Skocz do zawartości
MaKaR

Splinter Cell: Chaos Theory

Rekomendowane odpowiedzi

dziwi mnie ze geforcy dostają w dupe od ati :)

1367693[/snapback]

Ja tam się nie dziwię :lol: . Nikt nigdy nie powiedział że ta gra jest robiona pod GFy więc jest jak jest. Mnie zastanawia jedno: albo źle się tutaj(na forum) doczytałem ale chyba ludzie narzekali że po włączeniu SM3.0 gra chodziła gorzej (choć w tym teście jest odwrotnie). Pewnie chodziło o HDR i inne bajery jak Paralex Mapping które tutaj specjalnie wyłączono dla pokazania różnic. Ale mogę być w błędzie i miło by było gdyby ktoś mi to wytłumaczył ;). Nara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie zastanawia jedno: albo źle się tutaj(na forum) doczytałem ale chyba ludzie narzekali że po włączeniu SM3.0 ...

przy testach SM1.1vsSM3.0 wylaczono wszystkie opcje w SM3.0- HDR rendering, parallax mapping i soft shadows. testy po wlaczeniu tych opcji, sa tutaj -> HDR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[ciach!]*** w d*** programisci czemu te ci**y musza uzywac tego g**niange silnka unreal jezeli nie potrafia go z optymalizowac poprzedni splinter chodzil mi na 1280x1024 na full detalach a ten tnie sie na 640x480(15sec warp srednio co 5 min) ze wszystkim na low czu ci kre**ni mysla ze spimy na forsie i stac nas na placeni za ich nie kompetencje?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fps to ma duzo tylko ze sa warpy wynik gownianej optymalizacji kodu czyli calu slinki unrela...

pozaty w 1024 na fulldetalach mam bardzo plynna gre tylko te warpy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejżałem ten test ale już mi się nie chce zawracać tym głowy, demko chodzi idealnie więc nie mam się czym przejmować :) A co do tego SM3 i braku płynności na najnowszych GF, to sprawa jest prosta jak drut (moim zdaniem), otóż jaki procesor użyto w teście i ile RAMu ? Odpowiedź brzmi:

 

AMD Athlon 64 3800+

1GB OCZ EL DDR400 Platinum Edition Rev 2

 

Jaki procesor ma przeciętny gracz i ile RAMu ?

 

AMD Athlon Xp 2500+

512 DDR

 

Czy wszystko jest już jasne ? :)

 

To oczywiście tylko moje skromne zdanie, ale bolesna prawda jest taka, że najnowsze karty (GF6800 czy AtiX800) wymagają potężnych podzespołów. Czytałem taki teścik nowych kart, gdzie były zastosowane w teście zarówno stare Athlony i nowe 64 i różnice były bolesne niestety...

 

Mimo wszystko, uważam że nowy Splinter wygląda olśniewająco nawet na SM 1.1, w którego i tak większość graczy będzie grała :) Ja chyba też, mimo że mam kompatybilną kartę, zawsze lepsze superpłynne 80 klatek, niż wkurzające i ruchome 25. A kto szczęściarz i ma AMD64 oraz giga ramu, ten spokojnie udźwignie SM3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nadmundo mylisz sie silnik unreala nie przesedl zednej znaczacej optymalizacji od dnia powstania wiec ...

pozatym dla wiekszej przyjemnosci z gry trzeba recznie konfigurowac game.ini a w zaleznosci od lenistwa tworcow jak np w swat4 masz tam nawet odnosniki do x-boxwej kompilacji tego unreal shita game cache trzeba zwiekszyc z 4-32 mb do przynajmniej 256 ,

po za tym ja stestowalem te pi*dy nie zastosowaly redukcji przetwarzania danych jezeli patrzy w jakis odlegy koniec mapy chodz bys patrzy w morze a nie w strone latarni ...

unreal to silnik dla leniwych dekli nie szanujacych klientow i kupujacych to tanie jak barsz gowno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ watow

