Skocz do zawartości
berkut

!! Chłodzenie freonem !!

Rekomendowane odpowiedzi

na ulicy globusowej powinno wszystko byc... jutro tam jade i sie przekonam...

 

http://www.xtremesystems.org/forums/attach...=&postid=264442

 

Zimny komputer to szczesliwy komputer :mrgreen:

Czy chpdzi Ci o ten sklep przy dzwigowej ?

bo jesli tak to ja tam bylem i odeslali mnie na kleszczowa

gdzie na metry sprzedaja tylko kapilare 3mm bo ciensze tylko po 100m

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A Ja dziś wsyztsko poskładałem zeby jako tako sie kupy trzymało :D narazie jest niezle wystarczy tylko dolutowac parownik opróżnić układ i napełnić. Uhhh pół dnia sie meczylem :

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już został obrócony co prawda nie oerfidnie o 180* ale jest skierowany kapilara na dól z nachyleniem ~ 45* wiec imo powinno styknąć dzis dopiescilem wszytsko (brakuje tylko parownika) odpalalem juz z kapilary pod ogromnym cisnieniem leci powietrze a ssąca zasysa wiec powinno byc OK :D teraz czekam na gaz i parownik no i zaczynamy zabawe :D

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koncze bo kumpel zaproponowal ze moze kupic to wszystko odemnie

a ja juz stracilem sily na szukanie kapilar niech on sie meczy

moim zdaniem najtrudniejsze w FC jest zdobycie i odpowiednie dopasowanie czesci bo samo zlozenie nie jest trudne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i jak berkut byles w tm sklepie na globusowej ??

Nie bylem, musialem zajmowac sie murarka bo nam w domu warstwa tynku o powierzchni 3x1.7m odpadla...

 

Szacunek!! Czekam na koniec a poza tym jestm pod wrazeniem

Jak dopadne kilka ostatnich czesci to i R23 to skoncze wszystko i bede sie cieszyl MOZE pierwsza na swiecie kaskada z 2 parownikami, narazie amerykanie mnie ubiegli w kaskadach (profesjonalni technicy / kolesie z kabona zamiast piasku w ogrodku)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wykonałem test FREON INJECTION

 

Totalna klapa :cry:

 

Okazuje się że problem tkwi we wtryskiwaczu. Pierwsza rzecz to trzeba było podnieść napięciez z 12V na 15V, żeby raczył się włączyć.

 

Drugą odkryłem dopiero po rozmontowaniu i wyjęciu wtryskiwacza na wierzch .... Na początek robi zajebistą mgiełkę ... ale po chwili się zatyka.

 

Mam pomysł, żeby może dogrzać końcówkę wtryskiwacza ... myślę o dołączeniu drutu oporowego ... Na razie grzałem suszarką do włosów ... było nieco lepiej ... ale daleko do ideału ....

 

Ogólnie jestem nieco zaskoczony takim obrotem sprawy ....

 

:cry: :cry: :cry: :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Walczyłem z tym problemem juz kiedyś

Problem tkwi w konstrukcji wtryskiwacza a konkretniej w jego wewnętrznej budowie i sposobie działania

Na prosbe "radek_marko" przedstawiam fot wewnętrznych podzespołów

standartowego wtryskiwacza

 

Dołączona grafika[/img]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bogdan - takze pracujesz nad tym co my ? :D Czy ja dobrze widze magnes neodymny w tym wtryskiwywaczu ?

 

jasiek - nie nie pojechalem, jak pojade to powiem nie masz co mnie szuszyc bo nic ci to nie pomoze... A jak cie tak suszy to powiedz mu gdzie ty byles, moze on bedzie bardziej przekonujacy..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a moze wtryski do aut od GAZU tego bezposredniego dadza rade gaz jes chlodny i ich nie zamraza a umieszczone sa one w koleltorze dolotowym wiec tak abrdzo sie nie nagdzewaja od razu po starcie a jednak dzialaja moze sa innaczej wykonane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo madra mysl Hrabol, ednakze mam pewna obawe

 

Mianowicie ze same wtryskiwywacze to dysze uruchamiane od pewnego cisnienia progowego a rozdzielacz do gazu jest w innych miejscach, zupelne jak wtrysk mechaniczny w np. fordzie escrcie rs turbo straszym czy golf II/ I

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bogdan - takze pracujesz nad tym co my ? :D Czy ja dobrze widze magnes neodymny w tym wtryskiwywaczu ?

quote]

Tak właściwie to pracowałem pare mieś temu

Teraz z "radek_marko robimy sekcje zwłok wtryskiwaczy

 

PS. "wtryskiwacz benzynowy to nie tylko dysza ale i pompka doładowująca i zbyt duża ilokość kanałów rozprężających freon

dlatego zaniechałem stosowania typowych elem od wtrysku benzyny"

 

Obecnie pracuje nad parownikiem sterowanym elektronicznie o zewnętrznej iglicy zamykającej taki mój patencik :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra przeczytałem cały topik i mam pare pytan na temat rzeczy dla mnie wątpliwych.

 

1.rozumie że skraplacz jest chłodny jak nie zimny

 

2.czy możliwe jest zrobienie samemu skaraplacza np. z rurek miedzianych?(jaka miejwięcej musiały by miec średnicę?)

 

3. i czego uzyc do lutowania(chodzi o jak najnisza temp. topnienia{chyba dobrze sie wyraziłem :) }

 

 

 

Berkut życze ci powodzenie w nowych projektach bo jak narazie niemasz sie czego wsydzic przed Ameryknami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skraplacz jest cieply, mozna go zrobic samemu np. rurka 6mm zawinieta spiralnie w jakims pojemniku z woda no i tylko potem chlodzic ta wode np. dawnym wc. Są jeszcze inne sposoby ale nie bardzo pamietam jakie... Co do lutowania -> cyna jak na razie powinna ci wystarczyc. Jak masz kase to kup srebro, takie do lutowania "druty".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ad1. skraplacz jest goracy a parownik zimny (nawet bardzo ;) )

ad2. zalezy od sprezarki berkut w kaskadzie ma 10mm na takim zwyklym z lodowki to z 6mm

ad3. raf lutuje cyna mozesz sprobowac miedz+fosfor ale jak np w imadle trzymasz to palnik musi byc dobry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...