Skocz do zawartości
vince15

Moje boje z SIRIUS.pl - D�UGIE

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chodzi o reklamację karty Radeon 9700Pro. Kartę wysłałem 6 kwietnia ponieważ zaczęła generować artefakty. Karty nie kręciłem(aha, to był ten egzemplarz, który był testowany na Frazie. Wszystkie numery się zgadzają), więc myślałem że sprawa będzie prosta(naprawa karty lub wymiana na nową)

Jakże się jednak myliłem...

Moim zdaniem karta karta jest z prywatnego importu, dlatego ten cały problem. Jakbym SIRIUS kupił ją normalnie u dystrybutora, to nie było żadnego problemu. Najgorsze jest to, że będę chyba musiał oddać sprawę do sądu, ponieważ mimo obiecania PIH-owi że kartę dostanę do 15 września, nic na to nie wskazuje, że się to stanie. Raz nawet dostałem odpowiedź, że PIH-u się SIRIUS nie boi... OJ, co to za firma? Nie słyszeli, że jeden zadowolony klient, przysparza 2 klientow, a JEDEN niezadowolony klient powie o problemach, 10 innym potencjalnym klientom?

 

Od początku kazano mi się kontaktować z szefem serwisu Sirius.pl Sp. z o.o. - panem Kazimierzem Skudlarskim. Oto część co ciekawszych fragmentów listów od tego Pana:

 

1) 12 maja

"Witam - niestety musimy uzbroic sie w cierpliwosc

GB nie realizuje serwisów w POlsce dlatego z pewnoscia przedłuzy okres naprawy gwarancyjnej - prosze si e kontaktowac w przedmiotowej sprawie tylko ze mna"

 

2) 24 maja

"stagnacja - ale zwyczajowo przesle sewrisowi GB w Polsce

cotygodniowe bluzgi.... :)

mam nadzieje ze sprawy tocza sie u nich powoli ale do przodu"

 

3) 14 czerwca

na pytanie co z kartą? - "juz coraz lepiej - wrociełm z urlopu - mam nadzieje za finał sprawy wkrótce"

 

4) 21 czerwca(miał do mnie zadzwonić po 14-ym)

"przepraszam :)

ale nie zrobiłem tego celowo - po prostu od piatku mialem urlop - dzis postaram sie zadzwonic"

 

5) 1 lipca

"ma nadzieje ze cala sprawa znajdzie swoj finał wkrótce - czekam na odpowiedz

od Gigabyte juz ponad miesiac."

6) 6 lipca(zaczynałem się wkurzać i postraszyłem, że oddam sprawę do PIH-u)

 

"nikt nie lekcewazy Panskich maili :( ) mialem 5 dniowa przerwe w pracy ( z powodu awarii lacza) dzwonielm do Pana - rozmawialem z mama i myslalem ze jasno przedstawilem nasze stanowisko

Rozumie ze Pan czeka niewymiernie dugo , jednakze jest szansa na wymiane karty na wyzszy model (9800Pro) i dlatego wstrzymujemy sie z decyzja...

jezeli nie odpowiada Panu forma zalatwienia sprawy przez maila... prosze o informacje na jaki adres mamy wysac informacje pisemna

oczywiscie nie omieszkamy przeslac kopii do wlasciwego nam oddzialu PIH"

oraz

"termin sprawy ustala GB nie ja - ja sie staram ale słobo mi to idzie z przyczyn niezaleznych ode mnie"

 

7) 16 lipca(miałem nadzieję , że wszystko będzie OK, a karta miała niby być do końca lipca)

"tez wierze w to, GB odpisal wczoraj ze karty co prawda sa jeszce w Holandii ale maja zdazyc"

oraz

"czy mógłby Pan przetłumaczyć dokładniej bo nie mogę zrozumieć,ten

fragment "ale mają zdążyć?" ( moje pytanie)

"do ustalonego terminu - 31/07"

 

8) 4 sierpnia

 

Witam. Chyba jest Pan na tyle poważny, żeby nie udawać strusia?

Brakło już pomysłów na wykręty? (przypominam, karta miała być do końca lipca, a wykręt z L4 to kpina, pytałem się na GG pracownika o imieniu Łukasz i mówił, że Pan Kazimierz jest w pracy, ale nie ma czasu by mi odpisać) - heh, jeszcze pisze, że mój mail był primitywny. Jakby był w takiej sytuacji, też już pewnie by stracił cierpliwość.

