Skocz do zawartości
grzegrz

Tomb Raider Legend

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm gdzie te tekstury znikaja ? W Kazachstanie jak jedziesz motorem ? Od 1.1 brakujace tekstury zostaly dodane... wiec to co innego. Ja bym zaczal od zmiany sterownikow. Poczytaj wczesniejsze strony. Ktos polecal jakies stery do GF ,ktore doja niezlego kopa w nexgen i pewnie tez moga pomoc na te bugi.Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba najbardziej dalo mi sie to we znaki w afryce...

w tej sali gdzie sa dwa "kołowrotki" i trzeba wode włączyć .. po wejsciu na "góre" znikneło mi kawałek tej skalnej drabinki :] za to np efekt plynącej wody .. mimo ze wody tam jeszcze nie bylo ... był widoczny ;D ehh .. jak wroce do domu to postaram sie pare z tych rzeczy uchwycic na screenach ... i zaraz przejze wątek odnosnie tych sterów..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie skończyłem Tomb Raidera i naszła mnie ochota na pare refleksji na temat gry.

Fanem serii jestem od bardzo dawna- pierwsze 5 części skończyłem jeszcze na Playstation , szósta niestety wyleciała z dysku po pierwszym poziomie.

 

Jeżeli chodzi o Legende to jest to gra , ładna lekka i przyjemna -ale czy zasługująca na różne achy , ochy i jak tu ktoś w temacie dawał 10/10 -absoulutnie NIE !!!

A więc co mi się nie podoba :

 

- to nie jest Tomb raider - w tomb raiderze dostałeś kawał terenu ;poziomu i kombinuj jak tu wleżć , zrobić tamto i owamto , tutaj jakaś parodia w grze jest wytyczona dokładna ścieżka którą trzeba podążać -istna platformówka na szynach , robiąca graczy za idiotów.

-sterowanie zostało chyba przystosowane dla niesprawnych manualnie , wszystko automatycznie , łapie się automatycznie itd, nie ma miejsca na improwizacje , wszystko tak jak chcieli autorzy .

-przeciwnicy - jest ich kupa , wystaczy troszke pobiegać na około i postrzelać , w Tomb Raiderze 1,2 każdy przeciwnik był wyzwaniem !!! , świetnie się skakało do tyłu na boki żeby unikać serii -tutaj radosne bieganie i naparzanie do wsystkich.

-apteczki, amunicja- o wiele za dużo , brakuje elementu planowania , strachu czy starczy , a tak wogóle gdzie się podziały te ładne skurzane rozwijane apteczki :D

-wechikuły - tutaj normalnie tragedia , znowu jazda po szynach ,w dwójce można było dorwać np taki skuter i sie nim rozbijać po całym poziomie, a tak mamy za długie nudne jazdy na wprost , żenada.

-kamera- zdecydowanie za blisko Lary ! , trzyma się jej tyłka jak rzep , ciekawe czemu-hmm może żeby nie pokazać naraz za dużo i wydajność była większa ?

-poziomy- co to jest??? tereny w porównaniu do innych cześći są naprawde małe !! i do tego budowa blokowa , przejścia od jednej częśći do drugiej , np pamiętny tybet w dwójce to był jeden wielki obszar bez żadnych sztucznych podziałów.

-Zagadki - No comment - ustaw skrzynie na zapadni- motyww przwodni w grze , takie podejście jest coraz bardziej charakterystyczne dla całego przemysłu gier-zbytnie nastawienie na akcje , bo jeszcze głupi amerykanin se nie poradzi i wyrzuci gre. W starszych tombach jeden level można było męczyć przez kilka dni , a tu ten czas starczy na całą gre.

-sekrety- tak schowane że łohoho , połowa na wierzchu

 

A co mi się podoba :

-grafika ładna , ale za to malutkie tereny

-gra jest dosyć przyjemna ale jako platformówka , a nie tomb raider

-szybko się ładuje

 

Jedyne co mnie trzyma przy tej serii to wizja remake'u jedynki. Tylko niech nie próbują kombinować i zmieniają tylko grafike , jak ruszą sterowanie to chyba nerwicy dostane :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TAOD wcale nie był taki zły (poza sterowaniem), byl po prostu trochę inny i bardzo dobrze. Ta część miała swój wyraźny klimat przede wszystkim osaczenia i tajemniczości :wink: Często lubię pograć w AOD, tylko strzelanie i chodzenie po schodach nieźle wkurza :(

 

Ale w Legend trochę z ruchliwością przesadzili, Lara jest zbyt zwinna/skoczna. Nawet gdyby trenowała Le Parkour, to i tak pokonuje przeszkody z niezwykłą łatwością, ponad siły poprzedniej Lary.

