Skocz do zawartości
Sewer

LFS - Live For Speed

Rekomendowane odpowiedzi

Spynet a jechales kiedys po 140km/h w zakretach zwyklym samochodem?? Ja jechalem i to nie jakims sportowym a zwyklym ulicznym i na zwyklych oponach 175/65 r14 i jezdzi sie calkowicie inaczej niz w s2. Do tego zeby osadzic czy fiza opon i przyczepnosci jest w miare dobrze oddana nie potrzeba jezdzic ferrari na slickach. Wystarczy troche pojezdzic zwyklym samochodem i od razu czuje sie roznice.

mowisz ze jezdzi sie inaczej w realu niz w s2... a jechales w realu takim samym samochodem? z taka sama moca, z napedem na tylnia os i z takim samym rozkladem mas? watpie... nie da sie zweryfikowac realizmu LFSa w ten sposob...

 

Poswiecilem ostatnio 2h czasu na jezdzenie w LFS w demo s2 i musze przyznac ,ze chodz przyzwyczailem sie do samochodu to pozniej przesiadajac sie w normalne simy odwalalem jakies dziwne maniany na torze wlasnie przez lekkie przyzwyczajenie/spaczenie icon_razz.gif do "fizy" LFS. Nie wiem jak Ty ,ale jak jezdze w GTR i potem np po 3 miechach nie grania zasiadam do RBR w ktorego nigdy nie maniaczylem czyt. hotlapowalem (bo uwazam ze mija sie to z sensem rajdow) to zawsze nie mialem problemu z opanowaniem auta ,bo w obu tytulach jest tak zrobiona fiza ,ze bardzo latwo sie przestawic. W LFS natomiast jest calkowicie inaczej ze wzgledu na to tracenie przyczepnosci.

zastanow sie... piszesz ze GTR i RBR maja podobna fize? dla mnie to juz szczyt... jesli rajdowymi furami w RBR jezdzi sie podobnie jak w bolidach z GTR to znaczy to ze obydwie te gry maja slabiutki realizm... 2 rozne swiaty a jezdzi sie podobnie.. no coz... LFS jak narazie jest chyba najblizszy rzeczywistosci. fakt ze jest slisko i gra wymaga pelnego skupienia(glownie na autach RWD) ale po chwili treningu wyczuwasz juz reakcje auta i mozesz je kontrolowac. szok po przesiadce do innych scigalek jest zawsze - ale nie dlatego, ze LFS jest nierealistyczny, tylko wrecz odwrotnie - reszta nie moze mu podolac... i zeby zapobiec najazdom na mnie - nie jestem maniakiem slepo zapatrzonym w LFSa. znam wszystkie jego wady, bo gram niemal codziennie. powiedzialem to co mysle...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boxster faktycznie zrobil radykalny skrot myslowy piszac o podobienstwach w zachowaniu (procz tego ze i w GTR i w RBR fiza jest bliska doskonalosci) aut w tych dwoch simach. Prawda, Boxster? ;)

 

@x3n

 

halo, co Ty nam tu 'pociskasz'?? Autorzy LFS wzorowali sie na wielu istniejacych bryczkach i wcale nie jest tak ciezko przejechac sie nimi w rzeczywistosci (np MR2 2 generacje do tylu, RWD, rozklad masy praktycznie 50:50 z uwagi na centralnie umiejscowiony silnik- bylem kilka razy taka wozony i absolutnie nie wpada to to tak LATWO w slidy jak w LFS, choc do driftu jest wrecz stworzona). Niestety, osobiscie odnosze wrazenie, ze te drifty w LFS dlatego sa tak czeste, bo jest to aktualnie na topie- za duzo z prawdziwa jazda nie ma to wspolnego.