 

"Witam

odpisze tylko z szacunku do Pana osoby,

bo normalnie na tak prymitywnego maila nie pisałbym.

Aktualnie przebywam na L4 - dzis rano jestem w firmie

tylko z powodów zwolnienia własnie,

co do Pana karty napewno nie musze chowac głowy w piasek - mam nadzieje ze

uciesze Pan jaka pozytywna wiadomoscia po powrocie

Pozdrowienia"

 

9) 4 sierpnia - cd perypetii :-(

 

"to nie sprawa moja czy kogos innego

to sprawa GB a tylko ja moge sobiwe pozwolic sobie na pisanie - podobnych to tego jakiego otrzymałem - prymitywnych maili do nich...

robiłęm wszystko zeby do konca lipca sprawa miala final

bo twez GB tak informował

 

kazo

jezeli nei bedzie odzewu od nich w rozsadnym terminie

po prostu wydamy Panu cos z magazynu..moze 9800SE

jednakze to problem bo jak Pana karta wroci inna(9800Pro a nie 9700 np) to na moim magazynie bedzie luka i "niczyja " karta, ktorej nie bede mogl sprzedac" -

 

(MÓJ TEKST DOPISANY TERAZ) CO MNIE TO WSZYSTKO OBCHODZI? WIDAĆ, Z TEGO, ŻE KARTA JEST PRZEMYCANA. BEZCZELNOŚĆ, BY PROPONOWAĆ KARTĘ GORSZĄ NIŻ MIAŁEM - 9800SE TO PRZECIEŻ 4 potokowiec.

 

10) 18 sierpnia - już po zgłoszeniu sprawy do PIH-u

 

"Witam

sposob załtwienia przez Pana sprawy, poprzez powiadomienie Inspekcji

Handlowej nie jest postrzegany przez mnie jako coś profesjonalnego.

Po wizycie tychże Pan - prosze oczekiwac ode mnie

jedynie oficjalnych informacji na pismie, gdyz tylko w ten sposob bede się juz Panem kontaktował pierwsza z nich zostanie Panu dostarczona ok 10 wrzesnia"

 

oraz

 

"tak sie sklada, iż konczac nasza zupelnie juz bezsensowna dywagacje chcailemsie przedstawic..

oraz podac funkcje , ktora piastuje w firmie....

ale i te fakty Pan otrzyma w pismie przewosnim od PIH - wiec doprawdy

szkoda naszych nerwów :)

 

kazo

i prosze darowac sobie cudzysłowa przy nazwie

Sirius jak i przy słowie przywiezione. Wydaja sie byc całkowicie nei na miejscu i nie swiadcza doberze o ich autorze. Ale to tylko moje zdanie.Jak pisałem nie obawiam sie PIH - bo wszystkich klientów szanuje o wiele bardziej niz kazda taka komisyje - a oficjalna odpowiedz dostanie Pan własnie od przedstawicieli niniejszej inspekcji.Mma nadzieje jednak, iz do tego czasu cała sprawa zakonczy sie pomyslnie..

 

Zacytuję jeszcze raz : "..JAK PISAŁEM NIE OBAWIAM SIĘ PIH.."

PROFESJONALIZM? Jaki PROFESJONALIZM? Zacytuję to co napisałem:

 

"Jeśli oszukiwanie klientów,poprzez dawanie pustych słów i terminów,

uważa Pan za profesjonalizm to gratuluję samopoczucia.Niestety ja jestem po drugiej stronie "barykady" i kłamstwo jest dla mnie kłamstwem a nie chwytem marketingowym.

Skargę do PIH napisałem po "ostatecznym terminie" wyznaczonym przezPana, bo "profesjonalne" firmy załatwają takie sprawy w ciągu

miesiąca.Nawet jeśli sprzedają tak jak "Sirius" towary

"przywiezione" w teczce z zagranicy.

Ja już staciłem nadzieję na "profesjonalne" załatwienie sprawy,jak

nie będę miał wyjścia, wystąpię z pozwem do sądu.

 

12) Wiadomość dzisiejsza, czyli z 16.09

 

"Witam

jezeli Pan chce ze mna korespondowac - prosze o oficjalne pismo!