Jak patrzę na twojego kompa to MUSISZ coś mieć namieszane w windzie albo coś masz zrypane bo nie powinno być żadnych problemów (żadnych "warpów" jak to ładnie ujołeś). Jak na tą grę to masz lepszego kompa ode mnie (w sumie to na wszystko ;) ) ale ja żadnych "warpów" nie mam (za to w 640x480 mam słaby FPS :( ). Popatrz też że podstawowy silnik Unreala nie był wyposażony w obsługę PS. Wraz z dodawaniem nowych efektów bądź wykręcania istniejących, zapotrzebowania na kompa rozną i tyle. Ja też czuję pewien niesmak gdy widzę ładnie śmigającego SC1 i o wiele gorzej chodzącego SC2 (choć grafa prawie się nie zmieniła). Ahh taki już jest ten świat pecetowców....

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie taka juz jest glupota porgramistow ktorzy mysla ze spimy na forsie ... jedeny co mi potrafi zwarpiac to silniki unreala bo to MEGA SHIT w doomie 3 1024 wszystko low zero warpu duzo fps az do ost bosa bo nanim troche klatkowlo :-\ i gra chodzila full stabel nie trzeba bylo sie grzeba w ini zeby wykrzesac wiecej kaltek czy szybszego loda map

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No z jednej strony masz rację. Ale jednak postęp to postep i go nie zatrzymasz. Rynek gier napędza rynek komponentów do kompa i odwrotnie. Fajnie by było gdyby jakś nowa super giera chodziła na starszym sprzęcie ale znowu skupianie się na szerszym gronie odbiorców z punktu widzenia sprzętu powoduje chamowanie rozwoju. Bo co z tego że gra będzie działać na wszystkich kompach spoko (low end i high end) skoro np. grafa będzie już niedzisiejsza, niektóre rozwiązania archaiczne itp. Nic już na to nie poradzimy. Gdybym miał narzekać na gry to tylko raczej na ich merytorykę i długość...GRA SIĘ ZDECYDOWANIE ZA KRÓTKO!!. Ja na tym zamykam ten temat. Dobranoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejżałem ten test ale już mi się nie chce zawracać tym głowy, demko chodzi idealnie więc nie mam się czym przejmować :) A co do tego SM3 i braku płynności na najnowszych GF, to sprawa jest prosta jak drut (moim zdaniem), otóż jaki procesor użyto w teście i ile RAMu ? Odpowiedź brzmi:

 

AMD Athlon 64 3800+

1GB OCZ EL DDR400 Platinum Edition Rev 2

 

Jaki procesor ma przeciętny gracz i ile RAMu ?

 

AMD Athlon Xp 2500+

512 DDR

 

Czy wszystko jest już jasne ? :)

 

To oczywiście tylko moje skromne zdanie, ale bolesna prawda jest taka, że najnowsze karty (GF6800 czy AtiX800) wymagają potężnych podzespołów. Czytałem taki teścik nowych kart, gdzie były zastosowane w teście zarówno stare Athlony i nowe 64 i różnice były bolesne niestety...

 

Mimo wszystko, uważam że nowy Splinter wygląda olśniewająco nawet na SM 1.1, w którego i tak większość graczy będzie grała :) Ja chyba też, mimo że mam kompatybilną kartę, zawsze lepsze superpłynne 80 klatek, niż wkurzające i ruchome 25. A kto szczęściarz i ma AMD64 oraz giga ramu, ten spokojnie udźwignie SM3.

1368378[/snapback]

akurat splinter nie korzysta zbytnio z mocy A64..bardziej woli moc grafiki..wiem bo zminilem z Bartona 3200+ na wlasnie tego A64..i przyrost jest ale bardzo maly (tylko w SC!!)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hydro2

Od czasow premiery GF4Ti gry ida glownie na grafike i ram a proca mozna miec slabego.Takie jest moje zdanie,z ktorym niektorzy moga sie niezgodzic.Fakt,ze aby wykorzystac moc grafiki potrzebujemy dosc mocnego proca,ale dosc mocny to dla mnie athlon 2500.Wiecej nie potrzebujemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko zwroci uwage ze G4ti jest ponad czasowy :D

