w necie pokazala sie pierwsza wersja. Typowo amatorski projekt - i wlasnie dzieki temu zamiast Pixel Shaderow, animowanych kropel wody na szybie i innych bajerow ma to, co najwazniejsze... swietny engine fizyczny :) Co prawda daleko mu jeszcze do doskonalosci, ale goscie ida w jedynym slusznym kierunku :) Oby tylko nie zabraklo im zapalu, moze wreszcie pojawi sie cos, co zblizy sie do poziomu GPL :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 30 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2003 kavoo nie produkuj sie bo to nie ma sensu :P Wiekszosc osob tu (nie chce nikogo obrazac) w zyciu nie probowalo jezdzic!! w jakakolwiek gre samochodowa na kierze , dla nich klawa wystarcza a na klawie tak suuuper sie zapierdala w tym CMR :DDD zajebiscie realistycznie :) jak w poduszkowcu .. Co oni moga wiedziec o dyferencjalach , o przyczepnosci , o jakiejkolwiek symulacjii zachowania wozu ?? im wystarczy ze bryka sie brudzi , psuje :D i tyle styka.. Chca latwej zabawy , wrazenia ze panuja nad super WRC bryka :P Dla takich wlasnie osob mistrzowiekodu LOL LOL robia takie gierki.. Gdyby taki jeden z drugim choc raz sprobowal prawdziwego sima dla prawdziwych facetow :P to by powiedzial " <span style="color:red;">[ciach!]</span>a tego nie da sie prowadzic..." itp.. szkoda twoich nerwow KV.. niech zyja ze swiadomoscia ze CMR to symulacja rajdowki :) jesli kiedykolwiek powstanie SYMULACJA rajdowki to te wasze klawitury bedziecie se mogli wsadzic w dupe :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...