yogi186 Opublikowano 8 Września 2002 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2002 Wqrzyłem się strasznie Mam (miałem ;)) WD Caviar Protege WD100EB 10GB. Chodził pięknie, bezżadnych zastrzeżeń i problemuff, aż....... ......... uruchamiam pewnego razu kompa i zatrzymał mi się na wykrywaniu dysków, więc daje resa i wchodzę do biosu - robię AUTODETECT HDD (czy jakoś tak) i co widze, że mam 8,3 GB 8O . Więc ustawiam żeby wykrywał dysie za każdym razem jak włączam (pokazywał je), daje resa. A tera dopiero jaja bo pokazuje mi że mam model WD102EB (takiego nie ma). I znowu zacinka. po kolejnym resie dysku już nie wykrywa wogóle :(. Skoczyłem do qmpla u niego też wogóle nie wykrywa go. Przysłuchałem się mu i słyszę (a właściwie nie słyszę) że wogóle nie rusza, nie zaczyna kręcić. Tera pracuje na jakimś nędznym SEAGATE 1,2 GB :evil: , zanim zainstalowałem windę musiałem powalczyć z badami ale już mi się udało Co według was się stało, i dlaczego tak poprostu nagle????? Naszczęście dyś jest na gwarancji (jeszcze 2,5 roku :):) ) Więc jutro skikam do sklepu i mam nadzieję, że już nigdzie nie znajdzie się żadna 10GB i dostanę zpowrotem 20GB :). A tak wogóle to ile mogę czekać aż mi go oddadzą??????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xan Opublikowano 8 Września 2002 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2002 2 tygodnie , zreszta zobacz ( jezeli masz karte gwarancyjna ) ile ni sie czeka na naprawe . A jezeli chodzi o to czemu padl , to ciezka sprawa , mysle ze bardzo czesto dyski padaja z winy uzytkownika, a nie producenta ( noszenie dysku po kumplach bez jakiegos zabiezepieczenia , wysokie taktowanie PCI , kiepskie zasilki itd. ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMo Opublikowano 8 Września 2002 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2002 Normalnie to powinni ci go oddać po 21 dniach, ale mogą to jakoś przedłużyć ale muszą tobie powiedzieć że będzie dłużej to trwało ... "...W celu wykonania uprawnień przewidzianych w warunkach gwarancji Klient winien: dostarczyć sprzęt do punktu serwisowego firmy z kompletnym wyposażeniem, w oryginalnym opakowaniu z ważną kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu." "...Wady ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte w terminie 21 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu bądź 30 dni roboczych w przypadku konieczności sprowadzenia z zagranicy niezbędnych do naprawy części." "...Klientowi przysługuje prawo żądania wymiany sprzętu na nowy, jeżeli: a) w ciągu pięciu dni od daty zakupu sprzęt ulegnie uszkodzeniu (stwierdza pracownik serwisu) B) w okresie gwarancji dokona sześciu napraw gwarancyjnych a sprzęt nadal będzie wykazywał wady uniemożliwiające eksploatowanie go zgodnie z przeznaczeniem c) serwis gwarancyjny stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady jest niemożliwe d) naprawa nie zostanie dokonana w terminie określonym w punkcie 5 lub innym uzgodnionym na piśmie z Klientem. Przy wymianie sprzętu na nowy potrąca się równowartość brakujących lub uszkodzonych z winy Klienta elementów oraz koszty ich wymiany." PoZdróWka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi186 Opublikowano 8 Września 2002 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2002 2 tygodnie , zreszta zobacz ( jezeli masz karte gwarancyjna ) ile ni sie czeka na naprawe . A jezeli chodzi o to czemu padl , to ciezka sprawa , mysle ze bardzo czesto dyski padaja z winy uzytkownika, a nie producenta ( noszenie dysku po kumplach bez jakiegos zabiezepieczenia , wysokie taktowanie PCI , kiepskie zasilki itd. ) Dysk był u qmpla tylko raz, PCI jest normalne (widzisz mój sprzęt), zasiłka jest 200W ale nigdy nie było problemuff. Myślicie, że naprzykład moga mi zarzucić :evil: , że to moja wina i mi nie dać innego ?????? A co z reszą pytania dostanę 20GB, czy znajdą jeszcze gdzieś 10 GB???????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi186 Opublikowano 8 Września 2002 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2002 Hmmmmmm........... nikt się więcej nie wypowie :cry: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xan Opublikowano 8 Września 2002 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2002 Hmmmmmm........... nikt się więcej nie wypowie :cry: O ludzie , ale masz problem ;) mysle ze ciezko bedzie znalezc dysk o pojemnosci 10 GB , wiec uwazaj zebys nie dostal jakiegos po naprawie . A tak pozatym to powiedz jak bylo i napewno gwarancja zostanie uznana . