Skocz do zawartości
vince15

Moje boje z SIRIUS.pl - D�UGIE

Rekomendowane odpowiedzi

Przeprosiny będą przyjęte jeśli dostanę GWARANCJĘ. Na razie jeszcze nie jestem do końca usatysfakcjonowany. Poza tym nie podobało mi się to:"Potrafię zrozumieć klienta (Colina) że pisze co mu ślina na język przyniesie, bo rzeczywiście jego serwis trwał bardzo długo... i w jakiejś mierze bluzganie nas poprawia mu humor" - przeprosiny a jednocześnie przytyki do mnie. To nieładnie z Pana strony :-(

 

Co do reakcji na moje sugestie a propos "walizki" to "szefosiriusa" odezwal się szybko na Frazie i mógł to bez problemu sprostować.

Nikt nie wymaga by prostować sprawę w 5minut, ale zauważ że minał prawie tydzień, zanim coś w tej sprawie poczyniłeś(przepraszam za przejście na Ty, ale Ty robisz tak samo).

Jeszcze jedno - nie jesteście słowni, karta miała być wysłana 14-ego, zostało to uczynione dopiero 20-ego!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeprosiny będą przyjęte jeśli dostanę GWARANCJĘ. Na razie jeszcze nie jestem do końca usatysfakcjonowany. Poza tym nie podobało mi się to:"Potrafię zrozumieć klienta (Colina) że pisze co mu ślina na język przyniesie, bo rzeczywiście jego serwis trwał bardzo długo... i w jakiejś mierze bluzganie nas poprawia mu humor" - przeprosiny a jednocześnie przytyki do mnie. To nieładnie z Pana strony :-(

No przepraszam za tą śline na język - to rzeczywiście nie było na miejscu. Co do gwarancji wyszła pocztą wczoraj, jeśli dzisiaj nie było będzie jutro. List zwykle idzie 1-2 dni.

 

Co do reakcji na moje sugestie a propos "walizki" to "szefosiriusa" odezwal się szybko na Frazie i mógł to bez problemu sprostować.

Nikt nie wymaga by prostować sprawę w 5minut, ale zauważ że minał prawie tydzień, zanim coś w tej sprawie poczyniłeś(przepraszam za przejście na Ty, ale Ty robisz tak samo).

Jeszcze jedno - nie jesteście słowni, karta miała być wysłana 14-ego, zostało to uczynione dopiero 20-ego!!!

W tej sprawie za dużo nie poczyniłem ponieważ nie zajmowałem się nią w ogole. Wielu jej szczegółów po prostu nie znałem, ale niestety tak to bywa jeśli w firmie jest więcej osób i zajmują się one różnymi sprawami i mają różne obowiązki. Wiele jak można przeczytać można było załatwić lepiej i przede wszystkim szybciej. Ale już za późno... dlatego pozostało mi tylko przeprosić w imieniu firmy.

 

Miała być, ponieważ Gigabyte obiecało nowego 9800Pro do właśnie tej daty. Czekaliśmy dzień, dwa i nic... Po weekendzie wysłaliśmy nowego Sapphire bo wstyd...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LucAss, to bardzo ladnie z waszej strony, ze wyslaliscie nowa karte. Na przyszlosc unikajcie takich sytuacji, gdyz jak mowi stare przyslowie zadowolony klient przyprawi Ci nastepnych dwoch, niezadowolony zrazi dziesieciu. Mam dziwne wrazenie, ze tym razem niezadowolony zrazil duzo, duzo, duzo wiecej. Tak wiec postarajcie sie, aby sytuacja taka sie juz nie powtorzyla i bedzie dobrze. (mowie to tak w swietle sprzetu na ktory oczekuje ;] ;] ;])

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I znowu walneiscie gafe. Po pierwsze karte wyslaliscie 20 a pisaliscie ze 14. Kolejne klamstwo. Do tego paczka niepelna. nie wiem czy ktos sie tak spieszyl ze nie zauwazyl czy ta paczka trafila do osoby zajmujaca sie wysylka dla wszystkich klientow. Mam nadzieje ze to pierwsze.

