Skocz do zawartości
kucyk

Battlefield 2

Rekomendowane odpowiedzi

Ja juz zamowilem 2gb ramu

Na 128kb mozna zapomiec o grze.

512 to minimum do komfortowej gry

Tak mi sie wydaje, chyba ze przerzuca wszystko na proca, a wtedy procka i pamieci im wiecej tym lepiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość frosti

zapodaj mi żródło tego demkka na PW jonathan!

 

czyli ty wnioskujesz te wymagania po tym jak grałeś w demo, prawda?

to sprawdź ile FPS masz i skrina ,aha i jaka mapa jest w demie????????????

to zobacz jak chodzi z 2GB ramu

na jakich detalach grasz?

uruchom w minimalnych detalach i puść na twoim czerwonym sprzecie z podpisu i napisz ile masz klatek

potem proca zjedz do mnożnikiem ? do 9 x200=1800 jak athlon 64 2800+ włóż kostkę 512 i radka 9700 i powiedz na jakich detalach da się grać!

 

jak odpowiesz na to wszystko co będzie znaczyć , że nie bleffujesz to przejdziesz do historii na tym forum!!!!

 

co do proca to jak się gra z botami? można na single player?

obciążają proca jak CS?

w ilu graczy max grałeś w necie i na jakim łączu ,

piszesz że neo 128 to za mało czyli sprawdzałeś? jakie pingi

miałeś dobry skill?

ile zajmuje to demo , wyjawisz tą OGROMNĄ tajemnicę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z toba jest cos nietak??

jakie demo?

nie ma żadnego dema.

johnowi chodziło o filmik i tyle. orgazmu dostałes juz czy jeszcze troche potrzeba ?[;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lol niektórzy to juz dostali świra, bez przesady :lol: :lol: :lol:

jak bedziecie sie tak podniecac to w efekcie gra was nie zadowoli ;/ bo całe emocje dot. gry wyładujecie przed premierą...relax :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

After the rules were explained to us (no pictures, etc…) we started playing on fairly good computers; 3500+ CPUs (2.0 GHz) / 1GB of RAM / 6800GT video cards and the game play was very smooth. We all had to go through a registration process (username, password, e-mail) and the battle began!

Minimum GPU - ATI Radeon 8500 / NVIDIA FX 5600 due to shaders

- Game doesn't favour ATI or NVIDIA cards - equal performance

http://bfcentral.ca/bf2/intel/articles/?a=7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fairly good computers; 3500+ CPUs (2.0 GHz) / 1GB of RAM / 6800GT

:mur: czemu ja zyje w takim uposledzonym kraju. Dla mnie to dream machine =\

 

 

 

jeszcze tydzien temu wogole sie gierka nie interesowalem, ale po ostatnim filmiku czekam na mp demo [;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

johnowi chodziło o filmik i tyle. orgazmu dostałes juz czy jeszcze troche potrzeba ?

1434516[/snapback]

Przedwczesny wykrzyk.

 

Ostatnio non stop tluke w BF1942, juz udziwniam ta gre na rozne sposoby (ilosc botow, stosunek sił), ciekawiej by bylo gdybym mial net w domu. Jestem cierpliwy i bede czekal na 2, bo jest sporo do roboty ostatnio, ale gierka napewno bedzie wypasiona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapodaj mi żródło tego demkka na PW jonathan!

 

czyli ty wnioskujesz te wymagania po tym jak grałeś w demo, prawda?

to sprawdź ile FPS masz i skrina ,aha i jaka mapa jest w demie????????????

to zobacz jak chodzi z 2GB ramu

na jakich detalach grasz?

uruchom w minimalnych detalach i puść na twoim czerwonym sprzecie z podpisu i napisz ile masz klatek

potem proca zjedz do mnożnikiem ? do 9 x200=1800 jak athlon 64 2800+ włóż kostkę 512    i radka 9700 i powiedz na  jakich detalach da się grać!

 

jak  odpowiesz na to wszystko co będzie znaczyć , że nie bleffujesz to przejdziesz do historii na tym forum!!!!

 

co do proca to jak się gra z botami? można na single player?

obciążają proca jak CS?

w ilu graczy max grałeś w necie i na jakim łączu ,

piszesz że neo 128 to za mało czyli sprawdzałeś? jakie pingi

miałeś dobry skill?

ile zajmuje to demo , wyjawisz tą OGROMNĄ tajemnicę?