 

Dla mnie ideałem byłoby połączenie zestawu ruchów Lary z Last Revelations/Chronicles i właśnie Angel of Darkness (skradanie + walka wręcz). Na pewno byłoby bardziej realistyczne.

 

Rzeczywiście w Legend zbyt wiele czynności Lara wykonuje automatycznie i to psuje zabawę. Natomiast przeciwnicy są dość głupi i zachowują się jak tarcze strzelnicze. Do tego bardzo łatwo ich ubić. W porównaniu do 4/5 i 6 części rozwalenie kogokolwiek to banał.

 

Charakterystyczne bujanie i skakanie z wykorzystaniem metalowych poziomych "tyczek" przypomina mi Aladina średnio przypadło mi do gustu i było go zbyt dużo na mój gust :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie mogłbym sie z tym zgodzic, ale to juz narzekanie na siłe, bo chyba wszystkie zalety wymienilismy. Wczesniej zachwycano sie sterowaniem, teraz jest zbyt łatwe... :blink: Dziwie się, że ludzie nadal potrafia narzekac na zagadki... naprawde się dziwie! (chyba solucja niektórym przeszkadza)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie narzekałem na sterowanie że jest zbyt łatwe , jest zbyt automatyczne , całkowicie ograniczające - jeżeli zmainy by poszły tym torem to za dwie częśći bedzie się tylko trzymało przód a Lara sama bedzie skręcać , skakać i na koniec zrobi 5 fikołków i skończy się etap. Duszą tomb raidera była możliwość odkrywania , tutaj została ona definitywnie oddzielona od ciała - prosta ścieżka wytyczona przez autorów - to mnie najbardziej boli. W pierwszych tombach miałeś duży kawał terenu i mniej więcej było wiadomo gdzie dojść i Ty jako gracz korzystając z intuicji i rzeżby terenu miałeś się martwić jak tam dojść , żadnej z góry zaplanowanej drogi . Mogłeś skoczyć z jedenego punktu , z drugiego , jak było za daleko to z trzeciego. Dostałeś motorówke to mogłeś się nią rozbijać w miare możliwości wszędzie , była wolność , a nie głupie ,bezmóżgie odtwarzanie pewnej ścieżki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, ta gra została zoptymalizowana pod Amerykanów :wink:

 

Obawiam się, że remake jedynki będzie wyglądał bardzo podobnie.

Nie potrzebnie były takie naciski na Core Design podczas robienia AOD - wyścig z czasem, potem kilka łat, które jednak nie naprawiły wszystkiego. Scenariusz, którego początkiem był AOD zapowiadał się ciekawie, ale wygląda na to, że został pewnie porzucony, a szkoda, bo były planowane jeszcze dwie części na jego podstawie. Crystal Dynamics ma już inny styl i to nie tylko chodzi mi o design czy engine. To się czuje, wystarczy chwilę zagrać w 1 czy 4 i różnicę w porównaniu z Legend widać od razu. Całe szczęście, że pracował z nimi Toby Gard.

 

Nie psioczę na Legend, wręcz przeciwnie uważam, że to jedna z bardziej udanych TR'ów, ale czegoś tu jednak brakuje. Potrafiłem wczuć i wciągnać się w każdą część oprócz Legend, w której rozgrywka trwała zaskakujaco, krótko, a momentami czułem się jakbym szedł po wydeptanej ścieżce od punktu A do B. Z wyjątkiem bossów pozostali przeciwnicy byli zbyt łatwi, mało zróżnicowani (nie wymagam od razu T-rexa, ale nietoperze, małpy, więcej jaguarów, krokodyle itp. mogły się znaleźć), nie stawiali wyzwania, z wyjątkiem, gdy było ich dużo :wink:

Winston z nami nawet nie pogadał, nie chował się za tacą :(

 

Ciekawi mnie czy Lara będzie miała słowiański warkocz jak w jedynce :)

 

PS. Widzieliście, że www.traider.pl dorzucili do oficjalnej witryny www.tombraider.com :?: :)

 

http://www.tombraider.com/

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LOL 2006!

 

0_o

 

Gram gram, mam na liczniku 6h i 15 minut, dowiaduje sie ze

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
matka lary jest w avaolonie
i sobie mysle ze bedzie dalej fajna fabuła a tu JEB! creditsy 0_o

 

no sie niewąsko zdziwiłem!

to jakaś kpina?

