Skocz do zawartości
Sewer

LFS - Live For Speed

Rekomendowane odpowiedzi

W domu mam dwa kompy, niestety nie mam netu :(

stawiam na jednym serwer, na drugim podpinam sie i smigam. problemow nie ma przy grze DEMO, zas jak wskocze na S1 badz S2 to nie moge podlaczyc sie do serwera, wyskakuje komunikat, ze jest nieprawidlowy adres IP. w czym lezy problem? moze ktos spotkal sie z tym? kod aktywacyjny wersje S2 zdobylem 'okrezna' droga, moze dlatego sa problemy...

 

ogolnie gierka miodzio, szczegolne brawa za mozliwosc kierowania mysza!

Edytowane przez Mazzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem jakims tam eskpertem, ale w takim przypadku chyba jedynie rozwiązanie to demo.Wygląda to pewnie tak, że przy próbie wejścia na serwer S2 konieczne jest połaczenie sie z 'master serverem' kontrolującym wszystkie połaczenia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem jakims tam eskpertem, ale w takim przypadku chyba jedynie rozwiązanie to demo.Wygląda to pewnie tak, że przy próbie wejścia na serwer S2 konieczne jest połaczenie sie z 'master serverem' kontrolującym wszystkie połaczenia...

hmm, moze i masz racje, ale przy grze po lanie nie laczy sie z master serwerem (jak mowimy o demie), i tak samo nie powinien laczyc sie z nim jak zapodaje s2 - bo jak ma sie niby polaczyc, jesli internetu nie ma:)

choc mozliwe, ze jest tak, iz przy grze (lan/onlajn) w s2 on zawsze laczy sie z masterem...

 

nie wiem, za cienki jestem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie żeby nie było jakiegos oszustwa potrzebuje właśnie dla pewności połaczyć się z nim(w wypadku licencji S2). A jak nie może sie połaczyć (bo np. nie ma właśnie internetu) to pokazuje zły adres IP tego master servera, który został gdzies ustalony i teraz on nie może zidentyfikowac gry i jest taki komunikat.

Jeżeli zrozumiałes o czym mówie ;) .

Edytowane przez skorpio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie żeby nie było jakiegos oszustwa potrzebuje właśnie dla pewności połaczyć się z nim(w wypadku licencji S2). A jak nie może sie połaczyć (bo np. nie ma właśnie internetu) to pokazuje zły adres IP tego master servera, który został gdzies ustalony i teraz on nie może zidentyfikowac gry i jest taki komunikat.

Jeżeli zrozumiałes o czym mówie ;) .

rozumiem, nic poki co nie bede sie meczyl. moze ktos juz mial podobny przypadek...

 

wychodziloby na to, ze posiadajac nawet orginalny klucz, to bez internetu po lanie i tak nie pogra sie w s2... :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki jest LFS, zeby go odblokowac niezbedny jest net. Jednak grajac po lanie na kompach z wczesniej odblokowana licencja s1/s2 i nie mowie tu o zadnym unlockerze nie ma problemow z graniem. JA takich problemw z gra nie mam bo mam licencje, jesli gra Ci sie podoba zastanow sie nad zakupem licencji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość 21 11 1991

zajefajna gra, mogłby mi ktoś dac jakies wskazówki?? bo fajnie sie jezdzi myszka :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki jest LFS, zeby go odblokowac niezbedny jest net. Jednak grajac po lanie na kompach z wczesniej odblokowana licencja s1/s2 i nie mowie tu o zadnym unlockerze nie ma problemow z graniem. JA takich problemw z gra nie mam bo mam licencje, jesli gra Ci sie podoba zastanow sie nad zakupem licencji.

poki co muszeo bejsc sie smakiem, jak bede mial kiere i neta na stale to bardzo prawdopodobne, ze kupie licencje, bo gierka na necie po prostu miazdzy, a wszelkie klotnie i docinki, ze LFS jest nierealistyczny sa troche przesadzone.

 

dziwne troche z tym problemem gry na S2 po lanie :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o co chodzi zeby odblowac s2? gdzie sie trzeba zarejestrować??

Musisz kupic licencje S2(masz juz wtedy S1+S2) za 24 funty(w przeliczeniu ok. 140zł) na tej stronie .

 

a wszelkie klotnie i docinki, ze LFS jest nierealistyczny sa troche przesadzone.