1434475[/snapback]

To juz wyszlo PlayDemo?? :blink: :blink: :blink:

Mi chodzi lo o demo zapisane na tym trailerku :D

Co do niektorych twoich prosb to nie jestem w stanie ich spelnic

NP nie jestem w stanie zrobic 9x200=2800+ bo u mnie to zawsze bedzie 3000+

Co do lacz nie sprawdze tez jak to chodzi na 128bit-owym laczu bo mam 2Mbit i 512bit.

Co mozna powiedziec o skillu puki nie pogra sie z ludzmi??

 

Co do grania to raczej gram na "czerwonym" sprzecie zadziej na pozostalych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość frosti

Grobel napisał mi na PW , że wszyscy tutaj mają dałna...

piszę to bo mnie obraził

 

jonathan kurna filmy z prezentacji to nie DEMKA!!!!!!!!!!!

więc uważaj co piszesz wielki znawco łącz i wymagań tej gry...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hydro2

:mur: czemu ja zyje w takim uposledzonym kraju. Dla mnie to dream machine =\

jeszcze tydzien temu wogole sie gierka nie interesowalem, ale po ostatnim filmiku czekam na mp demo [;

1434736[/snapback]

Ten co masz spokojnie Ci wystarczy do klazdej gry jeszcze przynajmniej na pol roq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grobel napisał mi na PW , że wszyscy tutaj mają dałna...

piszę to bo mnie obraził

 

jonathan kurna filmy z prezentacji to nie DEMKA!!!!!!!!!!!

więc uważaj co piszesz wielki znawco łącz i wymagań tej gry...

1434967[/snapback]

ty chyba masz problemy z rozumieniem slowa pisanego [;

i wogole co to za wąty do johna? masz kompleksy jakies ? [;

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość frosti

chętnie bym wam strzelił z plaskacza, ale nie bije dzieciaków

 

tłumaczenie Arta (nie znam angola więc wybaczcie błędy

TOTALBF2

Pozwólcie mi zacząć mówić (stwierdzić), że BF2 jest prawdopodobnie najlepszym FPS, w którego ja kiedykolwiek zagrałem i to zdecydowanie będzie FPS roku, jeśli nie gra roku. Pole bitwy w 2-ce ma czym czuć się lepszym niż poprzednie tytuły serii. Wszystko idzie płynniej czołgi jadą gładziej, przechodzenie od pojazdu do ziemi jest bez szwu?, nawet skacząc w wodzie i pływając jest mniej nieporęczny. Gracz czuje się intensywniejszy. Ja przeczytałem że dużo ludzi jest sceptycznie nastawionych do trybu dowódcy z jego kierowaną artylerią, ale pozwolić mi być pierwszym, by powiedzieć, że to jest nieprawdopodobne! Zaczekaj, aż doświadczasz twoją pierwszy piechotę na bitwie piechoty wśród ogłuszającej zdolnej zapory. Marines wrzeszczą i produkuj rozbrzmiewające eksplozje, opryskując skały i wysoki poziom rumowiska do powietrza. Artyleria jest też na szczęście dużo więcej efektywniejszy i, jeśli masz na celu twój atak będzie dobry możesz naprawdę zmniejszyć nieprzyjacielską siłę całkiem znacznie.

 

 

 

Walka piechoty jest tylko dużo więcej zabawna niż jakaś inna gra FPS, którą I kiedykolwiek zagrałem i przekleństwo mają .ja zalogowałem się dużo godzin na strzelcach. Jako piechur, walka wygląda nie jak gra w bf 1942, to gra jak Black Hawk Down (film). Granie Mashtuur City z 64 graczami było naprawdę intensywne i zdolność, by biec sprintem od zarośla do budynku i szybko iść skłonny zrobiony gra czuje dużo więcej jak żywy. Jedna z cech, której ja zobaczyłem i o których trzeba wspomnieć dużo jest trybach włączania ognia. Wiele pistoletów może przełączyć od pojedynczego do pełnego automatu i M -16 może oczywiście przejście od 3 - okrągły pękać do pojedynczego strzału. Na pojedynczym strzale, twój ogień życia jest dokładny. Lubiłem bawienie się tym, ponieważ możesz trzymać to dokładne i nadal trzymać rozsądnie wysoką szybkostrzelność. Od skłonu albo kucnięcia karabiny uderzą, gdzie wymierzasz ich i możesz naprawdę trochę uszkodzić. Jedna z rzeczy którymi się zmartwiłem oglądając wideo było to ze walka piechoty byłaby zbyt powolna i, że to wzięłoby na zawsze, by zabić kogoś?. Mogę ubezpieczyć ciebie, że to nie jest prawdziwe?. Dla tych z was, którzy zobaczyliście grę video i pomyślałyście, że szkoda była drogą do niskiego, nie martw się, to nie jest. ????????

