Skocz do zawartości
Sewer

LFS - Live For Speed

Rekomendowane odpowiedzi

realizm jest OK. Autka wyscigowe przy tej predkosci potrafia wpasc w poslizg bo maja bardzo duza moc przenoszona na asfalt.

tak, straszna moc :lol:

bez gazu :lol:

to jestes best of the best skoro tak potrafisz bo mi nie wychodzi a bardzo sie staram

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

samochodem turbo na domyslnych ustawieniach, sterowanie mysza

moze sprecyzuj czym dla ciebie jest poslizg i o jakim poslizgu mowisz w tym wypadku?

moze mysz ci sie slizga po podkladce:) joke

 

o takim, ze rozpedzam sie do 30 km/h, skrecam do oporu kierownice i auto wpada w poslizg

 

w rzeczywistosci maluchem szybciej bym zakrety pokonywal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

samochodem turbo na domyslnych ustawieniach, sterowanie mysza

moze sprecyzuj czym dla ciebie jest poslizg i o jakim poslizgu mowisz w tym wypadku?

moze mysz ci sie slizga po podkladce:) joke

 

o takim, ze rozpedzam sie do 30 km/h, skrecam do oporu kierownice i auto wpada w poslizg

 

w rzeczywistosci maluchem szybciej bym zakrety pokonywal

Wg mnie jak ci sie nie podoba gra to nikt ci nie karze w nia grac, dla wielu osob jest to najlepsza gra symulacyjna jaka wyszla na PCta (w tym dla mnie). Sam kiedys bylem fanem gier typu Colin McRae Rally, ale mi to przeszlo jak zobaczylem LFS'a, dla mnie Colin jest gra robiona pod uzytkownikow, jest to czysty arcade.

 

Mam kilku kumpli ktorzy na poczatku stwierdzali, ze LFS to chora gra i nie ma nic wspolnego z realizmem jazdy, ale po pewnym czasie przekonali sie do tego ze to swietna gra i teraz sobie kupuja kierownice, aby pograc w LFS'a.

 

I jak ktos nie ma kierownicy to nie poczuje co to jest gra w LFS'a, bo granie na klawiszach w gre samochodowa mija sie z celem...

 

Milego grania w LFS'a :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcin_gps - pojeździj sobie na głupim parkingu ze zmieniona maglownicą od CC w maluchu to zobaczymy czy przy 30km/h samochod nie ma tendencji do jazdy prosto :lol: Powiedz mi jedno - czy w maluchu skrecasz kieronicę od razu do oporu czy powoli? Śmieszne rzeczy opowiadasz 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak pewnie niektózy z was wiedzą produkcja Live For Speed jest podzielona na 3 etapy tworzenia , na obecną chwile gramy na S1 ,do etapu S2 zostało naprawde niewiele czasu miesiąc dwa . Wprowadzono wiele zmian mających na celu usprawnić jak i podniesc realizm w LFS'ie oraz dodano nowe samochody oraz trasy.

 

własnie ukazał sie najnowszy filmik oraz screenshoty z s2 na oficjalnej stronie www.liveforspeed.net zachecam do sciągniecia filmiku oraz przegladniecia screenów bo wyglądają przepięknie 8) 8)

 

 

(sorry za odpopanie tematu ,ale nie chciałem zakładac nowego tematu skoro juz o lfs'ie istnieje :) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nawet nie wiedziałem że jest tu taki topic :]

No, no screeny ładne, jeszcze tylko filmik ściągne.

Ale w końcu nie w grafie siła tej gry, mi nawet wystarczy jakby lekko zmodyfikowali silnik i minimalnie polepszyli.

 

A od wczorej gram sobie w LFS na kierownicy (Logitech Formula Force GP) i gra się 100% razy lepiej niż mychą :D

Force Feedback daj niezłego kopa.