I nastepnym razem lepiej sie wysilic i dac karte wczesniej, nawet gdyby firma miala za nia osobiscie zaplacic. Dzieki temu wizerunek firmy polepsza sie i sciagacie kolejnych klientow a to co wy zrobiliscie jest poprostu glupota, niedojrzaloscia. Tak postepowaly sklepy za czasow komunistycznych i podejrzewam ze osoba zajmujaca sie serwisem zapomniala ze teraz mamy kapitalizm i klient moze wybrac oprocz waszego n-innych sklepow. O stosunkach klient-sprzedawca ucza juz na 1 roku studiow ekonomicznych. To aby klienci danego sklepu byli zadowoleni jest bardzo wazne. Zadowolenie klienta lepiej przyciaga potencjalnych klientow niz reklama w czsie trwania "megahitu" w TV.

Radze o tym pamietac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMO, Sirius nawarzył takiego piwa, że jeo wypicie jest praktycznie niemożliwe.

 

Niestety LucAss nawet najszczersze przeprosiny nie wynagrodzą tego przez co musieli przechodzić niektórzy klijenci zamawiający/kupujący w Sirius.pl

 

Nikt na tym forum nie chciałby być potraktowany w podobny sposób, ludzie znają prawde - bo oszustwa to teraz bardzo popularna moda - toteż "wytłumaczyć się" już nie będzie łatwo...

 

I nie chodzi mi o tą branże ale o wszystko co oglądamy w TV, czytamy w prasie, słyszymy na codzień...

oszustwa, przekręty, kradzieże... mamy DOŚĆ...

 

Był jeden przekręt... drugi... trzeci... uchodziło i to są konsekwencje, więc najwygodniej jest zrzucić winę na Gigabyte w tym wypadku.

 

Na zakończenie...

 

Stracilście klijentów własną polityką - możecie mieć żal jedynie do siebie.

 

Ja mówie "siriusowi" NIE...

Koniec i kropka - sklep dla mnie nie istnieje - macie "gwarancje" ze wszyscy z mojego otoczenia poznają historię vinca15...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JA rowniez mowie Nie.Czekalem na paczke ponad tydzien (kurier) ponoc 2-3dni a tu 10dni paranoja nawet niebylo przeprosin ze strony siriusa :/ Moja paczka lezala sobie w magazynie hehe. Potym co przeczytalem od Chrisa no niewiedzialem ze stac sirius na takie rzeczy. Podoba mi sie ze ludzie to opisali moze chamstwo sie zmiejszy bo maja nas za nic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LukAss - lub ktokolwiek inny kto z Sirius'a kto miałby tu jeszcze odwagę zjrzeć.

 

Nawarzyliście sobie takiej mikstury, że nie będziecie w stanie tego przełknąć.

 

Pisząc w kontekście TYLKO i wyłącznie naszego forum, to ostrożnie licząc straciliście ponad 100 klientów, policzmy że każdy z nich zrobiłby zakupy na kwotę 500 zł - wychodzi 50 000zł, a zuważcie iż wiele osób deklarowało zamiar zakupu na kwoty >2000zł , ponadto topic ten przejrzano 4807 razy, dotego doliczcie sobie użytkowników innych forów dyskusyjnych, i każdy z nich ma jeszcze przecierz znajomych. Więc sami sobie policzcie wasze straty..... nieładnie.

 

I jeszcze wasze argumenty, nawet jeśli w 100% prawdziwe - to wydają się poprostu śmieszne i jedynie irytują ludzi....

 

pozwolę sobie przypomnieć sytuację z Proline'em z Wrocławia - na TWEAK'u pojawiły się informacje o problemach z serwisem i już następnego dnia szef PROLINE'a, zawitał na forum i obiecał zająć się sprawą - finał : felerny pracownik wyleciał, naprawy gwarancyjne zostały natychmiast zrealizowane, a Proline zyskał reputację solidnego sklepu, który nawet jeśli mu się noga powinie to potrafi wszystko naprawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LukAss - lub ktokolwiek inny kto z Sirius'a kto miałby tu jeszcze odwagę zjrzeć.

 

Nawarzyliście sobie takiej mikstury, że nie będziecie w stanie tego przełknąć.

 

Pisząc w kontekście TYLKO i wyłącznie naszego forum, to ostrożnie licząc straciliście ponad 100 klientów, policzmy że każdy z nich zrobiłby zakupy na kwotę 500 zł -   wychodzi 50 000zł, a zuważcie iż wiele osób deklarowało zamiar zakupu na kwoty >2000zł , ponadto topic ten przejrzano 4807 razy, dotego doliczcie sobie użytkowników innych forów dyskusyjnych, i każdy z nich ma jeszcze przecierz znajomych. Więc sami sobie policzcie wasze straty.....  nieładnie.

