Gość hydro2 Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 O co biega z pojawieniem sie tej rączki w kolko jak lara złapie sie czegoś jedną ręką ?Nacisnij wtedy guzik akcji,u mnie "\" (bo jest obok prawego shifta a gram strzalkami) a u Ciebie zapewne 'e" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwo_kupa Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Tryb NEXT GEN. - POWALA NA LOPADKI!! Gra wyglada przepieknie jest bardziej realistyczna, jak kupie sobie w przyszlosci nowa karte za duuzzzzaaa kase to pierwsza gra ktora jeszcze raz przejde bedzie wlasnie TR:L . Fakt jest taki ze zaaaaaa krotka 4 - 6 to malo, ale nadrbia grywalnoscia i tym ze powrocila do korzeni. pzdr [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiki20 Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 panowie co daje ten patch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoshie Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 panowie co daje ten patch This patch addresses the following issues: - various performance problems - stability problems - controller problems Warning: The patch does not yet completely resolve the performance issues with the activated Next-Gen content on NVIDIA cards. NVIDIA actively works on an updated driver that should fully address the problems. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2006 O co biega z pojawieniem sie tej rączki w kolko jak lara złapie sie czegoś jedną ręką ? Dzieki ali i hydro2 . Pojawiajace sie takie pytania na forach sprawiaja, ze developerzy zacieraja raczki. Nie mozliwym jest obnizenie IQ zawodnikow, to net jest przestepca. Widza takie pytania i wiedza jak reagowac. Kiedys nie bylo tak prostych gierek, a jakos dawalismy sobie rady z nimi bez pierdniecia. Teraz z zatwardzeniem sa problemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel7332 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 (edytowane) Ludziska !!! Zainstalujcie sobie patcha 1.1 i stery beta 84.43. To daje sporego kopa w NextGen ;) Gram w 1024x768 bez AA i shadows, a gra działa płynnie. Czasem przycina w Ghanie jak jest pokazywana świątynia za wodospadem ale później jest spoko. Ale się zdziwiłem :D W 1.1 Larze bardziej błyszczą się usta i grafika jest bardzo podobna do tej z X360. EDIT: Aha nie wiem czemu ale gra dziwnie chodzi z włączonym Frapsem. Klawisze sie same naciskają :blink: Edytowane 17 Kwietnia 2006 przez Pawel7332 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel7332 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Nie wiem ile u mnie jest fps bo z Frapsem gra sie kaszani :blink: No mysle że jest 25 i wyżej :lol2: Jak na moj sprzet jestem zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 u mnie po instalacji patcha, nie ma np. w Peru tego krytycznego miejsca gdzie gra zwalniała na samym poczatku. Wrociły tekstury w Kazachstanie (jazda motorem). ... acha i teraz graja mi 4 glosniki, ale dalej stereo... :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Ja mam 7900GT i jak tylko sciagne patrza to bede tesotwac... Tylko szkoda ze nie potrafie znalesc linka do niego :/nie zebym zrzędził ale w FAQ masz link, to przy okazji do wszystkich :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Nareszczcie odpowiednio dokatowałem grafikę, demko bez cieni i AA chodzi płynnie :) Jeśli patch poprawia wydajność (o NG nawet nie marzę) to wreszcie będę mógł pogiercować w Legendę. Ehhh, albo TRL albo klocki hamulcowe :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dym0 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 (edytowane) O kur !!!!! o KUR !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gram na 1280/1024 wszystko na max AAx8 ANISO X16 no poprostu wszystko i oczywiscie NG i w PERU mam MINIMUM 24FPS ale to tylko wina ramu ktorego mam tylko 1GIGA... przewaznie jest okolo 30-40 !!!!!! jestesmy uratowani :D:D:D:D sadze ze na 512 GDDR3 bedzie jeszcze lepiej takze czekam na radkowcow ktorzy podadza swoje wyniki :) PS. Gram na NG i mam normalnie po 40 60 fps a spadki to tylko wina ramu bo widze jak dysk mieli w koncu ATA 100 :P Aha sadze tez ze byloby lepiej gdyby nie moj procek 3200+ ktory nie jest podkrecony... Pewien fachwiec z forum purepc powiedzial mi ze ten procek jest zaslaby na mojego potwora :P wiec tylko krece i zabieram sie za ponowne przechodzenie Tomba:D Na motorze po peru mam od 28-50 fps wiec mysle ze to super :) Podkrece proca jak wyzej pisalem i miodzio :D bo ja mam kartr graf i procka na stadradowych!! Ahhh az sie chce grac :D i nie ma tych spadkow:) dzisiaj sobie ramu dokupie i nie bedzie w ogole przycinac:D Edytowane 17 Kwietnia 2006 przez Dym0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dym0 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 (edytowane) Przepraszam ze znowu pisze ale to jest poprostu boskie !!!!:D:D:D zero przycinania poprostu plynna gra !! :) i to jeszcze na jakich usatwieniach!! Edytowane 20 Kwietnia 2006 przez Dym0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 ciekawe jak to sie na ATI sprawuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dym0 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2006 (edytowane) Tez mnie to bardzo ciekawi dlatego chcialbym widziec screeny i opinie uzytkownikow ATI :) Najnizszy FPS jaki mialem przy sciaganiu BitCommetem to bylo 18-19-20 :D:D i to bylo w Ghana, West Africa, Bolivia wiec mysle ze kojarzycie :) Odrazu po calym peru a tam to naprawde jest na co popatrzec w tym Ghana tak wiec tam mam te najnizsze FPS'y - gra chodzi super :) Edytowane 17 Kwietnia 2006 przez Dym0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Jest dokładnie to czego się spodziewałem :). Czyli same stery albo sam patch niewiele/nic dają. Musi być i jedno i drugie. Ja dalej czekam na patcha do demka ale chyba Crystal Dynamics ma to gdzieś <_<. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2006 (edytowane) odpal edytor rejestru i zobacz czy masz taki wpisz HKEY_CURRENT_USER > Software > Crystal Dynamics > Tomb Raider: Legend > Graphics jesli tak to zmien: UseShader30 = zmien z 0 na 1 UseD3DFPUPreserve = zmien z 0 na 1 DontDeferShaderCreation = zmien z 0 na 1 DisableDynamicTextures = zmien z 1 na 0 polecam to zrobic osobom ktore maja pelna wersje i nie maja zainstalowanego patcha, gra wyglada jak na next genie a spadek wydajnosci jest znikomy. Acha i caly czas NG mode powinno byc OFF Ciekawi mnie jeszcze... UseShader20 ... ale jest domyslnie wylaczony i ustawiajac wartosc na 1 zachowuje sie tak jak bysmy chcieli odpalic S.M. 3.0 na radkach 9xxx i X8xx - czyli gra resetuje ustawienia. Skoro "niby" jest uzywany, to dlaczego wartosc w rejestrze jest ustawiona na 0. Mam jeszcze pytanie, grał ktoś na kartach gf3ti/4ti? zastanawia mnie jak bardzo sie rozni obraz w porownaniu z S.M 2.0. Edytowane 18 Kwietnia 2006 przez Pluskwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2006 (edytowane) odpal edytor rejestru i zobacz czy masz taki wpisz HKEY_CURRENT_USER > Software > Crystal Dynamics > Tomb Raider: Legend > Graphics jesli tak to zmien: UseShader30 = zmien z 0 na 1 UseD3DFPUPreserve = zmien z 0 na 1 DontDeferShaderCreation = zmien z 0 na 1 DisableDynamicTextures = zmien z 1 na 0 polecam to zrobic osobom ktore maja pelna wersje i nie maja zainstalowanego patcha, gra wyglada jak na next genie a spadek wydajnosci jest znikomy. Acha i caly czas NG mode powinno byc OFF Ciekawi mnie jeszcze... UseShader20 ... ale jest domyslnie wylaczony i ustawiajac wartosc na 1 zachowuje sie tak jak bysmy chcieli odpalic S.M. 3.0 na radkach 9xxx i X8xx - czyli gra resetuje ustawienia. Skoro "niby" jest uzywany, to dlaczego wartosc w rejestrze jest ustawiona na 0. Mam jeszcze pytanie, grał ktoś na kartach gf3ti/4ti? zastanawia mnie jak bardzo sie rozni obraz w porownaniu z S.M 2.0. Próbowałem to zastosować na demku :lol:...nie poszło :( ;). Zapewne ma to związek z tym że odpowiednie...rzeczy ( ? ) nie istneją w nim "fizycznie" (zostały wyciąte aby zaoszczędzić miejsce i m.in. dlatego NG w demie w ogóle nie jest dostępny). Chyba że coś źle robię ;). Wszystkie wpisy są na swoim miejscu. Sama zmiana UseShader30 na 1 powoduje u mnie odpalanie konfiguratora, tak jakbym odpalał demko pierwszy raz (co ciekawe w rejestrze nie nastąpiła zmiana na "0" ). Zmieniłem później resztę też i wprawdzie się nie pytał o nic ale różnicy ŻADNEJ nie widziałem w obrazie (a to chyba nie jest trudno zauważyć ;) ). Po odpaleniu rejestru wszystkie wartości pozostały oprócz tego od Shaderów 3.0...tym razem zmienił na "0"...Coś mnie