Napewno nie tak hardcore'owy jak RBR czy GTR, gdzie trzeba być cały czas skupionym, ale nadal dający frajde z jazdy. No i na myszce o ile da się jeździć(próbowałem) o tyle na kierze jest to napewno czynność łatwiejsza...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napewno nie tak hardcore'owy jak RBR czy GTR, gdzie trzeba być cały czas skupionym, ale nadal dający frajde z jazdy. No i na myszce o ile da się jeździć(próbowałem) o tyle na kierze jest to napewno czynność łatwiejsza...

Teraz zes pieprznal taka glupote ze glowa boli, grasz kilka dni w gre i wszystko wiesz. Gralem troche w GTR i GTL, maja inny realizm niz ten w LFS jednak te tytuly sa realistyczne na tyle ile moga w tym samym stopniu. W LFS gram juz 2,5 roku i nie udalo mi sie jeszcze przejechac godzinnego wyscigu bez skupienia. Walnales glupote i tyle.... Nie porownuje tutaj RBR bo to inny rodzaj wyscigow, jakby nie patrzec te gry maja niemal identyczna fizyke i sa na tyle zaawansowane na ile obecnie sie da. Edytowane przez bobson37

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale czy ja powiedziałem, że w LFS nie trzeba byc skupionym ? Nie, powiedziałem, tylko, że w GTR i RBR nad wozem trzeba czuwac cały czas bo o spina (GTR) lub dacha(RBR) naprawde nie trudno, oczywiście bez TCS'ów i ABS'ów itd. Napewno trzeba także czuwać nad wozem w LFS by wygrac wyścig, jednak w GTR bardziej ma sie wrażene narowistości wozu - byc może dlatego że tam odrazu mamy w GT 600KM, a w LFS GTR'y "tylko" 490.

LFS w obecnej wersji jest bardzo zaawansowany, doskonale o tym wiem.(powiedziałem przeciez o kierownicy, którą najlepiej sie steruje zważywszy właśnie na realizm)

I jedna mała uwaga - mi nie chodziło o fizyke(ta wiem, że jest dobra) tylko o trudność prowadzenia wozu(co jest związane z fizyką, owszem), a ta akurat jest większa w GTR co odrazu nie znaczy "GTR ma super hiper realną fizykę..".

Tym bardziej nie mówiłem, że LFS to arcade :) .

 

grasz kilka dni w gre i wszystko wiesz

No "troche" dłużej ;) .

Edytowane przez skorpio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kto powiedzial Ci ze gtr ma lepsza fizyke, prowadzenie od lfs? Panowie GTR maniacy? Mowisz o spinach. W lfs nie jezdzi sie po torach... Jesli nie grasz kilka dni to grasz kilka miesiecy, ja gram juz 3 rok i wiem chyba troche wiecej. Jak juz mowilem fizyka gtra, lfs i rbra jak dla mnie jest na rownym poziomie. A dlaczego zdecydowalem sie na lfs? Powod jest jeden, multi ktore jest duzo lepsze od tego z gtra... Tyle na ten temat.

 

 

EDIT wracajac do nerwistosci i kontroli nad autem: odpal pelna wersje s2, wez trase powiedzmy blackwood lub jakis fern bay i posmigaj bmw sauber f1. Tam masz 720 koni na 530 kg wiec GTRy sie chowaja...

Edytowane przez bobson37

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kto powiedzial Ci ze gtr ma lepsza fizyke

Nikt. Ja twierdzilem tylko o trudności w opanowaniu wozu. A tak swoja drogą to porównanie fizyki mozna by już zostawić temu artykułowi.

 

wracajac do nerwistosci i kontroli nad autem: odpal pelna wersje s2, wez trase powiedzmy blackwood lub jakis fern bay i posmigaj bmw sauber f1. Tam masz 720 koni na 530 kg wiec GTRy sie chowaja...

No nie wydał bym opinii o LFS tym gdybym go oczywiście nie spróbował(mam licencje), ale GTR'y to są wozy najbardziej podobne z racji konstrukcji i mocy. Bo F1 owszem zarzuca jak sie za dużo przygazuje, ale i to juz inna liga...