A co dopiero będzie przy S2 :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze sprecyzuj czym dla ciebie jest poslizg i o jakim poslizgu mowisz w tym wypadku?

moze mysz ci sie slizga po podkladce:) joke

o takim, ze rozpedzam sie do 30 km/h, skrecam do oporu kierownice i auto wpada w poslizg

w rzeczywistosci maluchem szybciej bym zakrety pokonywal

502880[/snapback]

Jakbyś w maluchu w ciągu uałmku sekundy skręcił kierownicę o 900 stopni ( tak jak to się dzieje w LFS), to kwarantuje Ci, że też byś nie miał przyczepności :lol:

porównaj sobie prędkość "zamiatania" łapami po kierownicy:)

 

 

Co do poślizgów, to od jakiegoś miesiąca gram na serwerach w necie (wersja DEMO S1 H). Pod względem driftu ta gra miazdzy oba NFSU.

Drift jest na poaczatku trudny i mozna sie zniechęcić, ale po pewnym czasie staje się przyjemny i co najważniejsze - NIE NUDZI SIĘ !!! :]

SZczególnie, jak robimy twina z innym graczem - super to wygląda.

 

Czy ktoś jeszcze praktykuje tę dyscyplinę? B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Narazie jezdzi sie jak  po lodzie :) |LOL

moze S2  bedzie  fajniejsze.

1207221[/snapback]

 

ale uwzieliscie sie na ta jazde po lodzie.

ja gram w lfs'a od ponad roku i nigdy mi to nie przeszkadzalo , kwestia przyzwyczajenia i dobrego seta :). chociaz masz troche racji , mogli by troche zwiekszyc tarcie :)

 

a co do S2 to cale polskie spoleczenstwo czeka na niego z utęsknieniem ;]

napewno to bedzie przelom w lfs'e ,nastopi wiele zmian wlacznie z zaawanasowana pracą zawieszenia (miejmy nadzieje), poprawiona grafika , nowe tory , zamochody itd. ;];] a na koncu uwienczenie pracy twórców czyli S3 ,no ale to za min rok :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś jeszcze praktykuje tę dyscyplinę?  B)

Ja.

Dobra do tego jest trasa Autocross, ta taka okrągła (zapomniałem nazwy)

Wybieramy nasz kochany wozik z napędem na tył i sprężarką ( XR TURBO ) i zaczyna się zabawa :D

Wystarczy rozpędzić się trochę wzdłuż krawędzi zakrętu (namieszałem - jechać w dużym kole) - i poczekać aż samochód sam rozpocznie poślizg, pozniej szybko skontrować kierownicę w drugą stronę i czekać aż samochod bedzie wychodził z poślizgu wtedy znowu kontrujemy troche w strone połozenia 0 i bryka znowu skreca z efektownym poślizgiem.

I tak w kółko, po godzinnym treningu możemy kręcić piękne drifty po 10 minut każdy :D

Super to wygląda na replay-ach :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś jeszcze praktykuje tę dyscyplinę?  B)

Ja.

Dobra do tego jest trasa Autocross, ta taka okrągła (zapomniałem nazwy)

Wybieramy nasz kochany wozik z napędem na tył i sprężarką ( XR TURBO ) i zaczyna się zabawa :D

Wystarczy rozpędzić się trochę wzdłuż krawędzi zakrętu (namieszałem - jechać w dużym kole) - i poczekać aż samochód sam rozpocznie poślizg, pozniej szybko skontrować kierownicę w drugą stronę i czekać aż samochod bedzie wychodził z poślizgu wtedy znowu kontrujemy troche w strone połozenia 0 i bryka znowu skreca z efektownym poślizgiem.

I tak w kółko, po godzinnym treningu możemy kręcić piękne drifty po 10 minut każdy :D

Super to wygląda na replay-ach :D

1207422[/snapback]

drift na rally :lol: :lol: :lol:

 

musisz byc w tym niezly :wink: :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś jeszcze praktykuje tę dyscyplinę?  B)

Ja.

Dobra do tego jest trasa Autocross, ta taka okrągła (zapomniałem nazwy)

Wybieramy nasz kochany wozik z napędem na tył i sprężarką ( XR TURBO ) i zaczyna się zabawa :D

Wystarczy rozpędzić się trochę wzdłuż krawędzi zakrętu (namieszałem - jechać w dużym kole) - i poczekać aż samochód sam rozpocznie poślizg, pozniej szybko skontrować kierownicę w drugą stronę i czekać aż samochod bedzie wychodził z poślizgu wtedy znowu kontrujemy troche w strone połozenia 0 i bryka znowu skreca z efektownym poślizgiem.

