Skocz do zawartości
grzegrz

Tomb Raider Legend

Rekomendowane odpowiedzi

Jednak lipa.

Nie ma szans grac plynnie na 6600 w ta gre z wlaczonym NG.

FPS oscyluje w okolicach 10 wiec nie wiem jak to uczyniles Roger ale ja nie moge grac.

Ja gram na moim 6600 z podpisu bez AA i shadows. Gra się płynnie tylko czasem doczytuje z dysku bo mam tylko 512mb ramu więc wtedy haczy ;) Aha nie graj z Frapsem bo wtedy gra się zwalnia i przyciski same się naciskają :blink: Edytowane przez Pawel7332

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak lipa.

Nie ma szans grac plynnie na 6600 w ta gre z wlaczonym NG.

FPS oscyluje w okolicach 10 wiec nie wiem jak to uczyniles Roger ale ja nie moge grac.

Nie powiedzialem ze sie gra plynnie :)) Tylko ze jest roznica pomiedzy poprzednimi sterami, gdzie w zadnym miejscu nie bylo plynnoisci. Na tych sa juz miejsca. Poza tym tak OT na tych sterach moge zagrac w Fable w rozdzialce 1280x768 full detail. Na poprzednich sie to nie dalo, max co mialem to 800x600 ze sciagnietymi shadow do polowy. Ja tylko chcialem zeby posiadacze mocniejszych maszyn sprawdzili czy jest wzrost FPS. :)) Ponoc w FarCry te stery daja wzrost 20-30 FPS a w Oblivion ok. 15 FPS.

 

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VanDalu :D

W pełnej wersji jest to samo. To jest jakby efekt zmoczonej lary. Wydaję mi się, że chcieli tym sposobem uzyskać spływającą wodę z lary. ;) Mi jakoś to nie przeszkadza. :)

(...)

Dobra to inaczej napiszę ;). Wyobraźcie sobie że widzicie Larę w wodzie unoszącą się na powierzchni. Kiedy patrzycie na jej "ciało" przez lustro wody widzicie że wygląd jej modelu (jak i wszystkiego co pod wodą jest) jest załamywany przez "fale" na powierzchni (fajny efekt). I tu jest problem bo ja NIE WCHODZĄC DO WODY a stojąc NAD WODĄ widzę Larę tak jakby była zanurzona!!!! Ale tylko ta czesć która na obrazie przesłania wodę (np. stopy które widać na tle podłoża nie są "deformowane"). I dlatego uważam to za bug! To nie jest ŻADEN efekt "spływajacej wody" i nie jest to "lustrzane odbicie" tylko głupio wygladajacy błąd w renderingu!. Najlepiej niech ktoś zarzuci screena z tego miejsca (to demko wiec zakłądam że pierwszy level), przeskakuję przez kładkę skalną i podchodzę do wody (tu jest screen robiony...sam początek levelu). Jak zobaczę to samo u was to uznam to za bug ale jeżeli nie to znaczy że coś mam nie tak (oczywiście u was to bedzie bez NG). Nara. Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CYTAT CYTAT CYTAT

http://www.tweaksrus.com

sterowniki o symbolu 84.37 v2.

Zainstalowalem je i ..... jesli mnie oczy nie myla (frap'sa nie uzywam) to Lara chyba dostala lekkiego kopa. :))

Jesli komus sie chce to prosze o sprawdzenie tego. :))

Czytalem tez na boardzie tejze strony ze wiekszosc gier na tych sterach dostaje kopa po 10-15 FPS. :))

CYTAT CYTAT CYTAT

 

Na pewno chodzi ci o te sterowniki 84.37 XP v2 XTreme-G ?

 

Posiadam GF 6600GT.

Używałem ostatnio 84.21 whql i gdy wgrałem te o numerze 84.37 Nvidia Beta

to w grze Condemned Criminal Origins liczba klatek spadła o 3 fps

i wróciłem do tych moich poprzednich 84.21 whql.

Te Twoje są w wersji modyfikowanej Xtreme-G

Zanim je zainstaluję to jednak wolę, aby ktoś przedemną je zainstalował

i spradził jak chodzą takie gry jak Condemned Criminal Origins, Far Cry, F.E.A.R.

i NFS MW.