 

Jest dużo czynników w Battlefield 2, który zrobi, że to jest różna gra, ale jeden, który I czuję najwięcej został przeoczony jest co będzie pojedynczą najbardziej wpływową cechę dla zorganizowanej gry: system oddziału. Współdziałający system oddziału pola bitwy robi zespół gra bardzo łatwiejszy i więcej zabawy. Oparty na maksimum rachunkach gracza, zespoły są allotted pewny numer oddziałów. Nie jestem pewny całkiem czymś co numery są, ale każdy oddział może trzymać 5 albo 6 graczy i na najwyższym (64 graczu) I wierzę, że możesz mieć dziesięć oddziałów, zapewniając, że każdy może dostać przestrzeń. W systemie oddziału, liderzy oddziału są mobilnymi punktami ikry i możesz mnożyć się w na ich pozycji. Zdaniem , to dramatycznie zmieni się czuć się gry, jako będziesz w stanie się, by mnożyć się, gdziekolwiek łatwej. Liderzy oddziału będą niezmiernie ważni, jak gdyby oni będą zabici będziesz potrzebował mnożyć się w w punkcie kontrolnym. Jeśli twój lider oddziału będzie w pojeździe, inni gracze w oddziale będą w stanie się, by mnożyć się na tym pojeździe, aż do jego pojemności. Jeśli twój lider oddziału jest w dwóch odrzutowcu osoby, tylko jedna dodatkowa osoba może mnożyć się w na nim, ale, jeśli on jest w APC albo Blackhawk i cały oddział może połączyć się w.? Cecha VOIP jest łączona do systemu oddziału i I będę dyskutował dokładnie jak to pracuje w późniejszym wywiadzie. Teamspeak i reszta zagorzałych bojowników Ventrillo ubezpieczył, że BF 2 będzie pracował świetnie z obu z tych programów.

 

 

 

Tryb dowódcy też będzie niezmiernie wpływową cechę. Przyznam się, iż byłem sceptycznie nastawony do tgo trybu dowódcy kiedy . mogę powiedzieć, że to się nosi i to zrobi BF2 dużo więcej zabawa, w grze. Z BF:V I czułem, że dowódcy ograniczyli strategiczne opcje. Na przykład , na strefa parkowania głowicy Albany zostawił dowódców Stanów Zjednoczonych związanych w sznurze, zakopanym miód i usiąść na mrowisku. Hmm … zapnij I na broń mój jeep droga do wróg ognia RPG, albo zaprowadzać z moim APC i poświęcać oddział (to było tak kulawe, / wygłaszać z namaszczeniem). Na wszystkim mapy I zagrałem to nie był wyjście i strategiczne opcje otwarte do dowódcy są prawie niekończące się. Dowódca i pozycje lidera oddziału będą niezmiernie łatwi, by zagrać, ale prawie niemożliwy, by dominować.

?

