Skocz do zawartości
|Micro|

Unreal 3

Rekomendowane odpowiedzi

mnie to az tak nie ruszylo jak was, ale moze dlatego ze jakosc tego filmiku jest kiepska, duzo bardziej bylem "podniecony" gdy zobaczylem halfa2 z E3, chociaz te potworki na koncu filmu juz wymiataja, szczegolnie podoba mi sie to jak wychodza z tego tunelu w ziemi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe no widzialem ten filmik po prostu extra! gierka wyjdzie w 2006 wiec jezeli sie dobrze oszacuje to wtedy karty oparte o nv40 (geforce 6800) powinny staniec do 800 zł :)

pewnie termin premiery jeszcze zdazy sie przesunac o jakis rok albo wiecej a wtedy bedziemy grac na GF 7 MX :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filmik jakościowo super , tylko to jest mydlenie oczu jak zawsze!

I jak zwykle gry jakościowo takie jak ten filmik i tak rozbudowane obszarowo jak Far Cry zobaczymy pewnie za 3-4 lata i napewno nie na geforce 6800 tylko na kartach które będą najszybsze za te 3-4 lata :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym proponował sie tak nie podniecać tymi filmikami. Ta sytuacja przypomina mi DoomaIII z prezentacji GeForca3ti, wtedy tez ludziom szczeny opadały na widok gry i samej wypasionej karty. Co z tego wyszło chyba nie musze przypominać. DoomaIII ani widu ani słychu i w dodatku wchodzi 6 generacja geforców. Pewnie ten Unreal wyjdzie w 2008r i bedziemy sobie pogrywać w niego na Geforce Hiper Duper 68500 pro ultra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwis Beyond 3D, przeprowadził wywiad z panem Timem Sweeney z Epic Games, który pracuje na Unreal Engine 3. Jednym z jego ciekawszych spostrzeżeń jest fakt, że już od przełomu roku 2005/2006 aby komfortowo grać na wysokich detalach w najnowsze produkcje, będziemy potrzebowali 2GB pamięci RAM.

 

 

Co więcej, twierdzi on, że dopiero Longhorn ze wsparciem 64 bitowych procesorów będzie umożliwiał pełne wykorzystanie możliwości gier. Głównie dlatego, że systemy 32 bitowe, takie jak Windows XP potrafią zaadresować tylko 2GB RAMu, Longhorn może sporo więcej. Co więcej, aby móc cieszyć się wszystkimi możliwościami Unreal Engine 3, będziemy potrzebować 1GB pamięci na karcie graficznej na same tekstury! Nic tylko zacząć oszczędzać pieniądze ;-).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...