Skocz do zawartości
vince15

Moje boje z SIRIUS.pl - D�UGIE

Rekomendowane odpowiedzi

Karty nie widać...

Kolejny raz Pan K. dał ..py i nie dotrzymał słowa(wysłana niby 15-ego). Chciałbym żeby było inaczej, ale coraz bardziej wątpię, by sprawa się tak łatwo rozwiązała jakbym chciał.Karty nie widać...

Kolejny raz Pan K. dał ..py i nie dotrzymał słowa(wysłana niby 15-ego). Chciałbym żeby było inaczej, ale coraz bardziej wątpię, by sprawa się tak łatwo rozwiązała jakbym chciał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FuNsite po przeczytaniu kilki twoich wypowiedzi jestem nieomal pewien że jesteś powiązny w jakiś sposób z siriusem i nie piernicz chłopie farmazonów, ale 5 miesięcy czekania na reklamację to jest k..ur.wa przesada, swoją drogą brałem kilka rzeczy w barwkompie i znienawidzonym komputroniku i nie było takich problemów( chciałem serie procka dali, revizja płyty 8rda+ też taka jaką chciałem)

winoski????.......!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SIRIUS TO NAJGORSZA FIRMA Z JAKĄ MIALEM DOCZYNIENIA!!!

 

 

sory za moje nerwy :evil: zamowilem ostatnio obudowę tracer diablo, zadowolony otwieram paczke, a tam obudowa porysowana!!!

 

przedni panel oraz plexi tak porysowane jak by ktoś po asfalcie budą szurał.

 

sirius pl to złodzieje i tyle. kiedyś padł mi Abit nf7-s .nie dość, ze czekalem na nią miesiąc. to przysłali mi dalej nie dzialającą plyte!!

 

kumpel zamawial His 9800Pro i tak barany mu to zapakowały, że pudełko oraz karta była zgnieciona, ( 2 kondensatory urwane) jestem ciekaw czy mu teraz zrobią zwrot 8O pewnie powiedzą ze sam dla jaj wyrwał kondensatory !

 

acha uwaga bo lubią jako nowy towar wciskać kit i dają używany.

 

ja jestem tego dowodem, zamiast nowego hisa dostałem używke ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uważasz, że byłem niegrzeczny? Jeśli tak, to współczuję Ci, szczerze.

Chicałem się tylko przekonać, jak wyglądały Twoje maile do firmy Sirius, nic więcej. A współczuć mi nie masz czego ;)

 

Jakby Ci ktoś przez 4 miesiące przekładał termin załatwienia sprawy, to napewno byś w końcu się wkurzył.

Po upływie terminu rozpatrywania reklamacji najprawdopodobniej zgłosiłbym się (e-mail/telefonicznie) do osoby, która jest odpowiedzialna za reklamacje, o info w związku z moim sprzętem, jeżeli nic niewiadomo, to proszę o kontakt z osobą, któa mogłaby być w tej chwili w posiadaniu mojego sprzętu i nie obchodziłoby mnie czy to jest naczelny inspektor wielkiej firmy, czy jakiś zwykły serwisant, po prostu chcę mieć do niego kontakt, aby się dowiedzieć, co się dzieje z moim sprzętem. Poparłbym to wcześniej przygotowanymi punktami prawnymi z kodeksu(?) Praw Obywatela i Konsumenta oraz kilku innych przydatnych w tym aspekcie dokumentów. Po 14/21 dniach, jeżeli brak informacji od zgłoszenia sprzętu do reklamacji, uznaje się, że reklamacja zsotała zatwierdzona i sprzęt jest albo naprawiany, albo wymieniany na nowy.

 

Jeżeli powyzsze by nie pomogło to skierowałbym się do rzecznika Praw Obywatela i Konsumenta i sprawa zostałaby załatwiona w ciągu kilku, maksymalnie kilkunastu dni. Nie omieszkałbym osobiście zjawić się w siedzibie danej firmy, odpowiedzialnej za rozpatrywanie reklamacji mojego sprzętu.

