Skocz do zawartości
Gość tryfcio

serwer i co dalej??

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tryfcio

właśnie składam sobie serwer . na socket 3, procek 133 mhz ,czy to starczy ??? ma działać jako serwer dla moje stronki internetowej tylko nie wiem jak to skonfiguroać i podłączyc rzeby działało . prosze o proste odpowiedzi bo w tej dziedzinie jestem laikiem :oops: , a ile to kosztuje miesięcznie bo słyszałem rze to musi być podłaczone 24 g. na dobe > dzienki !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz taki przycisk zmień to raz a dwa czyli 2 osoby na neostradę 128 ... p 60 lub 485 dysk 2 gb.a 133 wystarczy daj mu 64 mb jakiś linuks lub nawet win ale go nie polecam za bardzo bo dziurawy :) a serwer musi chodzić 24/h 7 dni w tygodniu 365 dni w roku lub 366 jeśli przestępny ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość tryfcio

sporo alr i tak bendze dzielił na kumpli to do rachunku dolicze po 10 zł za prąd ;) to zawsze sie troche zwruci :)

a ja składam ten serwer za najmniejsz pieniądze i tak. dltego kupuje zasilacz 200 wat bo 250 nie potarzebty jak tylko bendzie jeden cd-rom i morze dyskirtki ale sie zastanowie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tryfcio bardzo prosze pisz po polsku, albo w Wordzie i wklejaj.

Tematów o routing neo była masa, a co do neo jako serwera WWW - no cóż mozliwe, ale problematyczne. Potrzebny będzie dynamiczny DNS np. no-ip.com i niewiem czy istnieje darmowy dynamiczny dns mający linuksowego klienta i nawet jeżeli przebrniesz przez to, to i tak bedzie to działaś bardzo wolno. BTW do neo dostaje 50mb naserwerach tepsy, wiec tam sobie możesz stronke hostowac .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość tryfcio