Uderzanie klawisza enter przynosi ciebie do ekranu selekcji ekwipunku. W prawo selekcji ekwipunku tabulator jest ekranem oddziału. Na szczycie wszystkiego oddziały jest opcja dowódcy. Kiedykolwiek kiedy nie ma nikogo w szczelinie, która możesz kliknąć na dowódcy, by poprosić miejsce. Po 30 sekund mniej więcej to też będzie pochwalało albo odrzuci ciebie. Jeśli będziesz pochwalany, będziesz w stanie się, by przyjmować albo spadać przez naciskanie strony w górze albo paginują na dół. Jeśli przyjmujesz, stajesz się dowódcą. Jeśli dwaj ludzie proszą dowódcę równocześnie to idzie do wyżej zaszeregowanego gracza. Na nie zaszeregowanych serwerach I nie jestem całkiem pewny co zdarza się. Jeśli dowódca jest smacktard, inni gracze mogą "bunt ” przeciw jemu przez klikanie jego imienia na ekranie i głosowanie przeciw jemu. Nie jestem pewny całkiem jak to pracuje, ponieważ I nigdy nie dostałem spróbować tego, ale I domyśliłbym się, że to nadaje głos do każdego na twoim zespole, który oni mogą przyjąć z stroną w górę albo spadają z stroną na dół. Raz ty jesteś przyjęty na trybie dowódcy nic magiczne nie zdarza się. Możesz tylko zagrać uczciwie jako zrobiłbyś inaczej, albo możesz pójść do ekranu dowódcy naciskając czapki - zamek. Na dużym, 64 bitwie gracza, będziesz potrzebował być na ekranie dowódcy całym czasem, ponieważ inaczej twój zespół będzie dostawał się doprowadzony. Na małych wielkościach mapy to będzie interesujące, by widzieć, jak jakie klany robią, odkąd prawdopodobnie będziesz potrzebował wypełnić rolę jako dowódca i jako żołnierz.

 

 

 

Ekran dowódcy spogląda bardzo jak początek Zatar Wetlands pogoń wideo. Są trzy poziomy zoom na ekranie. Pierwszy da tobie ogólny widok mapy, drugi powiększy trochę bliżej, pokazując, że tobie rzeczy dokładniej i trzeci pozwala ciebie, by zobaczyć indywidualną piechotę. Aparat fotograficzny na trzeci ekranie jest około 300 metrów poza ziemią, która jest naprawdę małe okno. Dowódcy mają cztery opcje na ekranie, każdy, z których odświeży. Prawo pierwokup jest "zeskanuj ” który nadaje radarową falę od zostawionego do właściwego na mapie dowódcy, pokazując jemu miejsca oddziałów wroga. Inni gracze, na obu zespołach, nie mogą czegoś widzieć zdarzając kiedy badania wzrokiem dowódcy. To jest ogólnie dobre, by zaprowadzić z badaniem wzrokiem przed braniem dodatkowego działania, ponieważ to pokaże tobie, gdzie są formacje wroga. Następna najprostsza opcja jest kroplą zapasu, którą dowódcy mogą aktywować się, gdziekolwiek na mapie. Po wybraniu miejsca kropli i klikaniu guzika, magiczne pudełko spadnie z nieba przez spadochron. To pudełko uzdrawia graczy, naprawy i dostarcza amunicji. Nie jestem pewny dla jak długo być pudełka w pobliżu, albo jak dużo, który możesz mieć na mapie równocześnie. Trzeci opcja dostępna do dowódcy jest UAV, który rozmieści bezzałogowego (i niewidoczny) sonda do miejsca dowódca wyznacza. Ta sonda zasadniczo da każdą przyjazną część w zasięgu, który jest prawdopodobnie około 200-300 metrów, ich bardzo posiada system radaru. To trwa około 30-40 sekund i pokażą miejsca części wroga w prawdziwym czasie. To będzie niezmiernie ważne dla znajdowania, że ostatnia część w podstawie, albo dla zaprowadzania do ataku. Końcowa opcja dowódcy jest bał się strajkiem artylerii. Po pchnięciu guzika, to bierze około dziesięć sekund, aż muszle zaczynają spadanie. Artyleria przypadkowo uderza w około 150-200 zasięgowi metra (moje oceny) i niszczy wszystko, że, co to uderza. Każde ognie zaporowe około pięciu do sześć muszli i I oceniłbym, że coś w promieniu ma około 1 w 2 szansie życia (tak artyleria może uderzyć samolot w locie. I zdarzyłem się, by uderzyć F -16 przez jakiś cud, który był naprawdę zabawny). Artyleria ma potężną szkodę plusku i widząc, że to uderzyło i rumowisko awantury do powietrza jest słodkie. Opcje każdego z dowódców odświeżą po wyznaczonym czasie. Nie jestem pewny jaki te razem jesteśmy, ale badanie wzrokiem jest najkrótsze i zdolny jest najdłuższy. Dowódcy mogą też wyemitować rozkazy, by sformować w grupki liderów od ekranu dowódcy, którego liderzy oddziału mają dyskrecję przez przyjmowanie.

