|Micro| Opublikowano 12 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2004 Hi Chciałbym się was zapytać was drodzy forumowicze jak wam chodzi na tych kartach te dema - bo mi normalnie tak tragicznie że szkoda gadać - normalny pokaz slajdów :/ Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HamP Opublikowano 12 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2004 To ustaw sobie wartość AGP Aperture Size (w BIOS'e) na 256MB,to wtedy będą Ci dobrze damk chodziły (szczególnie Timbury). BTW,dla chętnych podaję procedurę uruchomienia demek technologicznych ATI (dla serii X...) na kartach NVIDIA z rodziny 6800: - trzeba zgrać programik 3D Analyze (i oczywiście demka ATI :D ) - odpalić programik i ustawić takie opcje jak: emulate HW TnL caps (dla SubSurfice i Crowd), emulate other DX8.1 caps (dla wszystkich), emulate pixel shader caps (j.w.), emulate bump map caps (j.w.), oprócz tego trzeba załączyć pola: force high precision pixel shader,a w sekcji ANTI-DETECT MODE zaznaczyć shaders i textures. Na koniec zaznaczamy również: NV40 fix for R420 demos. - odpalić demko bezpośrednio w 3D Analyze Wszystkie demka wyglądają prawie identycznie,jak na ATI (jedynie w DoubleCross są trochę kiepskie refrakcje przez diament),natomiast jeśli chodzi o ich wydajność,to najlepiej wypada DoubleCross. Uwaga: demka należy odpalać bez AA i AF. Pozdrawiam i miłego oglądania :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2005 (edytowane) To ustaw sobie wartość AGP Aperture Size (w BIOS'e) na 256MB,to wtedy będą Ci dobrze damk chodziły (szczególnie Timbury). BTW,dla chętnych podaję procedurę uruchomienia demek technologicznych ATI (dla serii X...) na kartach NVIDIA z rodziny 6800: - trzeba zgrać programik 3D Analyze (i oczywiście demka ATI :D ) - odpalić programik i ustawić takie opcje jak: emulate HW TnL caps (dla SubSurfice i Crowd), emulate other DX8.1 caps (dla wszystkich), emulate pixel shader caps (j.w.), emulate bump map caps (j.w.), oprócz tego trzeba załączyć pola: force high precision pixel shader,a w sekcji ANTI-DETECT MODE zaznaczyć shaders i textures. Na koniec zaznaczamy również: NV40 fix for R420 demos. - odpalić demko bezpośrednio w 3D Analyze Wszystkie demka wyglądają prawie identycznie,jak na ATI (jedynie w DoubleCross są trochę kiepskie refrakcje przez diament),natomiast jeśli chodzi o ich wydajność,to najlepiej wypada DoubleCross. Uwaga: demka należy odpalać bez AA i AF. Pozdrawiam i miłego oglądania :) 1031840[/snapback] Cos Crowd i DoubleCross nie chce chodzic w ten sposob,a jesli chodzi o demka dla zwyklego dx9 to chodza normalnie bez 3danalizera i wygladaja nawet ladniej :) Natomiast Subsurfice wyglada tragicznie :P Edytowane 13 Sierpnia 2005 przez hydro2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptys Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2005 też by mi zależało aby zobaczyć sobie Cos Crowd i DoubleCross specjalmie je z netu ściągnołem, może ma ktoś jakiś działający sposób Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...