 

Pisałem go na swoim Forum napiszę to i tutaj:

Każda firma ma wpadki, bardziej rozgłaśniane i prostsze do rozgłośnienia są po prostu informacje o przekrętach w większych Firmach, ponieważ dużo osób je zna, mają dużo klientów i łatwiej oczernić ową firmę. Przekręty w mniejszych, nawet typowo miejskich firmach/sklepach komputerowych są prawie niedostrzegalne, chociażby z tego powodu, że mają małą siłę rozgłosu, mało kto o nich wie i przypuszczając, że firma znajduje się w Krakowie, przeciętny Kowalski ze Szczecina ma gdzieś, czy ta firma robi przekręty czy nie, bo jej nie zna i raczej nie będzie leciał samolotem kilkaset kilometrów, aby u nich kupić sprzęt, skoro ma sklepy w Szczecinie "pod ręką".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uważasz, że byłem niegrzeczny? Jeśli tak, to współczuję Ci, szczerze.

Chicałem się tylko przekonać, jak wyglądały Twoje maile do firmy Sirius, nic więcej. A współczuć mi nie masz czego ;)

 

Jakby Ci ktoś przez 4 miesiące przekładał termin załatwienia sprawy, to napewno byś w końcu się wkurzył.

Po upływie terminu rozpatrywania reklamacji najprawdopodobniej zgłosiłbym się (e-mail/telefonicznie) do osoby, która jest odpowiedzialna za reklamacje, o info w związku z moim sprzętem, jeżeli nic niewiadomo, to proszę o kontakt z osobą, któa mogłaby być w tej chwili w posiadaniu mojego sprzętu i nie obchodziłoby mnie czy to jest naczelny inspektor wielkiej firmy, czy jakiś zwykły serwisant, po prostu chcę mieć do niego kontakt, aby się dowiedzieć, co się dzieje z moim sprzętem. Poparłbym to wcześniej przygotowanymi punktami prawnymi z kodeksu(?) Praw Obywatela i Konsumenta oraz kilku innych przydatnych w tym aspekcie dokumentów. Po 14/21 dniach, jeżeli brak informacji od zgłoszenia sprzętu do reklamacji, uznaje się, że reklamacja zsotała zatwierdzona i sprzęt jest albo naprawiany, albo wymieniany na nowy.

 

Jeżeli powyzsze by nie pomogło to skierowałbym się do rzecznika Praw Obywatela i Konsumenta i sprawa zostałaby załatwiona w ciągu kilku, maksymalnie kilkunastu dni. Nie omieszkałbym osobiście zjawić się w siedzibie danej firmy, odpowiedzialnej za rozpatrywanie reklamacji mojego sprzętu.

 

Pisałem go na swoim Forum napiszę to i tutaj:

Każda firma ma wpadki, bardziej rozgłaśniane i prostsze do rozgłośnienia są po prostu informacje o przekrętach w większych Firmach, ponieważ dużo osób je zna, mają dużo klientów i łatwiej oczernić ową firmę. Przekręty w mniejszych, nawet typowo miejskich firmach/sklepach komputerowych są prawie niedostrzegalne, chociażby z tego powodu, że mają małą siłę rozgłosu, mało kto o nich wie i przypuszczając, że firma znajduje się w Krakowie, przeciętny Kowalski ze Szczecina ma gdzieś, czy ta firma robi przekręty czy nie, bo jej nie zna i raczej nie będzie leciał samolotem kilkaset kilometrów, aby u nich kupić sprzęt, skoro ma sklepy w Szczecinie "pod ręką".

Czyli nie miałem czego Ci współczuć;-) Nie bierz tego tak do siebie.

 

Co do reklamacji, to caly czas kontaktowalem sie e-mail'owo. W zasadzie ja sie MUSIAŁEM przypominać, bo wielce szanowny Pan serwisant nie raczył przywiązywać odpowiedniej wagi do mojej sprawy.

