Skocz do zawartości
MaKaR

Splinter Cell: Chaos Theory

Rekomendowane odpowiedzi

Przyznam się bez bicia, że nie czytałem całego tematu, tylko 2 ostatnie strony, i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.

Chodzi mi o to czy da się jeszcze grać w Splinter Cell Chaos Theory Versus Beta Version :) ?

Nie mogę się połączyć z serwerem, czyli chyba "okres próbny zakończył się" :D ?

Wiecie może coś na temat jakiegos normalnego dema multi (nie beta)

 

UPDATE: hmm... nikt nic nie pisze ? Może mój czas przejścia dema zmusi Was do napisania czegos (lepszego czasu mam nadzieję, bo sam swoich rekordów nie lubię poprawiać :D)

HARD 100% 3:32:

Dołączona grafika

Edytowane przez yanek1987

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czas bylyby dobry gdybys nie mial tych 7 knocked autow :wink:  to nie problem ogluszyc wszystkich napotkanych bolkow :-P

1331676[/snapback]

No ale gra zalicza to jako 100% :P W takim razie powinni odejmowac % nawet za ogłuszanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość molimo

w sc jak i w innych grach lepiej włączać AA bezpośrednio w grze czy odrazu ustawić w ustawieniach karty wygładzanie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oki. Na samym poczatku napisze, ze w SplinterCell'a gralem pierwszy raz na X-Box'a. Zmiotla mnie.

w dwojke juz nie gralem, bo x poszedl sie kompac a PC byl za slaby. Zmodernizowalem kompa (duzo kasy wydalem sic!).

:)

Ale bez nerwów. Pociągnelem dzisiaj demko z sieci - dla tych co szukają stabilnego linka: >>>>>>KLiK<<<<<<<

Zainstalowalem gre, włączylem. pierwsze co, to do opcji.

ps - 3.0 a w shaderach wszystko na ON

wszystko inne na maks.

uruchamiam gre bez frapsa.

Gram (kopara w dół). Chociaż jest HDR i AAx4 (max) to i tak ten aa nie działa (tak jak w FarCry - gryzi sie z HDR). i teraz sie zastanawiam.. jak lepiej.. z HDR'em czy z AA :/

w FarCry wolałem AA a tutaj nie wiem:) Zresztą, opcja SoftShadows (imo tylko spowalnia gre, różnice w cieniach są na tyle małe, że mozna podarować sobie tą opcje). HDR wygląda obłednie (ale w niektórych momentach razi). Czekam na Full, może kod bedzie bardziej dopracowany jeżeli chodzi o grafike. GamePlay.. kurcze, no miód!!!! Ale dalej sie zastanawiam, jak wy te wszystkie sztuczki robicie:) Musze pograc dluzej. raz ukonczylem demko w czasie 38min na medium (zawsze tak gram pierwszy raz w gry). z HDR wsio na full z SOFTSHADOW mialem MINIMALNIE 20fps!!! to cholernie mało jak na grafe za 1500zł :) ale nic.. wyłączylem SoftShadow (zero roznicy w wyglądzie) minimum to juz 30fps (no i od razu lepiej), wylaczylem HDR i włączyłem AAx4 (minimum jakie odnotowałem to 48fpsów). Ale jak gram bez frapsa to naprawde nie czuc tych 25fpsów czy 40..

porcja moich screenów z gameplay'a :) --oczywiscie gram na 1024x768 (monitor 17")

1

2

3

4

5

6

 

NIE MOGE sie doczekac na full.. DEMO oceniam tak (skala do 10)

grafika: 8 (ze wzgledu na liczbe klatek przy full detalach z HDR i SoftShadow)

dzwiek: 8 (EAX'a na moim Live! chyba nie uslyszalem:)

grywalnosc: 10 (zaraz ide grac, choc do pracy na popoludnie dzisiaj)

OGOLNA: 8 (za caloksztalt dema)

 

