przemo77 Opublikowano 5 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2004 Z gory przepraszam za posta, ktorego tematyke (podobna) czytujecie czesto, ale sprawa jest dla mnie wazna, a ze jestem zielony to nie wiem nawet czego szukac w sieci. Otoz mam sobie Neo 640, ktore chce podzielic pomiedzy kompa mojego i rodzicow, co by mnie wiecej nie denerwowali przychodzac do mnie na internet cos sprawdzic. Kompy maja byc oczywiscie od siebie niezalezne, czyli uruchmiam jednego z nich i juz mozna surfowac po sieci. Jak to zrobic najtanszym kosztem ? Dodam ze nic wielkiego mi nie potrzeba, ot jakis sprzet zeby podzielic NEO na dwa kompy. Sprzet nie musi miec zadnego dzielenia pasma itp.... Modem ktory mam od Neo to Sagem Fast 800 na USB. Wyczytalem juz cos ze chyba nada sie Planet ADE-4000, ale nie wiem czy napewno. Moze cos innego, bo tak na dobra sprawe nie wiem nawet czego potrzebuje. PS: Mozecie mnie jeszcze przekierowac na jakis temat albo stronke, gdzie jest łopatologicznie opisane jak podzielic NEO, tzn: gdzie jaki kabelek, jak skonfigurowac sprzet itp... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walker3d Opublikowano 5 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2004 Musisz sprzedać tego sagema i kupić sobie modem w wbudowanym routerem i wyjściami RJ 45 . Pełno tego jest na allegro i pełno modeli było poruszanych na forum . PS: Mozecie mnie jeszcze przekierowac na jakis temat albo stronke, gdzie jest łopatologicznie opisane jak podzielic NEO, tzn: gdzie jaki kabelek, jak skonfigurowac sprzet itp... http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=44105 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...