 

A co do slajdowania to wygląda to na bug opony lub przyczepności asfaltu (w RBR tez się skarżą na asfalt że jest za bardzo 'slippery') ale jedno jest pewne - domyślne setup'y w jakim kolwiek wzie(FWD, RWD, F1 itd.) są do niczego. Po zrobieniu swojego jakos specjalnie tego nie odczułem, może zależy czy mały uślizg tez się traktuje jako slajd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe jak zobaczylem jak bolid F1 w LFS smiga bokami i "slajduje" to usmialem sie jak nigdy :) taka to jest fizyka LFS :)))

 

Za to w GTR jest IDEALNA.... a bolidem F1 pojeździsz jak go sobie namalujesz. Nagraj prosze filim z tego co widziałeś, tez chce sie pośmiać.

 

 

Prosiłem o nie wtrącanie się w temat jeśli każdy post maniaków GTR ma prowadzić do udowodnienia jaki to GTR jest pro itd. To jest topic o LFS.

Edytowane przez bobson37

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prosiłem o nie wtrącanie się w temat jeśli każdy post maniaków GTR ma prowadzić do udowodnienia jaki to GTR jest pro itd. To jest topic o LFS.

Akurat ja nie jestem jakimś zagorzałym zwolennikiem ani LFS'a, ani GTR'a(nie wywyższałem ani jednego ani drugiego), do każdego sima podchodze z dystansem bo wiem, że żaden nie odwzoruje idealnie jazdy wozem, zawsze jest jakaś wartośc błędu :) .

EOT.

Edytowane przez skorpio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu najczesciej tego typu tezy glosi pan Sewer i to do niego jest apelowany ten post. Dla niego liczy sie tylko GTR, wszystko inne jest bee.

Edytowane przez bobson37

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu najczesciej tego typu tezy glosi pan Sewer i to do niego jest apelowany ten post. U nich licyz sie tylko GTR, wszystko inne jest bee.

pop rzeczytaniu calego watku dochodze do tego samego wniosku :)

kurde, kolejny dzien i kiera nie pszyszla do mnie - juz mnie zaczyna to poddenerwowywac :)

na szczescie na myszce tez miodzio sie jezdzi. jest jeszcze jakis sim, ktory umozliwia sterowanie mysza? w gtr'ze i gt legends tego nie ma :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Boone

Nie orientujecie sie skąd można ściągnąć opony silikowe ? To raz a dwa - jak można ustawić kilka pozycji startowych podczas tworzenia własnej planszy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest jeszcze jakis sim, ktory umozliwia sterowanie mysza?

No jest jeszcze Racer(strona), ale to praktycznie nie skończony silnik fizyczny opierający się na Open Dynamics Engine.

 

 

Nie orientujecie sie skąd można ściągnąć opony silikowe ?

Chyba chodzi o slicki ? Są one dostępne w nieco bardziej podrasowanym wozach(wszystkie GTR'y - UF, XF, XR itd.) lub formułach.

 

To raz a dwa - jak można ustawić kilka pozycji startowych podczas tworzenia własnej planszy ?

 

Raczej nie można, to jest bardziej edytor takich pojedyńczych testów, a nie wyścigów.

Edytowane przez skorpio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bobson dla mnei sie liczy to co wiernie , maxymalnie wiernie oddaje realia jazdy. - ofc wg MNIE :) kazdy moze miec swoje zdanie.. ale moje zdanie ze LFS jeszcze jest " niedorobiony" popiera wielu simracerow i to nei tylko z Polski. Inna sprawa ze twoje zdanei tez wielu popiera::) ja w LFS nei jezdze bo te auta sie po prostu slizgaja , symulacja oponi podloza jest zrypana :/ i tyle. Wypas ma multi ale nic pozatym.. Moze w S3 bedzie wreszcie to w pelni poprawione bo w S2 juz jest lepiej niz w S1 - jak to poprawia to pewnie nawet kupie LFS :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... ja w LFS nei jezdze bo te auta sie po prostu slizgaja , symulacja oponi podloza jest zrypana :/ i tyle. Wypas ma multi ale nic pozatym.. Moze w S3 bedzie wreszcie to w pelni poprawione bo w S2 juz jest lepiej niz w S1 - jak to poprawia to pewnie nawet kupie LFS :)

Nikt chyba nie zauwazyl, ze LFS jest jeszcze w fazie Alpha wiec jest nieskonczona i napewno duzo pozostalo do zrobienia. Z drugiej strony jadac z predkoscia 90-110 km/h auta w tej grze zachowuja sie bardzo poprawnie. Dopiero jak zaczniemy jezdzic na maxa nie trudno zeby auto tracilo przyczepnosc jadąc powyzej 150 km/h na 90 stopniowych zakretach. Najlepiej zeby wypowiedzial sie kierowca rajdowy a nie my, którzy nie maja doswiadczenia w prowadzeniu aut w ekstremalnych warunkach.