Ja wiem, ze ktos powie iz gra sie wydłuża gdy bedziemy grać na 100%, czyli kolekcjonować wszystkie znajdzki itd... ale WHO CARES!?

Inne gry tez oferują zaliczanie na 100% przez kolekcjonowanie jakiś popierdułek, ale mimo to oferują przynajmniej 2krotnie dłuższy wątek podstawowy.

 

Gra fajna, nawet bardzo, ale długość to jest KPINA!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj spokój. Wydałem na tą gre ponad sto złotych i tyle się nagrałem. Swoje oburzenie juz ujawniłem w poprzednich postach. Nie wiem o co chodzi Crystal Dynamics. Czy ta gra ma wyjść w paru epizodach tak samo krótkich ,czy może już kolejna część będzie dłuższa. Na pewno przyznam trochę racji David666 Przede wszystkim sterowanie daję się we znaki. Wcześniej trzeba było robić wszystko samemu. Czyli żeby przeskoczyć jakąś większą dziurę to trzeba się odpowiednio rozpędzić o tzw. 1 blok ;) i co ważniejsze w odpowiednim momencie się złapać wciskając odpowiedni klawisz. Do tego zabawa z dźwigniami i całą stertą kluczy ,które należało dopasować do drzwi i nie zawsze ten znaleziony obok jakiś zamkniętych drzwi do nich pasował a raczej do jakiś innych, kto grał w Tomb Raider 1 i poziom The Cistern ten wie o co chodzi. Zabawa z dźwignią i wodą jak i kluczami. Do tego długie poziomy (zwłaszcza Tomb Raider 2) i zagadki. Tu w TRL mamy zupełnie co innego. Bardziej autorzy skupili się na przeciwnikach ,którzy są "głupi" i do tego ułatwili nam ich pokonywanie oraz na elementach akrobatycznych (dużo się skakało) . Na tej grze to ja się 2 razy zatrzymałem ,ale nie dlatego ,że nie mogłem rozwiązać jakiejś zagadki czy znaleźć dźwigni /klucza, a po prostu nie mogłem pokonać bossa w Kazachstanie i Wielkiej Brytanii ale jakoś dałem radę z małą pomocą tu na forum. Gra ma jedynie dobry klimat i nawet dobrą fabułę ale to troszkę za mało. Jak już napisałem dla mnie Tomb Raider zakończył się na części 4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Główny problem przeciwników polega na tym, że ze sobą wogóle nie współpracują. Rozwala się ich po kolei.

Co do bossów, to hmm są jakby zbyt wytrzymali i trzeba ich długo i cierpliwie "ubijać" - Tokyo, Ghana.

W Kazachstanie trochę przesadzili ze zbyt krótkim czasem kiedy można pochwycić linką magnetyczną fragment miecza.

 

Zwykli przeciwnicy zbyt tępi, łatwi, a bossowie zbyt wytrzymali.

 

Stroje żołnierzy są takie jakieś mało szczegółowe, manekinowate - w AOD wyglądali ciekawiej.

 

Sama Lara wygląda świetnie, z wyglądu jest coraz bardziej ludzka, szczegółowa. Lokacje pod względem graficznym robią spore wrażenie (NextGen). Pościgi na motocyklu są dobrym przerywnikiem - lubię brawurową jazdę to też misja w Kazachstanie przypadła mi do gustu. Wróciła chatka Lary - bardzo dobre miejsce na rozgrzewkę pływanie, skakanie na drązkach i po ściankach - można utrwalić klawiszologię.

 

Fakt TRL jest bardzo krótki. W porównaniu z Last Revelations gdzie łaziło się godzinami po Egipcie, Kairze (można było się parę razy zgubić, albo zapomnieć czegoś zabrać czy przeoczyć) Legenda jest bardzo krótka. Może to wpływ przygotowywania remake'a TR1.

 

Co do zakupów, zawsze czekam aż "pudełko" stanieje. Po co napychać kieszenie wydawcy w dniu premiery.

A orginał i tak wcześniej czy później stoi u mnie na półce :wink: Np. teraz można mieć AOD za 15zł :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Mam problem z Croft Manor i sekretami. Otóż wygrałem pare dodatków za znalezione skerety. Włączam menu dodatków a tam nie ma NIC a wyrałem już pare razy. A jeśli chodzi o posiadłość to od początku nie moge przejść przez żadne drzwi ! Pisze mi abym ukończył zadanie w Boliwi a ja jestem już w Japoni. Ja coś źle robie czy co.