I tak w kółko, po godzinnym treningu możemy kręcić piękne drifty po 10 minut każdy :D

Super to wygląda na replay-ach :D

1207422[/snapback]

No autocross jest świetny do opanowania driftu, później nabyte umiejętności trzeba przłożyć na Blackwood - to dopiero wygląda super... np. boczny slide prze boxy przy prędkości 140 km/h między samochodami innych :).

 

Raz udało mi się tak rozłożyć siły w samochodzie, że kręciłem duuuuże kółka o średnicy około 35m na SKI PAD'zie (patrz załącznik - trwa 5 minut, zwróćcie uwagę na uwieńczenie :))

 

@-Pawel- jeździsz w necie? Bardziej race czy drift? :)

 

 

P.S. ZAłącznik rozpakujcie i wrzućcie do data/spr koleczko_________.zip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja.

Dobra do tego jest trasa Autocross, ta taka okrągła (zapomniałem nazwy)

Wybieramy nasz kochany wozik z napędem na tył i sprężarką ( XR TURBO ) i zaczyna się zabawa :D

Wystarczy rozpędzić się trochę wzdłuż krawędzi zakrętu (namieszałem - jechać w dużym kole) - i poczekać aż samochód sam rozpocznie poślizg, pozniej szybko skontrować kierownicę w drugą stronę i czekać aż samochod bedzie wychodził z poślizgu wtedy znowu kontrujemy troche w strone połozenia 0 i bryka znowu skreca z efektownym poślizgiem.

I tak w kółko, po godzinnym treningu możemy kręcić piękne drifty po 10 minut każdy :D

Super to wygląda na replay-ach :D

1207422[/snapback]

 

No autocross jest świetny do opanowania driftu, później nabyte umiejętności trzeba przłożyć na Blackwood - to dopiero wygląda super... np. boczny slide prze boxy przy prędkości 140 km/h między samochodami innych :).

 

Raz udało mi się tak rozłożyć siły w samochodzie, że kręciłem duuuuże kółka o średnicy około 35m na SKI PAD'zie (patrz załącznik - trwa 5 minut, zwróćcie uwagę na uwieńczenie :))

 

@-Pawel- jeździsz w necie? Bardziej race czy drift? :)

P.S. ZAłącznik rozpakujcie i wrzućcie do data/spr koleczko_________.zip

1207724[/snapback]

 

szczeze mowiac ten twoj drift to jest kupa smiechu ;d;d

 

driftu w lfs'ie uczy sie miesiacami i nie polega on na "zaciaganiu" recznego przed kazdym zakretem ;] ja sam nie driftuje bo mnie to wogole ne bawi :|

 

skoro masz repleya ze skip pada rozumiem ze masz s1 ? wejdz na s1 na servery driftowe to zobaczysz co to jesr drift :) , czyba ze odblokowales lfs'a unlockerem jak wiekszosc ludzi to na s1 on-line nie wejdziesz :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem czy jak bedziecie grac w LFSa to zdacie prawko za Iym razem ...

 

btw:wie ktos skad sciagnac jakies testy na teorie do prawa jazdy ? Tylko chodzi mi o takie ze jak sie ich wszystkich naucze to zdam na 100%

PS:Jakie kierownice polecacie do gry w LFS ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do kierownicy to nie ma co oszczedzac , najlepszy wybor DFP logitecha , obrot 900st. wykonana z bardzo dobrych materiałów , dobra jest tez momo force oraz momo racing , w dfp i recing moga wystopic problemy z pedalami. ceny tych 3 kierownic oscyluja w granicy 550-600 zł . cos z tanszych to od biedy logitech wingman formula force gp (z ff , mam taka do sprzedania :wink:) oraz MICROSOFT SIDEWINDER bez ff (bardzo dobra prezyzja ;], ciezko ja juz gdzies kupic)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...