Quam Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2004 a nVidia ukryla przy premierze, ze GeForce 6800 w poroznaniu do Ultra i GT posiada o jeden potok przetwarzania wierzchołków mniej. i co? mam o tym trabic przez okno, wydzwaniac po kumplach i zanudzac tesciowa? Swieta racja, ta klotnia do niczego nie prowadzi, ale jak tak chcesz robot to prosze bardzo, spojrzmy na to obiektywnie: "Spójrzcie na dolny lewy róg ekranu. W przypadku ATi faktycznie daje się zauważyć problem z płynnym filtrowaniem, problem jednak w tym, że serwis Tech Report chyba nie miał okazji porównać swoich wniosków z efektami jakie można zobaczyć na nVidii. W przypadku nVidii filtrowanie trójliniowe faktycznie działa nieco lepiej, ale ostrość w głębi obrazu jest znacznie słabsza niż na ATi." 1. catalyst 4.9 nie sa oficjalne 2. na fx jest lepsze filtrowanie, ale zobacz na glebie i ostrosc : fx do ati nie podskoczy http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/wyb...5900XT_High.jpg http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/wyb...800Pro_High.jpg http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/wyb...5900XT-High.jpg http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/wyb...600Pro-High.jpg Hmm...ciekawe :twisted: To samo było w FarCry... pamietam bo mam screeny z starego 5900XT i mojego 9800SE... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-mess- Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2004 haha, ale koles jedzie po NV 8) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2004 W farcry fx'y też gorzej wypadły pod względem jakości, ati lepiej renderowało efekty pixelshader2.0, na fx'ach te jednostki były niedopracowane...dopiero na gf6800 te efekty są jeszcze lepsze i ładniejsze: http://www.hardocp.com/image.html?image=MT...0xfN182X2wuanBn http://www.hardocp.com/image.html?image=MT...0xfN183X2wuanBn http://www.hardocp.com/image.html?image=MT...18xNF9sLmpwZw== nie jestem ślepym fanatykiem, ati też robiło optymalizacje (rozmycie odległych obiektów w farcry) i za to ich nie pochwalam, ale skoro wyszukuje się na siłę argumentów, w dodatku nieobiektywnie i nie zauważając błędów drugiej strony to takie porównanie nie ma sensu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dabek Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Nie chciałem zakładać nowego tematu i może to nie jest dobre miejsca dla tego postu. Właśnie przed chwilą kręce sie po ORB i tak wyszukałem sobie w 2k3 Radka 9200 i po wyszukaniu myslałem, że mam zwidy, ale nie to była prawda, znalazłem tam 2 Radki które mają powyżej 12 tys 3DMarków w 2k3. coś nie mozliwego, a jednak prawdziwe. Stery są WHQL - FM Approved, czyli jakieś normalne i sie tak zapytam, może głupie pytanie, ale co oni zrobili, że jest taki ogromny wynik. Wydaje mi sie, że może jakież optymalizacje w sterownikach, ale taka wielka różnica to nie, nie pozamieniali oni czasem tekstur :?: Tu macie linki to tych dwóch "oszust" http://service.futuremark.com/compare?2k3=2971171 http://service.futuremark.com/compare?2k3=2832090 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SamoDobro Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Tu macie linki to tych dwóch "oszust" http://service.futuremark.com/compare?2k3=2971171http://service.futuremark.com/compare?2k3=2832090 8O no ja w to nie wierzę - coś tam jest namotane mocno... na dodatek i rdzeń i zegary są na standardowym poziomie... dziwne to to Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Nie chciałem zakładać nowego tematu i może to nie jest dobre miejsca dla tego postu. Właśnie przed chwilą kręce sie po ORB i tak wyszukałem sobie w 2k3 Radka 9200 i po wyszukaniu myslałem, że mam zwidy, ale nie to była prawda, znalazłem tam 2 Radki które mają powyżej 12 tys 3DMarków w 2k3. coś nie mozliwego, a jednak prawdziwe. Stery są WHQL - FM Approved, czyli jakieś normalne i sie tak zapytam, może głupie pytanie, ale co oni zrobili, że jest taki ogromny wynik. Wydaje mi sie, że może jakież optymalizacje w sterownikach, ale taka wielka różnica to nie, nie pozamieniali oni czasem tekstur :?: Tu macie linki to tych dwóch "oszust" http://service.futuremark.com/compare?2k3=2971171http://service.futuremark.com/compare?2k3=2832090 Gdzieś na tym forum cztałem post forumowicza, który nie podając dokładne sposobu żeby nie prowokować oszustw, pokazywał, że można pod 3DMarkiem uzyskać niebotyczne rezultaty. To wina benchmarka, który można oszukać, a nie sterów. Niestety nie pamiętam dokładnie tego posta POWTARZAM: PO HOOOOY TEN TEMAT :?: :?: :!: :!: Kolejna sprzeczka co ważniejsze: Wielkanoc czy Boże Narodzenie .... :evil: :twisted: :evil: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dabek Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Aha już