 

Co do GTR to ostanio czytalem opinie doswiadczonego kierowcy rajdowego, ze gra ta ma zrypany model jazdy i jest malo realistyczna w niektorych zachowaniach wiec zachwalanie tej gry jest mocno przesadzone. Cały artykuł w magazynie AUTOSIMSPORT.

 

 

Pozdro i do zobaczena na torze! ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszesz o wypowiedzi niejakiego Jon'a Crooke, twórcy "Hyper Stimulatora"? Trudno, by konkurent (tak go z litości nazwijmy) Simbin piał peany pod adresem GTR'a.

 

Wypowiedzi wielu niemieckojęzycznych kierowców wyścigowych (jak np. Mathias'a Lauda, czyj to syn, to chyba oczywiste) sugerują zupełnie coś innego- że GTR jest cholernie blisko rzeczywistości.

 

PS. Jeśli nie jeździsz na codzien seicento albo inną pandą na 14" oponkach, to z łatwością zauważysz, że grip w LFS s2 na asfalcie auta FWD na normalnych oponach jest zdecydowanie za mały. I kropka, nie trzeba być Loebem by to dostrzec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszesz o wypowiedzi niejakiego Jon'a Crooke, twórcy "Hyper Stimulatora"? Trudno, by konkurent (tak go z litości nazwijmy) Simbin piał peany pod adresem GTR'a.

 

Wypowiedzi wielu niemieckojęzycznych kierowców wyścigowych (jak np. Mathias'a Lauda, czyj to syn, to chyba oczywiste) sugerują zupełnie coś innego- że GTR jest cholernie blisko rzeczywistości.

 

PS. Jeśli nie jeździsz na codzien seicento albo inną pandą na 14" oponkach, to z łatwością zauważysz, że grip w LFS s2 na asfalcie auta FWD na normalnych oponach jest zdecydowanie za mały. I kropka, nie trzeba być Loebem by to dostrzec.

 

GTR jest przez wielu uwazany za niedopracowana symulacje a wypowiedzi niemieckojęzycznych kierowców wyścigowych jak i Jon'a Crooke (choc nie wiem dlaczego z litosci jest konkutentem Simbin) moga byc rownie naciagane dla potrzeb marketingowych obu firm.

 

Co do jazdy w LFS na asfalcie autami FWD przy predkosciach do 110 km to grip jest bardzo poprawny choc wciaz jest to jeszcze wersja APLHA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alpha? Z nazwy tak... projekt LFS jest wystarczająco długo rozwijany, że nieporozumieniem jest nazywanie go alphą, ale pisz jak ci wygodniej.

 

"Z litości", bo to trochę inny ciężar gatunkowy, niż Simbin. Lauda o GTR'rze wypowiadał się niedalej niż 2 miesiące temu, polecam od czasu do czasu oglądanie relacji z F1 na czymś bardziej ambitnym niż TV4, będziesz na bieżąco (jeżeli znasz język).

 

PS. Na tym forum stosujemy zasady poprawnej polskiej pisowni, polecam szczególnie postudiować, czym jest interpunkcja i po co się ją stosuje.

 

PPS. Czyli jednak jeździsz na łysych 14", jeśli fizykę opon w LFS (coś się tak uparł na te 110km/h, to już jest zauważalne przy jeździe po parkingu w 1szy lekcjach) uważasz za "poprawną". Lub też, ona może być dla ciebie poprawna, bo nigdy nie doprowadziłeś swojego auta do limitu (polecam KJS, tam uczynisz to w miarę bezp.), lub wracamy do pkt wyjścia, tj. marnego układu jezdnego twojego wozidełka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i ja cos powiem ;) .

Czytając RSC można dojść do wniosku, że fizyka opon w LFS nadal jest słabym punktem gry, z tego co pamiętam to toczyły się tam dyskusje(dośc sporo) na kilka stron dot. właśnie zachowania sie wozu w LFS'ie(mozna poszukać pod róznymi słowami w szukajce). Argumentem, który pojawia się najczęściej to po prostu 'lack of grip', słaba przyczepność opony...