Nie miałem pojęcia kto ma moją kartę...

Czy uważasz, że jeśli interweniował PIH i nic w sumie nie wskórał, to ja ich przestraszę tym, że zacytuję kilka zdań z jak to określiłeś "kodeksu(?) Praw Obywatela i Konsumenta"?

Gdyby nie postąpiono ze mną ( i również z PIH-em) tak chamsko, to nie nagłaśniałbym tej sprawy, ale w takiej sytuacji byłem zmuszony jak to mówisz "oczernić firmę". Jeśli byliby tacy dobrzy, to nie dopisywałyby się inne osoby, które miały kłopot z tą firmą...

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wtrace sie troche. wczesniej pare osob uwaza ze nie warto robic zakupow w duzych firmach sprzedajacych sprzet komputerowy. ciezko mi sie z tym zgodzic, gdyz sam mam bardzo pozytywne doswiadczenia z np komputronikiem. firmy tego typu maja wiele zamowien i z pewnoscia raz na jakis czas zdarzy im sie wpadka. wlasnie wtedy przydaja sie tematy takie jak ten, ktore mam nadzieje sa czytane przez pracownikow owych duzych firm i odpowiednie wnioski sa wyciagane i wdrazane w zycie :) (idealista ze mnie:P)

wspolczuje koledze - sam bym pewnie nie wytrzymal po miesiacu :P

mam nadzieje ze uda ci sie w koncu zalatwic ta sprawe. pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alien na sad konsumencki musza sie zgodzic dwie strony to [po pierwsze. Po drugie rzecznik za przeproszeniem g..no moze. Wiem to z wlasnego doswiadcznia. jedynie co rzecznik moze to napisac pismo do firmy. Rzecznik nie ma zadnych uprawnien aby zmusic dana firme do zwrotu kasy/towaru. On jet tylko po to aby osoba pomoc osobie w napisaniu pisma do firmy. Czyli jest bezuzyteczny da 90% ludzi.

Do tego widac ze osoba zajmujaca sie ta sprawa w siriusie ma to wszystko gleboko w d..ie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FuNsite go home...

Jestem w domu Trollu ... Ja piernicze ludzie coscie takiego amoku wszyscy dostali... Jacy pracownicy Siriusa, czlowieku o czym Ty mowisz?... ble ble ble ble ble...

Chyba ci sie juz kompletnie pomylilo do kogo piszesz, bez komentarza, a troli to szukaj u Tolkiena :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.giga-byte.com/VGA/WhereToBuy/Wh...Distributor.htm

Dystrybutorem GB na Polskę jest NTT, ja bym wyskrobal pismo na serwis, z kopia do handlowego i exportu, zalanczajac wszystkie emaile do siriusa i ich odpowiedzi, oczywiscie podaj dokladny typ i SN karty, jezeli przeszla przez nich moze cos zalatwisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.giga-byte.com/VGA/WhereToBuy/Wh...Distributor.htm

Dystrybutorem GB na Polskę jest NTT, ja bym wyskrobal pismo na serwis, z kopia do handlowego i exportu, zalanczajac wszystkie emaile do siriusa i ich odpowiedzi, oczywiscie podaj dokladny typ i SN karty, jezeli przeszla przez nich moze cos zalatwisz.

Dzięki za radę, lecz moja karta raczej nie widziała na oczy firmy NTT i podanie e-mail'i od Sirius'a nic nie da. Importerem jest jakaś firma o której pierwsze słyszę : "Alco Electronics" sp. z o.o. z/s Wołów, ul.Polna 1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwisem mojej karty(wg Siriusa) miała się zająć firma "Alco Electronics" z Wołowa. Dziwne, bo oto czym się ta firma zajmuje(podaję za ich stroną , http://www.alco.pl/oferta.htm)

 

Oto

"Naszym klientom oferujemy wykonanie montażu we wszystkich możliwych do zastosowania technologiach, tj.:

 

- montażu powierzchniowego,

- montażu przewlekanego,

- montażu mieszanego,

- montażu jedno- i dwustronnego,

- z zastosowaniem kleju i/lub pasty "no clean"

 

Dodatkowo oferujemy:

 

- testy elektryczne i funkcjonalne, montaż finalny

 

Na życzenie klienta gwarantujemy kompleksową obsługę obejmującą:

 

- techniczne przygotowanie produkcji,

- zakup podzespołów,

- prowadzenie magazynu,

- poligrafię (nalepki, instrukcje, materiały reklamowe, opakowania),

- dostawę

 

Przyjmujemy zlecenia zarówno na duże, jak i niewielkie serie produkcyjne.

 

Wycena usługi do każdego zlecenia dokonywana jest indywidualnie.

 

Zapewniamy szybką i terminową realizację zleceń."

Koniec cytatu

 

 

Czy nie wydaję się wam dziwne, że taka firma wymienia egzemplarz na nowy(co wynika z odpowiedzi udzielonej przez Sirius dla PIH-u)?

Wysłałem do tej firmy zapytanie, czy w ogóle mieli styczność z tą kartą. Zobaczę co mi odpowiedzą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mogę się wtrącić. Rzecznik Praw Konsumenta nie ma prawa nic zrobić, czemu? Kiedyś Canal+ nie chciał oddać mi kasy (100 zł) i czekałem kilka miesięcy, po interwencji u wyżej wymienionej organizacji dostałem po 2 miesiącach odpowiedź, że oni mogą interweniować jak przypadek jest na większą publiczną skalę i indywidualnych przypadków nie rozpatrują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja juz dawno zrezgnowalem z zakupow w siriusie , jak juz kupuje to od mmv <--- dobry serwis, lub "tweak "nie mialem jeszcze do czyniena z serwisem u nich " a sirius to sirius , koles zamowil kompa calego za ponad 5000 pln ,z 8 rda+ dostal 8rda po cenie 8rda+ , moja 8rda rev 1.1 wywalila wrotki przy fsb 210 , wyslale do serwisu to magicy z serwisu ulamali gniazdo od biosu , mowia ze to ja zrobilem LOL , zlozylem zamowienie w sirius na radka 97p fica mowili ze juz wyslali ciaglo sie to ponad 2 tygodnie ze wyslali ze wysla za dwa dni to podziekowalem i juz tam nie kupuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...) poziom inteligencji jaki prezentuje ten fansite - jego 0 ironi = sie tez jego IQ (... ) albo masz cos wspolnego z siriusem albo twoja inteligencja jest mocno ponizej 0

wprawidz nie doczytalem watku do konca, ale w moim rozumieniu ,uwagi tego typu DO KOGOKOLWIEK traktujace o jego indywidualnosci , zasluguja w tej sytuacji na okresowego BANA (ja nie nacisne na zglos)...po prostu czlowiek kimkolwiek by nie byl, gdizekolwiek by nie pracowal, ma prawo do wlasnej interpretacji, chciazby byla niesprawiedliwa...CHILL OUT 'N PEACE

 

Vince15:

 

Osobiscie to bym sprawe inaczej potraktowal..Ja rozumiem wyrozumialosc z Twojej strony, jednak powinienes ustalic dokladnie jaki jest czas realizacji gwrancji (w sensie tej przedluzonej) ...bo takowy powinien byc ustalony w warunkach ...i po przekroczeniu jej , dalbym "ostatnia szanse" syriusowi na "ugodowe zalatwieni sprawy" (kasa albo naprawiony/nowy sprzet (wlasciwy)...) a jak nie poskutkuje , to poinformowac iz zostal temat przekazany do sadu konsumenckiego, pih, czy innych organizacji ochrony konsumenta, nawet pokusic mozna sie tutaj o urzad skarbowy (bo jak widac padaja podejrzenia o "prywatny import" i fvat..all...i czekac na odzew...jesli sa powazni nie zignorowaliby takiego obrrotu sprawy..

