Jump to content
Grafi

Stronka zrobiona ostatnimi silami

jak oceniasz strone?  

  1. 1. jak oceniasz strone?

    • kiepska
      8
    • srednia
      4
    • dobra
      9
    • super
      1


Recommended Posts

hej,

 

Chcialem zaprezentowac stronke www.cyberart.pl. Zrobilem ja miedzy nadgodzinami w pracy a sesja (studia zaoczne) - nie wspominajac o obowiazkach takich jak dziewczyna i picie roznych wynalazkow wspolczesnej nauki :)

 

Wreszcie mi sie udalo i... no wlasnie, co dalej? trza ja swiatu pokazac :) Koniec koncow wszedlem na najwieksze forum w polsce i mam nadzieje ze to pomoze w promowaniu stronki i ze Wy pomozecie ;)

 

Niebawem bedzie wiecej o poprawianiu i edycji zdjec z cyfrowki - popularny temat :) ale najpierw.... szukam osob chetnych do pisania tutoriali i newsow w tematyce stronki.

 

Prosze rowniez o oddanie glosu jesli nie chcecie inaczej wyrazic swojego zdania na jej temat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wchodze na strone i:

 

- biedna troche jak na strone o grafice, obrobce zdjec

- czerwona ramka na gorze... po co ?

- guziki toporne, najprostsze

- całośc jakaś taka uboga... nie wiem jak to nazwać :/

 

No ale poprzegladam działy:

 

- zdjęcia: Ok fajne, malo ale wiem ze sie rozwijasz

a wlasnie, chcialem sobie kliknąc srodkowym przyciskiem aby otworzyć inne dziay w osobnych paletach (firefox) a tu co ? "Prawy przycisk zablokowany" - jak dla mnie jest to nieporozumienie. Przeciez to przed niczym nie chroni ! Każdy poczatkujacy webmaster wie jak to obejść wiec nie widze sensu stosowania... A wkurzyć potrafi.

 

- tutoriale: popatrzylem na kilka, te efekciarskie niebardzo przypadly mi do gusty, o reprodukcji zdjec sa podstawy - spoko oby tak dalej :D niech sie cos dzieje.

 

- autor: nie komentuje :P

 

- forum: narazie pustki, ale to oczywiste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wchodze na strone i:

- biedna troche jak na strone o grafice, obrobce zdjec

kwestia gustu, bardzo wiele roznych opinii na ten temat slysze. To juz 3 projekt i postanowilem przy nim pozostac bo mi sie wreszcie spodobal ;)

 

- czerwona ramka na gorze... po co ?

- guziki toporne, najprostsze

Uwielbiam ta ramke 8)

guziki... no coz, faktycznie szalu nie robia ale pasuja do reszty

 

- całośc jakaś taka uboga... nie wiem jak to nazwać :/

Zalozenie jest takie - czysto prosto i schludnie. Zeby sie lekko czytalo. Najbardziej nie lubie migajacych stron z zylionem reklam dookola - takiego stylu jak portal z phpbb by przemo.

 

- zdjęcia: Ok fajne, malo ale wiem ze sie rozwijasz

a wlasnie, chcialem sobie kliknąc srodkowym przyciskiem aby otworzyć inne dziay w osobnych paletach (firefox) a tu co ? "Prawy przycisk zablokowany" - jak dla mnie jest to nieporozumienie. Przeciez to przed niczym nie chroni ! Każdy poczatkujacy webmaster wie jak to obejść wiec nie widze sensu stosowania... A wkurzyć potrafi.

Zdjec jest wiecej ale nie budza zbytniego zainteresowania wiec nie zamieszczam narazie. Rozwazam ich wywalenie. I tak uzywam ich do wlasnych projektow wiec w sumie jakas kase z nich mam.

Prawy przycisk myszy... w sumie fakt, jeszcze dzis postaram sie to wywalic.

 

- tutoriale: popatrzylem na kilka, te efekciarskie niebardzo przypadly mi do gusty, o reprodukcji zdjec sa podstawy - spoko oby tak dalej :D niech sie cos dzieje.

Ten dzial i newsy na glownej to bedzie gowna zawartosc strony. Forum nie jest najwazniejsze i staram sie pisac tak tutoriale zeby nie pozostawic niedomowien (ale nie wszystkie moje beda). Narazie o podstawach a pozniej bardziej zaawansowane + dtp i prepress

 

dzieki za uwagi, przyczynia sie mam nadzieje do polepszenia stronki :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.ehost.pl oplaty sie zmienily ostatnio. Ja za caly rok zaplacilem 150zl brutto, nie wiem ile to teraz kosztuje... :)

 

Fajnie ze przydala Ci sie stronka. Na forum zalozylem topic z zamowieniami na teksty wiec jesli chcesz o czym poczytac to wpisz sie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pucha18 nawet nie wiesz ile mam pomyslow na nie a jak malo czasu :(

Pisze prace inzynierska wlasnie i mam napisane... 0 stron ;) Musze do tego najpierw zaprojektowac dosc rozbudowana baze danych i siedze w ksiazkach. W pracy tez nie mam z gorki jesli chodzi o ilosc zlecen i co weekend mnie nie ma :(

 

Postaram sie jednak jeszcze w tym miesiacu chociaz jeden napisac ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakby to powiedizec..... nie moge jej ocenic poniewaz mi sie nie pojawiaja zadne obrazki :P

www.cyberart.pl - pojawiaja sie

www.cyberart.pl. - nie pojawiaja sie

 

mam ochrone przed hotlinkowaniem bo ostatnio nadmiarowe MB ktos mi podciagnal, tak z dnia na dzien wzroslo wysylanie danych o 300% :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.