 

I jeszcze wasze argumenty, nawet jeśli w 100% prawdziwe - to wydają się poprostu śmieszne i jedynie irytują ludzi....

 

pozwolę sobie przypomnieć sytuację z Proline'em z Wrocławia - na TWEAK'u pojawiły się informacje o problemach z serwisem i już następnego dnia szef PROLINE'a, zawitał na forum i obiecał zająć się sprawą - finał :  felerny pracownik wyleciał, naprawy gwarancyjne zostały natychmiast zrealizowane, a Proline zyskał reputację solidnego sklepu, który nawet jeśli mu się noga powinie to potrafi wszystko naprawić.

Dlaczego miałbym nie mieć odwagi, to nie o odwagę tutaj chodzi przecież... Jak tylko mam czas to zaglądam.

 

Zdaje sobie sprawę że Sirius straci na tym wiele, ale dlatego odpisuję i wyjaśniam niektóre wątki żeby wszystko było jasne.

 

Rozumie że niektórych rzeczy nie da się już cofnąć, ale mam nadzieję że ostatnie posty w tym wątku to będą słowa o pozytywnym załatwieniu sprawy Colina. Przecież wiadomo że jeśli sprawa z klientem zakończy się pozytywnie to i firma nie straci do końca twarzy.

 

Nie znam sprawy proline ale wiem że w naszej sprawie konsekwencję wyciągneliśmy. Zawodzi czesto w takich sprawach komunikacja, a w firmie jest po prostu dużo osób.

 

Do ciężkich spraw jest mail zarzad@sirius.pl - polecam na przyszłość.

 

Pozdrawiam !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No coz LucAss... Mam nadzieje, ze wyciagniecie wnioski na przyszlosc i spowrotem bedziecie solidnym sklepem, w ktorym spokojnie bedzie mozna robic zakupy i nie bac sie ewentualnych usterek w kontekscie gwarancji.

 

pozdrawiam

MeHow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cztajac twoje kolejne posty LucAss widze ze zaczynacie lapac o co chodzi w tej grze.

Teraz musicie traktowac kazdego klienta jak jajko niezaleznie czy kupuje czy oddaje sprzet na gwarancje. Tylko tak mozecie naprawic cala ta sprawe. Jako ze jestem patriota i nie jestem za zwolnieniami polakow(a obroty napewno wam spadna) to mam nadzieje ze uda wam sie to przetrwac i nie zapomnicie o tej lekcji :)

Powodzenia w naprawianiu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio kupilem u nich kilka czesci(m.in. karte dzwiekowa,dvd-rw) i zaskoczyla mnie szybkosc dostawy do klienta (2 dni) platne przy odbiorze a pozniej 2-gie zaskoczenie bo zamowilem nagrywarke w OEM a przyslali mi z oprogramowaniem ;),sam nie wiem co teraz o nich myslec ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio kupilem u nich kilka czesci(m.in. karte dzwiekowa,dvd-rw) i zaskoczyla mnie szybkosc dostawy do klienta (2 dni) platne przy odbiorze a pozniej 2-gie zaskoczenie bo zamowilem nagrywarke w OEM a przyslali mi z oprogramowaniem ;),sam nie wiem co teraz o nich myslec ???

Cieszę się, że jesteś zadowolony...

Mam nadzieję, że wyciągną wnioski z mojej sprawy(jeszcze nie załatwionej :-( - gwarancji brak) i się poprawią - chodzi o kontakt z klientem i jego traktowanie. Każdemu mogą się zdarzyć błędy, lecz trzeba się starać je naprawiać i mieć z tego jakąs lekcję na przyszłość...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, ze ja tego watku wczesniej nie widzialem :)

Normalny cyrk objazdowy.

 

Oczywiscie teraz Sirius bedzie smigalo na max obrotach ale czlowieka nie zmienisz, a co dopiero calej firmy. Zacznie sie wszystko tak samo odbywac po pol roku, moze nawet szybciej.

 

Najbardziej podobalo mi sie jak MeHow zaczal kolanic :)

Ale dobrze, ze sprzet dostales :)

 

Ja na szczescie nigdy nie robie zakupow sprzetu komputerowego przez net. Mam od tego znajomego, z ktorego jestem zadowolony od mojego pierwszego PC AT z 15 lat temu.