 

Dla sił spekulacji albo typu samotnika, BF2 jest grą, o której ty jesteś śniony. C4 pracuje dużo lepiej niż to zrobiło BF:V i nie musisz usiąść tam zegarek facet skręcający druty. Możesz C4 stacja radiolokacyjna przeciwnego dowódcy i kawałki artylerii, które zrobią jego pracę dużo mocniej.

 

 

 

Ostatnia cecha, którą I będę mówił o dzisiaj jest helikopterami i odrzutowcami wojownika. Możesz zdecydowanie powiedzieć, że latanie było głównym skupieniem w grze dotychczas. Powiedziałbym, że oni wykończyli ładną dobrą pracę robiąc samoloty i helikoptery łatwe, by lecieć ale trudny, by dominować. Jakiś noob może wejść do odrzutowca i wystartować i zestrzeliwuje pilota noob, ale lecenie dobrze przeciw doświadczonym pilotom będzie twarde. Piloci mogą łatwo przełączyć między bombami i pociskami ( zaniedbanie jest kółkiem myszki, ale będziesz oczywiście być w stanie się, by związać to do guzików joysticka) który zrobi lecąc dużo więcej zabawa. Ponieważ I jestem pewny przeczytałeś do teraz, samoloty zbroiły się z pociskami będzie w stanie się, by zamknąć na celach. To tylko bierze kilka sekund dla twojego samolotu, by nabyć cel. Jeśli ty jesteś w siedzeniu pilota nieszczęśliwej przyssawki, która dostaje się zamknięty na, usłyszysz sygnał dźwiękowy, który pójdzie do mocnego tonu raz, że zamek jest nabyty. Samoloty i helikoptery są zaopatrzone z środkami zaradczymi, które zrobią decydujący zabijać trudniejszy. Twój samolot też zamknie na otaczających cieplnych źródłach, jak ognie na topie studni oleju, które studnie dodadzą interesujący dynamiczny do walk psów.

 

Helikoptery są dużo więcej fajny, by lecieć niż oni byli w BF:V. It nie bierze zbyt długi, by dostawać się wiś lecenia jednego, ale to będzie brało długie godziny, by opanować pięknego art., że siedzenie kanoniera helikopterów ataku jest najchłodniejsze i zastrzelenie dobrze prawdopodobnie będzie tak trudne jak lecąc. W dodatku do twojego regularnego pistoletu (który jest naprawdę potężny), kanonierzy mają holowniczego misssle, którego oni mogą wyśledzić i lecieć telegraficznie. Kiedy ty właściwych klik w siedzeniu kanoniera to przełącza ciebie do czarnego i białego ekranu z bardzo statycznym to spogląda tylko jak autentyk. Stąd możesz strzelać pocisk, który wyśledzasz używający twój joystick albo mysz i klawiaturę. Wziąłem co najmniej dziesięć strzałów i nie uderzyłem przeklętej rzeczy, więc to prawdopodobnie nie będzie spieszyło się dla kanonierów, by dostać się biegły w tym.

 

Też dostałem okazję, by wypróbować BF2 Zboard, który idzie, by być musi dla członków klanu. To wzięło mnie co najmniej 5 obchodom, by dostać się wisieć, ale raz I przyzwyczaiłem się do tego, keyset naprawdę ulepszył moją grę, że (który jest w straszna potrzeba pomocy). Dla tych z ciebie, które nigdy nie usłyszałyście o wymeldowywać Zboard www.zboard.com . Zboards jest $50 dla podstawy i innego $20 dla keyset (chociaż możesz dostać kupon dla wolnego keyset z pudełkiem preorder). Keyset jest lekki i najwyższa jakość i przełączanie keysets jest tak łatwe nawet Mike Murphy może zrobić to! BF2 ZBoard umieszcza wszystko, gdzie potrzebujesz to i robisz to łatwiejsze, by zagrać uczciwie skutecznie. Między członkami klanu, I jestem pewny to będzie konieczność, ale nawet noobs do umiarkowanych graczy skorzysta od używania jednego. Napiszę więcej o Zboard w późniejszej historii, ale, jeśli nie robisz już mają ciebie powinien podnieść to dzisiaj.

