Skocz do zawartości
Hand

GF FX 5600 AGP

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

szukałem nie znalazłem, jeżeli gdzieś jest coś o tym to przepraszam.

Nie znam się póki co na tym zbyt dobrze więc pytam, chyba dobre miejsce z tego co widzę ;)

Podczas publikacji wyników 3dmarka i porównywania z innymi, dla tego samego modelu karty zauważyłem, że występuje pewna dziwna rzecz,

"AGP: 4x / 4x, 8x"

więc okiem laika wygłada na to że system twierdzi, iż karta chodzi na AGP 4x zamiast 8x co mnie lekko niepokoi ;)

w 2k1se wyciagam jakies 72xx (niedawno jakims cudem wyszlo 8666 ale nie odnalazlem tamtych szczesliwych sterów lub jakaś inna anomalia..)

w 2k3 obecnie jakies 17xx co imho jest troche malo jak na tą kartę

z góry dzięki za odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

znaczy wiesz niepokoje sie dlatego, ze w porownaniu z niektorymi wynikami wychodze blado i zastanawiam sie czy gdzies mi nie ginie troche mocy

edit:

bardziej zaczalem sie niepokoic po miesiecznej przerwie counter-strike'a kiedy to zaczely mi fpsy nagle zjezdzac z 60 na 30, zmienialem stery w miedzy czasie i bylo tez kilka poprawek w grze (i jeszcze wiele czynnikow) wiec do konca nie bylem pewien co jest powodem, ale u innych podobno bylo wszystko ok jezeli chodzi o fps...

IMO jest to najwyze 5600xt

no wlasnie wszystkie znaki na ziemi mowia ze jednak nie.. chyba ze producent zrobil jakas niespodzianke, co ciekawe na stronie palita nie znalazlem zadnego fx'a 5600, zacieraja slady? ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Moze masz na grafie 256mb?? Pewnie są zanizone taktowania moze tak jak w jakims gainward gpu300mhz i pamieci 400mhz.

Na domyslnych ustawieniach w 3dmark03 powinno byc 2300-2400 przynajmniej ja tak miałem bez o/c grafy i proca.

Co do 3dmark2001se to tez masz za mało pkt ja na Ahlonie 1600 bez o/c mialem chyba cos kolo 7000-8000pkt a po o/c grafy i proca przebiłem 10k http://service.futuremark.com/compare?2k1=7482738 i to na sterach 53.03.