 

P.S. Wersja R9800pro, ktora dostal Colin aka Vince to Bulk, a nie Box. Prosze mi tu wiecej nie klamac Sirius :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszkę późno trafiłem na ten temat, ale mam nadzieję, ze nie przeszkadza wam to, że dopiero teraz się wypowiem :)

 

Sirius w moich oczach stracił teraz naprawdę sporo. Pamiętam jak kiedyś z nimi mailował w sprawie karty jak dobrze pamiętam GiGABYTE 9500 PRO. E-maile dostawałem w ciągu 30 minut i byłem usatysfakcjonowany.

 

Po sytuacji vince15 moge przysiądz, że nigdy nie zrobię zakupów w tym sklepie. Po prostu, nie byłbym wstanie sobie wyobrazić siebie czekającego miesiące na sprzęt lub na zwrot pięniędzy. Tym bardziej jeżeli bym wysłał taką sumę jaką wysłał vince. Powtarzam to co pisał jeden z użytkowników: Bezrobocie w Polsce sięga 20%, a ludzie pracujący w sklepach czują się tak pewnie, że olewają klienta ....

 

Może powinniśmy chodząc do sklepu nakladać koszulkę "KLiENT NASZ PAN" ....

 

Pozdrawiam Yaceq_wro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem dzisiaj gwarancję. Została wysłana zwykłym listem(ani poleconym, ani priorytetowym,ale to nieważne), tak więc i tak nieźle że doszła w 3dni(wysłana 21-ego, czyli zgodnie z deklaracją "LucAssa"), no i że się nie zapodziała.

Jak dla mnie sprawa jest zakończona, trzeba było od razu tak postąpić zdecydowanie ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jeszcze od siebie dodam, że kupiłem w Siriusie pare rzeczy (m.in. 2 x zestaw pamięci do duala, 2 x mobile 2500+ ...) i wysyłka szybka - to jest OK, ale 8) ostatni mobilek dotarł do mnie z ukruszonym jądrem !!

Dzwoniłem (pake odebrałem w pracy) i akurat nie było pana który zajmował się reklamacjami (piątek). Na moje szczęście proc działał i nawet nieźle się kręcił ... i sprawę reklamacji odpuściłem - ale już po tonie kola który odebrał telefon było wiadome, że stoję na straconej pozycji ... (proc wyglądał jak by go ktoś testował - od spodu tłusta plama jak od czujnika temperatury ...)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem sie nie wypowiadac w tym temacie, ale jednak sie wypowiem.

 

Problem z gwarancja polega na tym, ze nie zawsze sprzedajacy ponosi wine za terminy gwarancyjne. Sklep ma 28 dni na zalatwienie gwarancji. Jesli jest to sklep maly, zaopatrujacy sie w hurtownii, to nie ma problemu. Sprzet oddaje do hurtowni, po 28 dniach idzie i jak nie ma, dostaje nowke albo cos na podmiane i to jest wysylane do klienta z przeprosinami, ze tak dlugo to trwa. Jesli jest to sklep duzy, jak sirius, ktory zalatwia sprawy gwarancyjne bezposrednio z serwisami, cala odpowiedzialnosc ponosi taki sklep, bo to zadaniem obslugi sklepu jest dotrzymanie terminu gwarancyjnego, ktory jesli nie jest wykonalny, to pozostawia tylko dwie opcje dla wlascicieli sklepu:

1. dolozyc do calej zabawy z wlasnej kieszeni

2. domagac sie (i to zdecydowanie) sprzetu zastepczego na czas naprawy od autoryzowanego serwisu

 

Niestety, czesto obie mozliwosci sa od razu odrzucane, bo tak naprawde sprzedawcom przestaje zalezec na kliencie, jak juz zostawil pieniadze. A szkoda, bo warto dbac o klienta, nigdy nie wiadomo kiedy wygra w totolotka i bedzie chcial zostawic jeszcze wiecej pieniedzy.

 

Dlatego nie zgadzam sie z siriusem w ogole, bo czasu mieliscie duzo, tylko panom z serwisu badz odpowiedzialnym za reklamacje nie chcialo sie sprawy zalatwiac, bedac zajetymi sprawami najwyzszej wagi, ale chyba tylko bardzo prywatnymi, nie majacymi ze sprzedaza, reklamacjami i troska o klienta nic wspolnego. Ludzie, przeciez wystarczyl telefon do zainteresowanej osoby (w tym przypadku vince15) z przeprosinami i wytlumaczeniem dlaczego to tak dlugo trwa i z prosba o cierpliwosc. Tez bym sie wkurzyl gdybym wyslal tyle maili i ciagle bym byl bez zadnego wyjasnienia zmywany.