Aha.. mam DualShocka Podłaczonego do PC (przejsciwka.. ) no i nie działa DRUGA GAŁKA ANALOGOWA :( troszke lipa z tym ;/ nie wiem jak ustawic by dzialala.. bo sterowanie bez niej nie jest mozliwe.. np. obracanie sie z giwerą:/

Edytowane przez peseq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hydro2

Gra wychodzi juz za 4 dni.To tak dla przypomnienia benki.Wiec szykowac sprzety.W przypadq tej gry,sprzet z wysokiej polki nader wskazany niestetas.Mam na mysli oczywiscie ustawienia w 1024 i wszystko na high (bo na HDRy i wyzsze rozdzialki potrzebujemy naprawde poteznej maszyny umiejscowionej na półce gdzies w okolicach niebia - tak wysoko to tylko nieliczni stad siegaja,ale ciezko jest :) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koles z tego forum rage 3D  wlaczyl HDR na X800xt z tego co pamietam to HDR maja tylko nvidia ale widocznie tak nie jest, i chodzi mu gierka wysmienicie caly czas w okolicach 60FPS, gral w 1280x1024 2xAnizo wszystkie detale na max.

Wiec jak w fulu bedzie SM2.0 to juz wogole nie ma o czym gadac bo roznica miedzy 3.0 a 2.0a zadna, widac po screenach

 

 

Możesz dać mi linka do tego topika? Szukałem ale nie znalażłem. Za to na tym właśnie forum zostało już powiedziane, że finalna wersja nie będzie miała obsługi PS2.0! :/ To będzie coś na zasadzie konwersji z konsol:

 

Xbox1 => PS1.1

Xbox2 => PS3.0

 

Niby tym się tłumaczą i nie będzie PS2.0 bo w Xbox go nie ma.

 

Wyczytałem również, że jakaś niemiecka grupa podjęła się próbie napisania portu PS2.0 właśnie dla SC3. Teoretycznie nie powinno być większego problemu bo SC3 jest na Unreal Engine 2. Ale jak to będzie w praktyce to nie wiem bo się na tym nie znam jak oni. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)

Aha.. mam DualShocka Podłaczonego do PC (przejsciwka.. ) no i nie działa DRUGA GAŁKA ANALOGOWA :( troszke lipa z tym ;/ nie wiem jak ustawic by dzialala.. bo sterowanie bez niej nie jest mozliwe.. np. obracanie sie z giwerą:/

1340083[/snapback]

Jak już pisałem mam "imitację" DualShocka firmy Manta (tyle że do PC...do PSX zresztą też pasuje ;) ) i też tak mam :(. Pewnie to jakiś błąd albo niedopatrzenie w demku...ale jak takie coś będzie w Full Version to Ubi dostanie kopa w .... wiadomo w co :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to lekka kiszka jak nie bedzie PS 2.0.

 

BTW, naciagane to tlumaczenie o konwersji z Xbox'a :/

1341208[/snapback]

Też mi się tak zdaje i tego nie kupiłem! NV posmarowała, żeby wypromować GF6 i tyle! Od początku zapowiadali, że SC3 będzie posiadał PS3.0!!! A skoro PS2.0 na ATI wyglądałby tak samo jak PS3.0 na NV a seria FX kuleje na PS2.0 to lepiej go opuścić! Dla serii FX dali PS1.1 a dla serii GF6 PS3.0 i mają wszystkie swoje karty obstawione! I teraz mogą się chwalić jaką jakość daje PS3.0!!! :? Skoro kupili sobie gierke to zrobili jak chcieli! :angry:

 

Szkoda mi tylko paralax mapping. Świetnie to wygląda. Oglądałem demka humaxa i brakuje mi tego w gierkach! :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mi się tak zdaje i tego nie kupiłem! NV posmarowała, żeby wypromować GF6 i tyle! Od początku zapowiadali, że SC3 będzie posiadał PS3.0!!! A skoro PS2.0 na ATI wyglądałby tak samo jak PS3.0 na NV a seria FX kuleje na PS2.0 to lepiej go opuścić! Dla serii FX dali PS1.1 a dla serii GF6 PS3.0 i mają wszystkie swoje karty obstawione! I teraz mogą się chwalić jaką jakość daje PS3.0!!!  :?  Skoro kupili sobie gierke to zrobili jak chcieli!  :angry: 

 

Szkoda mi tylko paralax mapping. Świetnie to wygląda. Oglądałem demka humaxa i brakuje mi tego w gierkach!  :cry:

1341922[/snapback]

Możesz podac linka do tego demka :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie przesadzasz aby? :) Demko wypróbuj ...