Pozdrowienia,

Kazimierz Skudlarski, dział handlowy

Sirius.pl sp. z o.o

oddział

34-100 Wadowice, ul.Putka 5

tel./fax. (0 prefix 33) 823 40 95,

wew. 111-113 Dzial Handlowy, 115 serwis, 118 magazyn

 

 

Pan Kazimierz Skudlarski, szef serwisu, członek zarządu firmy Sirius.pl Sp. z o.o. ma czelność, zwodzić klienta ponad 5 miesięcy, później po kontroli PIH-u zobowiązuje się pisemnie(dnia 30.08.2004) do wymienienia karty na nowy, sprawny produkt, po wcześniejszym poinformowaniu drogą mail'ową - później tego nie dotrzymuje( PO RAZ KOLEJNY). OLEWA PIH, czego się nawet nie wstydzi i się tym chwali.

Nie pozostaje mi nic innego jak skierować sprawę do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego, działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej lub później na drodze cywilno-prawnej przed sądem powszechnym.

 

Przepraszam za częste używanie dużych liter, liczę na zrozumienie, ponieważ każdy na moim miejscu by się napewno przynajmniej wzburzył(jeśli nie gorzej...)

ODRADZAM KUPOWANIE w sirius.pl

Dziękuję za uwagę i poświęcony czas.

Pozdrawiam - Krzysztof Hukałowicz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pier.....8O To się w głowie nie mieści!!! Też kupowałem R9700Pro (FIC A97P) dla brata w Siriusie. I pomyśleć, że dla siebie chciałem również, ale załatwiłem inną drogą Aż teraz obawiam się, że mu padnie.

 

Co to była dokładnie za karta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pier.....8O To się w głowie nie mieści!!! Też kupowałem R9700Pro (FIC A97P) dla brata w Siriusie. I pomyśleć, że dla siebie chciałem również, ale załatwiłem inną drogą  Aż teraz obawiam się, że mu padnie.

 

Co to była dokładnie za karta?

Gigabyte 9700 Pro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no lol . poprostu zenada i tyle , ja bym sie wkuriwl gdybym mial tyle czasu czekac na karte , co oni se mysla to ja nie wiemno lol . poprostu zenada i tyle , ja bym sie wkuriwl gdybym mial tyle czasu czekac na karte , co oni se mysla to ja nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja już kilka razy robiłem u nich zakupy i było OK, ale dzisiaj to mnie nieźle "zagrzali". Zamówiłem kilka drobiazgów w sirius. Zapłaciłem za nie przelewem na konto. Zamówinie złożyłem 6 dni temu - czyli widać że się im specjalnie nie śpieszy (jak kupowałem niedawno w Arest.pl to zamówienie złożyłem we wtorek rano, a w środę już miałem paczkę). Dzisiaj przychodzi kurier i chce żebym zapłacił za paczkę tą samą kwotę którą wcześniej już przelałem na ich konto!!! SZOK!!! Szybki telefon i okazało się że źle nadali paczkę. Teraz muszę znowu czekąć. Jak bym wiedział że będą takie cyrki to już bym wydał te 20-30zł więcej i kupił to w tradycyjnym sklepie. Oczywiście z siriusa tradycyjnie nikt nie chciał mnie powiadmić o aktualnym stanie realizacji zamówienia, sam musiałem się prosić o te informacje prosić (może zbyt dużo wymagam ale inne sklepy internetowe informują mnie kiedy wpłyneły pieniądze, kiedy została wysłana paczka i jaki jest jej numer przewozowy). Ehhhhh.........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na mojego radeonie 9700 z siriusa też czekałem znacznie dłużej niż 30 dni ... aż wymienili pamiątki ... i z łaski swej odesłali kartę. Teraz to się naprawdę boję jak coś na niej padnie, takich już nie robią, więc nie wymienią, a zanim naprawią to mój komp się zakurzy i zestarzeje totalnie. A najbardziej mnie u nich wqrzyło, że po wymianie pamiątek nie dali gwarancji od nowa tylko przedłużyli starą, kupowałem już dużo sprzętu i niestety mam taki fart, że co 2 częśc psuła mi się i trafiała do serwisu nagrywarke np. (nie kupioną w siriusie) serwisowali mi 3 tyg po czym po tyg znów padła, ponownie serwisowali i dostałem nawet w międzyczasie inną zastępczą i oczywiście gwarancję od nowa mimo, że to była ta sama nagrywarka po wielu "poprawkach" i chodzi troszkę głośniej niż na pocz, ale działa więc nie wnikam. W Siriusie nie dali mi nic zastępczego i mój cały komp( w 90% kupiony u nich) tracił gwarę przez około półtora miecha czekając na grafę bez której wiadomo nic nie zrobię ..... 1 raz odważyłem się kupic w internecie cały komputer no i jeśli chodzi o grafę żałuję, reszta na szczęście narazie działa bezawaryjnie ... kwestia tylko co będzie jak mi się np. monitor popsuje .... wolę nawet nie myślec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bezczelnosc. Jak tak mozna traktowac klienta? 5 misiecy czekac na to aby na koncu dostac odpowiedz ze Pan zajmujacy sie tym sie obrazil i dziwi sie jak mozna bylo sprawe oddac do PIH. Przeciez to smieszne. Co on jeszcze tam robi? W ogole to czy on pacuje tam czy przychodzi sobie kiedy tylko mu sie chce i robi co mu sie chce?

