Skocz do zawartości
Sewer

LFS - Live For Speed

Rekomendowane odpowiedzi

Swietnie...qrde zostaly 3 dni..a nawet 2 zaraz...

1508001[/snapback]

Dokladnie 3 bo ma sie ukazac w piatek wieczorem ale pewnie pokaze sie wczesniej bo inaczej serwery by padly w przeciagu paru minut. ;)

Qrde potrzebuje kierownicy bo w LX6 bede drzec opony az milo. :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czym jezdzisz teraz?..za czasow klawiszy zostalem najszybszym polakiem na lx6...(taka ankieta byla na oficjalnym forum lfs wczesniej i prosze)..i bez kiery mozna opanowac potwora.

Teraz juz zostaly 2 dni i 5 godzin..sprawdz sobie tutaj:

http://www.newfriends24.de/LFS/S2Countdown.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to LFS przy rFactor jest cienkie... coz moze w s3 wreszcie zrobia cos z gripem i przyczepnoscia..W s2 niby jest juz lepiej ale nadal jest za mala przyczepnosc. rFactor jest wg mnie lepszy pod tym wzgledem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opieram sie tylko o demo. A to co sa auta co lepiej sie kleja do tego samego asfaltu po ktorym sie jezdzi jak po lodzie? hehehe to dopiero by bylo niekiepskie.. skoro zwyklym fwd sie driftuje jakby mialo z 300 koni to co z takim gtr ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o to ,ze asfalt jest jak lod tylko o charakterystyke i rodzaj opon , zauwaz ,ze w demo masz wszystkie samochody z normalnymi oponami wiec pewni to powoduje to nadmierne slizganie ktore i tak jest nieznacze w porownaniu z S1. Jezeli chodzi o GTR'y i Formuly ona jezdza na slickach i to juz jest inna bajka , jezdzi sie super : )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spynet a jechales kiedys po 140km/h w zakretach zwyklym samochodem?? Ja jechalem i to nie jakims sportowym a zwyklym ulicznym i na zwyklych oponach 175/65 r14 i jezdzi sie calkowicie inaczej niz w s2. Do tego zeby osadzic czy fiza opon i przyczepnosci jest w miare dobrze oddana nie potrzeba jezdzic ferrari na slickach. Wystarczy troche pojezdzic zwyklym samochodem i od razu czuje sie roznice.

 

Update: Chcialem wyjasnic, ze odczucia wyrazam na podstawie s2 demo alpha i s1. Sciagam pelna Alphe i obcenie co panowie tam poprawili.

Edytowane przez Karas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.Jak ustawia się w LFS S2 Czułość myszki?

2.Co z serwisem lfs-files? Jest jakaś inna strona z plikami do LFS?

3. Czy jest możliwa kompadybilność modów do S1 z S2? Np. tekstury itd. ?

Edytowane przez Sysak13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup s2 pojezdzij i zmien zdanie, GTR jest cienki w tej chwili, LFS bylo cienkie za czasow s1. rFactor tym bardziej-dleczego? dlatego ze ja juz wpadniesz w poslizg nie ma ratunku co jest bardzo nierealistyczne, dla mnie starczy jako powod.

 

Pozdro

Edytowane przez bobson37

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bobson GTR jest cienki?? :lol: No nic przemilczymy to stwierdzenie. A co do samego LFS to nie chce byc zlosliwy, ale za czasow S1 mowiles jaki to LFS realistyczny nie ma sobie rownych ,wyszlo demo S2 a jednak jest o wiele lepiej ,ale jak wyszlo S2 pelna Alpha no to nie ma o czym mowic ,wogole teraz jest realistycznie. I teraz pewnie z kazda czescia bedziesz tak mowil tylko ktora czesc jest w koncu realistyczna pod wzgledem fizyki??? No przeciez S1 miala byc super, hiper...tak jak seria Toca :P Hmmmm zreszta nikt nie neguje ,ze ogolna fizyka jest zla. Kazdy powtarza tylko jedno. Opony, slip angle itp. To kuleje nadal nawet w wersji 0.5p a pierdzielenie kup LFS to sie przekonasz to sobie mozesz zulom na ulicy wmawiac. Jezeli Alpha jest pod tym wzgledem z[ciach!]a to niby kupiona ma nie byc?? Jaaasne .... Zreszta po co znowu podnosimy glosy na ten sam temat. Krotko jest lepiej, ale jescze musza troche popracowac :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LFS już w s1 był dobry, jednak gtr nie miał tego ślizgania, przyznałem ci racje już w którymś poście, jednak każda furka z s1 nie miała slików które sa w gtr. W s2 jest już całkiem inaczej, fury bez slików nadal są wredne, na slikach zasuwa się nieziemsko i czuć samochód bardoz dobrze. Nie mówmy o rFactor bo jak dla mnie to daleko mu nawet do wczesnego s1 z fizyką, szczegołnie te poślizgi i brak wyjścia z nich. Obecnie moim zdaniem LFS jest już lepsze, grałem w GTR ale jakoś nie przykleił mojej uwagi, ma swoje zalety. Zważ też na to ze LFS to typowe online i nie zaprzeczajmy tryb multi jest prawie perfekcyjny acz w gtr tryb multi jest zakrecony i dziwny jak lda mnie(nieprzejrzysty). Ostatnie to ze GTR stworzyła dość spora grupa developerska, a LFS głownie 3 osoby.