Widać, że Scawen'owi brakuje wiedzy na temat ich właściwości, ponieważ w aktualnej wersji fakt można ustawić wóz by sie nie ślizgał, nawet mi się to udało wszystko byłoby pięknie ... Tylko problem w tym, że jak bym chciał się zbliżyć do WR'a to nie ma innej możliwości niż lekki slajd na wejściu. Poślizgi zamiast być gwałtowne i skutkujące utratą kontroli nad autem, są po prostu lekkie i w większości przypadków mozna zamiast na nich stracić, wręcz zyskać.

Widać, że LFS ma potencjał, ładna praca zawieszenia(nie, nie sugeruje się 'sztucznym' schematem)

włączając w to amortyzatory, czy sprężyny, aerodynamika raczej też słaba nie jest ... ale opony.

Devsi zamiaast siedzieć nad kolejmymi bajerami, nazywac to alphą, gdy tak naprawde projekt ma jakieś 3,5 roku jest bez sensu, właśnie ze względu na to, że LFS rozwija sie długo powinny być już tego rezultaty.

Być może jednak obawiają się, że poprawienie opon doprowadziło by do zaniżenia popularności gry, ze względu na fakt, iż jakieś 80-90% ludzi to początkujący gracze dla których LFS jest prawie pierwszą grą.

Natomiast co do GTR'a to także mozna usłyszeć stwierdzenie, że fizyka opon w silniku ISI nie jest doskonała, zapewne od strony działających na nią sił i jakichś błędów... jednak ja nie zauważyłem tego w praktyce i raczej nie zauważe, być może jest to przesadzone stwierdzenie.

Imo nie ma się co napalać na S3, póki Scawen nie weźmie sie porządnie za udoskonalanie fizyki opon, chyba najważniejszego z wynnaczników sima, jeżeli chodzi o zachowanie auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alpha? Z nazwy tak... projekt LFS jest wystarczająco długo rozwijany, że nieporozumieniem jest nazywanie go alphą, ale pisz jak ci wygodniej.

 

"Z litości", bo to trochę inny ciężar gatunkowy, niż Simbin. Lauda o GTR'rze wypowiadał się niedalej niż 2 miesiące temu, polecam od czasu do czasu oglądanie relacji z F1 na czymś bardziej ambitnym niż TV4, będziesz na bieżąco (jeżeli znasz język).

Skoro developer nadal utrzymuje grę w fazie Alpha wiec jaki sens jest ją porównywać do skończonego produktu jakim jest GTR.

 

PS. Na tym forum stosujemy zasady poprawnej polskiej pisowni, polecam szczególnie postudiować, czym jest interpunkcja i po co się ją stosuje.

Dziekuję za upomnienie - następnym razem postaram się poprawić.

 

PPS. Czyli jednak jeździsz na łysych 14", jeśli fizykę opon w LFS (coś się tak uparł na te 110km/h, to już jest zauważalne przy jeździe po parkingu w 1szy lekcjach) uważasz za "poprawną". Lub też, ona może być dla ciebie poprawna, bo nigdy nie doprowadziłeś swojego auta do limitu (polecam KJS, tam uczynisz to w miarę bezp.), lub wracamy do pkt wyjścia, tj. marnego układu jezdnego twojego wozidełka.

Na łysych nie jeżdżę bo mnie stać na nowe. Nie prowadzilem aut na maximum ich możliwości ale w przyszłości chętnie bym pojeździł na jakimś torze, tylko kto mi da rajdowe auto i pozwoli nim w bandę wjechać jak mi coś nie wyjdzie? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

simracer w LFS w sumie nie ma rajdowych aut !! rajdowe sa w RBR ( jesli wiesz co ten skrot znaczy :D )

wogole widze ze wiele sie musisz nauczyc..... LFS to nie wszystko.. zapewniam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

simracer w LFS w sumie nie ma rajdowych aut !! rajdowe sa w RBR ( jesli wiesz co ten skrot znaczy :D )

wogole widze ze wiele sie musisz nauczyc..... LFS to nie wszystko.. zapewniam.

Oj skrótowo pisalem :) A RBR to najlepsza symulacja WRC jaka znam, mialem i mam przyjemnosc grac :) A zeby Cię uprzedzic to rFactor, nKpro, Driver's Republic, GTR i GTL nie są mi również obce, a nawet gram w nie częściej niż w LFS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...