KuBaN Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2004 O pewnego czasu poszukuje uzytkownikow tego forum pochodzacych z Radomi badz okolic. Moje poszukiwania okazaly sie bezowocne dlatego postanowilem napisac ten post. Jesli ktos z tych okolic natrafi na niego to prosze o odpowiedz. Sorka za tak banalny topic :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D3T3 Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Jak bliskie okolice Cię interesują i zasadniczo w jakim celu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBaN Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Interesuej mnie glownie wymiana doswiadczen na temat sklepow gdzie mozna kupic komtonenty tanie i dobrej jakosci... Zwlaszcza czesci do moddingu bo jestem nowy w tej branzy i nie chcialbym zdobyc jakies informacje na ten temat. Dzieki za zainteresowanie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narcyz Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Jesli 35-40km, to sa okolice to jestem np. ja:) Ale jesli chodzi o sklepy, to sprzet kupowalem w Kielcach, a jakeis inne <span style="color:red;">[ciach!]</span>ly (np. do WC) przez net, wiec niestety Ci nie pomoge w sprawie Radomskich sklepow. Tym barrdziej, ze jakos niespecjalnie intersuje mnie modowanie budy, itd. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D3T3 Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Z moich doświadczeń wynika, że najtaniej tego typu artykuły dostaniesz na giełdach, Allegro i w sklepach internetowych. Powiedz co najbardziej Cię interesuje ? Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...