Dzięki za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Mam problem z Croft Manor i sekretami. Otóż wygrałem pare dodatków za znalezione skerety. Włączam menu dodatków a tam nie ma NIC a wyrałem już pare razy. A jeśli chodzi o posiadłość to od początku nie moge przejść przez żadne drzwi ! Pisze mi abym ukończył zadanie w Boliwi a ja jestem już w Japoni. Ja coś źle robie czy co.

Dzięki za odpowiedź

Nie pamiętam bo dość dawno w to grałem ale może chodzi o to żebyś ukończył zadanie w Bolivi czyli ukończył gre.

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Ostatnia misja jest w Bolivi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Działał jeszcze kilka dni temu, serio.

 

Co do Croft Manor to po pierwszej misji w Bolivii powinien być dostępny. O ile mnie pamięć nie myli. Przy czym zbierałem od samego początku wszystkie (prawie) sekrety :wink:

 

 

Zdobył ktoś Soul Revear'a albo kostium kąpielowy dla Lary :?:

 

 

PS. Dlaczego ostatni boss jest zwykle najłatwiejszy do ubicia :?: Bez trudu za pierwszym przejściem rozwaliłem zwierzaka Amandy :) Tylko to smocze wężowidło trochę grało mi na nerwach ale nie aż tak jak Boaz i Kurtis-kołek w AOD :lol: Ostatni boss w AOD też był łatwy i też trzeba go było potraktować ostrym przedmiotem :wink:

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakochalem sie.................. Boszzzzz jakie ona ma cialko........... Hahahah sory panowie rozmarzylem sie :D :-P :-P a tak w ogole to fajna sprawa z tym mieczykiem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z TRL też kilka rzeczy wycięli np. na trailerach można zobaczyć Larę skaczącą po pochylniach w górę saltami w przód i do tyłu. Brakuje też RPG, kilku najemników w świątyni w Nepalu i innych rzeczy.

 

Mistrzem obcinki jednak pozostaje AOD. Zainstalujcie Pizza Cheat, a będziecie mogli zobaczyć np. wszystkie animacje ruchów Lary, które nie wiadomo po co ale usunięto. Już nie wspomnę o obciętych levelach jak Parisian Backstreet czy Sanitarium.

 

W topicu o AOD wrzuciłem savegamy z miejsc nie dostępnych normalnie w Parsian Backstreet - a były one widoczne na pierwszych trailerach np. ukrywanie się Lary przed patrolującym okolice policjantem. Obcięte lokacje są jednak pełne brakujących tekstur - nic dziwnego jeśli jakiś debil Eidos'u naciska na Core Design bo chce się zmieścić w roku fiskalnym to takie są efekty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie dlatego że TRL jest tak prosta i mało wymagająca.

W pewnym sensie masz rację... Ja także moge grać w TRL tygodniami. Nie jest to spowodowane prostotą gry, lecz przepiękną grafiką w trybie NG, zróżnicowanymi lokacjami, świetną fabułą oraz uroczą panią archeolog ;) W żadnym z poprzednich Tomb Raider'ów Lara nie była tak naturalna jak w Legendzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym, żeby TR Last Revelations zrobili na enginie i grafice z Legend, ale Lara ma zachowywać się tak jak ta z TR4. Czyli nie może sama łapać się krawędzi, wskakiwać na przeszkody itp. Każdy ruch i czynność ma wykonywać użytkownik.

 

Jeśli remake TR1 będzie miał taki zestaw ruchów jak Legend to tylko popsują zabawę. Będzie za łatwo i starzy wyjadacze po prostu szybko się znudzą.

 

Wyobraźcie sobie jak będzie wyglądała lokacja Lost Valey w oprawie Next Gen z T-rex'em ganiającym Larę :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomnijcie o "starym" sterowaniu w "starym/nowym" TR1. Remake robią na silniku Legend więc i taka będzie nie tylko grafa ale i fizyka oraz ruchy (ewentualnie z drobnymi zmianami). Mnie tam samoistne "łapanie się" ani ziębi ani parzy. Tak samo jest w Prince of Persia i jakoś mi to nie przeszkadza. Prawdą jest jednak, że poprzednie TR były przez to trudniejsze (za trudne najwyraźniej dla "niedzielnych" graczy). Niestety lecimy w mainstream, ma być szybko, bezmózgowo i prostacko byleby tylko trafić do jak największej ilości graczy. Pewne uproszczenia czasem nie są złe a nawet okazują się słuszne ale czasami jest aż nazbyt lekko. Ech, zobaczymy i tyle. Nara.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym, żeby TR Last Revelations zrobili na enginie i grafice z Legend, ale Lara ma zachowywać się tak jak ta z TR4. Czyli nie może sama łapać się krawędzi, wskakiwać na przeszkody itp. Każdy ruch i czynność ma wykonywać użytkownik.