 

A od GTRa i RBRa sie odczep ;)

 

PS. W GTR przydatne to sa nawyki z GPL'a bardziej niz te z Ryska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakie drifty.. bajki o czestych poslizgach opowiadaja ci co spedzili w lfsie 1h i nie mogli zadnego zakretu czysto przejechac... jedzie taki i nie moze 5cio lapowego race'a przejechac bo opony mu pekaja, a potem placze jaki LFS do bani... prawda jest taka ze w LFS to doswiadczenie decyduje o sposobie jazdy. noob w zyciu nie utrzyma trakcji w zakrecie przy takich predkosciach jak doswiadczony gracz... set tez robi swoje, ale jest taki ich obieg ze na starcie kazdy praktycznie ma juz dobrego. i co ty mr2 mieszasz do lfs'a? pokaz, bo nie widze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie widzisz, ktory wozik z lfs'a jest wrecz identyczny z mr2? Sugerowalbym lepsze okulary.

 

A odnosnie noob'ow i ich twoich okreslen, ktorymi chciales podbudowac watle ego- pareset godzin wyjezdzonych w samym GPL'u + RBR (ktory to misiu slodki dalece przypomina doznania jakie towarzysza jezdzie na 'hot seat'), a teraz GTR sadze, ze sa wystarczajacym bagazem doswiadczen, by moc oceniac fizyke jazdy w LFS. Nie przejechalem co prawda 30.000km jak ty przed pewnie brudnym 17'' monitorkiem :lol: w lfs ale siedzac za kierownica parunastu aut (od slabego 75km fwd do 250km rwd) potrafie na kilometr poznac prawdziwe zachowanie wirtualnego autka- i niestety lfs nie sprawia mi choc odrobiny frajdy jaka daje taki GTR. Tak jak pisal Boxster- nie problem sie przyzwyczaic do lfs'a i nie driftowac- pytanie, po co to robic? Jest przynajmniej kilka o wiele b. realistycznych simow.

 

I tyle ode mnie- nie denerwuj sie, bo ci zylka strzeli. Modlisz sie do lfs'a- ok, nie moj problem. Tylko nie wmawiaj innym, ze fizyka w lfs'e jest doskonala bo taka nie jest. Doskonalosc zostaw innym akronimom takim jak gpl, gtr, rbr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie widzisz, ktory wozik z lfs'a jest wrecz identyczny z mr2? Sugerowalbym lepsze okulary.

 

A odnosnie noob'ow i ich twoich okreslen, ktorymi chciales podbudowac watle ego- pareset godzin wyjezdzonych w samym GPL'u + RBR (ktory to misiu slodki dalece przypomina doznania jakie towarzysza jezdzie na 'hot seat'), a teraz GTR sadze, ze sa wystarczajacym bagazem doswiadczen, by moc oceniac fizyke jazdy w LFS. Nie przejechalem co prawda 30.000km jak ty przed pewnie brudnym 17'' monitorkiem :lol: w lfs ale siedzac za kierownica parunastu aut (od slabego 75km fwd do 250km rwd) potrafie na kilometr poznac prawdziwe zachowanie wirtualnego autka- i niestety lfs nie sprawia mi choc odrobiny frajdy jaka daje taki GTR. Tak jak pisal Boxster- nie problem sie przyzwyczaic do lfs'a i nie driftowac- pytanie, po co to robic? Jest przynajmniej kilka o wiele b. realistycznych simow.

 

I tyle ode mnie- nie denerwuj sie, bo ci zylka strzeli. Modlisz sie do lfs'a- ok, nie moj problem. Tylko nie wmawiaj innym, ze fizyka w lfs'e jest doskonala bo taka nie jest. Doskonalosc zostaw innym akronimom takim jak gpl, gtr, rbr.

1602412[/snapback]

Co miales na mysli uzywajac tego okreslenia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

draak, giercowałem troche w gtr, nie powiem jest dobry ale tryb multi jak dla mnie ma do bani, w porównaniu z multi lfs jest beznadziejnie, tak samo graficzka, gtr ma śmiesznie duze wymagania, a grafa jest co najmniej srednia, o lfs s2 juz tego powiedziec nie mozna. Kazda gra ma zalety i wady, ale tak jak okreslili devsi "online racing symulator" tak sie z tym zgadzam i twierdze ze gtr nie jest od tego lepszy. Trzymajmy sie tego i skoncz najezdzac na lfs.

