NoSF Opublikowano 15 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2004 Witam, Tak jak w temacie proszę o pomoc w zaprojektowaniu regulatora obrotów. Oto jakie mam części: 3 potencjometry 10kOhm (Unitra Telpod, sp-1.2, uwaga: moc 2 W) 1 potencjometr 22k typ B 1 potencjometr 1k typ A 1 potencjometr 1MOhm typ A Te potencjometry 10k kupiłem na Allegro jednak dopiero po zakupie ( z wysyłką 8 zł) zorientowałem się, że są to potencjometry dużej mocy (z tego, co znalazłem na necie wynika, iż nówki w sklepie kosztują ponad 20zł/sztuka) http://img.allegro.pl/photos/oryginal/31/3...311658/31165878 Te 3 inne są z demontażu starego TV Nie znam się na tyle na elektronice by zawyrokować, czy coś z tego wyjdzie, ale jakbym miał gotowy schemat to z polutowaniem nie będę miał problemów. Znalazłem schematy z potencjometrami 10K ale te moje mają aż 2 Watty! Chcę mieć w sumie 3 potencjometry, jeden odpowiadający za dwa wentyle na froncie, jeden za ten wentyl z boku i jeden za wentyl z tyłu. Będzie coś z tego czy muszę iść na zakupy? Pliz help mi! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>PePeK< Opublikowano 15 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2004 Ja u siebie mam potencjometr 2,2kOhm ale z tych co ty piszesz to jedynie nadajae sie ten 1kOhm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietia(lania) Opublikowano 15 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2004 Ja u siebie mam potencjometr 2,2kOhm ale z tych co ty piszesz to jedynie nadajae sie ten 1kOhma no , bo jest A --liniowa rezystancja B--logarytmiczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...