ostanio kupilem tez sprzet w sklepie internetowym(arest.pl) przesylka przyszla nastepnego dnia(widac ze im zalezy). Nie wiem jak z gwara bo to moj pierwszy taki zakup ale mam nadzieje ze w razie jakichkolwiek problemow ze sprzetem beda tak samo szybcy z rozwiazaniem problemow jak z przesylka.

Nie wiem czy teraz po tym co czytam tujaj kiedykolwiek cos kupie w Sirius. Osobiscie boje sie troche kupowac w internetowych sklepach chocaz ostanio zaryzykowalem i bylo wszysko cacy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki vince15 za przestroge - na szczęście nie miałem tej wątpliwej przyjemności kopować czegokolwiek w tym sklepie ale teraz wiem ze to było dobre posunięcie i nawet największemu wrogowi nie polece tego sklepu.

 

PS. Może przykleić ten temat ku przestrodze forumowiczów ( bądz co bądz jest tutaj mnóstwo potencjalnych klientow ktorych należy przestrzec przed oszustami i chamstwem jakie ma miejsce w sirius.pl) i innych sklepów praktykujących podobne sposoby "załatwiania" klientów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wal do spraw konsumenta itd. szwagier mial problem z KRUKiem (sciagaja dlugi). Szwagier kupil nagrywarke ~5lat temu, mial all papiery itd. a tu przed wakacjami list od kruka ze oni przejeli dlug i szwagier ma go uregulowac, no nic olal to bo ma all, a tu 2gi list no i napisal do kogos tam ze kruk napastuje ich listami bez podstawy/ umiescili ich dane osobowe i takie tam pierdu smierdu ;f

Pani odpisala ze sie ta sprawa zajela... 2 tyg i list od kruka:

Przepraszamy... bla bla :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i kolejny raz potwierdza sie moja teza: nie kupuj u duzych bo cie to duzo wyniesie.

1. Ceny bardzo wysokie (Sirius, Komputronik)

2. Problemy z serwisem (obu firm sie to tyczy)

I to sie sprawdza. Jak sie chce na lapu capu to czlowiem wpisuje adres duzego sklepu i zamawia. A wystarczy pomyslec chwile i poszukac, a mozna w malych sklepikach znalezc taniej.

Sprawa z serwisem. Molochy maja miliony serwisow i nie ma bata -mimo czczego gadania sprawy serwisowe ciagna sie w nieskonczonosc z uwagi na nawal roboty. Male firmy maja mniejszy przerob i latwiej jest sie dogadac.

W moim przypadku ZAWSZE jak kupowalem w malym sklepie serwis nie trwal nigdy dluzej niz 14dni roboczych. Jak wysle do serwisu jakiegos molocha to miesiac, dwa, trzy... Ostatnio jak wyslalem zwalona grafe do serwisu malej firemki to nastawialem sie minimum na 2tygodnie czekania... na 2 dzien roboczy sprzet byl juz u mnie pod drzwiami wyslany firma spedycyjna na koszt nadawcy!! Bylem tak zszokowany ze zadzwonilem do sklepu i podziekowalem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pracuje w Siriusie. Zarejestrowalem sie dzisiaj, bo nie moge pozostac obojetny na taka postawe pewnych ludzi. Opis przedstawiony przez vince15 jest jednostronny, a ogolne wrazenie jakie pozostawia w mojej swiadomosci przeczytanie tego posta jest co najmniej zabawne. I nie jestem zadnym chloptasiem ... chociaz zabawny potrafie byc. Pewnie wszedzie sa *zli* panowie sprzedawcy i kretacze... ehhh. Kutwa jakies demagogie tu odprawiacie i nie zastanawiacie sie nad sensem tego co piszecie.

Jezus Maria moj pierwszy post na Tweaku i od razu mnie od chloptasiow wyzuwaja. Trzymacie poziom jak ch**era. Pozdrawiam EOT. Zreszta jakbym pracowal w Siriusie, to musialbym codziennie rano przez cala Polske zapierniczac do roboty.