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no zaraz szlag mnie trafi... ot, odezwal sie guru draak... mam bic poklony bo jezdziles wieloma samochodami? mam sie modlic do twojego avatara bo ty jeden o znawco grasz w symulatory? a moze tak zabolalo bo trafilem w sedno i w lfsie dobrego lapa nie mogles zrobic? nie musze budowac ego klamiac - zainteresowani moga smialo spojrzec na lfsworld.net. ilu polakow jest w pierwszej 25tce w hotlapach xrt? pewnie ze sa ode mnie lepsi i nigdy tego nie kwestionowalem - ale chart mozna potraktowac jako dowod ze znam lfsa nie od dnia, nie tygodnia ani miesiaca. lfs tak samo jak jazda w realu wymaga ciaglej praktyki i setek godzin za kolkiem. budujesz sobie autorytet obrazajac innych? zbraklo argumentow, tak? to nie pierwszy topic gdzie uwazasz sie za mentora w sprawach jazdy, ale rzecz dotyczy gier - wiec laskawie wsiadz do wlasnego bolidu bo twych gustow nie zaspokoi zaden symulator - i udowodnij sam sobie jakim jestes bogiem. w topicu o LFSie nie potrzeba zeznan weekendowych graczy i mitow o slabej fizyce. i obelgi ze szczeniackim usmiechem rzucaj gdziekowiek, tylko nie w moja strone. pokaz mi tez gdzie twierdzilem ze fizyka LFSa jest doskonala. nie moze taka byc, z tej prostej przyczyny ze obecna wersja to caly czas stadium rozwojowe. beta, do ktorej co jakis czas wychodza patche usprawniajace model jazdy. ufam tez racer'om z kilkunastoletnim starzem na torach - ktorzy dziwnym zbiegiem okolicznosci wlasnie LFSa uznaja za dobry sim. grajac online mozna wiele takich osob spotkac - i szczerze, to ich opinia obchodzi mniej bardziej niz zgryzliwe docinki domoroslego sciganta...

Edytowane przez x3n

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O widze ze burza znowu rozgorzala :P Ja tylko dodam, ze Bobson odwraca znowu kota ogonem. Tak to GTR byl latwy i nie za specjalny. Teraz juz twierdzi ,ze jest ok ,ale multi siakies nie takie. Widze ze chcesz znalezc dziure w calym i idac tym tropem moge sie smiac nad dzwiekiem aut w lfs ktore sa jednymi z najgorszych jakie slyszalem. Nawet poczciwe NFS5 bije je na glowe. Modele samochodow i ich wnetrza to smiech w porownaniu do GTR. Duzo by sie znalazlo ,ale po co pisac. Najwazniejsza jest fiza... coz rFactor, GTL, GTR2... nie bedzie czasu na LFS... hmmm nawet nie zaluje :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

daj twrocom LFSa srodki i narzedzia dostepne EA to uslyszysz lepsze dzwieki i pojezdzisz licencjonowanymi autami. tylko co za roznica? dla przyjemnosci gra sie w arcade'owki. simy(zwlaszcza darmowe) zawsze oferuja spartanskie doznania wizualne i dzwiekowe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy wiesz, ale GTR2002 byl robiony przez amatorow i dzieki sukcesom na tym polu zalozyli wlasna firme i wzieli sie za produkowanie gier. Tam dzwieki byly rownie wysokich lotow co te komercyjnego juz GTRa. A jednak jak jeszcze nie mieli tej calej kapusty to im sie udalo. Zreszta jakie narzedzia od EA?? Caly engine byl i jest robiony przez ludzi z ISI (Image Space Incorporated) ,ktorzy teraz sie wzieli i wypuszczaja wlasnego sima pt rFactor...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karas - widze ze ty tez jestes uparty jak cholera, jak mowilem pogralem troche w gtra, jest fajny, fiza jest dobra, ale nie ma tego czegos, a sciganie sie w single i jazda multi tylko podczas zawodow to nie dla mnie, lfs jest sieciowka i w dodatku mu wlasnie pozadne multi, w gtr tego brakuje.

 

BTW Simbin z tego co wiem to dosc spora grupa ludzi, a devsi lfs to 3 osobowy team.