 

Nie wyobrazam sobie, zeby w moim sklepie cos takiego mialo miejsce. Wolalbym chyba dolozyc z wlasnej kieszeni (jak bym mial, moj sklep jest baardzo maly) i 'zrobic dobrze' klientowi niz strugac fagasa i tracic potencjalnych klientow. Tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem sie nie wypowiadac w tym temacie, ale jednak sie wypowiem.

 

Problem z gwarancja polega na tym, ze nie zawsze sprzedajacy ponosi wine za terminy gwarancyjne. Sklep ma 28 dni na zalatwienie gwarancji. Jesli jest to sklep maly, zaopatrujacy sie w hurtownii, to nie ma problemu. Sprzet oddaje do hurtowni, po 28 dniach idzie i jak nie ma, dostaje nowke albo cos na podmiane i to jest wysylane do klienta z przeprosinami, ze tak dlugo to trwa. Jesli jest to sklep duzy, jak sirius, ktory zalatwia sprawy gwarancyjne bezposrednio z serwisami, cala odpowiedzialnosc ponosi taki sklep, bo to zadaniem obslugi sklepu jest dotrzymanie terminu gwarancyjnego, ktory jesli nie jest wykonalny, to pozostawia tylko dwie opcje dla wlascicieli sklepu:

1. dolozyc do calej zabawy z wlasnej kieszeni

2. domagac sie (i to zdecydowanie) sprzetu zastepczego na czas naprawy od autoryzowanego serwisu

 

Niestety, czesto obie mozliwosci sa od razu odrzucane, bo tak naprawde sprzedawcom przestaje zalezec na kliencie, jak juz zostawil pieniadze. A szkoda, bo warto dbac o klienta, nigdy nie wiadomo kiedy wygra w totolotka i bedzie chcial zostawic jeszcze wiecej pieniedzy.

 

Dlatego nie zgadzam sie z siriusem w ogole, bo czasu mieliscie duzo, tylko panom z serwisu badz odpowiedzialnym za reklamacje nie chcialo sie sprawy zalatwiac, bedac zajetymi sprawami najwyzszej wagi, ale chyba tylko bardzo prywatnymi, nie majacymi ze sprzedaza, reklamacjami i troska o klienta nic wspolnego. Ludzie, przeciez wystarczyl telefon do zainteresowanej osoby (w tym przypadku vince15) z przeprosinami i wytlumaczeniem dlaczego to tak dlugo trwa i z prosba o cierpliwosc. Tez bym sie wkurzyl gdybym wyslal tyle maili i ciagle bym byl bez zadnego wyjasnienia zmywany.

 

Nie wyobrazam sobie, zeby w moim sklepie cos takiego mialo miejsce. Wolalbym chyba dolozyc z wlasnej kieszeni (jak bym mial, moj sklep jest baardzo maly) i 'zrobic dobrze' klientowi niz strugac fagasa i tracic potencjalnych klientow. Tyle.

Dałbym ci soga za podejście jakby była mozliwośc :D Aby więcej takich sprzedawcow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja rowniez obsluguje klientow z reklamacjami.

Akurat pracuje w hurtowni lozysk ale sprzedaz i reklamacje sa normalka.

My jako sklep nie dajemy gwarancji na lozyska (generalnie ja zajmuje sie lozyskami samochodowymi).

Przychodzi do mnie klient i widze, ze lozyska byly ewidentnie zle zakladane (widac bicia mlotkie, ze srodkowe tuleje byly zrzucane - co jest oczywiscie karygodnym partactwem).

Co ja robie ?

Nie lacham sie z klienta, nie wyrzucam go ze sklepu tylko daje mu nowe lozysko, a sprawe sam sobie wyjasniam z dostarczycielem lozyska (oni ew. z producentem).

Wole dac mu lozysko i on przyjdzie i kupi nastepnych kilkadziesiat w roku (mechanik). Wiecej nie da ich zalozyc uczniom (bo sie okazuje, ze to uczniowie tak partola, ale to zrozumiale - pewnie dostana po kieszeni).