 

a co to za postep nasrajmy w kodzie zeby musiel kupic sobie nasza stacje graficzna :P

Edytowane przez watow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:arrow: Watow

 

Pamiętaj, że istnieją jeszcze konsolki! Tam nic nie zmienisz! :wink:

 

 

Wracając do gry to słyszałem opinie, że SC:CT nie złamią tak łatwo a gierka już pojawiła się w sieci w wersji francuskiej! :-P Szkoda, że żyjemy w takim kraju, że na wszystko musimy czekać. Chciałbym już ją kupić. Zajmuje 4248 MB. Kurde. Gierki zajmują znacznie więcej od tych sprzed 2lat. To za 2-3lata 8-9Gigowa gierka to nie będzie nic dziwnego! Ehh. Trza kupywać dyski 400GB hehe. :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest już angielska wersja tej gry, czy jeszcze nie, bo też tylko widziałem jak narazie francuską wersję

1369673[/snapback]

Jeżeli się pytasz o to o co myslę że się pytasz to lepiej będzie jeśli się o to nie będziesz pytał ;). Wierz mi, tak będzie lepiej ;).

 

Dorwałem OST do SC:CT (kumpel bulnoł 60zeta :) ) i jestem zawiedziony :(. Jakoś nie podchodzą mi te brzmienia (sporo perkusji, poza tym wiele dźwięków sprawia wrażenie "szarpistruny" ale może mam po prostu dziwny gust ;) ). Pewnie w grze komponuje się to znacznie lepiej ale jeśli ktos chce kupić tą płytkę to niech się dobrze zastanowi(tylko 10 utworów średnio po 4-5 min.).

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

minusy

stosunkowo niski poziom trudności

 

Tak wynika z recenzji... Tak sie w koncu zastanawiam. jedynke ukonczylem w trzy nocki (gram w nocy), przed chwilą ukonczylem pandore (równiez trzy nocki). Nie mialem problemów dluzszych (nigdzie nie utkwilem), wiec trojeczka ma byc (znaczy jest) jeszcze prostrza?? smierdzi komuną :blink:

u nas 27kwiecien.. JAK DLUGO :( heh..

zakochalem sie w splinterze.. oby tylko trojka mnie nie zawiodla, JUZ NIC o tej grze nie czytam, błędem bylo, ze przeczytalem tą recke:) teraz to ja juz nie zasne:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie mam mozliwosc załatwienia SC:CT szybciej niż premiera w Polsce :)...ale....No dobra od początku. W USA mam rodzinę (kuzyna konkretniej) i mój wujek (jego ojciec) jutro jedzie do niego w odwiedziny (w tym odwiedzić swoją nowonarodzoną wnuczkę to wiecie ;) ). Mógłbym go poprosić o to żeby mi kupił gierkę w Stanach, tylko że to chyba bez sensu. Kasy prawie nic nie zaoszczędzę albo wydam nawet więcej a i tak będę ją miał najwcześniej 18 kwietnia(wtedy wuj wraca)....Dlatego wolę poczekać na nasz polski Lauch bo 1) cenę już znam i 2) będzie po polsku :D. Pozatym jak to mówią "cierpliwość jest cnotą". Jeszcze jest jedna opcja, która może zaważyć na kupić-nie-kupić SC:CT a jest nią....upgrade kompa. Chodzą mi po głowie myśli o A64, nowej płytce i lepszej zasiłce (grafa narazie by została). Problem w tym, że nie będzie to przyszłościowy zakup (bez PCI-E i gniazdo pod proca 754...) ale coś mnie korci :). Jak zmienię kompa to o SC:CT mogę chwilowo zapomnieć...