 

Pozdro

 

PS szczerze mowiac glownie co mnie zniechecilo do gtra to wydajnosc, na orginalnych mapach jeszcze jak cie moge, ale na jakis dodatkach, naprzyklad lemans to wybacz ale na takim sprzecie bym mial 15 fps, i to nie zaleznie czy dam high i medium detale, zeby ta grafa jeszcze byla szokujaca i naprawde wywzszala sie z gier tego typu to spoko, ale tak nie jest.

Edytowane przez bobson37

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filmiki jeszcze się ściągają, przy okazji zapraszam do obejżenia teamowego filmu z naszej strony Też driftowy ale w s2 (demo niestety). :rolleyes:

 

Filmiki nawet nawet, tylko ta jakość :/ ale na tych fragmentach z Fern Bay była nawet ok więc chyba już wiesz jak dobrze zgrywać :) Co do samej zawartości to wg mnie troszke zbyt monotonnie, za dużo driftowania w pojedynkę, brak jakichś ciekawszych elementów jak choćby 360 (chyba że coś przeoczyłem). Czekam na produkcję z S2 B)

Edytowane przez bart3d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w każdym filmie jest po jednej 360-ce :] nie chciałem za dużo wrzucać tego, bo wydaje mi się, że są one dość łatwe do wykonania B) A moj ulubiony moment to szykana RB4 na Fern Bay w filmie "Drifting" w 5 minucie (05:08) raz tylko udało mi sie czysto z taką predkoscią przejść. Mimo późniejszych starań nie wychodziło już tak ładnie :]

Ale jeszcze bym poprawił co-nie-co. :) Ale to przy nastepnym filmie ;) to w sumie moje pierwsze 2 filmy :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w każdym filmie jest po jednej 360-ce :] nie chciałem za dużo wrzucać tego, bo wydaje mi się, że są one dość łatwe do wykonania  B) A moj ulubiony moment to szykana RB4 na Fern Bay w filmie "Drifting" w 5 minucie (05:08) raz tylko udało mi sie czysto z taką predkoscią przejść. Mimo późniejszych starań nie wychodziło już tak ładnie :] 

Ale jeszcze bym poprawił co-nie-co. :) Ale to przy nastepnym filmie ;) to w sumie moje pierwsze 2 filmy :]

1622522[/snapback]

Z tego co widze calkiem fajnie jezdzisz (myszka czy kiero ? ). ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myszka :]

1622715[/snapback]

No ja tez myszke preferuje, gralem na kiero, ale jakos tak kulawo (nie wiem moze dlatego, ze gralem na taniej...), pozatym na myszce mamy szybsza reakcje niz na kierownicy (zanim zrobimy obrot kiery o 180... a jak zrobimy to za szybko, to mozna cos wyrwac). ;]

A jeszcze myszka jest dosyc precyzyjna i mozna sobie latwiej wycwiczyc ten manewr (drift).

Edytowane przez ath

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolejna rzecz ktora cenie w LFSie - uniwersalnosc. mozesz grac na myszy/klawie/kierze i zawsze masz szanse byc najszybszym. czesc WRow to dzielo mouse-driverow, wiec bez zbednych uwag. rozumiem ze jazda na MOMO to inna zabawa, ale sa tacy, dla ktorych jej rownowartosc mozna wydac zupelnie inaczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdyby ktos mial do wyboru DFP albo MOMO vs mysza, to wybor bylby oczywisty :) ale sam jezdzilem na tanich (100-120zl) kierach i do przyjemnosci sie to raczej nie zalicza. fakt, ze mozna na allegro wyrwac uzywanego microsoft sidewindera za ok.70zl - ale ten znowuz FF nie ma. i tak w kolko - tanio sie nie da po prostu na kierze pojezdzic...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ee tam nie da :D sam kiedys mialem modene 360 pro i byl wypas :) Teraz mam MOMO ale to tylko ze wzgledu na to ze po prostu lubie gry wyscigowe i kiera to podstawa tak jak myszka do obslugi kompa.Ale jak dla mnei najgorsza kiera jest lepsza niz myszka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...