Gość czeka 5 miesięcy na kartę i ty jeszcze śmiesz bronić tej złodziejskiej i olewającej klienta firmy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez juz mialem z nimi kilka akcji, ale szkoda pisac. Jedyne co napisze to ze sklep sirius moze nie jest zły, miła obsługa itp. jednak goscie w serwisie to wyprawiają takie cuda ze nawet wam się nie sniło i wiekszość problemów z firmą sirius to sprawka pracowników w serwisie. Zresztą pewnie szef firmy nawet niewie co oni tam robią, ale to nie moja sprawa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pracuje w Siriusie. Zarejestrowalem sie dzisiaj, bo nie moge pozostac obojetny na taka postawe pewnych ludzi. Opis przedstawiony przez vince15 jest jednostronny, a ogolne wrazenie jakie pozostawia w mojej swiadomosci przeczytanie tego posta jest co najmniej zabawne. I nie jestem zadnym chloptasiem ... chociaz zabawny potrafie byc. Pewnie wszedzie sa *zli* panowie sprzedawcy i kretacze... ehhh. Kutwa jakies demagogie tu odprawiacie i nie zastanawiacie sie nad sensem tego co piszecie.

Jezus Maria moj pierwszy post na Tweaku i od razu mnie od chloptasiow wyzuwaja. Trzymacie poziom jak ch**era. Pozdrawiam EOT. Zreszta jakbym pracowal w Siriusie, to musialbym codziennie rano przez cala Polske zapierniczac do roboty.

Jak miło, że Pan K.S. odpisał na wątek... Czyż to nie dziwne, że "funsite" zarejestrował się dzisiaj? Aaa, i to EOT, to tak bardzo w stylu w/w Pana. Czy uważa Pan, że takie traktowanie klienta jest jak to Pan określił "profesjonalne" i "normalne"? Jeśli tak, to gratuluję Panu życia w innym świecie, świecie gdzie sprzedawca jest NAJWAŻNIEJSZY i jest ponad prawem, tak PONAD PRAWEM, bo kpi sobie z instytucji publicznych, do jakich zalicza się Państwowa Inspekcja Handlowa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak dla formalnosci - oznajmniam, ze rowniez nic tam nie kupie, a na ich strone juz nie zagladne, mimo ze robilem to czesto... bo codziennie, ale stron o podobnej tematyce pod dostatkiem, wiec nawet bede mial teraz mniej do przegladania, zawsze te 5min sie zaoszczedzi :D

 

a nasz "nowy uczestnik" smieszny jest:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak czytam i czytam i mam nadzieje ze moze mi sie pofarci i nie bede tyle czasu walczył o karte graficzna...mianowicie moja karta z podpisu padła sobie ot tak jakis tydzien czasu temu , w poniedziałek wysłałem ja do sirius.pl - nieomieszkam poinformowac was jak sie sprawy rozwijają . Narazie jestem bezstronny choc sytuacja opisana na poczatku watku odsuwa klientów od tego sklepu ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz widze ze ta sprawa rozeszła się na większość znaczących forum komputerowych w polsce. Ciekawe jak szybko skasują posty tam gdzie mają władze.

Z drugiej strony smutne jest to ze ludzie muszą dochodzić sprawiedliwości w taki sposób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bronie tej firmy, jest mi kopletnie obojetna (pewnie do czasu jak mi cos nie padnie w kompie ;> Pewnie wtedy bede na nich klal, bo taka jest natura Polaka).