 

To zakańcza moje początkowe wrażenia. Spróbuję wystawić inny artykuł potem tydzień, który wprowadzi AA i tankując. Czuć się swobodnie , by skomentować. Och a propos, czołgi w tej grze nie są sądzone o szkle. Skierowałem wszystko Zatar bez mojego czołgu dostającego zabity przez bały się skały (to tylko wzięło około 1/15 szkody).

 

Dyskutuj ten podgląd na naszych forach!

 

Part Preview 2

 

 

To jest drugi artykuł opisujący Battlefield 2. Today I podświetlam czołgi i AA. Pozwolił mi zacząć się przez mówiąc, że I jestem ładnym tankowcem hardcore i człowiekiem AA. Zawsze kochałem AA i kiedy I zagrałem DC zanim I dostałem miły nowy system Alienware, mojej 16 karty graficznej meg dość dużo ograniczyło mnie do patrzenia na niebo cały dzień (I opóźniałem się tak zły w DC, że I miałem twardy czas przełączający od broni do broni).

 

Całkowity, tankowanie w Battlefield 2 czuje się jak krzyż między POE i DC. Players, którzy spędzili daleko zbyt wiele godzin grających te gry wiedzieć, że jest kolosalna różnica między czołgami w tych dwa egzaminy na Oksfordzie. W całości , to nie czuło się zbyt dużo jak 1942 albo BF:V, być może to jest z powodu trajektorii muszli i szybkości, ale być może nie.

 

Pierwszy rzecz, że zaważasz o czołgach w BF2 jest, że oni są zupełnie zakołysać dowód! Nie ma niczego lepszego niż jechanie przez Hue w twoim Patton, pokonywanie trzech nieprzyjacielskich czołgów i unikanie C4 i dostawanie zrobiony przez jakiegoś $!%*@ rów! Mogę ubezpieczyć ciebie jako gracz, że to nie stanie się tobie w BF2. Spróbowałem jechanie cały sposób przez wetlands Zatar i I tylko podtrzymałem około 1/15 z baru od czego I nadaję tytuł Damage DEFEKACJI (Consistent Random Penetration Armor), i.e. szkodę od skał i rowów. Dałbym BF2 tankującego 98% stosunku dowodu DEFEKACJI. Przez moje dokładne oszacowanie, tankowanie w BF2 było tematem do około 62% DEFEKACJI i tankowanie w POE było około 67% (zmartwieni faceci, I kocham twojego nowoczesnego, ale dla jakiegoś powodu duże szybkości i skały musiały rozjątrzać szkodę czołgu). Jedna rzecz I żałuję, że oni nie będą mieli BF2 czołgów jest dwoma typami muszli, którymi I czuję był najlepsze dodatki jednego z POE. W każdym razie, z powrotem do samej gry.

 

Tankowanie w BF2 jest dużo więcej gładszy w całości niż to było w poprzednich tytułach. Tylko grałem przez kilka godzin, ale I mogę powiedzieć, że 90 M1 A4, Type 98 i T czuł się dramatycznie różny. Kochałbym zrobić intensywniejszą porównawczą analizę dla ciebie, ale I naprawdę nie mogę bez gry usiąść z przodu mnie.

 

Od czego I zagrałem, czołgi były dużo więcej zabawa, by posłużyć się w miastach, że oni byli w poprzednich tytułach, które I zagrałem. Odkąd wróg może naprawdę wejść do o wiele więcej budynki i może dostać się bardzo wyżej niż oni mogliby w poprzednich tytułach, mienie manewrowalnego czołgu, który może wyjść kłopotu szybko jest bardzo kluczowe. Czołgi w Battlefield udowodniły, by być bardzo wszechstronny. Jedna z chłodnych cech była, że dostajesz ostrzeżenie kiedy wróg zamyka ramię strzelany pocisk na do ciebie. Nie myślę, że to jest naprawdę bardzo praktyczne, odkąd dostajesz to trochę późno, ale to jest nadal miła rzecz, by mieć.