wszystko kapuje to nie ma sensu samego siebie sie oszukiwać. Chciałem sie tlyko dowiedzieć co zrobili i uzyskałem na to odpowiedź. Pozdro 8) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Od pewnego czasu nie widziałem już żadnej klutni i było ok. Sytuacja się ustabilizowała jak nigdy! :wink: No ale cóż. Mr. Robot wkroczył. :D Co próbujesz nad udowodnić? Masz jakieś kompleksy czy co? Miałem nic nie pisać ale dodam tylko jedno. W sterach oszukują obydwie firmy. Ale w hardwarze tylko NV. Prosty przykład. Seria FX i potoki zamiast 8x1 to 4x2 oraz ilość wierzchołków renderujących w 6800 zamiast 6 to 5! :? Skoro trafiły się wadliwe partie to niech sprzedadzą je jako 6800LE a nie jako pełny 6800. To mi się bardzo nie podoba mimo, iż uważam serie GF 6800 za bardzo udaną. I jak można mieć zaufanie do takiej firmy skoro klientów robi w balona? :( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frstjob Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Od pewnego czasu nie widziałem już żadnej klutni i było ok. Sytuacja się ustabilizowała jak nigdy! :wink: No ale cóż. Mr. Robot wkroczył. :D Co próbujesz nad udowodnić? Masz jakieś kompleksy czy co? Miałem nic nie pisać ale dodam tylko jedno. W sterach oszukują obydwie firmy. Ale w hardwarze tylko NV. Prosty przykład. Seria FX i potoki zamiast 8x1 to 4x2 oraz ilość wierzchołków renderujących w 6800 zamiast 6 to 5! :? Skoro trafiły się wadliwe partie to niech sprzedadzą je jako 6800LE a nie jako pełny 6800. To mi się bardzo nie podoba mimo, iż uważam serie GF 6800 za bardzo udaną. I jak można mieć zaufanie do takiej firmy skoro klientów robi w balona? :( Wróciłeś widzę :D I dobrze :wink: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hajmon3 Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Od pewnego czasu nie widziałem już żadnej klutni i było ok. Sytuacja się ustabilizowała jak nigdy! :wink: No ale cóż. Mr. Robot wkroczył. :D Co próbujesz nad udowodnić? Masz jakieś kompleksy czy co? Miałem nic nie pisać ale dodam tylko jedno. W sterach oszukują obydwie firmy. Ale w hardwarze tylko NV. Prosty przykład. Seria FX i potoki zamiast 8x1 to 4x2 oraz ilość wierzchołków renderujących w 6800 zamiast 6 to 5! :? Skoro trafiły się wadliwe partie to niech sprzedadzą je jako 6800LE a nie jako pełny 6800. To mi się bardzo nie podoba mimo, iż uważam serie GF 6800 za bardzo udaną. I jak można mieć zaufanie do takiej firmy skoro klientów robi w balona? :( tylko co to za różnica skoro wydajnosć jest taka jaka jest? ATI oszukiwało z 9500 w specyfikacji podając 128-bit szynę a była 256 bit w niektórych przypadkach. :) W R8500 na początku mówiono, że ma 1 vertex jak GF3 a pózniej okazało się, że ma 2 vertexy (powinien mieć sporo większą wydajnosć od GF3). Historia z modowalnoscią kart 9500, które jak się okazało mają 8 potoków (uzytkownicy 9700 mogli się czuć oszukani, płacąc więcej za to samo). 9800 pro z 128 bit szyną (choć to już sprawka sapphire a nie ATI). Jak widać nikt nie jest święty. 8) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Pewnie, że nikt nie jest święty, Dalej nie rozwijajmy tego tematu. jest jak jest. Cieszmy się z tego co mamy i tyle. Niedługo niestety z taką polityką naszych firm bedziemy zmuszeni kupić konsolkę bo nie uśmiecha mi się posiadać graf obydwu firm, żeby we wszystko pograć vide Doom3 i HL2! :wink: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majdan Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2004 tylko co to za różnica skoro wydajnosć jest taka jaka jest? ATI oszukiwało z 9500 w specyfikacji podając 128-bit szynę a była 256 bit w niektórych przypadkach. :) W R8500 na początku mówiono, że ma 1 vertex jak GF3 a pózniej okazało się, że ma 2 vertexy (powinien mieć sporo większą wydajnosć od GF3). Historia z modowalnoscią kart 9500, które jak się okazało mają 8 potoków (uzytkownicy 9700 mogli się czuć oszukani, płacąc więcej za to samo). 9800 pro z 128 bit szyną (choć to już sprawka sapphire a nie ATI). Jak widać nikt nie jest święty. 8)Nie no fajne oszustwa niech NV bierze przykład z ATI... Fajnie gdybyśmy sie dowiedzieli że GF6800 ma 24potoki i szyne 512bit :lol: Troszke słabe przykłady wymieniłeś... To raczej nie są oszustwa, no może tylko z tymi jednostkami vertex shader ale swoją drogą dziwne to krętactwo. Ja pamiętam tylko historie z szczegółowością mip mapów w grze quake3 za czasów R200. Owa "optymalizacja" znalazla sie tylko w jeden wersji sterowników a w następnej już znikła i co ciekawe nawet wydajność była większa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SamoDobro Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2004 do Majdana taki OT: avatar trochę nijak ma się do tego, co masz w sigu ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...