Edytowane przez danywatt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra to inaczej napiszę ;). Wyobraźcie sobie że widzicie Larę w wodzie unoszącą się na powierzchni. Kiedy patrzycie na jej "ciało" przez lustro wody widzicie że wygląd jej modelu (jak i wszystkiego co pod wodą jest) jest załamywany przez "fale" na powierzchni (fajny efekt). I tu jest problem bo ja NIE WCHODZĄC DO WODY a stojąc NAD WODĄ widzę Larę tak jakby była zanurzona!!!! Ale tylko ta czesć która na obrazie przesłania wodę (np. stopy które widać na tle podłoża nie są "deformowane"). I dlatego uważam to za bug! To nie jest ŻADEN efekt "spływajacej wody" i nie jest to "lustrzane odbicie" tylko głupio wygladajacy błąd w renderingu!. Najlepiej niech ktoś zarzuci screena z tego miejsca (to demko wiec zakłądam że pierwszy level), przeskakuję przez kładkę skalną i podchodzę do wody (tu jest screen robiony...sam początek levelu). Jak zobaczę to samo u was to uznam to za bug ale jeżeli nie to znaczy że coś mam nie tak (oczywiście u was to bedzie bez NG). Nara.

Sprawdzilem to i nie mam takiej sytuacji,czyli albo zle patrze,albo tak jest tylko na kartach NV

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Legenda nie jest wcale taka krótka :lol2: Rekord w Tomb Raider I to 2:39:30 ;) Tomb Raider II można przejść w 2:44:02, a Tomb Raider III w 2:28:20 :unsure: Więc nie można powiedzieć, że Tomb Raider Legenda jest najkrótszym Tombem :D A co do tych sterowników XG to nic nie są lepsze od 84.43 bynajmniej w Legendzie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilem to i nie mam takiej sytuacji,czyli albo zle patrze,albo tak jest tylko na kartach NV

Albo coś od NV albo po prostu ja mam coś zrypane :?...no i nie zapominajmy że ja mam demo tylko i "stare" stery (81.98...nie chce mi się zmieniać na 84.21 a bety do mnie nie przemawiają jakoś ;) ). Ale jak już wcześniej napisałem nie widziałem tego błędu zaraz jak grałem po zainstalowaniu dema a dopiero po modyfikacjach w rejestrze (tylko że ustawienia mam teraz defaultowe wiec powinno być ok a nie jest :/ ). No nic. Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ty gadasz ? Na radku 9700 tnie na high ? Rozumiem ze moze przyciac ale napewno nie tak by nie dalo sie grac...

 

Ten twoj 6600 to tez nie jakis demon predkosci ;) Co do sterow to niech tez ATI cos zrobi.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Testowalismy dzisiaj ze znajomym na X1800 Sapphire 512GDDR3 AMD 64 3ooo@4ooo tego nieszczesnego TR:L...

Na 1024/768 wszystko ON oprucz AA w JAPAN odrazu po filmiku bylo na wprost jak sie patrzylo Larą bylo okolo 30-40FPS... Jak sie obracalo kamera bylo z 80-90 oczywiscie mowa tutaj o patchu 1.1... Wlaczylem taki sam tescik u mnie i tam gdzie bylo 30-40 u mnie bylo 34 okolo a tam gdzie on mial 80-90 to mialem od 90 do ponad 100... On ma 2GB ram a ja mam 1GB... Procka oczywicie podkrecilem do jego ustawien zeby bylo podobnie... Jego karta pracuje na standardowych i moja wiec sami ocencie czy te 512GDDR3 pomaga... Nie wiem moze zle miesjce do testowania wybralem no ale mowie co bylo...Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ty sie wypowiadasz o grafie jak grasz na Radku 9700 gdzie tnie nawet na high :angry: A tak w ogole to kiedy beda oficjalne nowe stery pod Legend a nie bety ?

Nie masz pojęcia na jakim sprzęcie grałem w tą gre wiec nie pierdziel głupot człowieku. Pozatym na radku też było testowane i śmiga bezproblemowo. Juz pomijam fakt ze ciągle goni Cie w grze banda klonów. Może to tylko ja miałem takie szczęście ale motyw w knajpie z tokomonto (czy jak on tam miał) i objazd kamery przez jego ochroniarzy mnie prawie z krzesła zwalił, każdy wyglądał identycznie, a było ich chyba z 4 :D

Gierka jest ładna ale nie jest to nic wielkiego tak naprawde. Najbardziej mi sie nie podoba to, że jest banalna (a autoaim jak na jakieś konsoli) i króciutka. Na serio sie zastanwiam co tyle miejsca tam zajmuje (instalka ponad 7GB).Duża różnica jest też w detalach między kluczowymi postaciami, a pobocznymi. Wystarczy popatrzeć na Lare i na żołnierzy w Kazahstanie. Wyglądali obok siebie jak postacie z różńych gier o dużej przepaści między sobą w sferze graficznej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ty gadasz ? Na radku 9700 tnie na high ? Rozumiem ze moze przyciac ale napewno nie tak by nie dalo sie grac...