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie taka juz jest glupota porgramistow ktorzy mysla ze spimy na forsie ... jedeny co mi potrafi zwarpiac to silniki unreala bo to MEGA SHIT w doomie 3 1024 wszystko low zero warpu duzo fps az do ost bosa bo nanim troche klatkowlo :-\ i gra chodzila full stabel nie trzeba bylo sie grzeba  w ini zeby wykrzesac wiecej kaltek czy szybszego loda map

1368550[/snapback]

jak czytam twoje posty to nie wiem czy mam sie smiac czy plakac , lol , doom 3 jest zoptymalizowanym i zmodyfikowanym engine quake 3 pod open gl , dlatego chodzi ci lepiej , odpal go pod direct3d i zobacz jaka jest roznica , hehe , nie wiem czy nie zauwazyles ale jest rok 2005 dx 9 to standard moglbys narzekac jesli gra by ci warpowala na 6800 , ale nie na 4200 , ta karta jest za slaba zeby grac bez problemow w gry optymalizowane pod dx 9 , 128 ddr pamieci to jest minimum aby grac bez problemow w gry ktore teraz wychodza , ty masz 64 , czego oczekujesz ze programisci beda optymalizowac gre pod karty ktorych juz nikt nie uzywa ? dx 7 , 8 to przeszlosc , nie mowiac o tym ze tracisz sporo efektow graficznych grajac w gry dx 9 na karcie ktora go nie obsluguje , to tak jakbys wlaczyl splinter cella 3 na ati 9200 w 1600x1200 z wszystkim na fulla i sie dziwil ze masz 5 fps , a potem wyzywal tworcow co oni za shit zrobili skoro zle chodzi na twoim leet sprzecie

 

skoro unreal engine to shit to co jest lepsze ? tylko prosze nie source bo sc ct bije hl2 na glowe pod wzgledem grafiki

Edytowane przez 730

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ty sie chyab źle czujesz ja mam słabszą karte graficzną mniej ramu i mniej wykrecony porcek a jakoś u mnie w 1024 na srednio nic nie warpowało i było płynnie wiec o czym gadka kolega ma coś powalone w systemie albo ma problemy ze sterami

 

a co do programistów to po to oni w **** są żeby optymalizowac kod nie sztuką jest napisac gre która bedzie chodziła na najmocniejszej dostepnej akutalnie karcie tylko tak żeby chodziła i na starszych sprzetach bo nie wszedzie jest haeryka że co tydzien sobie ludzie kary wymieniaja i nie mówie tu tylko o polsce

 

ps. jak chcecie dyskutowac o [gluteus maximus] marynie to ładnie prosze na pw albo sobie na testowym topic załózcie bo biadolicie jak stare kwoki a topic jest o grze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ty sie chyab źle czujesz ja mam słabszą karte graficzną mniej ramu i mniej wykrecony porcek a jakoś u mnie w 1024 na srednio nic nie warpowało i było płynnie wiec o czym gadka kolega ma coś powalone w systemie albo ma problemy ze sterami

 

a co do programistów to po to oni w **** są żeby optymalizowac kod nie sztuką jest napisac gre która bedzie chodziła na najmocniejszej dostepnej akutalnie karcie tylko tak żeby chodziła i na starszych sprzetach bo nie wszedzie jest haeryka że co tydzien sobie ludzie kary wymieniaja i nie mówie tu tylko o polsce 

 

ps. jak chcecie dyskutowac o [gluteus maximus] marynie to ładnie prosze na pw albo sobie na testowym topic załózcie bo biadolicie jak stare kwoki a topic jest o grze

1372866[/snapback]

no to powiedz mi ktora karta jest lepsza pod direct3d , gf czy radeon , juz masz odp , nie warpowalo ci , to normalne jak sie gra na najnizszych detalach , lol , wrzuc wszystko na high w 1024x768 , to pogadamy :) , ta plynnosc to dla ciebie 10 fps ? heh czlowieku pracuje w serwisie komputerowym , testowalem te demo na kilku kompach 2 razy lepszych od twojego z roznymi kartami , przy wyzszej rozdzielczosci i detalach nie mowiac o aa i af , po prostu wymiekaly , do tego stopnia ze sie grac nie dalo , bo tam gdzie bylo duze nasilenie px i vx w grze po prostu fps spadaly do minimum , a ty mi tu piszesz ze grasz plynnie na sprzecie ktory nie ruszylby splinter cella pandora tomorrow w 1280x1024 , nie mam zamiaru sie z nikim klocic ale daj spokoj czlowieku , wlacz to ze wszystkim na high do tego fsaa i af , i ciesz sie ta plynnoscia , 2 fps , lol