 

· Recommended

· Intel Pentium 4 1,8 GHz

· 512 MB RAM

· 3D-Graphic card with 64 MB RAM (compatible with GeForce4 Ti or better)

· 2 GB free fixed disk storage

· Windows 98, ME, 2000, XP

· DirectX 9.0a or higher

Edytowane przez Myszaqu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na moim padzie Thrustmaster dual analog działają obydwie gałki ale nawiasem mówiąc to przydała by się jescze możliwość ustawienia czułości analogów tak jak myszki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hydro2

No to lekka kiszka jak nie bedzie PS 2.0.

 

BTW, naciagane to tlumaczenie o konwersji z Xbox'a :/

1341208[/snapback]

Czy to aby pewne info ? :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mi się tak zdaje i tego nie kupiłem! NV posmarowała, żeby wypromować GF6 i tyle! Od początku zapowiadali, że SC3 będzie posiadał PS3.0!!! A skoro PS2.0 na ATI wyglądałby tak samo jak PS3.0 na NV a seria FX kuleje na PS2.0 to lepiej go opuścić! Dla serii FX dali PS1.1 a dla serii GF6 PS3.0 i mają wszystkie swoje karty obstawione! I teraz mogą się chwalić jaką jakość daje PS3.0!!!  :?  Skoro kupili sobie gierke to zrobili jak chcieli!  :angry: 

 

Szkoda mi tylko paralax mapping. Świetnie to wygląda. Oglądałem demka humaxa i brakuje mi tego w gierkach!  :cry:

1341922[/snapback]

 

Typowa odpowiedź "Radeonowicza" ;). Jak NV coś "posmaruje" to jest be a jak ATI robi to samo to jest OK :? . Nie chce tu robić jaiejś wojny NV vs ATI ale już nie mogę. Nie przesadzajmy, na ps1.1 gra wygląda spoko a różnica pomiędzy ps1.1 i ps3.0 nie jest znowu taka duża (tak naprawdę to tylko paralax mapping i HDR coś dają ale jak to wyłączyć to prawie różnicy nie widać. Fakt mogli dodać PS2.0...wtedy byś pisał i się wywyższał "że radki mają lepszego PS2.0 i w tej gierce to widać" i wtedy byś się cieszył a nie narzekał. Swoją drogą tak samo "Radeonowicze" psioczyli że w sc1 tylko posiadacze GeForców mogli cieszyć się cieniami na "shadow buffers" a cała reszta (z GF2 i 4MX zresztą też) mogła tylko grać na "projector shadows" i wręcz przeklinali UBI że ich cienie wyglądają gorzej....dlatego w sc2 UBI poszło na kompromis i stworzyła system cienowania taki sam dla obu serii kart.....wynik taki jak chcieli "radkowicze":cienie i tu i tam wyglądały tak samo ale za to wyglądały STRASZNIE (poszarpane krawędzie i w ogóle co to ma być :blink: :wink: ). Starcili na tym wszyscy.

 