zastanawia, jak hydro2 odpalił to zmuszając grę na SM3.0 chociaż nie ma tego w karcie :blink:. A może coś innego zrobiłeś? Nara. EDIT: Niech ktoś się umówi i zapoda screeny porównawcze z "czystym" NG oraz z tą modyfikacją by Pluskwa ;). Z różnych grafik najlepiej, z jakiegoś charakterystycznego miejsca ;). Nara. Edytowane 18 Kwietnia 2006 przez TrueVanDal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2006 (edytowane) To dziala :D Teraz to jest gra :D Tylko zastanawia mnie czemu nadal ng jest nieaktywne skoro mam grafike jak z ng.Dajcie to w faq :Dto jest wlasnie takie oszustwo, nie masz NG aktywnego bo nie masz karty z S.M 3.0. To jest wymuszone ustawienie. ... screeny zapodaj, ja sprobuje jeszcze u siebie pomeczyć. Jak wszystko ruszy to zainstaluje te ustawienia do faq :D kurcze no nie mam zadnego ustrojstwa graficznego z shaderami 1.4 bo wydaje mi sie, ze gra jest zablokowana na P.S 2.0, a to co widzimy bez ng to max mozliwosci directx 8.1 EDIT: udało mi się odpalic 5.1 tyle, ze nie gra to jakos tak jak powinno, moze to wina KX'ów. Jak ktoś ma standardowe drivery Creative to niech sprawdzi: HKEY_CURRENT_USER > Software > Crystal Dynamics > Tomb Raider: Legend EAXsupport - zmieniamy z 0 na 1 Edytowane 18 Kwietnia 2006 przez Pluskwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Nie ma czegoś takiego jak NG bez PS3.0. Widziałem na własne oczy na 6800 tryb NG i na radku z PS2.0 odpaliłem ze zmianami w rejestrze i gra wygląda tak samo jak bez NextGena. Pierwsze co widać po zmianie na NG to paralax bump mapping otaczający z każdej strony. Nasuwa mi się oczywiście jedno pytanie. Dla czego nie dali wsparcia dla PS2.0? Sytuacja przypomina mi tą z czasów splintera CT i wsparciu dla PS3.0. Dopiero patch zmienił tą sytuacje. Zastanawiam się, czy tu także to zrobią czy będą zmuszać do wymiany karty na nową. nVidia znowu miesza tak samo jak ze splinterem. :[ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2006 (edytowane) Niestety panowie,musze Was zawiezc,ale wydawalo mi sie tylko wiec niestety Bulsy ale sie niezrehabilituje.Okazalo sie,jak tylko wchodzi sie do gry to wszystkie ustawienia sie kazsuja z rejestru wiec niestety ale dalem ciala mowiac,ze widze roznice.Wiedzialem,ze za plynnie to chodzi Edytowane 18 Kwietnia 2006 przez hydro2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2006 hydro chyba dzis cos piłes :lol2: ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Poczwornie sie wkleilo bo lagi byly,ale juz naprawilem blad :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dym0 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Czyli co dziala w koncu ten spobo Wasz czy nie?:D bo ja gram na 1.1 i mowie Wam bosko jest co prawda czasem mam minimum te 20 FPS ale to wina poprostu zbyt duzej ilosci detali... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2006 To dziala tylko na S.M 3.0. Dym0 wylacz NG i sam sprobuj odpalic w ten sposob, ciekawe czy bedzie jeszcze wiecej fps. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dym0 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Ale to patcha 1.1 musze usunac w takim razie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2006 sprobuj razem z nim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dym0 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Czarny ekran i nie wchodzi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulsky Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Poczwornie sie wkleilo bo lagi byly,ale juz naprawilem blad :) once again please Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dym0 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Hmmm dziwne... nawet bez patcha 1.1 mam czarny obraz i nie dziala:/ chcialem jeszcze wtracic ze tam gdzie w UseShader30 ma byc "0" i trzeba zmienic na "1" to u mnie odrazu juz jest "1"... tak czy inaczej czarny ekran kursor od myszy i nic :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woltren Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2006 (edytowane) Gre przeszedłem bez problemu, ale nie wiem co trzeba zrobić z tymi książkami w bibliotece… Na dwóch regałach są wolne miejsca ale jak ja mam wyciągnąć te książki Edytowane 18 Kwietnia 2006 przez woltren Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...