Edytowane przez 730

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MaKaR ma 100% racje goscie sa leniwi nawet nie chcialo im sie usunac xboxowych wstawek z silnika... po za tym po jaki ch** maja mi sie ladowac textury sciany na drugim koncu mapy skoro odgradza mnie odniej jakies 20 scian po mysl troche 730 niesztuka jest zrobic silniki ktory wyssa moc z earth symulator'a :P tylko taki ktory bedzie smigal na przecietnym sprzecie bo nikt znas nie trafi w lotka zeby kupowac kompa co miesiac :P

postep postepem ale jakos programowania tez jest wazna nawet microsoft to zrozumial robiac xp 64bitowego :P

 

 

tak na marginesie to w sp1 w 1280 ze wszystkim na high mialem ponad 60fps z nvg 30-40 a w tym sp ch chodz nie widze roznicy w 1024x768 na low mam 40-60 z nvg 25-35 i warpy a w 640x480 nie chcialo mi sie miezyc ale warpy byly dalej :(

i jak popatrzylem w ini to zalosc mnie ogarnela ,a jak zobaczylem te ini ze swat 4d to myslalem ze padne ze smiechu...

Edytowane przez watow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to normalne ze masz wiecej fps w sp1 , bo ta gra nie jest pod dx 9 , na slabych kartach wszystko jest ok , dopoki nie wlaczysz aa albo lepiej fsaa nie mowiac ze w nowych grach nie bedziesz gral na full tylko na medium jesli nie na low , a jak dochodzi do tego antyaliasing i wyzsza rodzielczosc to wtedy masz slide show , praktycznie kazda gra ma w ini podpisy z konsol czesto gry te sa portami z konsol albo komus sie nie chcialo usuwac tego :) , to co mowisz o optymalizacji to by bylo dobre gdyby bylo prawdziwe , mozesz tez sie przyczepic ze gry wychodza na dvd a nie na cd , bo niektorzy ludzie nie maja dvd i nie pograja sobie , ale to nie jest problem wydawcy , chcesz grac kup to co jest potrzebne do grania :) otoz nikt sie nie liczy z graczami , wazne sa ich pieniedze , kazda gra ktora wychodzi teraz wymaga kilku patchy , i czesto nie jest dopracowana bo wydawca postanowil ja wydac wczesniej , teraz nawet ubisoft zaczal uzywac starforce 3 ktore wiecej szkod przynosi legalnym uzytkownikom niz piratom , nie wspominajac o ludziach ktorzy kupili gre i nie moga grac :D piraci wczesniej czy pozniej i tak to obejda , ale co tam , plac nam a teraz spadaj , nikt nie bedzie optymalizowal czegos bo ktos nie bedzie mogl w to grac , ich to nie obchodzi , mozesz tu narzekac na wszystko ale to i tak nic nie zmieni , takie sa prawa rynku technika nie stoi w miejscu , wszyscy patrza na to co bedzie nie to co bylo to tak jakbys wstawil do salonu lamborghini jakies bmw , wszyscy by cie wysmiali bo kogo interesuje jak ta gra bedzie chodzila na sprzecie ktory jest ponizej wymagan minimalnych , wczesniej czy pozniej bedziesz musial wybulic aby kupic nowa karte albo nowy komp jesli chcesz grac w to co teraz wychodzi , jednyna alternatywa to przejscie na konsole , skonczyly sie czasy gdzie gry byly dopracowane w kazdym detalu , teraz liczy sie tylko grafika , nie wazne ze kazda gra to klon poprzedniej , mnie to juz zaczyna nudzic , juz nie ma gier ktore by cie przykuly do monitora , teraz to 10 min i koniec :( heh ale sie rozpisalem

Edytowane przez 730

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...