Czyli zalatwiam sprawe reklamacji doslownie od reki. A ze zwalonym lozyskiem daje sobie rade bo biore hurtowo po 100szt danego lozyska wiec kontrahent nie robi klopotow.

 

I jestem pewien, ze w kazdej firmie tak sie da zrobic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kaeres ty to starej daty chyba jesteś - szanujesz klientów. Powinieneś brać przykład z LucAss i zaczynać rozmowę z klientami od tekstów typu: "Niektórzy ciężko pracują, niektórzy mają czas pisać brednie godzinami", żeby od razu wiedzieli gdzie ich masz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i tak samo sa dobre sklepy komputerowe a zle - partz sisius tzn sirius . dostana teraz po [gluteus maximus] z zamowieniami , bo tyle ludzi co to przeczytalo to musi sie im odbic na zamowieniach . moj znajomy ktoremu sprzet skladalem zamowil juz za 2.5k w innym , bo mu kategorycznie zabronilem w siriusie . moze za 1 rok , jak pojda po rozum do glowy i zaczna ludzi traktowac z szacunkiem , cos u nich zamowie . na allegro chcialem zamowic AS 5 , widze oferte sirisusa , i odrazu zrezygnowalem , dodalem 1 zl i kupilem u kogos innego. i tak samo sa dobre sklepy komputerowe a zle - partz sisius tzn sirius . dostana teraz po [gluteus maximus] z zamowieniami , bo tyle ludzi co to przeczytalo to musi sie im odbic na zamowieniach . moj znajomy ktoremu sprzet skladalem zamowil juz za 2.5k w innym , bo mu kategorycznie zabronilem w siriusie . moze za 1 rok , jak pojda po rozum do glowy i zaczna ludzi traktowac z szacunkiem , cos u nich zamowie . na allegro chcialem zamowic AS 5 , widze oferte sirisusa , i odrazu zrezygnowalem , dodalem 1 zl i kupilem u kogos innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robot... no i tu jest pies pogrzebany. Cala ta sprawa odbije sie na ich kieszeni i to do granic mozliwosci. Wiekszosc ludzi, ktorzy u nich kupuja, to nie Panie Zosie, ktore chca nowy kompóter (ort. specjalnie), tylko ludzie z forów, ktorzy wiedza co chca. Tak wiec beda mieli teraz chude lata. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

smieszna jest ta firma i jej pracownicy :) wlasciwie wszystko zostalo juz powiedziane, klient powinien dostac gf6800, nie dostal, dostal jakiegos radka9800 w kartonie <lol> moge sie tylko zasmiac w twarz pracownikom tej firmy - sirius, fuszerka na najwyzszym poziomie, nigdy wiecej nic tam nie kupie, jest barwkomp, sa inne firmy, mamy wybor, nie mam czasu na pieprzenie sie z takimi idiotami, place i wymagam, i dzieki za ten watek, wiem chociaz, ze siriusa trzeba omijac szerokim lukiem

 

PS. do pracownikow siriusa, jak sobie nie radzicie, bo ciagle slychac, ze firma jest duza, to chyba czas zakonczyc ten burdel, albo podzielcie sie na mniejsze firmy i nie bedziecie mieli problemu z wielkoscia firmy, albo ziemniaki sprzedawac i nie bedziecie mieli problemow z reklamacjami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

smieszna jest ta firma i jej pracownicy :) wlasciwie wszystko zostalo juz powiedziane, klient powinien dostac gf6800, nie dostal, dostal jakiegos radka9800 w kartonie <lol> moge sie tylko zasmiac w twarz pracownikom tej firmy - sirius, fuszerka na najwyzszym poziomie, nigdy wiecej nic tam nie kupie, jest barwkomp, sa inne firmy, mamy wybor, nie mam czasu na pieprzenie sie z takimi idiotami, place i wymagam, i dzieki za ten watek, wiem chociaz, ze siriusa trzeba omijac szerokim lukiem

 

PS. do pracownikow siriusa, jak sobie nie radzicie, bo ciagle slychac, ze firma jest duza, to chyba czas zakonczyc ten burdel, albo podzielcie sie na mniejsze firmy i nie bedziecie mieli problemu z wielkoscia firmy, albo ziemniaki sprzedawac i nie bedziecie mieli problemow z reklamacjami

to dowaliles yasin :) :) :)

 

Ja w sumie zostalem obsluzony prawidlowo, lecz po calych perypetiach kolegi to wolę skorzystać z innych sklepów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...