 

Inna kluczowa cecha jest, że kanonierzy będą dużo więcej ważniejszego w BF2. Jako kanonier wieżyczki czołgu, twoja wieżyczka ruszy się niezależnie. Wiem, że to będzie robiło krew kaprysów realizmu wszędzie wrą, ale to jest ok, ponieważ to jest fajny od czegoś co I zobaczyłem. Przez to I znaczę, że kiedy kierowca czołgu obraca wieżyczkę, twój stacjonarny pistolet na topie jest naprawiony. To zrobi to łatwe, by wyjąć oddziały wroga, odkąd drobne ruchy twojego kierowcy nie rzucą ciebie sposób. Kanonierzy czołgu też będą w stanie się, by kucać!!! To było naprawdę chłodne i to wyjęło mnie z kilka bardzo klejących sytuacji, jako jakiegoś ukradkowego małego British faceta z czarnymi włosami (czyjemu imieniu, które I nie wspomnę tutaj) był dość dobry w wybieraniu mnie z tego siedzenia kanoniera kiedy I zostałem wystawiony, by strzelać. Aby kucnąć wszystko, co potrzebujesz zrobić uderza i trzymają kontrolę. Właciwie zabiłem około 4 wrogów (i, kto zna jak wielu kolegów z drużyny), z najlepszym pistoletem, w mało godzinach I dostałem zagrać. To jest poprawa gargantuan przez BF:V, gdzie I osiągnąłem przeciętnie 1-2 wrogów na miesiącu.

 

W mieście, czołg może naprawdę zrobić numer przeciw piechocie i innym pojazdom. Oni są też nieznacznie mniej podatni do C4 niż oni byli w DC albo BF:V, który jest miły. To bierze dwie cegły C4, by nokautować czołg i co najmniej 2 granatów tuzina (tak, granaty mogą nadal zranić ich). Nie jestem pewny całkiem jak wielu uderzeniami RPG, które to bierze, albo, gdzie potrzebujesz uderzyć RPG, ale to jest prawdopodobnie dookoła 4. As widziałeś oficjalne Game video odtworzyć, czołgi mogą naprawdę ukarać piechotę dość złą. Muszę powiedzieć z fizyką szmacianej lalki i droga komputerami NVIDIA i karty graficzne oddały grę, to bardzo zaspokajało, by wysadzić, że ten sam czarny owłosiony Brit wysoki do nieba i oglądać, jak jego bez życia korpus płynie sennie zanim to wróciło do firma terra z apatycznym głuchym odgłosem (i przekleństwo).

 

Czołgi czują dużo więcej realistyczny niż oni zrobili poprzednie tytuły. Zawsze myślałem, że pociski w DC były zbyt linearne i przewidywalne. BF2 uderza dobry bilans w mojej książce i naprawdę musisz pracować, by dostać pocisk, by uderzyć złych facetów w długich odległościach. MBTs zwykle co najmniej uczyni niezdolnym, jeśli wprost nie zniszczą APC, ale to razem dookoła BMP może uszkodzić ciebie z powrotem. Oni nie są całkiem tak potężni jak oni byli w POE (gdzie mucha przez drut rakieta może obciąć MBT w jednym uderzeniu) ale APCs w BF2 pakunku całkiem przebijaka. Jedna z cech, którą I po pierwsze zauważyłem na Zatar jest, że rakieta APC wyśledzi czołgi wroga, które robi im dużo więcej efektywniejszego. Byłem w Bradley i I wziąłem strzał w MBT w ruchu w około 300 metrów i I całkiem zostałem zaskoczony kiedy to wgniotło i trochę wyspecjalizowało się szkodę.

 

Nienawidziłbym powiedzieć to, ale I mam musieć dać Ben Smith jakiś kredyt dla drogi on posługiwał się BTR -90 na Zatar. Zaufanie mnie, którego ego faceta nie potrzebuje jakiegoś nadawać tempo i on mówi więcej $* niż 12 roku stary CAL - I gracz CS, ale facet może zdecydowanie zepsuć oddziały w tej rzeczy. Zdaniem , z właściwym wsparciem lotniczym BTR będzie jednego z śmiertelny pojazdów w BF2. To może coś zrobić, to może ruszyć naprzód szybko, samym plecom z niebezpieczeństwem w sekundzie i ta armata jest tylko śmiertelna przeciw piechocie. Jeśli możesz trzymać jakąś odległość między się i sprzeciwiającym MBTs możesz naprawdę wyładować jakieś zamieszanie w tej rzeczy. Zdolność przejść seamlessly od wody do ziemi i zdewastować piechotę w pewnej odległości z twoją armatą zrobi pojazd dobrze warty twój raz. Jeśli tylko ci faceci EA wiedzieliby jak zagrać jako zespół oni byliby niepowstrzymani! (Zauważ: szansa, że jakiś z sztabu EA użyje pracy zespołowej jest około tak prawdopodobna jak mając 65, że-3 zaokrągla się na Al El bez bycia oskarżony oszukiwania).