 

Jeśli remake TR1 będzie miał taki zestaw ruchów jak Legend to tylko popsują zabawę. Będzie za łatwo i starzy wyjadacze po prostu szybko się znudzą.

 

Wyobraźcie sobie jak będzie wyglądała lokacja Lost Valey w oprawie Next Gen z T-rex'em ganiającym Larę :wink:

 

To już jak Last Revelations to i pozostałe części również. Sterowanie będzie pewnie z TRL. Ty się lepiej martw by jakiś lokacji nie pozmieniali albo czegoś nie usunęli. Misją z pociągiem. Jazda na tym śmiesznym motorku. Czekam na jakieś konkretne info co z tym remake;em TR1. Tak w ogóle to co jest do ch... z traider.pl....?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście najlepiej byłoby gdyby w 100% odwzorowali lokacje z jedynki z wilkami, nietoperzami, niedźwiedziami, krokodylami raptorami i T-rexem :)

 

Ach pamiętam te czasy, 486DX2/80MHz, 4MB RAM, Trident VLB 1MB VRAM, 320x240 - siedziałem przed monitorem (czarno-białym) jak zaczarowany. Trójwymiarowa grafika, na tamte czasy bardzo ładna, widok tpp, nowa, fajna bohaterka, nowe podejście do rozgrwki. Interesujące zagadki, rozległe lokacje, wciągająca fabuła, artykuły w Secret Service :wink:

Nagrywarki w tym czasie były sporym luksusem więc płytka wędrowała od osoby do osoby :)

 

PS. Coś się traider.pl posypało, nie zapłacili rachunków albo coś modernizują :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś chciał pochasać Larą w kostiumie kąpielowym w Ghanie :?: :>

 

Dołączona grafika

 

Proszę bardzo:

 

Amatorski program SCU dla Legendy

 

Żałujesz, że w bikini można grać tylko w domu Lary? To niekoniecznie musi być dłużej ograniczeniem, jako że powstał amatorski program typu Startup Configuration Utility (konfiguracja uruchomieniowa), dostępny tutaj lub tutaj

, którym można bezpośrednio uruchomić wybrany level lub wymusić dowolne ubranie. Posiada też inne eksperymentalne funkcje, których działanie nie jest do końca znane i które należy używać z ostrożnością, ale najbardziej użyteczna wydaje się możliwość grania Larą w bikini poza domem (z drobnymi ograniczeniami). Cheaty działają z wersją 1.2 gry (zatem polska wersja spełnia to wymaganie), zaś sam program do funkcjonowania wymaga Microsoft .NET Framework v2.

Źródło traider.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pewien problem z grą, mianowicie jak zainstaluje patcha v1.2 albo v1.1 to w niektórych momentach wywala mi gre na pulpit i wyświetla błąd:

 

Dołączona grafika

 

Bez patchów działa bezbłędnie ale płynność wiadomo jaka jest <_< . Przyznaje się, że nie czytałem wszystkich stron tylko przejrzałem kilka ostatnich i nic nie znalazłem na ten temat, dlatego jeżeli już było to nie bijcie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pewien problem z grą, mianowicie jak zainstaluje patcha v1.2 albo v1.1 to w niektórych momentach wywala mi gre na pulpit i wyświetla błąd:

 

Dołączona grafika

 

Bez patchów działa bezbłędnie ale płynność wiadomo jaka jest <_< . Przyznaje się, że nie czytałem wszystkich stron tylko przejrzałem kilka ostatnich i nic nie znalazłem na ten temat, dlatego jeżeli już było to nie bijcie :)

Ekhm przypuszczam, że problem tkwi w cukierku. Z tego co wiem te pierwsze do v1.2 powodowały wyrzucanie z gry. Jak masz pirata to się nie dziw :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ekhm przypuszczam, że problem tkwi w cukierku. Z tego co wiem te pierwsze do v1.2 powodowały wyrzucanie z gry. Jak masz pirata to się nie dziw :wink:

Juz mi tu ze słodyczami wyskakujesz ;) . Mam oryginała (wygrałem :) ) prosto z francji :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...