Zreszta pewnie jedynie ulamek wypowiadajacych sie tutaj skorzystal z uslug Siriusa, reszta uprawia Trollowanie. Tego typu historie nie zdazaja sie tylko w Siriusie (ktory faktycznie, moze i ma serwis do odbytu). Sam swego czasu dorabialem na "garnuszek" studencki jako serwisant/sprzedawca w sklepie komputerowym (nazwe sklepu przemilcze). Pierwszego dnia szef mi powiedzial stanowczo prosto w oczy, ze jak przyjdzie klient z reklamacja to trzeba mu najpierw nagadac bzdur, jak najbardziej zniechecic do zwrotu towaru. Jezeli komputer nie byl w calosci zakupiony w sklepie to sugerowac wymiane innych podzespolow. (Popracowalem tydzien. Nie moglem strawic grubianstwa szefa, zlozylem wymowienie, nie zaplacili mi, a od tego czasu nie kupuje w niektorych sklepach w swoim miescie, bo zdazylem poznac ten chory mechanizm) Taka jest prawda !!! Jednak w Siriusie w moim przypadku tak nie postapiono, wiec na genitalia soltysa jak czytam tutaj o "bojach" z Siriusem oraz sprawach wysylki i to na dodatek poprzez nasza kochana Poczte (sic!), to nie odbieram tego na powaznie (Na 100% sprawe daloby sie zalatwic polubownie w przeciagu regulaminowego terminu reklamacji ... no i co ma stawka wysylki przez PP do sklepu internetowego. Z tego co sie orientuje to Sirius ma umowe z GLS i ta firme poleca. Jesli uzywasz Poczty, to Twoja wylacznie sprawa KROPKA w tym temacie. Zawsze jezeli sie cos nie zgadza z zamowieniem, to mozna odeslac sklepowi internetowemu dany produkt - przerzucajac oplate na odbiorce). Smutno mi, ze kolega vince15 (oraz pare innych osob) otarl sie o kloacznosc zlego serwisu i szczerze mu zycze wygranej/zalatwienia sprawy na jego korzysc.

Fakt, ze zapewne od mojej przeprawy z Siriusem to najpierw sprawdze wszelkie inne oferty konkurencji, ale wybaczcie ... mam wyrobione swoje zdanie i troszke zniesmacza mnie czyn umieszczenia urywkow prywatnej korespondencji z inna osoba (nie informujac jej o tym). To jest szanujace sie forum czy jakies zafajdane Reality Show? A klienta to nawet w warzywniaku moga olac. Wszystko zalezy od umiejetnosci negocjacji i zdolnosci do poprawnego komunikowania sie.

 

Prosze jakiegos Moderatora o potwierdzenie skad klepie w plastik (po numerze IP (ale nie podawac :)), bo niektorzy tutaj mysla, ze jestem tym kim nie jestem. Zreszta zarejestrowalem sie dzisiaj, bo zaintrygowal mnie ten post. No i dziekuje, potraktuje epitet "smieszny" jako komplement. Zaraz mnie zaczna od jakiegos tweakowego Grahama wyzywac... Z reszta podobno p. Kazimierz S mial sie kontaktowac z vince15 tylko droga oficjalna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stary ...tu na prawde nie chodzi o Ciebie...

nie unoś sie zbytnio....

koleś chciał napisać jak go potraktowano...i ostrzec innych...

udało mu sie..

a dla mnie to mi jest to obojętne czy tam pracujesz czy nie...bo i tak tam nic nie kupie... wiec luz..EOT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Luzik ... Prime Stable jakby to niektorzy okreslili, tyle ze gosciu jest troche niepowazny. Ma zatarczke z serwisem i upowszechnia to w taki sposob na cala polska brac internetowo-komputerowa. Ciekawe jaka bedzie reakcja Siriusa? Bo forma takiej wypowiedzi traci "mataczeniem" (Tak ogladalem obrady komisji sledczej i sie tego nie wstydze ;)) (nie mowiac o udostepnianiu ogolowi prywatnej korespondencji, no i objawi sie zapewne mniejszymi obrotami firmy). Nie jestem prawnikiem z wyksztalcenia i nie wiem co sadzic o calej tej sytuacji ... ale jedno wiem na pewno. Cala ta historia mam nadzieje moze troszke wplynie na sposob obslugi klienta w sklepach "online". I spraw Boze zeby bylo lepiej, a nie na odwrot.

 

Zeby nie bylo, ze ja jestem jakims "Ostatnim sprawiedliwym" w sprawie Siriusa ... Bron Boze !!! Sirius bleeeh, Sirius drogi, Sirius ma kiepski serwis. Tyle, ze podniosla sie fala najezdzania na Sirius.pl wywolana jednym nieskladnym i pelnym bledow postem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety , ja tez NIE POLECAM SKLEPU SIRIUS.PL

kumpel zlozyl zamowienie na kompa nieco ponad 3 tys zl , i co po 4 dniach od przelewu, tak tak juz wyslalismy prosze czekac.. 3 dni pozniej, juz wyslany jedzie do panstwa, dzis kolejny(3) telefon, alez oczywiscie wyslany bedzie u panstwa jutro.....jesli jutro nie bedzie zazadamy zwrotu kasy, nie dosc ze bezczelnie klamia to nie napisza uczciciwe ze czego nie maja.... zreszta jutro sie okaze co i jak......generalnie jednak ODRADZAM tam robic zakupy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...