 

pamietaj...gdzie liczy sie kasa, tam nie ma zmiluj ;)

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam problemów z Siriusem.

Kupiłem u nich sprzęt w sumie za jakieś 10k PLN.

Wszystko było dostarczone według umowy.

Serwisowałem u nich mojego ABITA, na którym mi się MOFSETY spaliły. Trwało to w sumie 2 tygodnie. Nie miałem jakichkolwiek problemów, wszystko załatwione profesjonalnie.

Dlatego historia "Vince15-a" wydawała mi się aż nieprawdopodobna. Mam nadzieję, że pomyślny finał sprawy będzie wkrótce.

 

P.S.

Nie chciałbym tylko teraz usłyszeć opini, że pracuje w Siriusie, a na forum jestem już od kilku lat :D

 

Pozdrawiam

Maciek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś kupiłem u nich SP-97 i coś czuję ze to była chyba ostatnia rzecz to sie wpale nie mieści co te s :twisted: k u r w y s y n :twisted: y sobie myślą Znajomych tez nakieruję na topica

 

Wszystkich w GG nakierowałem na topica zróbcie to samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)

 

Vince15:

 

Osobiscie to bym sprawe inaczej potraktowal..Ja rozumiem wyrozumialosc z Twojej strony, jednak powinienes ustalic dokladnie jaki jest czas realizacji gwrancji (w sensie tej przedluzonej) ...bo takowy powinien byc ustalony w warunkach ...i po przekroczeniu jej , dalbym "ostatnia szanse" syriusowi na "ugodowe zalatwieni sprawy" (kasa albo naprawiony/nowy sprzet (wlasciwy)...) a jak nie poskutkuje , to poinformowac iz zostal temat przekazany do sadu konsumenckiego, pih, czy innych organizacji ochrony konsumenta, nawet pokusic mozna sie tutaj o urzad skarbowy (bo jak widac padaja podejrzenia o "prywatny import" i fvat..all...i czekac na odzew...jesli sa powazni nie zignorowaliby takiego obrrotu sprawy..

 

pamietaj...gdzie liczy sie kasa, tam nie ma zmiluj ;)

 

pozdro

 

Max. czas reklamacji to 21dni roboczych + 30 dni roboczych,gdy naprawa miała być dokonana za granicą(ale tak chyba, nie było skoro jest wymienione jakieś "Alco" z Wołowa.

Sprawę do PIH-u oddałem po 4 miesiącach, po ostatecznym(już kolejnym jak się okazało) terminie ugodowego załatwienia polubownego sprawy. Sirius jak widać olał nalot PIH-u, czego się w ogóle nie wstydzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiscie znam jeszcze jedną firmę - TRI Computer .Jest to warszawska firma,znana między innymi klientom warszawskiej giełdy komp.[sob-niedzielnej].Chamstwo,złodziejstwo i beszczelnosć,naprawdę radze omijać.Mała firma ale wielkie chamstwo, TRIO COMPUTER opowiesci raczej wam oszczędzę,było to 2,5 roku temu,ale nadal mnie cholera bierze jak wspomnę TRIO COMPUTER na końcu może być S.Czyli by było TRIO COMPUTERS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zacytuje mojego znajomego, btw. wlascicela jednego [w sumie dwoch] z najwiekszych sklepow z kompami w Lublinie: "Ja z siriusem nie handluje, przecież tam same debile są" :lol: , dalej wyjaśnił mi że właśnie o naprawy gw chodzi,,,

 

 

co do samej sprawy- nie ma mozliwosci zadamia zwrotu $ jesli przekroczony jest termin naprawy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zacytuje mojego znajomego, btw. wlascicela jednego [w sumie dwoch] z najwiekszych sklepow z kompami w Lublinie: "Ja z siriusem nie handluje, przecież tam same debile są"

święte słowa !! - popieram gościa !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...