U mnie na radosławie 9700 gierka pocina jak szalona w 1280x1024 bez efektu głębi obrazu i AA ... Z AA potrafi zjechać do 18 FPS przy jakichś skomplikowanych miejscach - choćby wejśćie na basen w domu Croftów. Aż sam się dziwię ile jeszcze powera ma staruszek :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na radosławie 9700 gierka pocina jak szalona w 1280x1024 bez efektu głębi obrazu i AA ... Z AA potrafi zjechać do 18 FPS przy jakichś skomplikowanych miejscach - choćby wejśćie na basen w domu Croftów. Aż sam się dziwię ile jeszcze powera ma staruszek :P

To dojdz do Japoni :) Do Japonii smiga nawet na radq 9550 a potem nawet u siebie musze spuscic aa do x2 (oczywiscie daltego tak dobrze,bo bez NG)

 

Tomb Raider II można przejść w 2:44:02,

To ciency sa,ja przeszedlem w 2 i pol oczywiscie bez sekretow :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nasza "kochana" Cenega Poland znow cichutko zmienila date wydania Legendy na czerwiec :mur: Przeciez to jest zenujace. Tam nie ma tyle textow zeby tlumaczyc 2 miesiace !!!! Czy oni sa normalni ? A tutaj jest opis jak włączyć rozszerzoną możliwość wyboru efektów graficznych. Gre mozna tak dostosowac, ze na moim 6600 nextgen dziala SUPER !!!! Daje wam screena z jakimi ustawieniami gram :D W Boliwii doszedlem do zagadek ze skrzynkami i narazie zero zaciec :lol2: No raz sie przycielo bo dysk cos meczyl <_<

 

Dołączona grafika

Edytowane przez Pawel7332

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Haha - to dziala !! Oto dowod pierwszy i drugi.Co prawda musze teraz grac w 1024 bez AA ale mam NG na X800 haha :D Zastanawiam sie czy aby napewno bede zmienial mobo i grafe na 7800gt :D Co prawda przytnie troszq rzeczywiscie,ale panowie,mam next gena na karcie,ktora go nie obsluguje :)

Edytowane przez hydro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj jeszcze jakieś screen'y bo dziwnie to wygląda. I te cienie jakieś kiepskie no ale radki tak mają.

Hehe.

;)

Wybierz mi miejsce gdzie mam zrobic tego screena.Japonia i Ghana. Przy okazji cos odkrylem.Jesli na zintegrowanych kartach pierdzi Wam dzwiek tak jak u mnie to wystarczy wejsc do rejestru i w reverb ustawic 0 :) Edytowane przez hydro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OMG!

 

Jak tylko znajde chwile czasu to wyprobuje to na moim radku i porobie testy :)

 

Aha jeszcze jedna sprawa. Ktos moze wie czy da sie tak uaktywnic dzwiek na 4 glosniki w grze? Co prawda mam dzwiek w 4 ale jest to stereo.. nie ma dzwieku przestrzennego :-|

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OMG!

 

Jak tylko znajde chwile czasu to wyprobuje to na moim radku i porobie testy :)

Niestety ostrzegam.W ghanie przy wodospadzie to nie tnie u mnie dopiero przy wylaczonych cieniach z patchem 1.1 !! Z cieniami spada nawet do 10fpsow !! Ale tylko przy wodospadzie tak tnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybierz mi miejsce gdzie mam zrobic tego screena.Japonia. Przy okazji cos odkrylem.Jesli na zintegrowanych kartach pierdzi Wam dzwiek tak jak u mnie to wystarczy wejsc do rejestru i w reverb ustawic 0 :)

Sorki hydro, poprzedni post to była taka mała podpucha :wink: ale Twoje zdjęcia i tak odbiegają od tego co widać na screen'ach poniżej.

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Możesz robić takie jak te byle nie było widać tylko głowy Lary. Daj całe sceny i z fraps'em może?

 

Może jeszcze ktoś wyrazi swą opinie, by nie było, że stronniczy jestem czy cuś.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiesz ja mam nextgen normalny bo mam ps 3.0 i powiem ze jak sie je wylaczy to roznice zauwazylem tylko w wydajnosci ;) Grafika jest naprawdę taka sama !!

 

Japonia

Ghana

 

Wiecej screenow dam pozniej :D

 

EDIT: Sorry zauwazylem ze HDR brakuje tak jakby albo jest slabszy :angry:

Edytowane przez Pawel7332

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pluskwa -> A masz patcha ? Zrobiłem dla was porównanie B) Jak widać z ps3.0 woda wygląda precyzyjniej i textury skały są bardziej wypukłe :blink: No ale niestety z ps3.0 troszq tnie <_< Różnica w grafice nie jest wielka, a wydajność dużo wzrasta na ps2.0 :)

 

High:

Dołączona grafika

 

NextGen ps2.0

Dołączona grafika

 

NextGen ps3.0

Dołączona grafika

Edytowane przez Pawel7332

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...