 

Teraz I obiecałem, że I napiszę aktualizację na śmiertelnym kawałku AA MEC i I będę. Tunguska M1 jest jeden znaczą pojazd … As duży anty powietrze entuzjasta I nie mogę czekać widzieć jakichś wykwalifikowanych kanonierów, którzy nie mają żadnego wyrzutu sumienia o wysadzaniu tych ładnych pilotów chłopca, gdy oni pociągają link wyzwalający i wyskakują ze spadochronem od ich palącego kadłuba statku odrzutowca. Pistolety Tunguska naprawdę trochę uszkodzą do helikopterów i odrzutowców. To bierze tylko kilka sekund bezpośredniego ognia (który jest niezmiernie twardy, by osiągnąć) by przynieść odrzutowiec. To też jest zaopatrzone z anty powietrznymi pociskami, które pracują! Te z ciebie, które spróbowałyście przynieść Mig 17 w M. U. T. T. coś o czym I mówię będziecie znały. Pociski zamkną na do cieplnego źródła, które tylko bierze sprawę sekund. Uważaj, chociaż, ponieważ oni też wyśledzą otaczające cieplne źródła, które wykwalifikowani piloci wykorzystają. Twój Tunguska nie może naprawdę wyśledzić samolotu, który leci z tego samego kierunku jako rafinerii, od twojego zamka dalej zmienią się od jednej olejnej wieży do następnego. Niestety I nie miałem długi, by spędzić w Tunguska, ponieważ mapa przełączyła tylko pięć minut, gdy I wszedłem, ale I mogę zdecydowanie powiedzieć, że to będzie jedno z najchłodniejszych pojazdów w grze. Mamy nadzieję nasi faceci Combat Planet mogą przetestować to gruntownie w U. K. Mod Day! .

Dołączona grafika

Dyskutujcie o tym!!!!!! Niech ktoś to poprawi aby było bardziej zrozumiałe.

http://www.totalbf2.com/news/images/screen025.jpg

Edytowane przez frosti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość frosti

może się kiedyś zmierzymy na polu bitwy, ale tylko jeśli będziecie mieć oryginała, albo w demku jeśli się zgadamy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chętnie bym wam strzelił z plaskacza, ale nie bije dzieciaków

 

1435079[/snapback]

 

:huh: :huh: :huh:

 

Chyba znikne z Tweaka

Toz to istna grozba!! :lol: :lol:

 

A od dzieciakow to Ty tu ludzi nie wyzywaj bo to narazie tylko ty sie podniecasz jak 12 letni szczyl. A na dodatek walisz teksty 10 latka

 

Zebym ja ci nie strzelil z plaskacza.

Za malo masz % na koncie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość frosti

miły jesteś tak jak większość tutaj... albo raczej jak mniejszość

 

zaciągam filmy

Edytowane przez frosti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o to ze jest mily czy nie, ale jest raczej realista.

Badz ku twojemu rozczarowaniu nie jest jak to napisales "dzieciakiem" tylko osoba dorosla ktorej nie podniecaja juz gierki.

 

Mi osobiscie filmiki sie bardzo podobaja i wiaze z gierka duze nadzieje.

Ale nie podniecam sie przed premiera. Puki sam nie zagram i gierki nie ocenie nie wydam osadu na jej temat.

 

Kilku juz tu sie jaralo "driv3rem" piszczeli z podniety a jak gierka sie ukazala to...... sami wiecie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się nowa punktacja -8 za teamkill , 1 za assist , 1 za kill assist , 2 za sćiągniecię flagi , 2 za zdobycie checka bardziej to sprawiedliwe niz w BF1942

No i wystarczy 50% energi ściągnąć kolesiowi i już masz kill assist :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...