 

BTW Karas przejachałbyś z 30 tys km tak jak ja i miałbyś całkiem inne zdanie o grze, ba myśle ze juz po około 3-4 tys wyczułbyś furki i grał. Jak dla mnie LFS ma właśnie to coś, w tej grze bardziej chodzi o sciganie sie z innymi niż gra w bardzo realistycznej obsadzie, może i dlatego devsi stworzyli takie małe utrudnienie w postaci tego ślizgania się.

 

Pozdrawiam

 

Sysak13

 

1.options/controls/button control rate i steer centre reduction, muszisz sam tu pokombinować ponieważ dawno nie grałem na myszy ;], kwestia prób i błódów

2.Nie wiem szczerze mówiąc ;] Nie korzystam z bajerów do LFS :)

3. nie ma do LFS żadnych modów poza tweakerem, chodzi CI zapewne o textury, wiem tylko że samemu możesz je edytowac.

Edytowane przez bobson37

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm gdybym przejechal 30tys km... wiesz pewnie jakbym pojezdzil troche w LFS to bym sie przyzwyczail do ich zachowania ,ale tu nie o to chodzi. Poswiecilem ostatnio 2h czasu na jezdzenie w LFS w demo s2 i musze przyznac ,ze chodz przyzwyczailem sie do samochodu to pozniej przesiadajac sie w normalne simy odwalalem jakies dziwne maniany na torze wlasnie przez lekkie przyzwyczajenie/spaczenie :P do "fizy" LFS. Nie wiem jak Ty ,ale jak jezdze w GTR i potem np po 3 miechach nie grania zasiadam do RBR w ktorego nigdy nie maniaczylem czyt. hotlapowalem (bo uwazam ze mija sie to z sensem rajdow) to zawsze nie mialem problemu z opanowaniem auta ,bo w obu tytulach jest tak zrobiona fiza ,ze bardzo latwo sie przestawic. W LFS natomiast jest calkowicie inaczej ze wzgledu na to tracenie przyczepnosci. Moze pomecze jutro S2 alphe, zwlaszcza setupy ,bo sa bardzo nadsterowne, na nich to z gazem jak z jajkiem. Musze tez poprobowac inne autka bo slyszalem ze GTRami sie jezdzi nawet spoko, ale f3000 jakos dziwnie...

Edytowane przez Karas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fo8 czyli formuła jest niesamowita, robie sobie jaja z zakrętów itd, jedziesz ile wlezie ;)

BTW jak chcesz sprawdzić inne auta?:> unlocera nie ma i prawdopodobnie nie będzie ;p

Edytowane przez bobson37

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://forum.liveforspeed.pl/viewtopic.php?p=13625#13625 tu znajdziesz info, jednak Kemot jest teraz zajęty i nie mam pewności czy załatwia licencje, jest jeszcze Lukas załatwił już chyba z 50 licencji, wrazie co skontaktuj się ze mną dam namiary. Co do licencji to by mieć s2 trzeba mieć i s1, tak więc koszty to na dzień dzisiejszy 170 zł (zależne od kursu funta)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie S2 jest "sprzedawane" tylko przez internet i raczej szybko to sie nie zmieni.

Popytaj znajomych czy nie maja karty MasterCard lub Visa ( nie Electron) i problem rozwiazany.

 

btw. Bobson , koszty jak na dzien dzisiejszy to 145 zł :>

Edytowane przez SPY_NET

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

btw.  Bobson , koszty jak na dzien dzisiejszy to 145 zł :>

1518660[/snapback]

Slug tak przypuszczałem, że cena zmalała, wszystko jest zależne od kursu waluty itd. Jak kupowałem S1 w kwietniu 04 to dałem 95 zł, w lutym 05 za s2 zapłaciłem już tylko 80zł. 145 zł to moim zdaniem strasznie tanio jak za 2 części gry.

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Własnie grałem sobie w LFS S2. Jadę sobie XF GTI (ustawienia [Race1]) po Blackwood i całkiem nieźle mi szło, sciąłem średnioostry lewy (ten lekko pod górkę, przy końcu okrążenia) po wewnętrznej i najechałem na biało-czerwone paski okalające zakręt. Efekt: Auto zaczęło turlać się w bok i zatrzymało się na dachu. :lol:

 

Chyba jeszcze muszą popracować nad tą grą.

Edytowane przez Sysak13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest zapewne bug, w s1 takich jaj nie ma, w s2 już wyłapałem kilka wrednych bugów ale czego spodziewać sie po alphie ;]

 

http://setupfield.teaminferno.hu/ - kopalnia setupów, narazie mało ale do gti, gt i gtt na bl gp jakieś się znajdą.

 

BTW jak chodzi Ci LFS? Ogólnie gra wymaga mocnego proca z uwagi na obliczanie fizyki, bardzo zauważalne jest to w single przy full stawce, na multi jest o wiele lepiej.

Edytowane przez bobson37

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...