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_gps Opublikowano 8 Września 2002 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2002 ja mialem przyjetego IBM'a warunkowo, czyli producent moze odmowic naprawy w ramach gwarancji! Bo troche go duzo nosilem i boki sie troszke poprzecieraly :roll: , ale dali po miesiacu inny dysk, ktory wlasnie wczoraj sie zdupil!!!!!!!!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xan Opublikowano 8 Września 2002 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2002 ja mialem przyjetego IBM'a warunkowo, czyli producent moze odmowic naprawy w ramach gwarancji! Bo troche go duzo nosilem i boki sie troszke poprzecieraly :roll: , ale dali po miesiacu inny dysk, ktory wlasnie wczoraj sie zdupil!!!!!!!!!!! Sorki a jak oni stwierdzili ze go nosiles ????? chyba nie jezdziles nim po betonie ?? . I jakie warunkowo , IBM trefna serie wydal i niech spadaja . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi186 Opublikowano 8 Września 2002 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2002 Dobra - jutro lecę z tym badziewiem do Komputronika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 8 Września 2002 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2002 Bedziesz czekal miesiac :( , niestety ... Niby 21 dni roboczych ale zobaczysz ze miesiac spokojnie :) No chyba ze rafiles na SUUUPER kolesi i od reki Ci wymienia . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xan Opublikowano 8 Września 2002 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2002 Walnij im jescze jakis teks o stracie waznych plikow i ze dysku szybko potrzebujesz . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Września 2002 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2002 Normalnie to powinni ci go oddać po 21 dniach, ale mogą to jakoś przedłużyć ale muszą tobie powiedzieć że będzie dłużej to trwało ... "...W celu wykonania uprawnień przewidzianych w warunkach gwarancji Klient winien: dostarczyć sprzęt do punktu serwisowego firmy z kompletnym wyposażeniem, w oryginalnym opakowaniu z ważną kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu." "...Wady ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte w terminie 21 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu bądź 30 dni roboczych w przypadku konieczności sprowadzenia z zagranicy niezbędnych do naprawy części." "...Klientowi przysługuje prawo żądania wymiany sprzętu na nowy, jeżeli: a) w ciągu pięciu dni od daty zakupu sprzęt ulegnie uszkodzeniu (stwierdza pracownik serwisu) B) w okresie gwarancji dokona sześciu napraw gwarancyjnych a sprzęt nadal będzie wykazywał wady uniemożliwiające eksploatowanie go zgodnie z przeznaczeniem c) serwis gwarancyjny stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady jest niemożliwe d) naprawa nie zostanie dokonana w terminie określonym w punkcie 5 lub innym uzgodnionym na piśmie z Klientem. Przy wymianie sprzętu na nowy potrąca się równowartość brakujących lub uszkodzonych z winy Klienta elementów oraz koszty ich wymiany." PoZdróWka to jest prawo polskie czy warunki gwarancji jakiegoś sklepu - jeżeli tak, to jakiego??? Mnie powiedzieli 14dni, kolesiowi gdzie indziej 14dni roboczych. ale 21??? pierwsze słysze - no i zawsze mymieniali nam na nowe, zero napraw - z nową gwarancją. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMo Opublikowano 8 Września 2002 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2002 To jest prawo sklepiku www.slc.com.pl Ale mi się wydaje że ta stronka była dawno temu aktualizowana ... I raczej zawsze spotyka się termin 14 dniowy ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi186 Opublikowano 9 Września 2002 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2002 Powedzieli że 14dni roboczych i że raczej jeśli nie będzie wogóle startował to dostanę nówkę :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi186 Opublikowano 24 Września 2002 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2002 Wreszcie mam dysk - dali mi nowy, niestety wynajdnęli gdzieś nowy 10 GB (Model WD100). Dysk nówka, wygląda prawie identycznie jak Barakuda IV Seagate`a tylko naklejki inne ;-). Dysk ogólnie wporzo, nawet jakby trochę szybszy (takie mam wrażenie), tylko wkurza mnie jedno - CHRUPOCZE - cicho, bo cicho, ale jednak, delikatnie mnie to wqrza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...