Ja mam FXa i wiem że to piece of sh*t i wiem też że moja odpowiedź wygląda jak "typowa odpowiedź GeForczowicza" ( :-P ) ale nie bądźmy tacy srodzy. Nie zapominaj też że jeszcze nie wiadomo o tym czy ps2.0 będzie czy nie (taj na 100%) ale zauważ że tak czy siak gra na ps1.1 będzie ci lepiej chodziła niż na ps2.0 (chyba że wyjdzie na to że radki mają gorszego ps1.1 niż 2.0 w co nie wierzę ;) ). Pa za tym gra jest konwersją z Xboxa więc (hmm to akurat wiele nie świadczy :)...poza obecnością tam tylko ps1.1). A to że NV "posmarowało" jak to ładnie napisałeś oznacza tylko to że dbają o swoich klientów(a może UBI samo chciało pokazać co potrafią)....Jak wyjdą radki z PS3.0 to tez sobie pograsz z ps3.0...A i najważniejsze...nie wiń NV za to że ATI nie zrobiło jeszcze karty z ps3.0....(ciekawostka....PS2.0 ,jak zapewne wiecie, najpierw pojawił się w radkach i nikt nie narzekał a teraz jest inaczej-ps 3.0 najpierw jest w GFach i wszyscy narzekają...wierd so wierd). A... i nie beierz tego do siebie ;)...to tylko moje zdanie i nie musisz (nikt nie musi) się z nim zgadzać.

 

POZDRO 4 ALL.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To, że nie będzie PS2.0 to potwierdzili na swoim forum. Nie ma go w żadnym Xboksie i dla tego nie będą go specjalnie pisali. :?

 

Co do ostatniej wypowiedzi to zgadza się. Grafa jest naprawdę niezła nawet na PS1.1 ale chodzi właśnie o parallax bumpmapping. To naprawdę nieźle wygląda. A jakby był to także mógłbyś go włączyć i pograć. :wink:

Ale z jednym się nie zgodzę! Ati nie miesza tak jak NVIDIA. Zobacz. HL2. Czy na Gforcach nie dało się pograć? Wręcz przeciwnie. Gierka na każdej maszynie działa świetnie! A NV chciała namieszać z FC ale i tak na radkach działał lepiej. Doom nawet na średnich NV działał lepiej niż na radkach 9800. Przecież to jest karygodne! :lol: A przy tym tytule zrobili na złość wszystkim i tyle! :)

 

Ja kcem Parallax!!! :cry: :-P

 

Na oficjalnym piszą tak:

 

sm1.1 - low segment

sm3.0 - high segment

 

:blink:

 

Napisali jeszcze, że między PS1.1 i PS2.0 nie ma praktycznie żadnej różnicy!!! :mur:

Edytowane przez kojak_ct

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to kup nv ;) tu zart. Ja tam nie wnikam. mialem i karty NV i ATI i jakos nigdy nie psioczylem tylko gralem. Testowalem demo na wszystkich konfiguracjach sptrzetowych. i powiem ci, ze ps3.0 i co z tego ze jest. skoro z full wypasem na moim sptrzecie mam okolo 25fps?? jak wlacze ps.3.0 i wylacze hdr i soft shadow i mam 50?? wole miec te 50fps nie patrzac na HDR, który tylko daje mocniejsze reflekty swiatla. fakt parallax daje troszke. ale nie popadajmy w paranoje:/ nawet jak wyjdzie ATI z PS4.0 to nie bede psioczył.. ylko bede gral na moim ps3.0 nie nazekajac.. czy nawet na 2.0.. taki los pecetowca i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie psioczę na karty NV tylko na nvidie. Niech zrobią na wszystkie jak to bywało! Każdy wtedy sobie wybierze tak jak mu najlepiej będzie chodziło. :wink: Przecież jak będzie PS2.0 to FXy też będą działały. A PS1.1 niech będzie dla GF3/GF4 i R8500/9100. A PS3.0 to dla najnowszych niech pozostanie. W sumie to wali mnie ten PS2.0 ale ten parallax. :-P To chciałbym aby było. :) reszta i tak nieźle wygląda. :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hydro2

Chcialbym oznajmic ze gra juz byc :) Z tych wszystkich hiciorow na ta najbardziej czekawszy

Edytowane przez hydro2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla hydra nie ma problemu, zemuluje sobie :]

:evil:

 

A wracajac do kwesit Splintera, to jestem very happy ze gra poszla do tloczni, nie bedzie zadnego opoznienia przynajmniej co do premier - bede spal spokojniej ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hydro2

No wlasnie okazalo sie ze info jest trefne :(( takze sory za wprowadzenie w bleda.A juz sie napalilem :((

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...